Материалдар / Ортаңғы топқа арналған перспективалық жоспар және циклограмма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ортаңғы топқа арналған перспективалық жоспар және циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаңғы топ тәрбиешілеріне арналған әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2023
369
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

2022-2023 оқу жылы

Мектепке дейінгі ұйым: «ааааа» бөбекжай» КМҚК

Топ: «Қарлығаш» ортаңғы тобы

Балалардың жасы: 3 жастағы балалар

Жоспардың құрылу кезеңі: 03.10-07.10.2022 жыл І апта

Күн тәртібінің кезеңдері

Дүйсенбі

03.10.2022

Сейсенбі

04.10.2022

Сәрсенбі

05.10.2022

Бейсенбі

06.10.2022

Жұма

07.10.2022

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Балаларды қабылдау: таңертеңгі сүзгі, балаларды жақсы көңіл-күймен қарсы алу. Балалар үшін қолайлы жағдай жасау, баланың бүгінгі көңіл – күйі туралы, оны не қызықтыратыны туралы әңгіме, жеке пікір білдіруге баулу. Ата-аналармен бала денсаулығы, баланың үйдегі және көшедегі күн тәртібі туралы әңгімелесу (сөйлеуді дамыту-коммуникативті іс-әрекет).

«Дәмді және пайдалы»

Салауатты өмір салты, тағамның пайдасы туралы алғашқы идеяларды қалыптастыру.

(сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

«Күзгі құстар»

Күзгі кезеңде жануарлар өміріндегі маусымдық өзгерістермен танысу. Құстарды сыртқы белгілері бойынша ажыратуға және атауға үйрету. Құстардың мінез-құлқын байқауға деген ұмтылысты қалыптастыру.

(сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

«Жел»

Балалардың жел туралы түсінігін кеңейту. Желді ауа-райында мінез-құлық ережелерін үйрету.

(сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

«Апандағы Аюда саңырауқұлақтар бар, мен жидектерді аламын» Балалардың Табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы білімдерін бекіту. Орман өсімдіктері туралы идеяны қалыптастыру: саңырауқұлақтар мен жидектер. Табиғи дәрумендердің адамдар мен жануарларға пайдасы туралы түсініктерді кеңейту.

(сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

«Сәндік құстармен таныстыру»

Балаларға сәндік құстар туралы түсінік беріңіз. Сәндік құстардың ерекшеліктерін көрсетіңіз. Тірі заттарды байқауға және күтуге деген ұмтылысты қалыптастыру.

(сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

Перспективалық жоспарда қойылған міндеттерді іске асыру

Балалардың дербес іс-әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, эксперимент, кітаптар қарау және өзіне-өзі қызмет ету, тағы басқа іс-әрекеттер)

Үстел үсті ойыны:

«Жоғалған зат»

К-№ 1

Ойын барысы:

Үстелдің үстіне бірнеше зат қойылады. Бала оларға мұқият қарап алған соң, теріс қарап тұрады. Үстелден бір зат алып тасталынады. Оқушы қай заттың жоғалып кеткенін табу керек. Заттардың санын ақырындап өсіруге болады.

(қоршаған ортамен таныстыру)

Үстел үсті ойыны:

«Егіс алқабында»

лото К-№ 20

Мақсаты: балаларға қоршаған әлемді жақсырақ білуге көмектесу, оның нысандарын түсі мен формасы бойынша сәйкестендіруге үйрету.

(қоршаған ортамен таныстыру)

Үстел үсті ойыны: «Орман доминосы»

К-№ 14

Мақсаты: зейінді, көру қабілетін, комбинаторлық қабілеттерін дамыту.

(қоршаған ортамен таныстыру)

Үстел үсті ойыны: «Жақсы және жаман деген не?» К-№ 12

Мақсаты: қоғамдық орындардағы мінез-құлық ережелерімен таныстыру, адамдардың іс-әрекеттерін талдауға және оларға баға беруге үйрету.

(қоршаған ортамен таныстыру)

Үстел үсті ойыны: «Жұбын тап. Көп-аз» К-№ 21

Мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға және белгілері бойынша жіктеуге үйрету, логикалық ойлауды, зейінді, визуалды қабылдауды дамыту.

(математиа негіздері)


Таңертенгі жаттығу

ТАҢҒЫ ГИМНАСТИКА КЕШЕНІ (затсыз орындалады)

Мақсаты: баланың организмін «ояту», оны тиімді күйге келтіру, жан-жақты, бірақ бұлшықет жүйесіне орташа әсер ету, дененің белсенділігін арттыру, дұрыс қалыптың қалыптасуына ықпал ету.
1. «Күнге қолымызды жылытамыз».
Б.қ.: аяқты алшақ қойып, қолды артта ұстау (белге қою). Қолды алға созып, алақанды жоғары, төмен бұрып: «ыстық», – деп, қолды артқа тығу. Орнықты қалып. (6 рет қайталау.)
2. «Тізені шапалақтау».
Б.қ.: аяқты алшақ қойып, қолдыбелге қою. Алға иіліп, тізені шапалақтап: «шап-шапшапалақ», – деп, денені түзу ұстап тұру, жоғарыға қарап созылу. (5 рет қайталау.)
3. «Жоғары созыл».
Б.қ.: өкшемен отырып, қолдыбелге қою. Тізерлеп отырып, созылып, жоғарыға қарау, б.қ.-қа оралу, «отырдық», – деп айту. (5 рет қайталау).
4. «Қоян».
Б.қ.: аяқты алшақ қойып, қолды төмен түсіру (қолды әртүрлі қалыпта ұстауға болады). 8-10 секіру және 8-10 қадам. Жеңіл секіру. Еркін тыныс алу. (3 рет қайталау).

Таңғы ас


Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу.

Көркем сөз:

Сырттан келіп үнемі,

Сабынмен қол жуамыз,

Таза болды мұнтаздай,

Тағамға қол созамыз.

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу.

Көркем сөз:

Дымқылдап күнде сен,

Қолыңды сүйкесең.

Кетіп кір-ыласың,

Тап-таза боласың.

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу.


Көркем сөз:

Су, су менің бетімді жу.

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу.


Көркем сөз:

Сырттан келіп үнемі,

Сабынмен қол жуамыз,

Таза болды мұнтаздай,

Тағамға қол созамыз.

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

Гигиеналық шаралар: Таңғы ас алдында қолдарын жуу, қолды сүрту және орамалды орнына ілу.


Көркем сөз:

Дымқылдап күнде сен,

Қолыңды сүйкесең.

Кетіп кір-ыласың,

Тап-таза боласың.

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, тамақ ішкенде сөйлемеу, тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту)

Ұйымдастырыл-ған іс-әрекетке дайындық

Балалар әсерлерімен бөлісу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылау, қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т. б. (сөйлеуді дамыту)

Ұйымдастырылған іс әрекет тақырыбына сай жұмбақтар жасыру. Жаттаған тақпақты есіне түсіріп, қайталап айту.

Саусақ жаттығуы: «Үстел»

«Үстелдің төрт аяғы бар,

Үстінде алақан тәрізді қақпағы бар».

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Саусақ жаттыуы: «Менің отбасым»

Бас бармақ – ата,

Сұқ саусақ – әже,

Ортан терек – әке.

Шылдыр шүмек – ана,

Кішкене бөбек – мен.

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Саусақ жаттығуы: «Достық» жаттығуы


Біздің топта ұлдар мен қыздар өзара дос (қолдың саусақтары өзара бірігеді)
Кішкентай саусақтар біз сенімен достасамыз (екі қолдың саусақтарын бір-біріне тигізу)
Бір, екі, үш, төрт, бес… (шынашақтан бастап, саусақтарды кезекпен бір-біріне тигізу)
Қайтадан санауды бастаймыз.
Бір, екі, үш, төрт, бес..
Енді санауды аяқтадық (қолды төмен түсіреміз, демалтамыз).

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

Саусақ жаттығуы:

«Саусақтардың амандасуы»

Бас бармақ өзінен басқа саусақтардың атын атап амандасады

- Сәлеметсің бе, Балаң үйрек!

- Сәлем, Ортан терек!

- Амансың ба, Шылдыр шүмек!

- Қалың қалай, Кішкене бөбек!

(Бас бармақ кезекпен барлық саусақтарға ұшын тигізіп амандасады)\

(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)

Саусақ жаттығуы:

«Гүл»

Балалар қолдарын көтеріп, саусақтарын біріктіріп, жабылып тұрған гүлдердің бүршіктерін келтіреді. Жайлап саусақтарын ашып, алақандарын жайып «гүлдің ашылғанын» көрсету. Төмендегі тақпақты қайталау.

Міне, гүлдің бүршіктері,

Ашылады әдемі.


(көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру)


Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған іс-әрекет

Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:екі аяқпен секіру(аяқты қосып секіру және
екі жаққа алшақ қойып секіру).
Шеңбер бойына сапқа тұрып жаяу жүру.
Мақсаты: денсаулық сақтау технологиясын және «Қояндар»
саусақ гимнастикасын қолдану арқылы балалардың дене
шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылығын
қалыптастыру және қызығушылығын дамыту.
екі аяқпен секіруге үйрету (аяқты қосып секіру
және екі жаққа алшақ қойып секіру), тізені аздап бүгіп, екі
аяқпен серпіле секіру.
Бір қарқынды сақтай отыра шеңбер бойымен жүре білуді
бекіту.
Жаттығу жасау кезінде тыныс алуды тоқтатпауды
қалыптастыру.
Үйлестіру қабілетін дамыту, қарқынды сақтау, педагогтің
нұсқауымен іс-әрекетті жылдамдата және баяулата орындай
білу, мейірімділікке, ымырашылдыққа тәрбиелеу.
Ойын: «Қияр».
Мақсаты:жүгіру кезінде жалтарып кете білуге жаттықтыру,
ойын ережелерін сақтай білуді дамыту.

Қазақ тілі

Балаларды табиғат түрлерінің қазақша атауларымен таныстыру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.

Сөздік минимум

Тас, тау, су, жансыз табиғат, жанды табиғат, өсімдік, гүл, шөп

Дидактикалық ойын «Жапырақтар»





Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:бір-біріне допты домалату(аяқты алшақ
қойып отыру, арақашықтық – 1 метр).
Екі аяқпен ептілікпен секіру (аяқты қосып секіру және екі
жаққа алшақ қойып секіру).
Мақсаты:«Қыздар және ұлдар» ойын-жаттығуынқолдану
арқылы балалардың дене шынықтыру жаттығуларын
орындауға қызығушылығын қалыптастыру және
қызығушылығын дамыту.
аяқты алшақ қоя отырып, 1 метр арақашықтықта
бір-біріне допты домалатуға үйрену, доптың қозғалысының
бағытын сақтауды үйренуге қалыптастыру.
Екі аяқпен ептілікпен секіруге жаттығу (аяқты қосып секіру
және екі жаққа алшақ қойып секіру), тізені аздап бүгіп секіріп,
аяқты алшақ не бірге қойып секіруге жаттығу.
Көзбен өлшеуді, зейінін дамыту, үйлестіру қабілетін арттыру,
мейірімділікке, спортзалдағы тәртіпке тәрбиелеу.
Ойын: «Тышқандар».
Мақсаты: саптағы орнын жылдам таба білуді бекіту, тақпақ
мәтініне сай қозғалыстар жасай білуді қалыптастыру.

Музыка

(Музыка жетекшісінің жоспары бойынша)

Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар: сызық үстінен екі аяқпен секіру, кедергілер
арасынан жүру және жүгіру.
Мақсаты:екі аяқтап секіру дағдысын қалыптастыру. екі аяқпен сызықтан секіруге үйрену. Кедергілер 1
арасынан жаяу жүріп және жүгіріп өту дағдысын бекіту,
ептілікті жетілдіру.
Шектелген алаң үстінен жүргенде тепе-теңдікті сақтауды
жетілдіру. Балаларды бір-бірін қадірлеу, өзара жайлы қарымқатынас орнатуға тәрбиелеу, зейінін дамыту. Жарақаттанудың
алдын алу.
Ойын: «Допты домалат»
Мақсаты:допты саусақтарымен епті, шап

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!