Материалдар / Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал ұстаздарға керек. Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және осы матеиалды өз тәжірибелеріне пайдалана алады.Бұл коучингте оларға қажетті әдіс тәсілдер бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2020
2778
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Есимсейтова Рамила Казтаевна

үшінші (базалық) деңгейдегі сертификатталған жоғары санаттағы бастауыш сынып мұғалімі

«№5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Қарағанды облысы,Сәтбаев қаласы



Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы.


Тақырыбы:

Оқытудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы.


Мaқcaты:

Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды.

Оқыту нәтижесі:


Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық) , оқытудың ынталандыру теорияларын, «қиын»оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар оқушылармен кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді.

Түйінді

идеялaр:

Өздерінің оқуға қабілетті екеніне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды,терең ойлайды,оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерге жоғары нәтижеге қол жеткізеді.Оларға оқу оңай, олар оқу үрдісінен рахат алады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады.

Ресурстар

«Оқытудағы кедергілерді анықтау» таныстырылымы, «Оқушылардың оқуына әсер ететің факторлар» кестесі, «Оқу және ынталандыру» таныстырылымы. Рефлексия парағы «Бес саусақ»әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, бейнежазба «Торай мен печенье»

Дереккөздері:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық , әдеби материалдар, үлестірмелі материалдар


Оқыту барысы

Уақыты

Тренердің іс-әрекеті

Тыңдаушының іс-әрекеті

5 мин


Психологиялық тренинг: «Паровоз»

Тренер тыңдаушыларды ортаға шығарып, үш -үштен бір-бірінің артына тұруды сұрайды. Бірінші тұрған адамның көзін екінші тұрған адам жабады, ал үшінші адам оны басқарып отырады.Бірінші адам паровоздың дыбыс шығарады .Сөйтіп олар бірін-бірі кездескен әр түрлі қиындықтан алып шығуы керек.Ойын осылай жалғаса береді.

Жаттығуды талдау мына сұрақтар бойынша жүреді:

-Жүру қиынға соқты ма?

-Не көмектесті, не кедергі жасады?

-Мақсатқа бару жолында әрқашан кедергі бола ма?

-Не істеген жөн?

-Мақсатқа жету үшін кедергілерді жеңуге даярсыз ба?

Тыңдаушылар тренинг ойыннан алған әсерлерін ортаға салады.





Тыңдаушылар өз ойларымен бөліседі:қандай кедергілер кездесті,оны жеңу үшін не істедің?деген сұрақтарға жауап береді.


2 мин



Топқа бөлу. «Кемедегі капитан» ойыны.

Тренер тыңдаушыларға ойынның ережесін түсіндіреді. Оларға кемедегі  капитан деген кезде бір-бірден, полуба дегенде екі-екіден,судан құтқару дегенде үш адам тамақтану дегенде төрт адам,кеме дегенде бес адам  тұра қалу керектігін ескертеді. Сол кезде ойын аяқталады да олар топқа бөлінеді.

Тыңдаушылар тренердің айтқанын орындап, олар топқа ойнай отырып бөлінеді және үнемі өздерінің әр түрлі топқа түсетіндігі айтылады.

5 мин


Миға шабуыл «Кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді?(ассоциация) Кедергі деген не? Оқытудағы сіз үшін кедергі болатын не? Оқуда балалар қандай кедергілерге тап болады? Кедергі сөзіне ассоциация арқылы құру.

Бүгін біз не жайлы айтамыз деп ойлайсыздар?

Тыңдаушылар сұраққа жауап береді. Топта талқылап бір мұғалім ойларын жеткізеді.

15 мин


«Оқытудағы кедергілерді анықтау» таныстырылымымен жұмыс жүргізу.

Топтық жұмыс:  «Оқушылардың оқуына

әсер ететін факторлар» кестесімен танысып, фишбоун диаграммасын толтырыңыздар.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР" КЕСТЕСІ

Оқушылардың оқуына оң әсер

ететін факторлар

Оқушылар

Оқушылар үшін оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторлар

Жақсы денсаулық

Дұрыс тамақтану

Қажетті ұйқы

Тиісті киім

Талаптарға сәйкес келетін тұрғын үй

Әлеуметтік және физикалық

факторлар

Аурулар

Аштық

Шаршағандық

Сәйкес келмейтін киім

Нашар тұрғын үй жағдайлары

Неменеге күш жұмсауға болатынын

анықтау Өз табысына сенімділік

 Маңызды марапаттар

Оқу үдерісі туралы хабардар болу  Шеберлік сезімі

Ол үшін беделді болып табылатын

адамдардан алған марапаттар

 Бай тәжірибе және тіл

Оқушының жеке факторлары

Күш жұмсауға тұрмайтын әрекеттерді анықтау

Сәтсіздікті мойындау, ұят

Марапаттың

болмауы

Оқу үдерісін нашар түсіну

Әлсіздігін

сезіну

Ілтипаттың не

көтермелеудің жоқтығы

Тәжірибенің

және сөздік қордың шектеулілігі

Отбасының

белсенді қолдау көрсетуі және жоғары нәтижелер күтуі

 тетелес топтардың оң бәсекелестігі мен

қолдауы

 әлеуметтік және отбасылық қолдау жүйесі,

рөлдік үлгілер мен тиісті тәжірибе

Әлеуметтік қолдау түрлері

Отбасынан

шеттеуі және олардың төмен нәтижелер күтуі

Құрдастардың қабылдамауы

және оқуға деген үстіртін көзқарас

Шектелген

әлеуметтік қолдау, еліктеу үшін ұнамсыз үлгі мен басы артық факторлардың

көптігі

ойлау деңгейіне

сәйкес

эмоционалдық

тұрғыдан қанағаттандырады

 жеке тұлға үшін маңызды болып қабылданады

белсенді

педагогика арқылы еліктіреді

пән бойынша

қызықты тапсырмаларды енгізеді

Тапсырмалар мен

берілген есептердің сапасы

өте жеңіл немесе өте ауыр

эмоционалдық тұрғыдан алаңдататын, орынсыз және мән-мағынасыз

сияқты қабылданатын

оңтайлы емес оқыту әдістерінің негізіндегі немқұрайлылық

қызықсыз тапсырмалар немесе пән

Оқушының міндеттері

Назар аудару, шоғырлану, тәжірибе, ойлану, табандылық көрсету, тұжырымдамалық негіздер мәнін құру және оны кеңейту.


Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


Тыңдаушылар слайд бойынша таныстырылыммен танысады.




Әр топ өзіне тиесілі тапсырманы орындайды. Берілген тапсырма бойынша,әр топ презентация қорғайды.














Орындаған жұмыстарын топта қарастырады,талдайды
талқылайды.




































Топтар бір-бірін бағалайды.


6 мин




«Кір жайғыш» әдісі

1 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу.Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек.

2 топ. Ата-аналар тарапынан қандай кедергілер бар оларды қалай жоюға болады? Постерге жазу

3 топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілермен олардан шығу жолдарын постерге жазып көрсету. Кедергінің себептерін анықтаңыздар және постерға жазыңыздар

Рефлексия: Флипчартты қорғау және кері байланыс

б) топтар жұмыстарын ауыстырып оны толықтырады.

в) жазған жұмыстарын қорғау 5минуттан

г) қосымша мәліметтер


2 мин

Сергіту сәті:

Аю отыр партада

Екі қолы қалтада

Апай сабақ сұраса

Ұйықтап қалды, масқара!

Бір топ халық әніне, екінші топ операға, үшінші топ эстрада әуеніне салып айтады

Әр топ өзіне тиесілі тапсырманы орындайды. Қатысушылар

сергіп қалады.Сабақ арасында сергіту сәтін пайдаланудың қаншалықты 

пайдасы бар екенін сезеді.

5 мин

«Торай мен печенье» бейнежазбасын көрсету

-Бейнежазбадан қандай әсер алдыңыз?

-Сіз қандай ой түйдіңіз?

«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі

Кедергілерді жеңіп, сапаға жету жолдарын жазады.

Постер. Кедергілерді жеңу жолдары.

Сол кездесетін кедергілерді жеңу жолдарын топта талқылайды.

 Мұғалімдер топта талқылап болған соң ватман кағазына жеңу жолдарын түсіреді.

Постер қорғайды.

5 мин

Рефлексия «Бес саусақ» әдісі

-Бас бармақ-неден қиналдыңыз?

-Балан үйрек-кімге көмектестіңіз?

-Ортан терек-көңіл-күйіңіз?

-Шылдыр шүмек-не үйрендіңіз?

-Кішкентай бөбек-қандай жетістікке жеттіңіз?




Қатысушылар сабақтан алған әсерлерін бес саусаққа жазады.










































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!