Материалдар / Оқыту әдістемесі. Педагогика тест. аттестатция 2024
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқыту әдістемесі. Педагогика тест. аттестатция 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту әдістемесі. Педагогика тест. аттестатция 2024
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
177
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

(Александер) Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып таңдауды қысқартуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу: диалог

(Александер) Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар рәсімдерді түсіндіру: нұсқаулық, мазмұндама

(Александер) Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толыктыру: декламация

(Александер) Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау: механикалық есте сақтау

«....менің негізгі принципім: адамға әрқашан барынша көп талап қою, сонымен қатар оны мейлінше қатты сыйлау» кімнің пікірі? А.С.Макаренко

« Біз қалай оқимыз кітабының авторы» кім?Дьюи

« Қалай оқу керектігін үйрету» моделінің атауы қандай үдеріске жатады.?өзін-өзі реттеу үдерісі

«Ағаш ықтыималдығы» стратегиясы нені білдіреді екенін анықтау және оны тапсырмалар, мәселелер мен түрлі күнделікті жағдаяттарды шешу үшін қолдану қай сабақта болады? Математика

«Акселерация» дегеніміз не?Оқушының оқу бағдарламасына сай тез дамуының бір түрі

«Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді: белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару

«Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында «ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александр):талқылау

«Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы: Эдвард де Боно

«Адамды бұзықтыққа келтіретін табиғат не нәсілдік кемістігі емес, қолайсыз қоғамдық жағдайлар мен жаман тәрбие» - автор?И.Т.Чернышевский.
«Әсердің өлшемі» Бұл сұраққа жауап беру тәсілі

«Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла», бұл ереже қай принципке жатады: жүйелілік

«Бағалау» термині қандай мағынаны білдіредіЖақын отыру дегенді

«Бағалау» термині нені білдіреді? жақын отыру

«Бала құқығы» туралы конвенция қабылданды ? 1989 жылы 20 қарашада

«Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады» - деген түсінікке негізделген оқыту ортасы Оқушыға бағдарланған

«Балам дейтін жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан болсын» түйінінің авторы А.Байтұрсынов

«Балмұздақ жасау» бейнеролигінің өзін - өзі реттеу аспектісі: әлеуметтік

«Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады» - деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі Әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл

«Бастама – жауап - кейінгі әрекет» (БЖӘ) моделі бойынша әңгімеге сыныпта бастама жасайтын және оны бақылап отыратын адам - мұғалім» деген ғалым: Мерсер (1995)

«Біз қалай ойлаймыз?» деген кітабы білім беруге ерекше ықпал етті. Ол кімнің кітабы: Дж.Дьюи

«Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші: метатану

«Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші .... болып табылады. метатану

«Дескриптор» ұғымының мәні: нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме

«Деслексия» ұғымының мәні: еңбекке жарамсыздық

«Дәлелдердің деңгейі мен маңызын мойындау» сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінің қандай ерекшелігі?пайым

«Диалог - сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады» - деген пікірді айтқан: Мерсер, Литлтон (2007)

«Диалог негізінде оқыту және оқу» еңбегінің авторы Мерсер 1995, Александр 2008, Литолтон 2007

«Диалог арқылы оқыту» және «Қалай оқу керектігін үйрету» Бірінші модуль

«Дидактика» сөзінің мағынасы? Оқыту,түсіндіру

«Жабық» сұрақтардың балама атауы: төмен дәрежелі
«Жаңа педагогика" тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар: сайтта ақпаратты жариялайды

«ЖАДА» сөзінің толық атауы.жақын арадағы даму аймағы

«Жақын арада даму аймағы» ұғымын енгізген ғалым. Л.С.Выготский

«Жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан терминді анықтаңыз:Бағалау термині

«Жаңа педагогика" тәсілдемесінің аясында ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар:электронды поштаны қолданады

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар: Электронды тасығышқаа қпаратты сақтайды.

«Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай принципке жатады: бірізділік пен жүйелілік

Жеңілден қиынға” “Қарапайымнан күрделіге” “Белгіліден белгісізге” ережелері оқытудың қай принципіне жатады.түсініктілік

«Зерттеушілік синтез» түбегейлі шешім қабылдауға мүмкіндік беретін, қолда бар шынайы нақты деректердің жүйелі қорытынды.

«Интерпретация» нені сипаттайды?Логикалық қорытындыны

«Интерпретация» терминінің мәні Қызығушылық тудыратын ерекше дағдылар

«Интерпретация» терминінің мәні: қызығушылық тудыратын, яғни ерекше дағдылар, көзқарастар немесе әртүрлі білім берудің түрлі жолдары

«Кеис-стадиі»сыныптардың әрқайсысында талантты және дарынды балаларды анықтау жөнінде әртүрлі әдістерді қолданып қанша жобаны суреттейді? үш жоба

«Көзге көрінетін оқыту: Жетістіктерге қатысты 800-ден астам метаанализдердің синтезі»кітабының авторы.Джон Хетти

«Көпіршелер тұрғызу» метафорасына сәйкес оқушының дамуындағы ерексек адамның рөлі (Ж.Брунер) Оқудың дамуы үшін қолдауы

«Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқытуда қарастырылатын жағдайдың бірі: оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

«Қалай оқу керектігін үйрету» модулінің атауы «өзін-өзі реттеу» үдерісіне жатады.

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау: оқу үшін бағалау

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс: оқушымен бірге критерийлерді талдау, сұрақтың тиімді қойылуы, сыныптасын жене өзін-өзі бағалау, кері байланысты қамтамасыз ету.

«Маршурт картасын» жасап, пайдаланған мұғалім: Блум

«Мен» түжырымдамасының (Карл Роджерс) -бұл... үйлесімі: аффективті, әлеуметтік, когнитивті

«Мен» тұжырымдамасын, және жеке тұлға мен оның тәжірибесімен қарым-қатынас жасау маңыздылығын дамытқан кім? Карл Роджерс.-1983ж

«Мен» тұжырымдамасына сәйкес, оқушының қаншалықты қабылданғаны және бағаланғаны жайлы өзінің пікірін анықтайтын компонент Құзіреттілік

«Мен» тұжырымдамасының авторы білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітуші: Е. К. Роджерс

«Мен» тұжырымдамасының компоненттері: эмоциялық, әлеуметтік, когнитивтік

«Мен»тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік:әлеуметтік

«Мета - анализ» дегеніміз: жинақтау, жалпылау, тексеру үшін қолданылатын статикалық әдіс (бастапқы зерттеу)
Мұғалім басты тұлға белу үшін оған қойылатын талаптар: педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік

«Модель» терминінің бірнеше түсіндірмесі бар.Оқытуда (модель) үлгі тартымдылық ретінде түсіндіріледі, ағылшын тілін екінші тіл ретінде оқитын оқушылар үшін қолдауды жасауға көмектеседі.

«Метасана» - қалай оқу керектігін үйрету,оқушының оқу дағдыларын қалыптастырады.

«метатану» - индивид қалай ойлайтынын, қалай оқитынын қадағалау,бағалау,бақылау және өзгерту қабілетін түсіну,білім алуды үйретудің қозғаушы күші.

«Метатану» термині оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін бірқатар үдерістерге қатысты қолданылады (Флэвелл ,1976)

«Метатану» терминінің авторы: Флейвелл

«Мұғалім сабақта білім әлеміне терезе ашып қана қоймай, озін көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығын ашады»: В.А.Сухомлинский

«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ» деп жазған: Я.А.Коменский

«Мұғалімнің талабы» кімнің зерттеуі: Чиксентмихайм

«Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы : А. Шульман

«Нақтылайтын өңдеуді» зертеген ғалым: Хелга Нойсмен -2006 ж

«Ойлау туралы ойлану» қай модульді сипаттайды?сыни тұрғыдан ойлауды үйрету

«Оқушылардың пікірлесудің мақсаты – қабылдаушының көзқарасы тұрғысынан алғанда оқудың не екендігін түсіну, жекелеген оқушылар мен топтар үшін қалай да жақсарту»- деп кім жазды? Джин Раддок

«Оқыту үшін бағалау» қай жылы дербес тұжырымдама деп танылды...1999 жылы

«Оқытудағы гуманистік тәсілінің» негізін қалаушылар: Маслоу мен Роджерс

«Оқытудағы әңгімелесу - қарым - қатынас жасаудың бірсарынды емес, керісінше, идеялар екіжақты бағытта жүре отырып, осының негізінде оқушының білім алуы жүретін өзара байланысты үдеріс» дәйексөзінің авторы: Мерсер

«Оқытудың жолын қалай үйрену керек» тақырыбы бойынша жүргізілген ауқымды зерттеу барысында Кембридж университетінің зерттеушілері қандай жоба жүргізді: «Оқушы үні»

«Оңайдан қиынға» ережесі қай принципке жатады: түсініктілік
«Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем: өз білімін жетілдіру

«Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушы» сипатына сәйкес келеді Ойлау қабілетінің жылдамдығы

«Ситуациялық тану» түсінігін берген кімдер: Лейв және Венгер

«Тәрбие» ұғымына анықтама: оқу-тәрбие мекемелерінде балалармен төрбие жұмысын жүргізу

«Тәрбие мақсаты адамгершілік тәрбиесін құрайды»: 2. К. Д. Ушинский.

«Тәрбиелеу болжамдары» кітабында отбасылық тәрбие жайында айтқан кім? Джудит Харрис,98

«Тиянақты, нақты және жан жақты болу» сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінің қандай ерекшелігі? тәртіп

«Тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың білім алуына сонша әсер етеді» деген пікірді айтты: Барнс (1971)

«Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы:Роберт Стернберг

«Үштік модельді» ұсынушы : Е. Р. Стернберг

«Ұлы дидактика» еңбегінің авторы? Ян Амос Коменский

«Эпистемиялық субъектіні» зерттеген кім? Пиаже

өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосатынын атап көрсетеді?Мерсер мен Литлтон

1 сыныптың алғашқы жартысында мүлдем қолданылмайтын тексерудің түрі? Жазбаша Тексеру

1960 жылдан бастап қандай бағалаудың түрлерінің айырмашылығы белгіленді? Формативтік және жиынтық.

1960 жылдары когнитивті психология әлемінде «ойлауды дамыту теориясы» басымдыққа ие болды. Бұл кімнің теориясы? Жан Пиаже

1960 жылы белгіленген бағалау түрлерін атаңдар...Формативтік және жиынтық

1960 жылы когнитивті психологияда басымдыққа ие болған «Ойлауды дамыту» теориясының авторы кім?Жан Пиаже

1971 жылы сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқущылардың білім алуына әсер ететінін айтқан ғалым? Барнс

1973 жылы селективті зейіннің дамуын көрсеткен ғалымдар: Хаген, Хейл

1994 жылы балалардың өз оқуын бақылау мен мониторнигі үдерісінде дербестігін қалыптастыруға баса назар аударған кімдер? Шанк мен Циммерман

1-апта, күндегі Дипактың қасиеті:ұстанымы

Cindle жобасында расталған, осы саладағы табысты тәжірибенің негізгі сипаттамалары мен қағидаттары: эмоциялық сенімділік пен қауіпсіздік-салым, бақылау сезімі, танымдылық проблемалары, оқыту үдірісін дыбыстау.

Cindle жобасында зерттелетін өзін-өзі реттеудің төрт саласын айқындайтын Марта Бронсон (2002 ж.) жұмысы ұсынылған : - когнитифті өзін-өзі реттеу: «метатаным»; - эмоциялық өзін-өзі реттеу: «эмоциялық зият»; - əлеуметтік өзін-өзі реттеу: «ақыл-ой теориясы»; - ынталандырушылық өзін-өзі реттеу: «игеру бағдары»

L.S топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді содан соңЗерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі

L.S. әрітестердің кеңесіне сүйеніп не топпен сабақтың мақсатын анықтауы не дайындауы > содан соңСабақты зерттеу өткізу және L.S қатысушыларының оны бақылауы

Lesson study бағытының демократиялық ерекшелігінің түйіні: Мұғалімнің зерттеу барысында алған білімнің кең спекторымен басқа мұғалімдермен алмасуға мүмкіндігі болады

Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

Lesson study кезеңдерінің бірі - «Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне ... талдауы

Loci әдісі не үшін қолданылады: Есте сақтауды жақсарту үшін;

PISA бағалаудың қандай түріне жатады:Оқушылардың білім алу жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық бағдарлама

SMART objectives: оқыту мақсаты мен міндеттерін анықтауда қолданылатын, 1981 жылы Джордан Дордан енгізген ұғым

Wiki бұл-..?бір топ адамға HTML немесе басқа бағдарлама тілін білмей-ақ , web-сайтты бірлесіп дамытуға мүмкіндік береді.

А.Аманашвили пікірі бойынша оқушы өміріндегі мұғалімнің рөлі Нағыз мұғалім сөз, ой, әрекет бірлігін сақтауды ұмытпайды

А.Выготскийдің оқу моделін егізделген жорамал: Оқушылардың диалог қүру нәтижесі

А.С.Макаренко бойынша ұжымның өмір сүру заңы Қозғалыс, тоқтау

Авраам Маслоу жасаған адам қажеттіліктерінің иерархиясында негізгісі қандай қажеттілік болып табылады? Өзін-өзі таныта білу қажеттілігі

Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялы тәрбие, еркін тәрбие қандай белгілер бойынша жіктелген: өзара қарым-қатынас стилі бойынша

Адам санасында өңделетін нақты материалға аса мән бермеген кім? Стернберг

Адам дамуына тәрбиенің жетекші ықпал етуінің себебі неде болуы мүмкін: тәрбие беру процесінің мазмұны; тәрбие беру процесіндегі жетістіктер; тәрбие беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыруындағы жетістіктер

Адам дамуына тәрбиенің жеткілікті ықпал етпеуінің себебі неде болуы мүмкін: тәрбие беру процесінің мазмұны;тәрбие беру процесіндегі олқылықтар;тәрбие беру процесінің мазмұны мен, үйымдастыруындағы олқылықтар

Адам миының бөлшектерінің әр түрлі жұмыс істейтінін көрсетті, егер олар бірігіп қызмет атқарса, онда тұлғаға үлкен шығармашылық мүмкіндікке жол ашылатынын айтты: 1970 жылы американдық ғалымдар Р.Сперри мен Р.Орнстайн

Адам тәжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі: эпизодты

Адамгершілік бағыттылық Педагог қызметінің мағынасын, позициясын білдіреді

Адамгершілік тәрбиесі: жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру

Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері: Адамдарға құрмет сезімін дамыту

Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді: экономикаға

Адамгершілік, ақыл-ой, дене тәрбиесі және еңбекке баулу? Тәрбие бағыттары

Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие - бұл: тәрбиенің бағыты

Адамдар қалай білім алатынын түсіну: «теориялық экспедициялардың» өн бойында ең ұзақ болатын топ: когнитивті психологтар

Адамдардың қалай оқитындығы туралы негізгі бағыттарды атаңыз? Әлеуметтік психология, аффективтік теориялар, когнитивті психология

Адамдардың қалай оқитынын түсіну,теориялық экспедициялар негізгі бағыттары қандай? әлеуметтік-психология,аффективтік теориялар,когнитивтік психология және неврология.

Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану (Б.Скиннер бойынша) Оперантты шарттылық

Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі: білім

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыртуы ол: білім

Адамның естесақтауында негізгі орын алатын, санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратынжады: қысқа мерзімді жады

Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз: Ұқсастық бойынша пайымдау

Адамның өзін зерттеуі , түсінуі, өзін басқалардаң қалай қабылдайтыны жайлы өзін бағалауы: Рефлексия

Адамның өзіндік бағыт-бағдарына қалыптасатын ес түрі сезімдік

Адамның өзіндік жағымды сапаларын дамытуға бағытталған саналы іс-әрекет: өзін-өзі тәрбиелеу

Адамның өсуіне ерекше назар аударылған тәсілоқытудағы гуманистік тәсіл

Азаматтық тәрбиенің өзегі: патриоттық және интернационалдық

Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде бір-бірімен келісе беретін әңгіме түрі: кумулятивтік

Акселерация деген не? Оқушылардың оқу бағдарламасына сай тез дамуының түрі.

АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы: оқу мен талқылау мақсатында оқушылардың жұмысын алмастыру

АКТ мұғалімге оқу барысында көмек көрсетуге арналған: әдістеме

Ақпаратты бағалаудың негізгі сипатын анықтаңыз:есеп беру, іріктеу және мониторинг жүргізу

Ақпаратты қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға жетелейтін сұрақ ? жоғары дәрежелі

Ақпараттық-ком-қ технологияның дамуы арқылы анықталатын өзгерісОқыту, әдістер және технологиялық тәсілдер

Ақпараттың орналасқан жерін анықтау, ақпаратты ұйымдастыру, түсіну, бағалау жəне құру қабілеті - _____.: Сандық сауттылық

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданып оқушыларды оқытудағы мұғалімнің негізгі рөлі Ғаламторды қауіпсіз пайдалану

Алған білім негізінде оқушылардың практикалық əрекеті іске асырылады: Іскерлік

Алғашқы кең көлемді метатану зерттеуінде ерте жастағы балаларға есте сақтауға тапсырмалар берген ғалым: Джон Флейвелл

Алдағы оқыту туралы шешімді қабылдау мақсатында, оқыту нəтижесінің жүйелі қосындысына бағытталған қызметті белгілеу үшін пайдаланылатын ұғым : Ойлау

Алдымен алғашқы жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі ? Түрткі болу

Алдын ала ойластырылған дескрипторлар мұғалімге оқушының тапсырманы: Оқушылар мен ата-аналарға сындарлы кері байланыс беруге

Алдын ала пайдалану лексика жəне қажетті тіркестер, оның ішінде тіл уақтылы контекст, пəн бойынша оларды қалай пайдалану керектігін білу үшін: Алдын ала оқыту

Алдыңғы жұмыстар портфолиосын бағалау үшін оқушылар үнемі ..... болады: Сақтап қоюға

Алдыңғы қадамдарды жоспарлау жəне орындау мақсатында іс-əрекет жасау (мысалы, оқыту жəне оқу), іс-əрекет нəтижелерін сыни талдау жəне бағалау барысындағы мұқият ойлану үдерісі Жауап: Іс-əрекеттегі рефлексия

Ақыл-ой, тілдік, сенсорлық, ерік-жігер, мәдени, гигиеналық болып бөлінетін? Дағдылар

Александер өз тәжірибесінде диалогтің неше үлгісін анықтаған? бес.

Александер тәжірибеде зерттеген диалогтің қанша үлгісін анықтады? 5

Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау: үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау

Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта: бағалау

Альберт Эйнштейн Блумның 6 талқылау таксономиясына: сұрақ үлгілерін жасаған

Альма өзінің білімін көрсетерде қиналады: сенімсіздігінен

Американдық психолог Карл Роджерс 1960 жылы жарияланған өз зерттеулерін: «жеке тұлғаға бағдарланған» терапияда қолданды

Аралас сабақтың құрылымын көрсет:ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру,жаңа материалды мұғалімнің баяндауы,жаңа материалды бекіту,үй тапсырмасын беру;

Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған психикалық процесс ырықсыз

Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі ырықты

Артық сөзді тап.....Оқытуды бағалау

Ассоциациялық оқыту: түсініктер мен дағдылардың біртіндеп қалыптасуын қамтамасыз ететін ассоциялар, мнемоника, шынығу жаттығулары, еліктеуш нұсқаулар

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!