1) - Сәлеметсіздер ме,
құрметті әріптестер!
Шаттық шеңбері. «Дене мүшелерімен амандасу»
жаттығуын жасату.
Мақсаты: Психологиялық жағымды ахуал
тудыру.
2) Миға
шабуыл.
Тыңдаушыларға атауы жазылған 5
түрлі заттардың суретін (компьютер, фотоаппарат, интербелсенді
тақта, телевизор, ұялы телефон) тарату.
Мақсаты: Тыңдаушыларды
жетелеуші сұрақтар арқылы сыни тұрғыдан
ойландыру:
- Суретте не бейнеленген ?
- Бұл суреттерді қандай мақсатпен көрсетті деп
ойлайсыздар ?
3) – Әріптестер, осы берілген
суреттер бойынша топқа бөлінейік.
4) Сабақтың тақырыбын,
мақсатын хабарлау.
5) Топтық жұмыс. Постер
құру.
Мақсаты: Постер құра отырып,
тыңдаушыларды сыни тұрғыдан ойлауға
жетелеу.
І топ: - АКТ дегеніміз не ?
АКТ –ны сабақта не үшін пайдалануға болады
?
ІІ топ: -АКТ-ның қандай
құралдары бар және олардың қызметі қандай
?
ІІІ топ: -Мектепте АКТ тиімді
қолданудағы кедергілер ?
ІҮ топ: -Сыныпта АКТ қолдануда
туындайтын кедергілер?
Ү топ: - Өз тәжірибелеріңізде
АКТ – ны қалай қолданатындарыңызды
көрсетіңіздер.
6) Формативті бағалау.
7) Сергіту сәті. «Үй, дауыл,
тұрғын».
8) АКТ тиімді қолдану
тәжірибесі. «Ғаламдық жылыну» слайдының
көрсетілімі.
9) Жұптық жұмыс. «Жаһандық
жылынудың қалай жүзеге асатынын
түсіндіру».
10) Жұптардың талдауы, үздік
жұпты анықтау.
11) ДЖИГСО әдісі бойынша пікір
алмасу.
12) Жаһандық жылыну және
парник әсері» ресурсы бойынша PAINT бағдарламасымен сурет салу,
сценариий жазу. Идеяларды талқылау.
13)«Сандық сауаттылық»
таныстырылымымен танысу. Пікір алмасу.
14) Рефлексия.
«SMS».
Шарты: Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі
туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір – біріне қысқа
хабарлама (SMS) жазу ұсынылады.
|