Материалдар / Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға арналған әдістерді жоспарлау. Мұғалімдерге араналған коучинг.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Тамыз 2021
355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

12 сабақ. Мукушева Бахытгуль Мухамбетгалиевна.

12 күн

1-2 сабақтар

Тақырыбы

1 сабақ: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.

2 сабақ: Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға арналған әдістерді жоспарлау.

Мақсаты:

Мұғалімдер оқу үрдісінде сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін аңықтайды.

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер өз пәні бойынша сын тұрғысынан ойлауды дамытудға ықпал ететін үш түрлі тапсырма әзірлейді.

Түйінді идеялар:

Сын тұрғысынан ойлау көбінесе бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейімділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.



1-2 сабақтар

Сабақтар


  • Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.

  • Карта ойыны . 7 минут. (Карталар жинағы, төртойыншы қатысады, Маңдайға картаны жабыстырып, өзгелердің көмегімен жасырылған сөзді табуы қажет.)

  • Төрт адамды ортаға шақыру.

  • Карта таңдау.

  • Маңдайға жапсыру.

  • Картаның мәнің ашу. Өзгелердің көмегімен.

  1. Карта. Дәстүрлі ұстаз.

  2. Карта. Жаңашыл ұстаз.

  3. Карта. Оқушы.

  4. Ата- ана.

  • Карталарда белгіленген рөлдер бойынша топқа бөліну. Парақшаларда төрт сөз жазылған, Әркім 1 парқша таңдап, белгіленген топқа барып қосылады. 1 минут.

1 тапсырма.

  • Миға шабуыл «Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз...».10 минут

  • «Өкіл» әдісі бойынша берілген тақырыпты талдау.

  • Мақсаты. Белсеңді тыңдау, қауым алдында сөйлеу, аңық баяндау, тәжірибе алмасу, һзара байланысты дамыту.

  1. Тапсырманы топта орындау. 3минут.

  2. Топ арасынан "елші" тағайындау. Міндеті: өзге топтардың ойын білу, шешімін, жетістіктерін бақылап, ақпарат жинау. 3 минут.

  3. Өзге топтың ойларымен "елші" таңыстырады, өз тобының жұмысымен салыстырады, ұсыныс енгізеді. Қорытындылау. 2 минут.

  4. Әр топ өз ойларын қорғайды - ортақ уақыт 2 минут.

2 тапсырма. 20 минут.

Сұрақ: Сыни тұрғыдан ойлау туралы мен...

СТО ББТЗО кестесімен жұмыс.

Б

Ол туралы мен не білемін?

Б

Нені білгім келеді?

Т

Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?

З

Нені зерделеу керек?

О

Одан әрі не істеу керек?






Жұмыс нұсқауы.

    1. СТО туралы ақпаратты еске түсіру. Білемін бөлігін толтыру.

    2. СТО не білгіңіз келеді? Білгім келеді бөлігін толтыру.

    3. Ақпаратты қайдан аласыз? ҮМ-мен жұмыс. Ресурстар:

  • Білім беру туралы сын тұрғысынан ойлау таныстырылымы (ББП қара)

4. Материалды сараптау. Нені зерделеу керек? Бөлігін толтыру.

5. Өз тәжірибенізге енгізу. Одан әрі не істеу керек? Бөлігін толтыру.

  • 1 жеке жұмыс.

  • 2 топпен жұмыс.

Өз ойларын қорғау әр топқа бір минуттан.

Ресурстар:

  • Білім беру туралы сын тұрғысынан ойлау таныстырылымы (ББП қара)

  • Жеке жұмыс «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралдарын өзімнің пәнімде қалай қолданатын боламын?»

  • Оқу бағдарламасы туралы сынан ойлау:

  • Рефлексия. 1 минут. Чемодан, еттартқыш, себет. Стикерге өз ойын жазып жабыстырады.

  • «Бутерброд» әдісі. 25-30 минут. 1 қадам. Дайындалыңыз. Ойланыіыз, жаңа тапсырмаға кірісңіз. 2 қадам. Өзіңіз білетін, жасап отырған, зерделеген басқа заттармен. 3 қадам. Өзіңізден сұраңыз; не жақсы шықты, қиындық тудырды, нені жақсартуға болады?

  • 1 қадам. 5-7 минут. Дайындалыңыз. Ойланыіыз, жаңа тапсырмаға кірісңіз. 5 -7 минут. СТО әдістері туралы не білемін? Insert кестесі.

  • Білемін

    Білгім келеді

    Сұрақ




  • 2 қадам. 10 минут. Өзіңіз білетін, жасап отырған, зерделеген басқа заттармен. Ресурспен жұмыс.

  • Ресурс:

Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың мақсаттары мен құндылықтары (ББП қара)

  • «Сын тұрғысынан ойлаудың әдістері»

Ресурс: Оқудың жеке тұлғаға бағытталуының он тәсілі (ББП қара)

  • 3 қадам. 10 минут.Өзіңізден сұраңыз; не жақсы шықты, қиындық тудырды, нені жақсартуға болады?

  • Өз сабағыңызға салыңыз! Бір әдісті алып, өз сабағыңызда қалай қолданатының көрсету. Берілген сұрақтар бойынша өзіндік есеп беру.

  • Рефлексия. СТО сабақта ұтымды пайдалану? 10 минут. ҮШ мәселе және Әрекет ұсынады.Әр топ талқылау жұмысын жасап Үш М және Ә ұсынады.. Сабақ барысында жақсы орындалған үш мәслені атап,сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады.

  • Қорытындылау. Әр топ өкілдерінің сөзі. «ыстық микрофон» әдісі. 10 минут.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!