Материалдар / «ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ШЕБЕР-КЛАСС
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ШЕБЕР-КЛАСС

Материал туралы қысқаша түсінік
МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2021
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ШЕБЕР-КЛАСС

(мұғалімдерге арналған)


Мақсаты: Семинарға қатысушыларғы деңгейлік бағдарлама бойынша оқытудың белсенді әдістерін презентациялау, тиімділігін талдау.

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқыту мен оқудың белсенді әдістерін демонстрациялауға қатысады.

  2. Оқыту мен оқудың әдістеріне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздейді.

Уақыт

Іс-әрекетті ұйымдастыру формасы

Мақсаты

Жүргізуші оқытушының

іс-әрекеті

Қатысушылардың

іс-әрекеті

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар

5 мин

Ой сергіту «Тұсбағдар» (Компос)

Қатысушыларды ұйымдастыру

Қатысушыларды шеңберге тұрғызу. Тақтадан компас бейнесі көрсетіледі. Оның 4 негізгі тұсына қатысушылар арасынан 4 адамның есімін жазады. Содан соң:

«С» - қос қолдап амандасу, жақсы көңіл күй тілеу.

«О» - оң қолын ұстап, мақтау сөз айту.

«Б» - арқасынан қағып, жақсы көретініңді білдіру.

«Ш» - құшақтап, жақсы тілек айту.

Барлық қатысушы

лар ой сергіту жаттығуына қатысады.

Қатысушылар бір-біріне ынталандырушы сөздер айтады.

Тұсбағ

дар суреті, дөңге

лек стикер

лер.

5 мин

«Телефон»

Қатысушыларды топқа бөлу.


Оқу ортасын құру.

Қатысушыларға ұялы телефон маркалары жазылған стикерлер ұсынылады. Маркасы бойынша өз тобына отыруды ұсыну.

Қатысушылар өз тобын анықтайды.

Өз тобыңызды тез таптыңыз, әрі қарай тобыңыздағы жұмыстың сәтті болуына тілектеспін.

Топ аттары жазыл

ған парақшалар, стикерлер.

5 мин

Ассоциация әдісі «Ұялы телефон баланың дамуына қажет, қажет емес»


Білімді өзектілендіру, пікірлер жинақтау.

Жеке орындауды ұсыну, содан кейін шағын топта талдату. Аудиторияға ұсынатын пікірлерін тақтаға жазу. 2/2

Қатысушылар жеке орындайды, шағын топпен талдайды. Талдау нәтижесін аудиторияға ұсынады.

Бүгінгі мәселе туралы өзіндік дербес пікірлеріңізді байқадым, енді осы мәселені әрі қарай тереңдете алатындарыңа сенімдімін.

Флип

чарт, маркер

лер


«Дербес пікір» жазу әдісі

Мәселенің себептерін анықтату, шешім қабылдату, ой туындату.

Мәселе бойынша дербес пікірін жазуды және талдауды ұсыну.

1-2 пікірлеседі, (1-топ өз пікірін айтады, 2-топ оған дәлелдеме келтіреді, содан соң 1-топ өз дәлелдемесін айтады). 3-топ сұрақ қоюға, 4- топ сарапшы болып өз пікірлерін айтуға дайындалады.

3-4 топ пікірлеседі (3-топ қажет деп дәлелдейді, 4-топ ол пікірді қажет емес деп жоққа шығарады). 1-топ сұрақ қоюға, 2- топ сарапшы болып өз пікірлерін айтуға дайындалады.

Әр қатысушы қысқаша тірек конспект құрастырады, өз пікірін дәлеледейді.

Оқу, талдау, түсіндіру барысында қатысушыларға бағыт беру, көмектесу.

Үлестірмелі парақ

шалар


«Зияткерлік рефлексия» әдісі

Өз білімі мен әрекетіне талдау жасату.

Берілген сөздердің 2-еуін пайдаланып сөйлеу ұсынылады.

«Білдім-білмедім, үйрендім-үйренбедім, оңай болды-қиын болды, ұнады-ұнаған жоқ»

Оқыту мен оқудың әдістеріне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздейді

Құнды пікірлеріңіз ортаға салғаныңыз үшін рахмет. Біздің әрқайсымыздың пікіріміз құнды.

слайд





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!