Материалдар / Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Шетте жүрген бауырларға"өлеңінің 1-сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
598
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ІІІ тоқсан


Күні:

Пәні: қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты-жөні: Онайбаева Алмагүл

Мектебі: № 15 мекемеге қарасты жалпы орта білім беретін мектеп (жабық мекеме)

Сынып: 10-сынып

Бөлімі: Парасат пайымы

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

Оқу мақсаттары

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

Сабақтың мақсаттары

Өлеңнің мазмұнын түсіну;

әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

  • «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі мазмұнымен танысады;

  • өлеңнің жанрын анықтайды;

  • өлеңнің тарихи және көркемдік құндылығын айқындайды;

  • өлеңге баға береді.


Тілдік мақсаттар

Көркем шығарманы талдау

АКТ қолдану

дағдылары




Осыған дейін меңгерілген білім

Алдыңғы сабақта оқушылар Талап Сұлтанбековтің «Көшпелі алтын» атты ғылыми-фантастикалық әңгімесімен танысқан.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


5 минут





Сабаққа кіріспе

Қызығушылығын ояту

«Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол!» мақалдың мәнін аша отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу.

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын, бағалау критерийлерін белгілеу.

Оқушылар бір-біріне жылы сөз айтып, жаңа сабаққа кіріседі.


Халық мақалы



Сурет

Сабақтың ортасы


20 минут















































































Бекіту

10 минут

1-тапсырма

Үстел үстіндегі түрлі түсті таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды.


Тақырыбы: Қандастарға үндеу
Идеясы:Шетте жүрген бауырларды Атамекенге қайтару.
Жанр түрі:өлең
Шумақ:6
Тармақ: 24
Бунақ: 3 бунақ
Буын саны:10-11
Ұйқас түрі: қара өлең ааба

Дескриптор

Білім алушы

- өлеңнің құрылымын анықтайды;

- шығармадан мысал келтіреді;

- негізгі айтар ойды айқындайды;

- негізгі ойды мақалмен түйіндейді.

ҚБ: «Бас бармақ»


2- тапсырма

«Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні» әдісі.

Әр топқа өлең үзінділері бөліп беріледі.

1-топқа:

Қазағың жетті ежелгі арманына,
Жағдайдың қарамаңдар бар, жоғына,
Ілінбеу үшін елдік бірлік керек
Ешқашан енді ешкімнің қармағына.

2-топқа:

Уақытша көрсендер де қиыншылық,
Мың артық күн кешуден қорқып-бұғып,
Қожа боп өз жеріңде өз еліңе
Не жетсін тер төгуге соны ұғып.

3-топқа:

Мәнге ие сәттерің көп елде өтетін,
Озбыр жоқ сыбағаңнан кенде ететін.
Бәріміз ұйымдасып көркейтейік
Қазақтың бейбіт, дербес мемлекетін.

Дескриптор

- үзінді бойынша ой-пікірін айтады;

- көркем айшықты сөзбен қорытындылайды.

  • өлеңнің тарихи және көркемдік құндылығын айқындайды;

  • өлеңге баға береді.

ҚБ: 10 баллдық жүйемен

3-тапсырма

«Не себепті» әдісімен:

1.Өлең не себепті «Шетте жүрген бауырларға» деп аталған?

2. Қандастарымыз не себепті атамекенге орала бастады?

3. Ақын шетте жүрген қандастарды не себепті атажұртқа оралуға шақырды?


ҚБ: өзін-өзі бағалау.


4-тапсырма

Бүгінгі сабақтан не алдық? «РАФТ» әдісімен

Қандас бауырлар, Ақын, Қарапайым азамат рөлінде болып жазамыз.

Дескриптор

  • оқушылар рөлге ене отырып, өз ойын айтады.

  • шығарманың тарихи, көркемдік құндылығына баға береді.

Бағалау парағымен тапсырмаларды орындаған оқушыларды бағалау.








Өлең мәтіні







































Тарихи деректер

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Қ» қағидасы


С із бүгін қандай құнды ақпарат алдыңыз?

Қандай тапсырма сізді қызықтыра алды?

Қандай қиындық туындады?





Қосымша ақпарат

Дифференциация

Бағалау

Пәнаралық байланыс

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ