Уақыт
|
Іс-әрекетті
ұйымдастыру формасы
|
Мақсаты
|
Жүргізуші
оқытушының
іс-әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Ресурстар
|
5
мин
|
Ой сергіту «Тұсбағдар»
(Компос)
|
Қатысушыларды
ұйымдастыру
|
Қатысушыларды шеңберге тұрғызу. Тақтадан компас бейнесі
көрсетіледі. Оның 4 негізгі тұсына қатысушылар арасынан 4 адамның
есімін жазады. Содан соң:
«С» - қос қолдап амандасу, жақсы көңіл күй
тілеу.
«О» - оң қолын ұстап, мақтау сөз
айту.
«Б» - арқасынан қағып, жақсы көретініңді
білдіру.
«Ш» - құшақтап, жақсы
тілек айту.
|
Барлық қатысушы
лар ой сергіту
жаттығуына қатысады.
|
Қатысушылар бір-біріне
ынталандырушы сөздер айтады.
|
Тұсбағ
дар суреті, дөңге
лек стикер
лер.
|
5
мин
|
«Телефон»
Қатысушыларды топқа
бөлу.
|
Оқу ортасын
құру.
|
Қатысушыларға ұялы
телефон маркалары жазылған стикерлер ұсынылады. Маркасы бойынша өз
тобына отыруды ұсыну.
|
Қатысушылар өз тобын
анықтайды.
|
Өз тобыңызды тез
таптыңыз, әрі қарай тобыңыздағы жұмыстың сәтті болуына
тілектеспін.
|
Топ аттары жазыл
ған парақшалар,
стикерлер.
|
5
мин
|
Ассоциация әдісі «Ұялы телефон баланың дамуына қажет, қажет
емес»
|
Білімді өзектілендіру,
пікірлер жинақтау.
|
Жеке орындауды ұсыну,
содан кейін шағын топта талдату. Аудиторияға ұсынатын пікірлерін
тақтаға жазу. 2/2
|
Қатысушылар жеке
орындайды, шағын топпен талдайды. Талдау нәтижесін аудиторияға
ұсынады.
|
Бүгінгі мәселе туралы
өзіндік дербес пікірлеріңізді байқадым, енді осы мәселені әрі қарай
тереңдете алатындарыңа сенімдімін.
|
Флип
чарт, маркер
лер
|
|
«Дербес пікір» жазу
әдісі
|
Мәселенің себептерін
анықтату, шешім қабылдату, ой
туындату.
|
Мәселе бойынша дербес пікірін жазуды және талдауды
ұсыну.
1-2 пікірлеседі, (1-топ өз пікірін айтады, 2-топ оған
дәлелдеме келтіреді, содан соң 1-топ өз дәлелдемесін айтады). 3-топ
сұрақ қоюға, 4- топ сарапшы болып өз пікірлерін айтуға
дайындалады.
3-4 топ пікірлеседі
(3-топ қажет деп дәлелдейді, 4-топ ол пікірді қажет емес деп жоққа
шығарады). 1-топ сұрақ қоюға, 2- топ сарапшы болып өз пікірлерін
айтуға дайындалады.
|
Әр қатысушы қысқаша
тірек конспект құрастырады, өз пікірін
дәлеледейді.
|
Оқу, талдау, түсіндіру
барысында қатысушыларға бағыт беру,
көмектесу.
|
Үлестірмелі парақ
шалар
|
|
«Зияткерлік рефлексия»
әдісі
|
Өз білімі мен әрекетіне
талдау жасату.
|
Берілген сөздердің 2-еуін пайдаланып сөйлеу
ұсынылады.
«Білдім-білмедім,
үйрендім-үйренбедім, оңай болды-қиын болды, ұнады-ұнаған
жоқ»
|
Оқыту мен оқудың
әдістеріне өзгеріс енгізудің қажеттілігін
негіздейді
|
Құнды пікірлеріңіз
ортаға салғаныңыз үшін рахмет. Біздің әрқайсымыздың пікіріміз
құнды.
|
слайд
|