Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқыту мен оқуда АКТ технологияны пайдалану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Күні: 30.01.2023 |
Бектемирова А.Т. |
|
Тақырыбы |
1-2 сабақ. Оқыту мен оқуда АКТ технологияны пайдалану мақсаттары. Оқу сапасын арттыру мақсатында АКТ қолдану әдістемесі. |
||
Мақсаты |
Мұғалімдер оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған сапалы педагогикалық құрал ретінде сыныпта АКТ тиімді қолдану қағидаттарын әзірлейді. Озық педагогикалық тәжірибе негізінде сабақ жоспарына АКТ қолдану әдістерін енгізеді. |
||
Нәтижесі |
Мұғалімдер оқу үдерісінің танымдық, аффектік,әлеуметтік бөліктеріне негізделе отырып, АКТ қолданылатынындай сабақ жоспарларын дайындайды. |
||
Түйінді идея |
АКТ – оқуда мұғалімге көмек көрсететін педагогикалық әсерлі құрал, ол мқғалімді алмастырмайды және сабақ барысындағы ойын-сауығы емес. Техникалық жағынан керемет АКТ тиімді түрде қолданылмаған жағдайда белсенді емес болуы мүмкін. АКТ қолдану үшін үш аспектіні қолдану керек қамту керек: әлеуметтік (оқушылар арасындағы өзара әрекеттестік), аффектік (эмоциялық, жағымды, қызықты) және танымдық (сабақтың оқу мақсатына жетуге бағыталған). |
||
Оқыту барысы |
|||
1-сабақ 9.00-10.30 5 мин
3 мин
5 мин
3 мин
1 мин 20 мин
3 мин 10 мин 5 мин
5 мин
5 мин 10 мин 15 мин
|
1) - Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Шаттық шеңбері. «Дене мүшелерімен амандасу» жаттығуын жасату. Мақсаты: Психологиялық жағымды ахуал тудыру. 2) Миға шабуыл. Тыңдаушыларға атауы жазылған 5 түрлі заттардың суретін (компьютер, фотоаппарат, интербелсенді тақта, телевизор, ұялы телефон) тарату. Мақсаты: Тыңдаушыларды жетелеуші сұрақтар арқылы сыни тұрғыдан ойландыру: - Суретте не бейнеленген ? - Бұл суреттерді қандай мақсатпен көрсетті деп ойлайсыздар ? 3) – Әріптестер, осы берілген суреттер бойынша топқа бөлінейік. 4) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. 5) Топтық жұмыс. Постер құру. Мақсаты: Постер құра отырып, тыңдаушыларды сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу. І топ: - АКТ дегеніміз не ? АКТ –ны сабақта не үшін пайдалануға болады ? ІІ топ: -АКТ-ның қандай құралдары бар және олардың қызметі қандай ? ІІІ топ: -Мектепте АКТ тиімді қолданудағы кедергілер ? ІҮ топ: -Сыныпта АКТ қолдануда туындайтын кедергілер? Ү топ: - Өз тәжірибелеріңізде АКТ – ны қалай қолданатындарыңызды көрсетіңіздер. 6) Формативті бағалау. 7) Сергіту сәті. «Үй, дауыл, тұрғын». 8) АКТ тиімді қолдану тәжірибесі. «Ғаламдық жылыну» слайдының көрсетілімі. 9) Жұптық жұмыс. «Жаһандық жылынудың қалай жүзеге асатынын түсіндіру». 10) Жұптардың талдауы, үздік жұпты анықтау. 11) ДЖИГСО әдісі бойынша пікір алмасу. 12) Жаһандық жылыну және парник әсері» ресурсы бойынша PAINT бағдарламасымен сурет салу, сценариий жазу. Идеяларды талқылау. 13)«Сандық сауаттылық» таныстырылымымен танысу. Пікір алмасу.
14) Рефлексия.
«SMS». |
||
Үзіліс |
|||
2-сабақ 11.00-12.30 |
1) Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. Мектепте АКТ құралдарының ең көп қоланылатын түрі ? (компьютер) Сөзжұмбақ құрастыру «КОМПЬЮТЕР». Түйінді ой: - Осы жазылған сөздерден қандай ой түюге болады ? 2) Жұпқа бөлу. Тапсырмамен таныстыру, нұсқау беру : «Сыныпта АКТ белсенді және тиімді түрде қолданылатын сабақ жоспарын әзірлеу. 3) Топта «Үздік сабақты» анықтау. 4) «Жәрмеңке» әдісі бойынша үздік сабақты сату. 5) Сергіту сәті. «Ха-ха, хи-хи». 6) «3 - минуттық үзіліс» стратегиясы. Тыңдаушыларға тақырыпты түсіндіру барысында олардың осы тақырып төңірегінде қаншалықты өзінің түсінгеніне, жаңа өтілген тақырып бойынша өз тұжырымдамасына, пікіріне рефлексия жасай отырып, өзінің алдыңғы білімін және тәжірибесін байланыстырып, нақты түсінік табуына мүмкіндік беру. Тыңдаушылар жаңа түсіндірілген тақырыпты ой елегінен өткізу мақсатында 3-минуттық үзіліс ұсынылады. Төмендегідей фразалар ұсынылады. - Мен … туралы көзқарасым өзгерді... - Мен... жайлы хабардар болдым... - Менің ...жайлы айқын түсінік қалыптасқан тұсы... - Мені.... таң қалдырғаны… |
||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
|
|
|
КУРС ЖОСПАРЫ
Апта Күн 5 |
Күні |
Тренер |
Өткізілетін орны: |
Тақырыбы |
2 – сабақ. Оқушыларды ынталандыру. Оқушылардың оқу пікірін анықтау (оқушыдан кеңес алу). |
||
Мақсаты |
Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды. |
||
Нәтижесі |
Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық) оқытудың ынталандыру теорияларын, «қиын» оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар оқушылардан кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді. |
||
Түйінді идея |
Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. |
||
Оқыту барысы |
|||
1-сабақ 9.00-10.30 5 мин
3 мин
5 мин
3 мин
1 мин 20 мин
3 мин 10 мин 5 мин
5 мин
5 мин 10 мин 15 мин
|
1) - Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Шаттық шеңбері. «Мен ғажайыппын. Сіз ше ?» жаттығуын жасату. Мақсаты: Әр тыңдаушы өз есімінің 1 –ші әрпіне сәйкес жеке басының қасиетін атайды. Психологиялық жағымды ахуал тудыру. 3) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. 4) «Миға шабуыл» жаттығуы. Мақсаты: Тақырыпты анықтау мақсатында белігілі бір сұраққа бойынша өзінің ойын айтуға ұсыныс жасау. Ынталандыру (немесе уәж) дегеніміз не? Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу өткізу. Мақсаты:
6) Формативті бағалау. 7) Сергіту сәті. «Үй, дауыл, тұрғын». 8) АКТ тиімді қолдану тәжірибесі. «Ғаламдық жылыну» слайдының көрсетілімі. 9) Жұптық жұмыс. «Жаһандық жылынудың қалай жүзеге асатынын түсіндіру». 10) Жұптардың талдауы, үздік жұпты анықтау. 11) ДЖИГСО әдісі бойынша пікір алмасу. 12) Жаһандық жылыну және парник әсері» ресурсы бойынша PAINT бағдарламасымен сурет салу, сценариий жазу. Идеяларды талқылау. 13)«Сандық сауаттылық» таныстырылымымен танысу. Пікір алмасу.
14) Рефлексия. «SMS». |