Материалдар / Орта мерзімді жоспарлау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Орта мерзімді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
1864
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шарипова Гулзарим Ярмагамедовна Мұғалім портфолиосы в есебі«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы3-деңгей Алматы облысы

Өзімнің оқыту және оқу тәжірибемде бағдарламаның жеті модулін қалай ықпалдастырылғанын көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасыОрта мерзімді жоспарлауЖалпы мақсаты : Білім беруде жеті модульді қолданып, оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу







ТақырыбыОқытудың негізгі мақсаттарыБелсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқу нәтижелеріБағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалауБарлығын қосқандаНегізгі дерек көздер


1





Абдуреһим Низарий



















Абдуреһим Низарий өмірінен мәлімет бере отырып, білімдерін жинақтау, ізденіс жұмыстары арқылы Низарийды жан- жақты таныту, мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ой- өрісін, ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасау«Кім жылдам» әдісі, «Инсерт» әдісі, «Өрмекшінің торы» әдісі, Венн диаграммасы, «Мозайка» әдісіАКТ, СТО

Абдуреһим Низарий өмірінен мәлімет алады, білімдерін жинақтайды, ізденіс жұмыстары арқылы Низарийды жан- жақты таниды, мәнерлі сөйлеуге дағдыланады, ой- өрісі, ойлау қабілеттері дамидыБас бармақ арқылы бағалау, топ басшысының бағалау, өзара бағалау, өзін бағалау, фишка арқылы арқылы бағалау



АВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс , жас ерекшіліктеріне сәйкес тапсырмалар беру, дарынды және талантты оқушылармен жұмысОқулық 10сынып,хресто-матия, мұғалімге арналған нұсқаулық, «Арзу» журналы
2











Низарийдың «Махаббат дастандары»Низарийдың «Махаббат дастандары» жайлы мәлімет бере отырып, оларға әдеби талдау жасау, идеялық көркемдік мазмұнын ашу, оқушылардың білімдерін қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып жүйеге келтіру, өз ойын ашық айтуға , көз қарасын дәлелдеп шығуға ықпал ету , топта жұмыс жасауға үйрету«Ыстық орындық»әдісі,«Джигсо»әдісі,« Ой толғау» әдісі.Низарийдің «Махаббат дастандары» жайлы мәлімет алады, оларға әдеби талдау жасайды, идеялық көркемдік мазмұнын ашады, оқушылардың білімдері жүйеленеді, өз ойын ашық айтуға , көз қарасын дәлелдеп шығуға үйренеді Топ басшысының бағалауы, мадақтау, критерий бойынша бағалауЖас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмалар беру Оқулық 10 сынып, хрестоматия,А.Низарий жинағы
3







«Рабиә Сәъдин» дастаны«Рабиә Сәъдин» дастаны туралы мағлұмат беру,Низарий шығармашылығы бойынша білімдерін дамыту, жақсы мен жаманды салыстыра отырып, жақсы қасиеттерін дамыту.

«Автор орындығы» әдісі, «Көршіме хат» әдісі, «Жұптасқан интервью» әдісі, «Өз орнын тап» әдісі.Оқушылар дастан туралы толық мағлұмат алады, шығармашылығы жайлы білімдері дамиды, жақсы мен жаманды салыстыра отырып,оларда жақсы қасиеттер дамидыКулегештер арқылы бағалау,екі жұлдыз, бір тілек , топты бағалау, өзара бағалау, топ басшылары- ның бағалауДеңгейлік тапсырмалар беруАВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс

Интернет желісі, оқулық, хрестоматия, «Арзу» журналы
4











Дастандағы образдарДастандағы образдар туралы білім беру арқылы адамгершілікке тәрбиелеу, ауызекі сөйлеуді дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру «Сұрақ-жауап»әдісі «РАФТ» әдісі, «Алты қалпақ» әдісі, «Ой толғау» әдісі, «Автор орындығы» әдісіДастандағы образдар туралы білім алады, адамгершілікке тәрбиеленеді, оқушылардың ауызекі сөйлеуі дамиды, пәнге деген қызығушылығы артадыФигуралар арқылы бағалау, өзара бағалау, басбармақ арқылы бағалау критерий арқылы бағалауАВС деңгейіндегі оқушылармен жұмысДарынды және талантты оқушылармен жұмыс

Оқулық 10 сынып,терминдер сөздігі, интернет желісі

















Үшінші деңгей бағдарламасының негізгі мазмұны жеті модуль түрінде берілген. Біз Үшінші деңгей бағдарламасының алғашқы «Бетпе-бет» аудиториялық оқудың бірінші кезеңінде осы жеті модульді оқып үйрендік. «Мектептегі тәжірібе» екінші кезеңінің негізгі міндеті осы жеті модульді педагогикалық тәжірибеге енгізу болып табылады. Мен мектептегі сабақ беретін сыныптарымның ішіндегі 10б-сыныбын таңдап алдым. Тәжірибемді бастаудан бұрын орта мерзімді жоспар құрдым.Үшінші деңгей бағдарламасының негізгі талабына сай өз сабақтарымда бағдарламаның жеті модулін қолдана отырып, өз сабақтарымды өткіземін. Барлық төрт сабақта бағдарламаның жеті модулі қарастырылды. « Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулін басшылыққа ала отырып диалог арқылы оқытуды пайдаланам. Диалогтық оқыту тәсілі өте тиімді. Сабақтарда диалог «мұғалім-оқушы», «оқушы-оқушы» арасында жүреді. Диалог барысында оқушылар бір-бірімен сөйлеседі, бірін-бірі жақсы таниды, жақсы қарым- қатынаста болады, бір біріне ақыл береді, кеңес алады. Жұптық, топтық жұмыстарда диалог арқылы оқушылар өз ойларын ашық, еркін жеткізе алады, алған білімдерін бөлісе отырып,топпен жұмыс жасауды үйренеді.«Сыни тұрғысынан ойлау» модулін жұптық, топтық жұмыстарда, постер жасағанда, эссе жазғанда қолданамын. «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу» модулін сыныптағы оқушыларға тапсырмалар бергенде пайдаланамын. Сыныптағы оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты әдістемелік нормаға сәйкес тапсырмалар таңдай отырып оқушыларға ұсынамын.«Оқытуды басқару және көшбасшылық»-бұл модуль маған оқушылардың ұйымдастырушы, көсбасшылық қабілеттерін байқауға көмектеседі. «Талантты және дарынды балаларды оқыту»-бұл модуль басқа модульдермен тығыз байланысты, оқушылардың жеке қасиеттерін анықтауға негіз болады. «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін оқушылардың білімін бағалауда, өзін өзі бағалау, өзара бағалау, топтық бағалауды, фишкамен, күлегештермен, фигуралармен бағалауды, критерий бойынша бағалауды пайдаланамын. Сондай ақ кері байланыс аламын. ХХІ ғасыр АКТ ның дамыған заманы. Жаңашыл ұстаз компьютерді, АКТны өз сабақтарында пайдалануды білуі керек. АКТ менің сабақтарымда интербелсінді тақта ,ноутбук, ұялы телефон, ғаламторды т.б пайдаланамын.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!