Материалдар / Ораз – құсбегі

Ораз – құсбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ораз – құсбегі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
2375
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиетіМектеп:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағыМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны:
Күні:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы9-10 сабақтар. Ораз – құсбегі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.4.1-орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау8.3.3.1-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру8.5.1.3-етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлығы прозалық шығармадан үзінді тыңдайды, тақырыбы мен идеясын талдайды.Көбі етістіктің бұйрық рай қызметін біледі.Кейбірі кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.
Бағалау критерийлеріМәтіннен қажет ақпаратты, негізгі идеясын табады, кейіпкерлерге сипаттама береді.
Тілді мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: құсбегілік, томаға, қаршыға, қырғи, тұйғын, қол үзбеу, сауға.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: құсбегілік, құс салу, аң аулау.
Бастапқы білімСаятшылық туралы айтады, сипаттайды. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосфе- расын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады. Оқушылар 1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан С.Мұқанов туралы деректі фильмнен үзінді көрсетеді, жазушының шығармасынан үзінді оқиды. Көрсетілім болғаннан кейін ой шақыру сұрақтарын қояды: Балалар, біз кім туралы деректі фильм көрдік?Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. «Қызық суреттер» тәсілі бойынша айтылымға қатысты тапсырманы орындатады. Сурет бойынша мәтін құрайды (1-тапсырма).Жазылымға арналған 2-тапсырманы орындатады. Сөйлемдегі етістіктерді бұйрық рай тұлғасына қойып жазады.Дескриптор:
  • жаңа сөздерді үйренеді;
  • сөздік жұмысын жүргізеді.
  • суретті сипаттайды;
  • бұйрық райлы етістікті ажыратады.«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
    Тренинг жазылған парақшалар, оқулық,суреттер, ғаламтор ресурстары
    Сабақтың ортасыМәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға негізгі мәтінді оқытады, жанрын анықтатады, мәтіннен Ораздың бейнесін көрсететін жерлерді табады, мінездеме жазғызады. Оқушылар аудиотаспадан тыңдалым мәтінін тыңдайды, тірек сөздерді пайдаланып, мазмұнын баяндайды, негізгі идеясын анықтайды.«ПОПС» формуласын қолданып, Ораздың қандай адам екенін айтады, пікірін дәлелдейді.Дескриптор:
  • мәтіннен қажет ақпаратты алады;
  • негізгі тірек сөздерді табады;
  • жанрын, негізгі идеясын анықтайды;
  • Оразға мінездеме береді.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.Кері байланыс. «Не қиын, не оңай?» әдісі бойынша түсініктерін толықтырады.Мәтінсоңы жұмыс. 9, 10-тапсырмалар. Қазақ халқының қыран құстарға берген теңеуінің бірін таңдайды, пікірін дәлелдейді, сөздердің мағынасын анықтайды.Дескриптор:
  • қыран құсты сипаттайды;
  • ойын қорытады;
  • түсіндірме сөздікті қолданады.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы білім алушылар өз сыңарын бағалайды.Ойсергек. А4 парағын, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, тақырыпқа қатысты суреттер таратады. Оқушылар дереккөздерден Қазақстандағы құсбегілік туралы материалдарды жинайды, фотоколлаж дайындайды (10-тапсырма).Кері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар тапсырма бойынша түсінгендерін бір сөзбен айтады.
    Оқулық, аудиотаспа, ғаламтор ресурстары, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, қызыл, жасыл, сары дөңгелектер



    Түсіндірме сөздікті немесе kitap.kz сайты

    А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, тақырыпқа қатысты суреттер
    Сабақтың соңы«Сұрақты қағып ал» тәсілі. Мұғалім тақырыпты бекіту үшін дөңгеленген қағазды (мина) бір оқушыға сұрақ қоя отырып лақтырады:
  • «Құсбегілік» дегеніміз – не?
  • Құсты қалай баптайды?
  • Қазақтың қандай атақты құсбегілерін білесің?
  • Дескриптор:
  • сұрақтарға жауап береді;
  • сын тұрғысынан ойлау қабілеті қалыптасады.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.Кері байланыс. Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар болды?Рефлексия. Ойтаразы. Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді? Мұғалім оқушыларға кесте салынған А4 парағын таратып береді.

    Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 7-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі.
    Оқулық, желімқағаздар
    Қосымша ақпарат
    РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
    Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________

















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ