Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Есимсейтова Рамила Казтаевна
үшінші (базалық) деңгейдегі сертификатталған жоғары санаттағы бастауыш сынып мұғалімі
«№5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Қарағанды облысы,Сәтбаев қаласы
Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы.
Тақырыбы: |
Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы. |
|||||||||||||||||||
Мaқcaты: |
Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды. |
|||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі:
|
Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық) , оқытудың ынталандыру теорияларын, «қиын»оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар оқушылармен кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді. |
|||||||||||||||||||
Түйінді идеялaр: |
Өздерінің оқуға қабілетті екеніне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды,терең ойлайды,оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерге жоғары нәтижеге қол жеткізеді.Оларға оқу оңай, олар оқу үрдісінен рахат алады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. |
|||||||||||||||||||
Ресурстар |
«Оқытудағы кедергілерді анықтау» таныстырылымы, «Оқушылардың оқуына әсер ететің факторлар» кестесі, «Оқу және ынталандыру» таныстырылымы. Рефлексия парағы «Бес саусақ»әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, бейнежазба «Торай мен печенье» |
|||||||||||||||||||
Дереккөздері: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық , әдеби материалдар, үлестірмелі материалдар |
|||||||||||||||||||
|
Оқыту барысы |
|||||||||||||||||||
Уақыты |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||
5 мин
|
Психологиялық тренинг: «Паровоз» Тренер тыңдаушыларды ортаға шығарып, үш -үштен бір-бірінің артына тұруды сұрайды. Бірінші тұрған адамның көзін екінші тұрған адам жабады, ал үшінші адам оны басқарып отырады.Бірінші адам паровоздың дыбыс шығарады .Сөйтіп олар бірін-бірі кездескен әр түрлі қиындықтан алып шығуы керек.Ойын осылай жалғаса береді. Жаттығуды талдау мына сұрақтар бойынша жүреді: -Жүру қиынға соқты ма? -Не көмектесті, не кедергі жасады? -Мақсатқа бару жолында әрқашан кедергі бола ма? -Не істеген жөн? -Мақсатқа жету үшін кедергілерді жеңуге даярсыз ба? |
Тыңдаушылар тренинг ойыннан алған әсерлерін ортаға салады. Тыңдаушылар өз ойларымен бөліседі:қандай кедергілер кездесті,оны жеңу үшін не істедің?деген сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||||||||||
2 мин |
Топқа бөлу. «Кемедегі капитан» ойыны. Тренер тыңдаушыларға ойынның ережесін түсіндіреді. Оларға кемедегі капитан деген кезде бір-бірден, полуба дегенде екі-екіден,судан құтқару дегенде үш адам тамақтану дегенде төрт адам,кеме дегенде бес адам тұра қалу керектігін ескертеді. Сол кезде ойын аяқталады да олар топқа бөлінеді. |
Тыңдаушылар тренердің айтқанын орындап, олар топқа ойнай отырып бөлінеді және үнемі өздерінің әр түрлі топқа түсетіндігі айтылады. |
||||||||||||||||||
5 мин
|
Миға шабуыл «Кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді?(ассоциация) Кедергі деген не? Оқытудағы сіз үшін кедергі болатын не? Оқуда балалар қандай кедергілерге тап болады? Кедергі сөзіне ассоциация арқылы құру. Бүгін біз не жайлы айтамыз деп ойлайсыздар? |
Тыңдаушылар сұраққа жауап береді. Топта талқылап бір мұғалім ойларын жеткізеді. |
||||||||||||||||||
15 мин
|
«Оқытудағы кедергілерді анықтау» таныстырылымымен жұмыс жүргізу. Топтық жұмыс: «Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесімен танысып, фишбоун диаграммасын толтырыңыздар. “ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР" КЕСТЕСІ
|
Тыңдаушылар слайд бойынша таныстырылыммен танысады. Әр топ өзіне тиесілі тапсырманы орындайды. Берілген тапсырма бойынша,әр топ презентация қорғайды.
Орындаған жұмыстарын топта
қарастырады,талдайды Топтар бір-бірін бағалайды. |
||||||||||||||||||
6 мин
|
«Кір жайғыш» әдісі 1 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу.Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек. 2 топ. Ата-аналар тарапынан қандай кедергілер бар оларды қалай жоюға болады? Постерге жазу 3 топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілермен олардан шығу жолдарын постерге жазып көрсету. Кедергінің себептерін анықтаңыздар және постерға жазыңыздар Рефлексия: Флипчартты қорғау және кері байланыс |
б) топтар жұмыстарын ауыстырып оны толықтырады. в) жазған жұмыстарын қорғау 5минуттан г) қосымша мәліметтер |
||||||||||||||||||
2 мин |
Сергіту сәті: Аю отыр партада Екі қолы қалтада Апай сабақ сұраса Ұйықтап қалды, масқара! Бір топ халық әніне, екінші топ операға, үшінші топ эстрада әуеніне салып айтады |
Әр топ өзіне тиесілі тапсырманы орындайды. Қатысушылар сергіп қалады.Сабақ арасында сергіту сәтін пайдаланудың қаншалықты пайдасы бар екенін сезеді. |
||||||||||||||||||
5 мин |
«Торай мен печенье» бейнежазбасын көрсету -Бейнежазбадан қандай әсер алдыңыз? -Сіз қандай ой түйдіңіз? «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі Кедергілерді жеңіп, сапаға жету жолдарын жазады. Постер. Кедергілерді жеңу жолдары. |
Сол кездесетін кедергілерді жеңу жолдарын топта талқылайды. Мұғалімдер топта талқылап болған соң ватман кағазына жеңу жолдарын түсіреді. Постер қорғайды. |
||||||||||||||||||
5 мин |
Рефлексия «Бес саусақ» әдісі -Бас бармақ-неден қиналдыңыз? -Балан үйрек-кімге көмектестіңіз? -Ортан терек-көңіл-күйіңіз? -Шылдыр шүмек-не үйрендіңіз? -Кішкентай бөбек-қандай жетістікке жеттіңіз?
|
Қатысушылар сабақтан алған әсерлерін бес саусаққа жазады. |