Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
1.1.1.1. Сөзді зейін қойып
тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен
ишираны қолдану, іс-әрекет
жасау).
1.1.2.1. Күнделікті өмірде
қолданылатын таныс сөздердің мағынасын
түсіну.
1.1.3.1. Тыңдаған мәтінде
(баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен
иллюстрациялар/суреттер/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап
беру.
1.2.3.1. Сұхбаттасының не
туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі
тәсілдермен жауап беру.
1.3.3.1. Мәтіннің жанрын
(өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме және т.б.)
ажырату.
|
Сабақтың
ортасы
(6-40 минут)
|
(МК,
Ұ)
Мұғалім оқушылардың назарын
оқулықтағы 1-тапсырмада берілген сойлесу
үлгісіне аударады. Осы диалог арқылы оқушылар
Бұл
не? деген сұрақ үлгісімен
танысады. Оқушылармен диалогті тыңдау, қайталау жұмыстары
жүргізіледі. Содан кейін оқушылар осы диалог
негізінде кітап сөзінің
орнына доп, текше, дәптер, қалам,
қарындаш сөздерін қолдануға
жаттығады.
(Ж) Оқушылар үйренген сөйлесу
үлгісін жұптық жұмыста бекіте түседі. Ол үшін мұғалім осы заттарды
(доп, текше, кітап, дәптер, қалам, қарындаш) үстелдің үстіне қояды.
Бірінші оқушы бір затты көрсетіп, сұрақ қояды (Бұл не?), екінші
оқушы жауап береді. Содан кейін екінші оқушы сұрайды, бірінші оқушы
жауап береді.
(МК, Ұ) 2-тапсырмадағы сурет
арқылы мұғалім оқушыларды өтініш үлгісімен
таныстырады:
-
Маған кітап
берші.
-
Міне,
ал.
Сондай – ақ осы үлгі
бойынша кітап сөзін басқа сөздер қатарымен
(доп, текше, кітап, дәптер,
қалам, қарындаш) алмастырып қолдануға
жаттығады. Сыныптағы оқушылар бір-бірінен қандай да бір затты сұрай
алуды үйренеді. Осыдан кейін мұғалім оқушылардың назарын осы
үлгінің сыпайы түріне (беріңізші, алыңыз)
аударады.
(ОТ) Мұғалім
оқушылардың берші, беріңізші, ал,
алыңыз сөздерінің қолданысын толық
түсінуі үшін, озінің қасына бір оқушыны тұрғызады. Өзі бір затты,
оқушы бір затты алады. Содан кейін бір оқушы мұғалімнен және
қасында тұрған оқушыдан осы заттарды сұрап алуға тырысады. Осы
арқылы берші,
беріңізші сөздерін дұрыс қолдана алуға
жаттығады. Сондай – ақ мұғалім мен бір оқушы сыныптағы басқа бір
оқушыдан қандай да бір затты беруін өтінеді. М ұнда
оқушылар ал,
алыңыз сөздерінің қолданысына мән
береді.
(МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар
белсенді сөздік қор қайталанатын тақпақпен танысады. Оқу мақсатына
сәйкес тақпақ, өлең туралы түсінік беріледі. Оқушылар оны тыңдайды,
хормен және жеке-жеке қайталайды. Оқушылардың есте сақтауына
жеңілірек боолуы үшін қайталату кезінде кітап, дәптер, қаламды
қолданылуына қарай көрсетіп тұруға боолады. Сондай – ақ диалог
түрінде жаттатуға болады (екі оқушы немесе мұғалім/оқушылар болып
бөліп айта алады).
(МК, Ұ) Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте
түседі.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы
оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс
істеуге дағдыланады. Сондай – ақ
АКТ-ны қолдана білу дағдыларын
қалыптастырады.
|
Оқулық
Аудиодиск:
1.3.1.;
1.3.2.;
1.3.3.
Доп, текше, кітап,
дәптер, қалам, қарындаш
№1 жұмыс
дәптері
Қосымша
тапсырма: 1.3.
|