Материалдар / Оқыту үшін бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқыту үшін бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
1532
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі. 1-бөлім: Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдауды негіздеу.

Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай- ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш – жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. ( Александр, 2001 МАН 105-бет ) Әрбір мұғалім озық технологияларды терең талдаудан өткізіп, өзіне тиістісін таңдауы керек. Менің таңдағаным: оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі. «Бағалау» «жақын отыру»дегенді білдіретін латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылады. Бағалау оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі болуы мүмкін деген ой түсінігіміздегі едәуір өзгерісті талап етеді. Бағалауда ақпарат беру арқылы оқуға көмектесе отырып, ол ақпаратты мұғалімдер мен оқушылар өзін-өзі және өзара бағалауға кері байланыс ретінде пайдалана алады. Мен не үшін «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін таңдадым? Бұл жерде мұғалімдер жалғыз бағалаушы тұлға болмайтындығына назар аудардым. Оқушылар өздерінің сыныптастарын және өздерін бағалады, әрі мұғалімдер бағалауды белсенді жүргізген кезде, бұл үдеріске оқушылар да белсене қатысты. Оқушыларды нақты білімді талдай білу, ажырату, тұжырымдау, зерттеулер жасауға ынталандырды. Оқуды бағалау ( суммативті) - тікелей келешек оқытуға үлес қосуға бағытталмаған, бірақ маңызды мәні бар тестілеу оқыту үдерісіне кері әсерін тигізуі мүмкін. Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Формативті бағалау мұғалімдердің өз жұмыстарын тиянақтап отыруына және бағдарлама бойынша жоғары нәтижеге жетуге бағыттайды. Бұл бағалау жүйесі әрбір мұғалімнің жеке жұмыс жүргізуге мүмкіндік беретін құрал.Мен үшін формативті бағалаудың атқарған негізгі қызметі: оқушылармен тиімді кері байланыс орнату; оқушылардың материалдарды меңгеруде өздерінің белсенділігі; бағалау нәтижеге сәйкес оқу үрдісін тиімді жағына қарай түзетіп отыру; бағалаудың оқушылардың ынтасы мен қызығушылығын арттырудағы зор ықпалы; оқушылардың өз білім деңгейін үнемі өзі бағалай білуі. Яғни, формативті бағалау оқыту үрдісін жақсарту және жетілдіру мақсатындағы оқушылар мен мұғалімдердің арасындағы белсенді кері байланыс құралы ретінде пайдаланылды. Осы техника арқылы әрбір оқушымен жеке жұмыс жасау мүмкіндігі болды. Формативті бағалау құралдары: тапсырмаларды орындау барысында өзіне деген сенімін нығайту мақсатында әр оқушының білімді оқушы екенін атап өту; топтық жұмыс барысында жалпы топ мүшелеріне және жеке жұмыс барысында жеке оқушыларға «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін пайдалану, ерекше жауаптарды мадақтау, т.б. ХХІ ғасыр мектебіндегі бағалау мақсаты кең көлемді және әртүрлі болып келеді, нәтижесінде оқу сапасы артады. Оқу сапасын арттырудың жолдары: - оқушы қажеттілігін бағалау. - оқушылардың жеке және бірлесіп жұмыс жасауын марапаттау. - оқу барысын бақылау. - қаншалықты түсінгенін тексеру және тақырып мазмұнын қаншалықты мағыналы түсінгеніне қарай марапаттау. - Түсінгенін практикада пайдалана, қолданала білу. -

-топта,жұпта,сыныптаталқылау. - өзін-өзі, бірін-бірі бағалау. Бағалау мақсаттарын мен тізбектелген төрт сабағымнsң барысында тиімді пайдаландым. Тақырып мазмұнын қаншалықты түсінгеніне қарай оқушыларды марапаттап отырдым. Сабақта түсінгендерін практиқада пайдалана білуін қадағаладым. Оқушылардың жеке және бірлесіп жұмыс істей білулерін жоспарлап, сол бойынша әдіс-тәсілдерді қолданып отырдым. Баланың мүмкіндігі мен алға ілгерлеуін, нақты, әділ бағалау үшін, бағалау процесі терең зейінмен, сыныпта жасалған жаттығуларда үздіксіз жүргізілуі тиіс. Формативті бағалау оқушының нақты білімін көрсете алмайды деген пікірді жақтаушыларға айтарым: оқушыға сенім білдіріп, олардың пікірімен санасқан кезде өз біліміне сенімді, мақсаты айқын, өзінің жетістігі мен кемшілігінің ара жігін ажырата алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. Баға - оқыту үдерісінің қозғаушы күші. Сын тұрғысынан қарасақ, оқушылар өздерінің білімінің толығуына көмектеседі, осыған қарап өзіміздің жұмысымыздың нәтижесін көреміз, бұл кәсіби өсуімізге өз әсерін береді. Осыдан біз білім берудегі басты қозғаушы күш екенімізді естен шығармауымыз керек. Оқушыларға және олардың оқуына өзіміздің берген біліміміздің көрінісін көру үшін кәсіби өсуіміз туралы ойлануымыз керек. «Тегінде, адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерінен озады» деген ұлы ақын Абай сөзі барлық уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы, білімдар адамдар заманның, қоғамның дамуына, өзгеруіне өз үлесін қосады. Сондықтан да мұғалім мен оқушының сапалық өсуі, үйлесімі бір мезгілде жүргенде ғана оқу-әдістемелік деңгейінде сапалық өзгерістер болады. Ұлы неміс педагогы А.Дистервергтің «Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, ал жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді» дегені мәлім. Сондықтанда ойлауға үйрететін сабақты дамыта оқыту сабақтары деп білеміз. Мұғалім бұл жағдайларда танымдық іс-әрекетті ұйымдастыратын ұжымдық істердің ұйтқысы болатындықтан, оқушының шығармашылығын арттырады. Блэк пен Уильямның зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік » сияқты техникалық метафорасы қолданылған және сол арқылы оқыту үшін бағалауды қолдану «қара жәшік ішіндегі жұмыс » ретінде белгілі болды. Қазіргі жағдайда мектептегі бағалау тәжірибесі мұғалімнің оқушы жауаптарын тыңдай отырып, жұмыстарын тексеру барысында қателерді автоматты түрде жөндей отырып, оқушы күнделігі мен журналға формальді бағалар қою әрекеттері басым. Себебі тұлғаны мақсатты түрде дамыту үшін бұл ақпарат жеткіліксіз. Өйткені оқушының одан әрі дамуын қамтамасыз ететін белгілі бір бағалау критерийлері мен кері байланыс қолданылмаған бағалаудың баға сапасына әсер төмен деп ойлаймын. Игерілген білім мен тәжірибе негізінде Оқыту үшін Бағалау мен оқуды бағалау кезеңдерінің жүйесін ұсынғым келеді:
  • Сабақтағы диагностикалық бағалау (жаңа сабақты меңгеру алдында);
  • Формативтік бағалау (жаңа сабақты меңгеру барысы);
  • Жиынтық бағалау (сабақ, тоқсан, семестр, жыл соңында).
Диагностикалық бағалау барысында қойылған баға сынып журналына қойылмайды. Ал формативті бағалау жүргізу үшін мұғалім жеке журнал жүргізу керек болады. Ол журналда бағалау белгілі бір шартты белгілер (жұлдызша, түрлі-түсті белгілер, смайликтер т.б ) негізінде қойылады. Бұл белгілер барлық оқушылардың жеке прблемаларын көруге және одан әрі дамыту жоспарын құруға көмектеседі. Бағалау арқылы оқытуды жақсарту бір қарағанда қарапайым болып көрінетін бес басты фактордан тұратындығын көрсетті:1. Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.2. Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы.3. Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытуды өзгерту.4. Бағалаудың оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен қызығушылығына едәуір ықпал ететінін көріп, білім сапасын көтеру.5. Оқушылардың өздерін-өздері бағалауы және өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсіну қажеттілігі. /«Мұғалімге арналған нұсқаулық» 2012ж ІІІ басылым, 109-бет / Олай болса сыныпта кері байланысты қолдану оқушылардың белсенділігін арттырып, қызығушылығын оятады әрі өзін және бірін-бірі сыни бағалай алады. Менің зерттеу тақырыбым: «Сабақта кері байланысты қолдану арқылы оқушының сыни бағалауын дамытуға бола ма?» Кері байланыс оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабарлама беру болып табылады. Мен оқушылар дұрыс жауап беру үшін оларға уақыт беруге тырыстым. Қателесекен жағдайдағы оқушыларға жетекші сұрақтар қойып, өздерінің дұрыс жауап табуларына бағыттадым. 2-бөлім: Іс-тәжірибеге енгізілген өзгерістер және пайдаланылған дерек жинау әдістері туралы есеп.

Кері байланыс көбінесе уәж болып табылады және де ол мұғалім мен оқушы арасында сенім мен сыйластық орнатады. Сөйтіп мұғалім әр оқушының нені біліп, нені ойлап, қалай оқитыны туралы неғұрлым көп білсе, соғұрлым оқушылардың жетістіктерін арттыру мен өзінің оқытуын жетілдіруге көп көңіл бөледі. Мен кері байланыс арқылы оқушылардың сыни бағалауын арттыру мақсатында әдебиет сабағында бағалаудың келесі түрлерін тиімді деп алып, тізбектелген төрт сабақ барысында 9-сыныпқа қолдандым: бірін -бірі бағалау; өзін -өзі бағалау; топтардың бірін- бірі бағалауы; стикерлер арқылы бағалау; бағалау критерийлерін оқушылармен бірге құру және сол критерийлер арқылы топбасшысы топ мүшелерінің балдарын кестеге қойып отырады және оны бағаға айналдырады; тестер; Сұрақтар (ашық,жабық); сауасақтар арқылы бағалау. Оқыту үдерісінде қолданылған сабақта кері байланыстың сенімділігі мен қойылған мақсатқа қаншалықты жауап беретінін қарастыратын жалпы мақсаттар берілгенОқушылар жасай алады:
  • Сипаттайды
  • Көмектеседі
  • Жүзеге асырады
  • Сыни ойлайды
  • Тиімді әрекеттеседі
  • Сыни бағалайды
  • Өзгелердің пікірін тыңдап, бағалайды
  • Үлес қосады
  • Белсенділікті өз қолына алады.
Оқыту үдерісінде кері байланыс арқылы оқушылардың сыни бағалауын арттыру мақсатында табыстылық өлшемдерін, өз жұмысын бағалау үшін және басқа оқушылардың жұмысын бағалау мүмкіндігін, оқушылар үшін өз ойларын жалпыға қолжетімді ету мүмкіндігін қамтитын сабақ жоспарлары әзірленді. Топтардың бірін-бірі бағалауында топтар бір -бірінің орындаған топтық жобаларын қаншалықты мазмұны мен мағынасының ашылуына байланысты стикерлермен баға қояды және қысқа түсініктеме береді. Бағалау критерийлері бойынша бағалауда көбінесе толық сабақ тапсырмаларына байланысты мұғалім мен оқушылар бірге бағалау критерийлерін жасап шығады және әрбір тапсырмадан кейін топбасшы қай оқушы қанша балл алғанын жариялап отырады. Сабақта кері байланысты қолдану арқылы оқушының сыни бағалауы дамиды,сабаққа деген қызығушылығы артады. Практикамдағы осы өзгеріс келешекте оқушылардың білім сапасының артуына көмектеседі деп ойлаймын Сабақ қызық болғанда ғана оқушыға барлығы түсінікті болады.Демек, сабақ оқушы үшін қызық болуы тиіс. И.Гербердің айтуы бойынша қызығушылық оқу уәжінің синонимі.( МАН. 2012ж ІІІ басылым 105-бет) Оқушы алған білімін қолдана білуі керек. Сондай- ақ тізбектелген төрт сабақ барысында олардың тапсырмаларды түрлендіріп, дамытып, толықтырып әрекет етулерін бақылап отырдым. Бірінші сабағымның тақырыбы: «Шешендік сөздер». Оқушылар халқымыздың ғасырлар бойы жинақтаған қазынасы бабалардан қалған ғибрат аларлық сөздермен танысады, ой қозғайды. Сілтеме ретінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі, электронды оқулықтар, интерактивті тақта, постерлер, түрлі -түсті маркерлер пайдаланылды. Сабақта АКТ қолдаланылды. Ұйымдастыру кезеңінде сабақ барысында бағалауды оқушылардың өздері бағалайтынын айтып өттім. Бағалау парағын топ басшысына тапсырдым. Оқушы «Ғажайып сызғыш » арқылы әр тапсырмадан соң өзінің жауабын бағалап отырды. Ақ, сары, қызыл түстерді таңдаумен оқушылар топқа бөлінді. Эстафета таяқшасы арқылы үй тапсырмасын сұрауда бірталай ақпарат алдым. Бірлесе жұмыс үстіндегі әрекеттер кезінде оқушылардың нені білетінін және одан әрі дамуы үшін қандай қадамдарды белгілеу керектігі туралы ойланып, сабақтарды осыған қарай икемдедім. Әр оқушының үй тапсырмасын орындаудағы қиыншылықтарын анықтадым. Нәтижесінде А оқушы ХХІ ғасыр жастары туралы ойтолғау жазып келсе, В оқушы дайын сұрақтар дайындап келген, С оқушы болса үй тапсырмасын оқумен шектелген. Ғажайып сызғыш арқылы бағалау оқушыларға қатты ұнады. «Шешендік дегенімізді қалай түсінесің?» деген жабық сұрақ қойылып, оқушылар постер қорғады. Постерді қорғаған оқушыларды шапалақтау арқылы бағалап отырды. Постер орындалып болған соң әр топ бір-біріне «Екі жұлдыз, бір тілек» бойынша баға берді. Бұл тапсырмада қадағалауымдағы А оқушы постер қорғаса, В оқушы ойын білдірумен қоса постер сызуға қатысты, С оқушы топқа өз ойын айтып отырды. Оқытудың жаңа тәсілдері; жас ерекшеліктеріне қарай оқу,топпен жұмыс, жұппен жұмыстың арқасында оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артып, сыни ойлаулары, сыни бағалай білу дәрежелері артты. Олардың ішкі уәждеріне түрткі болып,тәсілдер таңдауда ішкі кәсіби түйсікпен жасаған әрекеттерімнің азғана табысын көру мені қуанышқа бөледі. Оқушылардың нені білетіндігін анықтап ,үздіксіз білімге қол жеткізу үшін сұрақтар тобын дайындап, өткен сабақтармен байланыстырып отырдым. Бағалау үдерісін шынайы және бәріне түсінікті болу үшін бағалау критерилерін құрдым.Оқушылардың өз жұмыстарын талдауы

МПИ
кемшіліктер жақсы қызықты жауап


Өздерінің оқу мақсаты мен жетістікке қалай жетуін білу үшін оқушылар өз- өзін бағалауды үйрену керек. Ол үшін өз- өзін бағалау және бірін- бірі бағалау парақтарын, өз ойын пайымдайтын сұрақтар бердім. Осы жағдайда А оқушы өзін тез реттей алды. Топтық жұмыстың дұрыс орындалуы үшін өз ойын ортаға салды. В оқушы ғалымдардың шешендік сөздерге келтірген мысалдарынан кесте құра білді, С оқушы болса қимылы жылдам болғанымен тез ойлай алмады. Оқушылардың әр жауабын тыңдап қана қоймай, басқа балалардың назарын аудару үшін әр сабақтың қорытынды бөлімінде оқушылардың жаңа сабақты игеруде жасаған жұмыстарын, жаңа білімді алудағы әрекеттерін бір жүйеге келтіру үшін топтарда талқылау кезінде не үйренгендерін сұрап, олар талқылаған сұрақтарының ерекшеліктері мен айырмашылықтарын түсіндіруге тырыстым. Бұл не үшін қажет? Оқушылардың бұрынғысы мен жаңа білімінің арасын байланыстыру үшін қажет. Келесі сабақтарда оқушылар топпен, жұппен жұмыс істеді. Постер қорғады. Ашық сұрақтардың қойылуы арқылы жылдам ойлау қабілеттері артты. Жабық сұрақтар арқылы сыни ойлай білуге тәрбиеленді. Сабақты түсінгендерін білу мақсатында оқушылар диалог құруды үйренді,сабақты қалай түсіндіңдер деген сұраққа смайликтер арқылы жауап берді. Сабақтың қалай өткендігін бас бармақтарымен бағалады. Тізбектелген төрт сабағымнің барысында мен оқушыларымның ақыл- ойы өскенін, өздерінің алған білімдеріне сыни тұрғыдан қарайтындықтарын білдім. Олардың ақыл-ойының өскенін бағалау үшін мен ұдайы оқуым керек.Білім қорын құру, іздену арқылы менің кәсіби түісігім қалыптасады, іргетасы қаланады. Джон Дьюи: «нағыз еркіндік білім қорының толығуымен үздіксіз қатынаста болатын рефлективтік ойлаудан шығады,»-дейді. ( МАН. 2012ж ІІІ басылым 38-бет) Өзімнің тізбектелген төрт сабағымда мынадай бағалау құралдарын пайдаландым:• Дембо және Рубинштейннің «ғажайып сызғыш» әдістемесі арқылы бағалау;• Оқытудың «Үш өлшемді әдістемелік жүйесіндегі» бағалау (Қараев пен Кобдикованың оқыту технологиясы бойынша Блум таксономиясы бойынша бағалау; • Жеке жетістіктер парағын толтыру арқылы бағалау;• Эмоциялық қалыптар кескіндемесі арқылы бағалау.Пікірнама жазу арқылы бағалау;• Липкинаның «Үш баға» әдістемесіне сәйкестендірілген бағалау;• Жапсырма қағаздар көмегімен бағалау• М.Люшер әдістемесін басшылыққа ала отырып бағалау.С.Т.Щацкий «Баланың тұлғасын емес, орындаған жұмысын бағалау керек» деп атап көрсеткен. ( МАН. 2012ж 108-бет ІІІ басылым) Идеяларды, бағасыз оқыту жүйесіндегі көптеген әдістерді зерттей отырып, келесі «Халық шешендік өнерінің бастауы-шешендік» атты жаңа сабақты түсіндіру кезінде оқушының төмендегі жолмен өзін-өзі бағалауын ұсындым: -Бұны білемін, ол қолымнан келеді. -Бұны аздап білемін, әлі үйренуім қажет. -Бұны мүлде білмеймін, білуім керек. Оқушы тапсырманы: -егер білсе, толық орындаса торды бояйды: -егер шала білсе, әлі үйренуі қажет болса торды жартылай бояйды. -Егер мүлде білмесе, үйренуі қажет болса торды сызып қояды. Оқушы өзін-өзі бағалағаннан кейін осы әдіспен жанына өз бағамды қойдым. Оқушы және мұғалімнің қойған бағалауы білім көрсеткіші. Әр сабағымның қорытындысын «Басбармақ» арқылы бағалап отырдым.Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы мен түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексердім.Басбармақ жоғарыға қарай - Мен түсінемін.Басбармақ көлденең - Мен түсінгендеймін.Басбармақ төмен қарай - Мен түсінбедім.

Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаландым.Мысалы:•Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл - түсінбеймін, жасыл-түсінікті). •Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.   Басында балалардың барлығы жасыл түстіні көрсетуі мүмкін. Содан кейін өз қателерін тауып, дұрысын дәлелдей алмағандар сары немесе қызыл түсті көтеріп жатады. 



Бағалаудың өзіндік қиындықтары да байқалып жатады. Басында балалар өздеріне жоғары баға берді.Оқушыларға бағаның шын болу керектігін айта отырып, яғни шын баға өзінің қаншалықты түсінгенін көрсететінін айтып өттім. «Б.Блум таксономиясы» бойынша бағалау  Қазіргі мектеп практикасында американдық ғалым Б.Блум таксономиясын қолданылып жүр. Төле бидің шешендік сөздері.

Аты-жөнітүсінуқолдануталдаужинақтаубағалау
А











Ол – білім және білікті меңгеру деңгейін сипаттайтын белгілер жіктеуі. Бұл таксономия оқушының танымдық және сезімдік өрісін бағалауға бағытталған. Танымдық салада оқу мақсаттары адамның білімді меңгеру және интеллектуалды білік, дағдыны игеру деңгейлерінде қарастырылады. Интеллектуалды білік және дағдыны қалыптастырумен байланысты мақсаттар: түсіну → қолдану→ талдау → жинақтау→  бағалау деп жіктеледі. Мен алдыма қойған мақсатыма жеттім. Біріншіден, шығарманы талду ретінде критерийлер мен өлшемдер әзірленді, екіншіден, табыстылыққа бағытталған әрекет жүйесін меңгерді, үшіншіден, формативті бағалау әдістері туралы білімі дамытылды. Сабақтар сессиясында тақырыпты меңгертуге байланысты берілген әр тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылармен ауызша және жазбаша кері байланыс орнатылып отырды. Кері байланысты тіркеп отыру мақсатында жазбаша тәсілдер беруге тырыстым.Топтық жұмыстарда әр топ басшылары өз топ мүшелеріне міндеттерін белгілеп, С тобындағы оқушының көшбасшы болуға ұмтылғандығы, ілескісі келетіндігін байқадым. Осындай тапсырмалар оқушының қызығушылығын, белсенділігін арттыратыны сөзсіз. Оқушылардың сабақты талқылағанынан байқағаным, топ басшысы оқушыларға атқаратын міндеттерін беріп, әр оқушының не нәрсеге жауапты екенін белгілеп отырады. Оқушылар өзара келісіп әр топтың жұмысына түрлі бағалаулар беріп отырады. Постермен жұмыс жасағанда оқушылардың шығармашылығы артқанын аңғардым,алғашқыда бұл жұмысты білмейтін болатын, кейін бұл әдіс оқушыларға ұнағандарын айтты.







Дәстүрлі сабақта, үндемей отырған оқушы, өзіне берілген жауапкершілікті сезінді. Оқушылардың сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы, балалардың көп ізденетініне көзім жетті. Рөлдік ойын арқылы оқушылардың сыни ойлайтынын байқадым, өйткені сыни ойлайтын, сыни бағалайтын оқушы жағдаятты сұрақты шеше алады. Осындай рөлдік ойындар арқылы оқушының қызығушылығы артады, өзіне сенімі молаяды, сол жағдаяттан шешу жолын таба алады.Осындай сабақтардан кейін ой түйгенім- Оқушылар топтық жұмыстар жасай отырып, бірі-білмегенді екіншісінен үйреніп , жақын арадағы даму аймағы жүрді- Оқу тапсырмаларды орындау үшін механикалық есте сақтау мен қайталауды, емес құрдастардың белсенді қатысып, ақпараттарды өңдеуі және қорытуын талап етеді.-Оқу оқушылардың әнгімелесу кезіндегі әлеуметтік ортасы жағдайында жетіледі. Осы зияткерлік жаттығу кезінде оқушылар ой-пайымдарының негізін құрып, мәнін ұғады.(Мұғалімге арналғ
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!