1-тапсырма
Үстел үстіндегі түрлі түсті
таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Өлеңге сатылай кешенді талдау
жасайды.
Тақырыбы: Қандастарға
үндеу
Идеясы:Шетте жүрген бауырларды Атамекенге
қайтару.
Жанр
түрі:өлең
Шумақ:6 Тармақ:
24
Бунақ: 3
бунақ
Буын
саны:10-11
Ұйқас түрі: қара
өлең ааба
Дескриптор
Білім
алушы
-
өлеңнің құрылымын
анықтайды;
- шығармадан мысал
келтіреді;
- негізгі айтар ойды
айқындайды;
- негізгі ойды мақалмен
түйіндейді.
ҚБ: «Бас
бармақ»
2-
тапсырма
«Тоқсан ауыз сөздің
тобықтай түйіні» әдісі.
Әр топқа өлең үзінділері бөліп
беріледі.
1-топқа:
Қазағың жетті ежелгі
арманына,
Жағдайдың қарамаңдар бар,
жоғына,
Ілінбеу үшін елдік бірлік
керек
Ешқашан енді ешкімнің
қармағына.
2-топқа:
Уақытша көрсендер де
қиыншылық,
Мың артық күн кешуден
қорқып-бұғып,
Қожа боп өз жеріңде өз
еліңе
Не жетсін тер төгуге соны
ұғып.
3-топқа:
Мәнге ие сәттерің көп елде
өтетін,
Озбыр жоқ сыбағаңнан кенде
ететін.
Бәріміз ұйымдасып
көркейтейік
Қазақтың бейбіт, дербес
мемлекетін.
Дескриптор
- үзінді бойынша ой-пікірін
айтады;
- көркем айшықты сөзбен
қорытындылайды.
ҚБ: 10 баллдық
жүйемен
3-тапсырма
«Не себепті»
әдісімен:
1.Өлең не себепті «Шетте
жүрген бауырларға» деп аталған?
2. Қандастарымыз не
себепті атамекенге орала бастады?
3. Ақын
шетте жүрген қандастарды не себепті
атажұртқа оралуға шақырды?
ҚБ: өзін-өзі
бағалау.
4-тапсырма
Бүгінгі сабақтан не
алдық? «РАФТ»
әдісімен
Қандас бауырлар, Ақын,
Қарапайым азамат рөлінде болып
жазамыз.
Дескриптор
-
оқушылар рөлге ене отырып, өз
ойын айтады.
-
шығарманың тарихи, көркемдік
құндылығына баға береді.
-
Бағалау парағымен
тапсырмаларды орындаған оқушыларды
бағалау.
|