Материалдар / «Оқыту мен оқудың белсенді әдістерінің функционалдық сауаттылықты қалыптастырудағы ықпалы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Оқыту мен оқудың белсенді әдістерінің функционалдық сауаттылықты қалыптастырудағы ықпалы»

Материал туралы қысқаша түсінік
PISA бағдарламасы бойынша мұғалімдерге оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллабаративті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру.PISA бағдарламасын орындауда сын тұрғысынан ойлауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; 1.Пайымдау, тұжырым жасау немесе проблеманы шешу, рефлексиялық тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
493
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ШҚО Көкпекті ауданы Шұғылбай ауылы «І.Жансүгіров атындағыорта мектебі» КММ Биназарова Г,О

«Оқыту мен оқудың белсенді әдістерінің функционалдық сауаттылықты қалыптастырудағы ықпалы» коучинг жоспары

24.02.2017 жыл

Мазмұны

Сабақ тақырыбы:

Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары

Жалпы мақсат:

 

 

 

Міндеті:

PISA  бағдарламасы бойынша мұғалімдерге  оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллабаративті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру.PISA бағдарламасын орындауда сын тұрғысынан ойлауды  іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; 1.Пайымдау, тұжырым жасау немесе проблеманы шешу, рефлексиялық тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтау.

2.Тренингтер мен  ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.

3. Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі.

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

  2. PISA  тапсырмалары

 Оқу нәтижесі

Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздеуі; PISA тапсырмаларын  сыни ойлау арқылы бірлескен  топтық жұмыста шешімін анықтауға  үйренеді.,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді.,істі тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды.    

Түйінді идеялар:

Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау.   

Сабақта қолданылатын материалдар:

 А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, Сэндвич бағалау парақтары.

Оқыту әдістері:

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,Көшбасшылық,

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Дерек көздері:

 

PISA  тапсырмалары , портал материалдары

Тапсырмалар:


 

Трениг, ой шақыру , постер қоғау, сэнвич бағалау парағы,  өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

 



Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:



Коучинг кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу


Тренинг

Мұғалімдер шеңбер болып тұрады, бір – біріне тілек айтады.


Топқа бөлу




Сын тұрғысынан ойлауды  үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру,  нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру. әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын пісіру”

 

 







Сергіту







Бағалау




Бекіту.«Сэндвич»тәсілі







Рефлекция




«Жемістер салаты»банан,алма,апелсин жемістері н атап шығу.

Ой қозғау

PISA халықаралық зерттеу туралы қандай түсініктеріңіз бар?

Сауатты оқу дегеніміз не?

Слайдтан PISA бағдарламасы туралы түсінік беру



Проблемалық сұрақтар

3 топқа

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуды іс-тәжірибеде қалай жүзеге асырасыз? Дәлелдеңіз.


«Шарфты байлау әдістері»
Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Сэндвич»тәсілі арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергендерін байқау.


«Тілектер аллеясы» плакатын ілу

Үш түрлі жеміс атауларын атап топта араласады.Сол араласқан жемістердің тұру бағытымен топқа бөлінеді.



Сыни тұрғыда ой қозғау

 Топ мүшесі қорғайды,











Флипчарт, маркер,  түрлі түсті қаламдар қолдану

Постер қорғайды.



Әр топ мүшелері шарфты байлаудың әртүрлі тәсілдерін көрсетеді. 


Топта бірлесе отырып, « Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру» тақырыбы бойынша  не үйренгенін  қорытындылайды



Қызыл түсі- түсінбедім Сары түс- әлі сұрақтарым бар Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті «Тілектер аллеясындағы» іздерге апарып керек. 



Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту тетіктері

      РІSА зерттеулері бойынша көш басында тұрған елдердің (Австралия, Финляндия, Жапония, Жаңа Зеландия, Италия, Оңтүстік Корея және т.б.) нәтижесі көрсеткендей, оқушылардың функциялық сауаттылығын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді:
      1) білім беру мазмұны (ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары);
      2) оқыту нысандары мен әдістері;
      3) білім алушылардың оқудағы жетістіктерін диагностикалау мен бағалау жүйесі;
      4) мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары;
      5) мектепті басқару моделі (қоғамдық-мемлекеттік нысан, мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары деңгейі);
      6) барлық мүдделі тараптармен әріптестікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы;
      7) ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі белсенді рөлі.
      Төменде ұсынылған қазақстандық оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту тетіктері жоғарыда аталған факторлар есебінен анықталды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!