Материалдар / Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтайды; әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады; әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болатынын байқайды; осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
710
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы,

«№19 жалпы орта білім беретін мектеп»КММ,

математика пәні мұғалімі Утегенова Маулиза Кабировна

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім. 3.2 Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісі



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Утегенова М.К.


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктейді


Сабақ мақсаттары

1. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, жіктеудің тәсілдеріне тоқтап, сол тәсілдерді пайдалану
2. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге дағдыландыру
3. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту


Жетістік критерилері

көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтайды;

әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;

әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болатынын байқайды;

осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарады;


Құндылықтарды
дарыту

Математикалық тілде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру


Пәнаралық
байланыстар

Қазақстан тарихы


АКТ қолдану
дағд
ылары

Интерактивті тақта


Бастапқы білім

Бірмүше. Ұқсас мүшелер. Көпмүше. Көпмүшені біріктіру. Көпмүшені бірмүшеге көбейту. Көпмүшені көпмүшеге көбейту.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

а)1.Мақсаты:Ұйымдастыру сәтін өткізу.

б) 1.Мақсаты: алдыңғы өтілген тақырып бойынша үй тапсырмасын қаншалықты орындап келгендігін тексеру.

2. Мазмұны: өтілген тақырып бойынша тапсырманы оқулықтан қара

3. Әдісі: оқушылар өзара талдайды

4. Формасы: жұптық жұмыс

5. Құралы: жұмыс дәптері

6. Оқушының іс-әрекеті: дұрыс орындалған тапсырмаға + таңбасын қояды

7. Мұғалімнің іс-әрекеті: нәтижені кестеге жазады, (оқушылардың тапсырманы орындау деңгейі көрінеді)

8. Нәтижені бағалау: қабілеті мен еңбегіне сәйкес бағаланады


Оқушының аты-жөні

1

2

3

4

5

6

258 жауабы








(х+у)(2а+1)








(m-n)(4a+1)








(x+y)(5a-1)








(x-y)(3b+1)








(p-q)(x+1)








(m-n)(4a-1)

в) 1. Мақсаты: өтілген материалдардан қайталау сұрақтары арқылы қаншалықты ауызша білетіндігін және түсіндіріп бере алатындығын тексеру

2. Мазмұны: презентацияда тақтада көрсетіледі

3. Әдісі: сұрақ-жауап

4. Ұйымдастыру формасы: ауызша жауап беру

5. Оқушы: сұрақтарға жауап береді

6. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын сұрайды

7. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі


1. Бірмүше дегеніміз не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.)
2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір - бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады)
3. Бірмүшелерге мысалдар келтіріңдер (2ху; а5; 3х2; 3а2х3у; авс)
4. Көпмүше деп нені айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз)
5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру)
6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек)
7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту деген не? (Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп шыққан көбейтіндіні қосу керек)
8. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін көпмүшенің әрбір мүшесін берілген бірмүшеге бөліп шыққан нәтижелерді қосу керек)

9. Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу үшін:

1. көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтау керек;

  1. әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару керек;

  2. әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болады;

  3. осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарамыз.

Көпмүше екі көпмүшенің көбейтіндісіне келеді.



Сабақтың ортасы

а) 1.Мақсаты: меңгерген теориялық білімдерін деңгейлік есептер шығару арқылы көрсету

2. Мазмұны: карточкада оқулықтағы №259, 266, 267, 278

3. Әдісі: тақтада есеп шығару

4. Формасы: топтық

5. Құралы: жұмыс дәптері

6. Оқушы: барлық оқушы қатысады, қабілетіне қарай әрқайсысы топ жұмысына үлес қосады. Ортақ жақшаның сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктейді.

7. Мұғалім: қосымша сұрақтар беру арқылы оқушыға бағыт береді, тапсырманы тексереді. Оқушының есеп шығару деңгейін байқайды.

8. Нәтиже: Топбасшысы бағалау парағына дұрыс жауапқа + белгілеп отырады.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

ІV топ

12x2y-18xy2-30ay3

20x2y-25x2y2-10x3y3

-4mn3-8m2n2+12m3n

8a4b3-12a2b4+16a3b3

259

ax+ay+bx+by

a2+ab+ac+bc

259

ax+ay+6x+6y

ab+2b-2a-4

259

x2+xy+ax+ay

am-an+m-n

259

3x-3y+ax-ay

ab-a2+2a-2b

266

ax2-bx2-bx+ax-a+b

266

ax2+bx2-bx-ax+a+b

266

ax2+bx2+ax-cx2+bx-cx

266

ax2+bx2-bx-ax+cx2-cx

267

ac2-ad+c3-cd-bc2+bd

267

am2+cm2-an+an2-cn+cn2

267

mx2+my2-nx2-ny2+n-m

267

x2-xy+x-xy2+y3-y2

278

x2+5x+6

278

x2-8x+15

278

x2-7x+12

278

x2-3x-4



Сабақтың соңы

Кері байланыс

Сабақтағы өз жұмысыңды бағалау

Сұрақтарға жауап бер:

1. Бүгінгі сабақ сіздерге несімен ұнады?

2. бүгінгі сабақта білгенім, үйренгенім

3. мен үшін жаңалық болды

4. мен үшін түсініксіз болды

Бағалау парағы


Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Қайталау

сұрақтары


259


266


267


278

барлығы

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

1

















2

















3

















4

















5

















6


















  1. Үйге тапсырма №268

Қорытынды



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!