№
| Тақырыбы | Оқытудың негізгі мақсаттары | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау | Барлығын қосқанда | Негізгі дерек көздер |
1
| Абдуреһим Низарий
| Абдуреһим Низарий өмірінен мәлімет бере отырып, білімдерін жинақтау, ізденіс жұмыстары арқылы Низарийды жан- жақты таныту, мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ой- өрісін, ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасау | «Кім жылдам» әдісі, «Инсерт» әдісі, «Өрмекшінің торы» әдісі, Венн диаграммасы, «Мозайка» әдісіАКТ, СТО
| Абдуреһим Низарий өмірінен мәлімет алады, білімдерін жинақтайды, ізденіс жұмыстары арқылы Низарийды жан- жақты таниды, мәнерлі сөйлеуге дағдыланады, ой- өрісі, ойлау қабілеттері дамиды | Бас бармақ арқылы бағалау, топ басшысының бағалау, өзара бағалау, өзін бағалау, фишка арқылы арқылы бағалау
| АВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс , жас ерекшіліктеріне сәйкес тапсырмалар беру, дарынды және талантты оқушылармен жұмыс | Оқулық 10сынып,хресто-матия, мұғалімге арналған нұсқаулық, «Арзу» журналы |
2
| Низарийдың «Махаббат дастандары» | Низарийдың «Махаббат дастандары» жайлы мәлімет бере отырып, оларға әдеби талдау жасау, идеялық көркемдік мазмұнын ашу, оқушылардың білімдерін қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып жүйеге келтіру, өз ойын ашық айтуға , көз қарасын дәлелдеп шығуға ықпал ету , топта жұмыс жасауға үйрету | «Ыстық орындық»әдісі,«Джигсо»әдісі,« Ой толғау» әдісі. | Низарийдің «Махаббат дастандары» жайлы мәлімет алады, оларға әдеби талдау жасайды, идеялық көркемдік мазмұнын ашады, оқушылардың білімдері жүйеленеді, өз ойын ашық айтуға , көз қарасын дәлелдеп шығуға үйренеді | Топ басшысының бағалауы, мадақтау, критерий бойынша бағалау | Жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмалар беру | Оқулық 10 сынып, хрестоматия,А.Низарий жинағы |
3
| «Рабиә Сәъдин» дастаны | «Рабиә Сәъдин» дастаны туралы мағлұмат беру,Низарий шығармашылығы бойынша білімдерін дамыту, жақсы мен жаманды салыстыра отырып, жақсы қасиеттерін дамыту.
| «Автор орындығы» әдісі, «Көршіме хат» әдісі, «Жұптасқан интервью» әдісі, «Өз орнын тап» әдісі. | Оқушылар дастан туралы толық мағлұмат алады, шығармашылығы жайлы білімдері дамиды, жақсы мен жаманды салыстыра отырып,оларда жақсы қасиеттер дамиды | Кулегештер арқылы бағалау,екі жұлдыз, бір тілек , топты бағалау, өзара бағалау, топ басшылары- ның бағалау | Деңгейлік тапсырмалар беруАВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс
| Интернет желісі, оқулық, хрестоматия, «Арзу» журналы |
4
| Дастандағы образдар | Дастандағы образдар туралы білім беру арқылы адамгершілікке тәрбиелеу, ауызекі сөйлеуді дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру | «Сұрақ-жауап»әдісі «РАФТ» әдісі, «Алты қалпақ» әдісі, «Ой толғау» әдісі, «Автор орындығы» әдісі | Дастандағы образдар туралы білім алады, адамгершілікке тәрбиеленеді, оқушылардың ауызекі сөйлеуі дамиды, пәнге деген қызығушылығы артады | Фигуралар арқылы бағалау, өзара бағалау, басбармақ арқылы бағалау критерий арқылы бағалау | АВС деңгейіндегі оқушылармен жұмысДарынды және талантты оқушылармен жұмыс
| Оқулық 10 сынып,терминдер сөздігі, интернет желісі
|