Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Орманға саяхат.
Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Маусым 2018
761
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сауат ашу пәні
Сабақ: | Мектеп: | |||
Күні: | Оқытушының аты-жөні: | |||
Сынып: | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтың тақырыбы: | Орманға саяхат. ң дыбысы мен әрпі. | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін ерекшелігіне қарай (мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) стилін (көркем және бейкөркем) ажырату1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу | |||
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушы білуге тиісті: Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсінеді. Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Оқушылардың көпшілігі білуге тиісті: Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін ерекшелігіне қарай (мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) стилін (көркем және бейкөркем) ажыратады.Кейбір оқушылар білуге тиісті: Мәнерлеп оқи бастайды. | |||
Тілдік мақсат | Ішінде ң дыбысы бар сөздерді қолданады, мағынасын түсінеді. | |||
Құндылықтар-ды дарыту | Сүйіспеншілік. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, ынтымақтасып жұмыс жасай алуына тәрбиелеу. | |||
Пәнаралық байланыстар | Жаратылыстану сабағы | |||
АКТ қолдану дағдылары | Таныстырылым. | |||
Бастапқы білім | Оқушылардың дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен түсініктері бар; сызба-үлгілерді қолдана отырып, сөзге дыбыстық талдау жасай алады; дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады; сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан; өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар. | |||
Жоспар | ||||
Жоспарлан-ған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурс-тар | Дескрип-тор | Ұ |
Сабақтың басы1-2 минут | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруШирату:Жақсы бала еңбекшілЕр азамат болады.Қиындықты жеңіп кіл,Құшағы гүлге толады.Еңбекшіл осындай,Болайықшы досым – ай.Топтарға бөлу | Жай музыкаТақпақ | ||
Қызығушылықты ояту | ||||
Білу3-10 минут | 1.2.1.2 (МК; Ө; Қ) Сөздер мен сөйлемдер буындап, тұтас оқытылады. Сөйлемді сызба-үлгілерге сүйеніп, толықтырылып оқытылады. Өтілген сөздерді дұрыс әрі тез оқу жұптық жұмыс арқылы тексеріледі. Не дәмді? Құстар мен жануарлар қандай тамақ дәмді деп таласыпты.Сонда : 1.2.9.1 (МК; Ж; Ө; Қ) Осы бөлімде өтілген дыбыстар қайталанып, дауысты, дауыссызға ажырату, сөздердің буындық санын анықтау, сөз, сөйлем сызбаларын ажырату дағдылары тексеріледі. (Т) Тапсырма: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды жаз. (Ұ) Сызбаларға сәйкес сөздер мен сөйлемдер ойла. | ОқулықТақта Мәтін Өтілген әріптер | 1. Сөздер мен сөйлемдерді буындап, тұиас оқиды.2. Сызба үлгі бойынша сөйлемдерді толықтырады3. Жұппен жұмыс жасай алады. 1. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.2. Сөздегі буын санын анықтайды.3. Сөз бен сөйлем сызбаларын ажыратады. | 1 1 1 1 1 1 |
Мағынаны ажырату | ||||
Ортасы Түсіну11-15 минут | 1.2.9.1 (МК; Ө; Қ) «ң» дыбысы мен әрпін ажырата алу, әріпті дыбыспен сәйкестендіру білігін бағалау. «ң» дыбысы және әрпімен таныстырылады. «ң» дауыссыз екенін, оның сөздің ортасында, соңында келу үлгілері көрсетіледі. «Аң» сөзінен «ң» дыбысын бөліп алып, балаларға хормен, жеке айтқызылады. «ң»-ның артикуляциясы көрсетіледі. Әріптік таңбасы үйретіледі. Жаңғақ сөзіне дыбыстық талдау жасатылады. | Оқулық суреттер | 1. ң дыбысын дұрыс дыбыстайды, әрпін таниды.2. Сөздегі орнын біледі, мысал келтіреді. 3. Сөзге дыбыстық талдау жасайды. | 1 1 1 |
Қолдану16-20 минут 21-30 минут | 1.2.6.1 (МК; Ұ) Мазмұндау. Өз көзқарасын білдіру. Мәтіннің жанрын анықтай алу. Сөздерге буындық-дыбыстық талдау жасау. Оқулықта берілген сөздерді буындап, тұтастай оқу, мағынаны тану және сөйлем құрастыру білігі бағаланады. аң оң тың алаң оңашашаң тоң шың сыңар қоңыраутаң мың саңырауқұлақ«Орманда» мәтіні бойынша сюжетті суреттің көмегімен мәтінді мазмұндату жұмысы жүзеге асырылады. Орманда Таң атты. Таңатар орман алаңқайына келді. Орман іші тыныш. Ол оңаша отыр. Кенет тоқылдақтың тоқ, тоқ, тоқ деген үні естілді. Анадайда еліктер ағараңдайды. Тиін ағаш қуысына тығылды. Таңатар мұндай тамашаға таңдана қарады. | Оқулық Оқулық-тағы сурет, мәтін | 1. Сөздерді буындап, тұтас оқиды.2. Сөздердің мағынасын түсіндіреді.3. Сөздерді қатыстырып, сөйлем құрастырады. 1. Мәтінді оқиды.2. Мазмұнын сюжетті суретті пайдаланып, баяндайды. | 1 1 1 1 1 |
Талдау31-35 минут Сергіту сәті36 минут | 1.2.6.1 (МК; Ұ) Мазмұндау. Өз көзқарасын білдіру. Мәтіннің жанрын анықтай алу. Сөздерге буындық-дыбыстық талдау жасау. «Орманда» мәтініндегі «ң» дыбысы кездесетін сөздерге буындық-дыбыстық талдау жасатылады.Таң, Таңатар, алаңқайына, оңаша, тоқылдақтың, таңдана. Бір, екі, үш,Бойға жинап күш.Қолға қалам алайық,Әдемі етіп жазайық. | ОқулықДәптер Сергіту сәтіне арналған жинақ | 1 Мәтіннің жанрын анықтайды.2. Мәтіннен ң дыбысы кездесетін сөздерді дұрыс тауып, көшіреді.3. Буындық-дыбыстық талдау жасайды. | 1 1 1 |
Ой толғаныс | ||||
Жинақтау37-42 минут | 1.3.8.1 (МК; Ө; Қ) Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру және оларды гигиеналық талаптарға сай жазу білігін бағалау. Оқушылардың ң әрпі мен ол кездесетін сөздерді қа-тесіз, әрі көркем жазуы қадағаланады. Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыруда басты-рып жазу әдісі мен генетикалық әдіс тиімді қолданылады. | Дәптер-мен жұмыс | 1. Әріп элементін дұрыс салады.2. Сауатты, көркем жазады. | 1 1 |
Сабақтың соңыБағалау43-45 минут | Кері байланысОқушылардың «Бас бармақ» арқылы өзін-өзі, өзгелерді бағалауы және мұғалімнің бағалау парағы арқылы бағалауы жүргізіледі. | МадақтауларБағалау парағы | ||
Дифференциа-ция – оқушы-ларға көбірек қолдау көрсе-туді қалай жос-парлайсыз? Қа-білеті жоғары оқушыларға қандай тапсыр-малар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс. Денсау-лық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ. Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | ||
Қолдау көрсе-ту. Қабілеті жоғары оқу-шылар айтыл-ған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұ-рыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)