Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ортаңғы топқа арналған перспективалық жоспар және циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
2022-2023 оқу жылы
Мектепке дейінгі ұйым: «ааааа» бөбекжай» КМҚК
Топ: «Қарлығаш» ортаңғы тобы
Балалардың жасы: 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі: 03.10-07.10.2022 жыл І апта
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 03.10.2022 |
Сейсенбі 04.10.2022 |
Сәрсенбі 05.10.2022 |
Бейсенбі 06.10.2022 |
Жұма 07.10.2022 |
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу |
Балаларды қабылдау: таңертеңгі сүзгі, балаларды жақсы көңіл-күймен қарсы алу. Балалар үшін қолайлы жағдай жасау, баланың бүгінгі көңіл – күйі туралы, оны не қызықтыратыны туралы әңгіме, жеке пікір білдіруге баулу. Ата-аналармен бала денсаулығы, баланың үйдегі және көшедегі күн тәртібі туралы әңгімелесу (сөйлеуді дамыту-коммуникативті іс-әрекет). |
||||
«Дәмді және пайдалы» Салауатты өмір салты, тағамның пайдасы туралы алғашқы идеяларды қалыптастыру. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
«Күзгі құстар» Күзгі кезеңде жануарлар өміріндегі маусымдық өзгерістермен танысу. Құстарды сыртқы белгілері бойынша ажыратуға және атауға үйрету. Құстардың мінез-құлқын байқауға деген ұмтылысты қалыптастыру. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
«Жел» Балалардың жел туралы түсінігін кеңейту. Желді ауа-райында мінез-құлық ережелерін үйрету. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
«Апандағы Аюда саңырауқұлақтар бар, мен жидектерді аламын» Балалардың Табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы білімдерін бекіту. Орман өсімдіктері туралы идеяны қалыптастыру: саңырауқұлақтар мен жидектер. Табиғи дәрумендердің адамдар мен жануарларға пайдасы туралы түсініктерді кеңейту. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
«Сәндік құстармен таныстыру» Балаларға сәндік құстар туралы түсінік беріңіз. Сәндік құстардың ерекшеліктерін көрсетіңіз. Тірі заттарды байқауға және күтуге деген ұмтылысты қалыптастыру. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
|
Перспективалық жоспарда қойылған міндеттерді іске асыру |
|||||
Балалардың дербес іс-әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, эксперимент, кітаптар қарау және өзіне-өзі қызмет ету, тағы басқа іс-әрекеттер) |
Үстел үсті ойыны: «Жоғалған зат» К-№ 1 Ойын барысы: Үстелдің үстіне бірнеше зат қойылады. Бала оларға мұқият қарап алған соң, теріс қарап тұрады. Үстелден бір зат алып тасталынады. Оқушы қай заттың жоғалып кеткенін табу керек. Заттардың санын ақырындап өсіруге болады. (қоршаған ортамен таныстыру) |
Үстел үсті ойыны: «Егіс алқабында» лото К-№ 20 Мақсаты: балаларға қоршаған әлемді жақсырақ білуге көмектесу, оның нысандарын түсі мен формасы бойынша сәйкестендіруге үйрету. (қоршаған ортамен таныстыру) |
Үстел үсті ойыны: «Орман доминосы» К-№ 14 Мақсаты: зейінді, көру қабілетін, комбинаторлық қабілеттерін дамыту. (қоршаған ортамен таныстыру) |
Үстел үсті ойыны: «Жақсы және жаман деген не?» К-№ 12 Мақсаты: қоғамдық орындардағы мінез-құлық ережелерімен таныстыру, адамдардың іс-әрекеттерін талдауға және оларға баға беруге үйрету. (қоршаған ортамен таныстыру) |
Үстел үсті ойыны: «Жұбын тап. Көп-аз» К-№ 21 Мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға және белгілері бойынша жіктеуге үйрету, логикалық ойлауды, зейінді, визуалды қабылдауды дамыту. (математиа негіздері) |
Таңертенгі жаттығу |
ТАҢҒЫ ГИМНАСТИКА КЕШЕНІ (затсыз орындалады) Мақсаты: баланың организмін «ояту», оны
тиімді күйге келтіру, жан-жақты, бірақ бұлшықет жүйесіне орташа
әсер ету, дененің белсенділігін арттыру, дұрыс қалыптың
қалыптасуына ықпал ету. |
||||
Таңғы ас |
Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу. Көркем сөз: Сырттан келіп үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту) |
Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу. Көркем сөз: Дымқылдап күнде сен, Қолыңды сүйкесең. Кетіп кір-ыласың, Тап-таза боласың. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту) |
Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу. Көркем сөз: Су, су менің бетімді жу. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту) |
Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу. Көркем сөз: Сырттан келіп үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту) |
Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу. Көркем сөз: Дымқылдап күнде сен, Қолыңды сүйкесең. Кетіп кір-ыласың, Тап-таза боласың. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту) |
Ұйымдастырыл-ған іс-әрекетке дайындық |
Балалар әсерлерімен бөлісу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылау, қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т. б. (сөйлеуді дамыту) Ұйымдастырылған іс әрекет тақырыбына сай жұмбақтар жасыру. Жаттаған тақпақты есіне түсіріп, қайталап айту. |
||||
Саусақ жаттығуы: «Үстел» «Үстелдің төрт аяғы бар, Үстінде алақан тәрізді қақпағы бар». (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
Саусақ жаттыуы: «Менің отбасым» Бас бармақ – ата, Сұқ саусақ – әже, Ортан терек – әке. Шылдыр шүмек – ана, Кішкене бөбек – мен. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
Саусақ жаттығуы: «Достық» жаттығуы
(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
Саусақ жаттығуы: «Саусақтардың амандасуы» Бас бармақ өзінен басқа саусақтардың атын атап амандасады - Сәлеметсің бе, Балаң үйрек! - Сәлем, Ортан терек! - Амансың ба, Шылдыр шүмек! - Қалың қалай, Кішкене бөбек! (Бас бармақ кезекпен барлық саусақтарға ұшын тигізіп амандасады)\ (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
Саусақ жаттығуы: «Гүл» Балалар қолдарын көтеріп, саусақтарын біріктіріп, жабылып тұрған гүлдердің бүршіктерін келтіреді. Жайлап саусақтарын ашып, алақандарын жайып «гүлдің ашылғанын» көрсету. Төмендегі тақпақты қайталау. Міне, гүлдің бүршіктері, Ашылады әдемі. (көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) |
|
Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған іс-әрекет |
Дене шынықтыру Негізгі
қимылдар:екі аяқпен секіру(аяқты
қосып секіру және |
Қазақ тілі Балаларды табиғат түрлерінің қазақша атауларымен таныстыру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Сөздік минимум Тас, тау, су, жансыз табиғат, жанды табиғат, өсімдік, гүл, шөп Дидактикалық ойын «Жапырақтар» |
Дене шынықтыру Негізгі
қимылдар:бір-біріне допты
домалату(аяқты алшақ |
Музыка (Музыка жетекшісінің жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру Негізгі
қимылдар: сызық үстінен екі
аяқпен секіру, кедергілер Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |