Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ораз – құсбегі
Материал туралы қысқаша түсінік
Ораз – құсбегі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
2375
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті | Мектеп: | |
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: | |
Күні: | Қатыспаған оқушылар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | 9-10 – сабақтар. Ораз – құсбегі | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.4.1-орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау8.3.3.1-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру8.5.1.3-етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлығы прозалық шығармадан үзінді тыңдайды, тақырыбы мен идеясын талдайды.Көбі етістіктің бұйрық рай қызметін біледі.Кейбірі кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді. | |
Бағалау критерийлері | Мәтіннен қажет ақпаратты, негізгі идеясын табады, кейіпкерлерге сипаттама береді. | |
Тілді мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: құсбегілік, томаға, қаршыға, қырғи, тұйғын, қол үзбеу, сауға. | |
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: құсбегілік, құс салу, аң аулау. | ||
Бастапқы білім | Саятшылық туралы айтады, сипаттайды. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосфе- расын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады. Оқушылар 1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан С.Мұқанов туралы деректі фильмнен үзінді көрсетеді, жазушының шығармасынан үзінді оқиды. Көрсетілім болғаннан кейін ой шақыру сұрақтарын қояды: Балалар, біз кім туралы деректі фильм көрдік?Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. «Қызық суреттер» тәсілі бойынша айтылымға қатысты тапсырманы орындатады. Сурет бойынша мәтін құрайды (1-тапсырма).Жазылымға арналған 2-тапсырманы орындатады. Сөйлемдегі етістіктерді бұйрық рай тұлғасына қойып жазады.Дескриптор: | Тренинг жазылған парақшалар, оқулық,суреттер, ғаламтор ресурстары |
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға негізгі мәтінді оқытады, жанрын анықтатады, мәтіннен Ораздың бейнесін көрсететін жерлерді табады, мінездеме жазғызады. Оқушылар аудиотаспадан тыңдалым мәтінін тыңдайды, тірек сөздерді пайдаланып, мазмұнын баяндайды, негізгі идеясын анықтайды.«ПОПС» формуласын қолданып, Ораздың қандай адам екенін айтады, пікірін дәлелдейді.Дескриптор: | Оқулық, аудиотаспа, ғаламтор ресурстары, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, қызыл, жасыл, сары дөңгелектер Түсіндірме сөздікті немесе kitap.kz сайты А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, тақырыпқа қатысты суреттер |
Сабақтың соңы | «Сұрақты қағып ал» тәсілі. Мұғалім тақырыпты бекіту үшін дөңгеленген қағазды (мина) бір оқушыға сұрақ қоя отырып лақтырады: Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 7-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі. | Оқулық, желімқағаздар |
Қосымша ақпарат | ||
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). | |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)