Ортаңғы тобына арналған
ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі
Білім беру
саласы: Қатынас
Бөлімі: Қазақ
тілі
Тақырыбы: Құмырсқаға
көмек
Мақсаты: Балаларды үлкенге құрмет,
кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу. Достық көмек туралы
түсініктерін беру; өзара жағымды қарым-қатынастарын дамыту;
көкөністердің түстерін ажыратып, дұрыс атай білуге
жаттықтыру.
Қолданылатын көрнекілік
құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер,
жемістер мен көкөністер муляждарыы, тірек сөйлемдер, суретті
сөйлемдер.
Сөздік жұмысы: құмырсқа,
көкөніс, қияр, қызанақ, сәбіз, пияз,
қызылша.
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қызығушылық
|
Балаларды
түгендеу.
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-Қалдарың
қалай?
-Қандай
сабақ?
Тақпақ рефлексия арқылы өткен
тақырыптағы жеміс атауларын қайталап,
бекіту.
Знают
все, и я:
ЯБЛОКО – АЛМА!
Эту
лампу можно скушать!
Ведь
она АЛМҰРТ – ГРУША.
Когда
высушат – изюм.
Спелый ВИНОГРАД – ЖҮЗІМ.
Абрикосик невелик:
Просто
он УРЮК –
ӨРІК.
|
Амандасады.
Педагогтың
сұрақтарына толық қазақ тілінде жауап
береді.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Ғажайып
сәт
-Балалар бүгін бізге қонаққа
еңбекқор құмырсқа келді. Ол бізден көмек сұрай келіпті.
Көмектесеміз бе?
Құмырсқа орманда келе жатып
себеттерін абайсызда төгіп алыпты. Енді көкөністермен жемістер
шатасып кетіпті. Оларды ажыратып, себеттерге салып
берейік.
Дыбыстық жаттығу
өткізеді.
-Ө-ө-ө-өсті.
-І-і-і-пісті.
Жемістердің қазақша атауымен
өткен сабақта таныстық. Енді балалар қарайық себетте қандай
көкөністер бар?
-Көкөністер. Көкөністер күзде
піседі.
Жаңа сөздермен
таныстырады.
Мынау- қияр.
Қи-қи-яр.
Қияр
көкөніс.
-Қияр
қандай?
-Мынау қызанақ.
Қы-за-нақ.
-Қызанақ
қандай?
-Мынау сәбіз.
Сә-біз.
-Мынау пияз.
Пи-яз.
-Мынау қызылша.
Қы-зыл-ша.
Сергіту
сәті:
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды
белге қоямыз
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір.
Гүл-гүл
жайнап жанамыз.
Жаттығулар жасасақ,
Жақсы
сергіп қаламыз.
«Жалғастыр» дидактикалық ойыны арқылы
сөздерді
қайталатқызады.
-Қи-.., -қыза-..., сә-...,
кө-..... пи-..,
қы-...
-Кім маған қиярды
көрсетеді?
Тірек сөйлемдерге назар
аударады. Суретті сөйлемдерді
оқытқызады.
|
Қызыға
қарайды.
-Иә.
Сабаққа зейін қойып,
педагогтың сұрақтарына жауап
береді.
Қазақ тіліне тән
дыбыстарды айтуға жаттығады.
Сын есімдерді еске
түсіреді. Сөз тіркестерін құрастырады, сұраққа жауап
береді.
-Қияр
кішкентай.
-Жасыл
қияр.
-Қызанақ
үлкен.
-Қызанақ
қызыл.
Өлең жолдарын
педагогпен бірге қайталайды.
Тірек сөйлемдерді
оқиды.
Дүкенде қияр
бар.
Менде қызанақ
бар.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұраққа жауап беру арқылы
рефлексия мен түзетушілік кезеңді
өткізеді.
-Балалар бүгін біз не
істедік?
-Үйде ата-аналарымызға
көмектесеміз бе?
|
Үйренген сөздерді айтып еске
сақтақтауға тырысады.
-Құмырсқаға
көмектестік.
-Иә.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: қияр, қызанақ, сәбіз сөздерін
біледі.
Игереді: қазақ тіліне тән дыбыстарды
анық, дұрыс айту дағдысын игереді.
Меңгереді: көкөністердің түстерін дұрыс
ажыратып айтуды, достарына көмектесіді
меңгереді.