Материалдар / Орта мерзімді жоспарлау 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Орта мерзімді жоспарлау 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен "Батырлар жыры" бөлімінен төрт тақырыпта жасалған отра мерзімді жоспарлау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1303
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Әдебиеттік оқу» пәні 4 сынып

Бөлім: «Батырлар жыры »

Осыған дейінгі меңгерілген білім

Бұл бөлімде өткен бөлімдегі алған білімдеріне сүйенеді. Оқушылар кейбір жырларды,батырларды білуі керек.Сол сияқты жырдан үзіндіні жатқа білуі керек,жиі кездесетін жырларды басқа жыр мазмұнымен салыстыра алады.

Мәнмәтін

Бұл бөлімде оқушылар батырлар жырын оқи отырып,ортада талқылайды,мазмұнын ашады,жатқа айтады,басқа жырлармен салыстырады.


Тілдік мақсаттар:

Пәндік мақсат

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты лексика және терминология

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Оқушылар орындай алады:

Айтыс,жыр,аңыз,ертегі ұғымдарын ажырата білу

Оқушылар орындай алады:Батырлар жырын оқып,әдеби тілде мазмұндай алады.


Пәрмен,тобасы,Бітуәжә бабасы,мазар,

пешене,шері,

даусы жерді көшірді,қосын,қият,бесін

,қорамсақ,кеуіл,диуана,мосы.

.Батырлар жыры ......... деп аталады.


.Әсірелеу ....................... дегенді білдіреді.

Қысқаша жоспар

Бұл бөлімде жырларды оқиды,баяндайды,топта түсіндіреді.Жырдағы көркем сөздерді пайдаланып,өз ойларымен толықтырады,әсірелеп айтылған сөздерді тауып,сызбаны толтырады.


Тақырыбы

Оқу мақсаттары

Ұсынылатын оқыту іс-әрекеттері

Бағалау

Оқыту ресурстары

Жекпе –жек («Ер Тарғын» жырынан үзінді)

Жырды көркем әдеби тілде мазмұндап айтуға үйрету,жекпе-жек сөзіне түсініктеме жасау.

«Күн шұғыласы» псих.жаттығуы арқылы жағымды ақуал туғызамын.

«Сиқырлы әріптер» әдісі арқылы топқа біріктіремін.

«Күзгі жапырақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау.

«Кубизм» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну.

«Садақ ату» сергіту сәті

Кері байланыс:«Қосу,алу,

қызықты» әдісі арқылы кері байланыс жасаймын.


1.Дескриптор:

-«Айтыс» дегеннің не екенін біледі

-Айтыстың түрлерін атай алады

-Айтыс ақындары туралы мағлұмат біледі

-«Жұмбақ айтысы» жайлы біледі

2.Дескриптор:

Жыр мазмұнына сай болуы керек

Жыр мазмұнына сай,ұйқасы бар

Жырдағы негізгі ойды және өз ойын толық жеткізе алады


Оқулық,әдісте-мелік құрал,плакат

-тар,сөзжұмбақтар, түрлі түсте жазылған дыбыстар, сұрақ салынған конверттер

Жұмыс дәптерлері

АКТ

Жолбарыспен айқас («Қамбар батыр» жырынан үзінді

Ой өрісін,тіл байлығын дамыту,негізгі ойды анықтай білуге,түсінгенін жүйелі түрде баяндай білуге үйрету,жырдағы көркем сөздерді,әсірелеп айтылған сөздерді тауып сызбаны толтыру


«Жүректен-жүрекке» шаттық шеңберінде жағымды ақуал туғызу.

«Кемпірқосақ» әдісі топқа бірігу және түсіну.

«Стикерлер коллекциясы» әдісі арқылы жаңа тақырыпты жинақтау.

«Есім және қимыл» сергіту жаттығуы.

«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс жасау.


1.Дескриптор:

-Жырдың мазмұнын түсінеді

-Жырдың мағынасын ашады -Жырдың мағынасын ашып, түсіндіре алады

2. Дескриптор

-Батырлар жыры туралы жалпы мағлұмат алады

-«Жолбарыспен айқас» жыры арқылы Қамбар батырды таниды

Әдістемелік құрал,оқулық,

Тақта,АКТ


Тайбурылдың шабысы («Қобыланды батыр» жырынан)


Жырды талдауға,қорытынды шығара білуге,мағынасын түсініп айта білуге үйрету


Шаттық шеңбері:

«Сатамын,сатып аламын» ойыны арқылы жағымды ақуал жасаймын және топқа біріктіремін.

«Құлыптарды ашайық» ойыны арқылы өткен сабақты бекіту және сұрақтарға жауап бере отырып,жаңа тақырыпты ашқызамын.

Оқулықпен жұмыс

«9 ромб» әдісі арқылы тапсырмаға талдау жасау.

«Қарлы боран» әдісі арқылы сабақты пысықтау.

«СМС» әдісі кері байланыс жүргіземін.



1.Дескриптор:

-Өз бетінше батырға сипаттама бере алады.

2.Дескриптор

-Ромб қатарына дұрыс орналастырады;

-Мазмұнын дұрыс айта алады;

-Тақырыпқа байланысты сұрақты дұрыс қоя алады;


Тірек сызбалар,оқу

лық,қима қағаздар

АКТ

Тортайдың мұңы («Алпамыс батыр» жырынан үзінді)

Байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту,үзіндіні өз ойымен аяқтауға үйрету

«Мақсатқа жету» жаттығуы арқылы жағымды ақуал туғызу және топқа біріктіру.

«Домино» ойыны арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.

«Балық аулау» әдісі арқылы пысықтау.

«Бағдаршам»тәсілі

арқылы бағалау.

Сергіту сәті

«Табиғат аясындағы демалыс»

«Венн диаграммасы»

1.Дескриптор:

1. Батырдың бейнесін суреттеп, сипаттама жасай алады;

1.Дескриптор:

-Оқулықпен жұмыс жасауда өздерінің негізгі ойларын жеткізе алады

- Батыр болу үшін бойда қандай қасиеттердің болу керектігін айта алады

-Сөздікпен жұмыс жасай алады

-сұрақтарға толық жауап беруді үйренеді

Әдістемелік құрал,оқулық,

тақта,суреттер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!