|
-
Зейінді
шоғырландыруға арналған
жаттығу.
-
Карта ойыны
. 7 минут. (Карталар жинағы,
төртойыншы қатысады, Маңдайға картаны жабыстырып, өзгелердің
көмегімен жасырылған сөзді табуы
қажет.)
-
Төрт адамды ортаға
шақыру.
-
Карта
таңдау.
-
Маңдайға
жапсыру.
-
Картаның мәнің ашу.
Өзгелердің көмегімен.
-
Карта. Дәстүрлі
ұстаз.
-
Карта. Жаңашыл
ұстаз.
-
Карта.
Оқушы.
-
Ата- ана.
№1
тапсырма.
-
Миға шабуыл «Сын
тұрғысынан ойлау дегеніміз...».10
минут
-
«Өкіл» әдісі бойынша
берілген тақырыпты талдау.
-
Мақсаты. Белсеңді
тыңдау, қауым алдында сөйлеу, аңық баяндау, тәжірибе алмасу, һзара
байланысты дамыту.
-
Тапсырманы топта
орындау. 3минут.
-
Топ арасынан "елші"
тағайындау. Міндеті: өзге топтардың ойын білу, шешімін,
жетістіктерін бақылап, ақпарат жинау. 3
минут.
-
Өзге топтың
ойларымен "елші" таңыстырады, өз тобының жұмысымен салыстырады,
ұсыныс енгізеді. Қорытындылау. 2
минут.
-
Әр топ өз ойларын
қорғайды - ортақ уақыт 2
минут.
№
2
тапсырма. 20 минут.
Сұрақ: Сыни
тұрғыдан ойлау туралы мен...
СТО ББТЗО кестесімен
жұмыс.
-
Б
Ол туралы мен не
білемін?
|
Б
Нені білгім
келеді?
|
Т
Көбірек ақпаратты мен қайдан
таба аламын?
|
З
Нені зерделеу
керек?
|
О
Одан әрі не істеу
керек?
|
|
|
|
|
|
Жұмыс
нұсқауы.
-
СТО туралы
ақпаратты еске түсіру. Білемін бөлігін
толтыру.
-
СТО не
білгіңіз келеді? Білгім келеді бөлігін
толтыру.
-
Ақпаратты
қайдан аласыз? ҮМ-мен жұмыс. Ресурстар:
4. Материалды
сараптау. Нені зерделеу керек? Бөлігін
толтыру.
5. Өз тәжірибенізге
енгізу. Одан әрі не істеу керек? Бөлігін
толтыру.
-
1 жеке
жұмыс.
-
2 топпен
жұмыс.
Өз ойларын қорғау әр
топқа бір минуттан.
Ресурстар:
-
Білім беру туралы
сын тұрғысынан ойлау таныстырылымы (ББП
қара)
-
Жеке жұмыс «Сын
тұрғысынан ойлауды дамыту құралдарын өзімнің пәнімде қалай
қолданатын боламын?»
-
Оқу бағдарламасы
туралы сынан ойлау:
-
Рефлексия. 1 минут.
Чемодан, еттартқыш, себет. Стикерге өз ойын жазып
жабыстырады.
-
«Бутерброд» әдісі.
25-30 минут. 1 қадам. Дайындалыңыз. Ойланыіыз, жаңа тапсырмаға
кірісңіз. 2 қадам. Өзіңіз білетін, жасап отырған, зерделеген басқа
заттармен. 3 қадам. Өзіңізден сұраңыз; не жақсы шықты, қиындық
тудырды, нені жақсартуға
болады?
-
1 қадам. 5-7 минут.
Дайындалыңыз. Ойланыіыз, жаңа тапсырмаға кірісңіз. 5 -7 минут. СТО
әдістері туралы не білемін? Insert
кестесі.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Сұрақ
|
|
|
|
-
2 қадам. 10 минут.
Өзіңіз білетін, жасап отырған, зерделеген басқа заттармен.
Ресурспен жұмыс.
-
Ресурс:
Әлеуметтік және
гуманитарлық ғылымдардың мақсаттары мен құндылықтары (ББП
қара)
Ресурс: Оқудың жеке
тұлғаға бағытталуының он тәсілі (ББП
қара)
-
Рефлексия. СТО
сабақта ұтымды пайдалану? 10 минут. ҮШ мәселе және Әрекет
ұсынады.Әр топ талқылау жұмысын жасап Үш М және Ә ұсынады.. Сабақ
барысында жақсы орындалған үш мәслені атап,сабақта олардың жұмысын
жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау
ұсынылады.
-
Қорытындылау. Әр топ
өкілдерінің сөзі. «ыстық микрофон» әдісі.
10 минут.
|