|
Мыналарды
қамтиды:
• текстура, фактура, тегіс,
қатты, қатаң, жұмсақ, кедір-бұдыр, тікенді,
жылтыр;
• баспа, қайталау, дайындау,
көлденең, тік, диагональ, тура, толқынды, көп қабатты, үстінен
жабу, біріктіру;
• пішін, дөңгелек, шеңбер,
сопақ;
• түс, жарқын, көмескі, жеңіл,
қара, ақ, қара-қоңыр;
• кеңістік, өлшем, үлкен,
кішкентай, таңдап алу;
• сыру, тігу, кестелеу,
аппликация, бисермен әшекейлеу, жіппен
жұмыстар.
|
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
5-7
минут
Ортасы
17-22
минут
Аяқталуы
3-6
минут
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
Өрнектегі ырғақ және тоқыма
дегеніміз не?
(С) Сабақты
жеміс/көкөніс-гүл-жапырақ тақырыбындағы құрақ, жастықтар мен киім,
алжапқыш, асүй сүлгісі, дастарқан сияқты түрлі тоқыма бұйымдарды
көрсете отырып бастаңыз.
Оқушыларға матадан жасалған
бұйымдарды ұсыныңыз: асүй ормалы, алжапқыштар, перделер, сулықтар.
Олардың назарларын бұл бұйымдардың қалай безендірілгеніне
аударыңыз. Қандай өрнектерді қолданған?
Өрнектер мен оюларды не үшін
қолданған? Оқушылар матаға салынған ою белгілі бір тәртіппен
қайталанып отыратынын өздері түсініп, оюдың осы екенін айтып бере
алатындай болу керек.
(Ж,\Ө,) Оқушыларға анасының
алжап-қышының және асүй орамалының суретін салып, оны
ою-өрнектермен безендіруін сұраңыз. Жұмыстың кезеңдерін
түсіндіріңіз. Суретті орналастырудан бастаңыз. Оқушыларға егер олар
алжапқышты таңдаған болса, онда қағаз парағын тігінен, егер орамал
таңдаса, онда көлденеңнен орналастыру керектігін
түсіндіріңіз.
Ою-өрнектерді орналастыру
үшін, бұйым бөліктерінінің орнын анықтау керек.Оқушыларға оюдың
жемістерден, көкеністерден, жидектерден, гүлдерден, жапырақтардан
құралу керектігін ескертіңіз.Өрнектегі ырғақты көрсету
керек.
ОЮ-ӨРНЕК УЗОР
PATTERN
Рефлексия:
Бүгін не
үйрендің?
Қандай қиыншылықтармен
кездестің?
Не қызықты
болды?
|
Ресурстар
Жемістерден және табиғи
пішіндерден шабыт алған тоқыма бұйымдар – қазақстандық
дизайншылардың және басқа мәдениеттер мен кезеңдердің
дизайншыларының еңбектері
Альбомдар мен түрлі түсті
қарындаштар, қаламсаптар, өшіргіш
Ырғақ ою құру үшін жемістер
мен көкөністердің шаблондары
|
Рефлексия
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары сəтті болды ма?
Мен берілген уақыт
ішінде
үлгердім
бе?
|
Өз сабағыңыз туралы
рефлексияны төмендегі бос орынға
жазыңыз. Сол жақтағы
бағанада келтірілген сұрақтардың
арасынан Сіздің сабағыңызға
сəйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|