а)1.Мақсаты:Ұйымдастыру
сәтін өткізу.
б) 1.Мақсаты: алдыңғы
өтілген тақырып бойынша үй тапсырмасын қаншалықты орындап
келгендігін тексеру.
2. Мазмұны: өтілген
тақырып бойынша тапсырманы оқулықтан қара
3. Әдісі: оқушылар
өзара талдайды
4. Формасы: жұптық
жұмыс
5. Құралы: жұмыс
дәптері
6. Оқушының іс-әрекеті:
дұрыс орындалған тапсырмаға + таңбасын қояды
7. Мұғалімнің
іс-әрекеті: нәтижені кестеге жазады, (оқушылардың тапсырманы
орындау деңгейі көрінеді)
8. Нәтижені бағалау:
қабілеті мен еңбегіне сәйкес бағаланады
Оқушының
аты-жөні
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
№258
жауабы
|
|
|
|
|
|
|
|
(х+у)(2а+1)
|
|
|
|
|
|
|
|
(m-n)(4a+1)
|
|
|
|
|
|
|
|
(x+y)(5a-1)
|
|
|
|
|
|
|
|
(x-y)(3b+1)
|
|
|
|
|
|
|
|
(p-q)(x+1)
|
|
|
|
|
|
|
|
(m-n)(4a-1)
|
в) 1. Мақсаты: өтілген
материалдардан қайталау сұрақтары арқылы қаншалықты ауызша
білетіндігін және түсіндіріп бере алатындығын
тексеру
2. Мазмұны:
презентацияда тақтада көрсетіледі
3. Әдісі:
сұрақ-жауап
4. Ұйымдастыру формасы:
ауызша жауап беру
5. Оқушы: сұрақтарға
жауап береді
6. Мұғалім:
тапсырмалардың жауаптарын сұрайды
7. Нәтижені бағалау:
тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі
1. Бірмүше дегеніміз
не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың
дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп
аталады.) 2. Ұқсас мүшелер дегеніміз
не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір - бірінен
айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас
бірмүшелер деп
аталады) 3. Бірмүшелерге мысалдар
келтіріңдер (2ху;
а5;
3х2;
3а2х3у;
авс) 4. Көпмүше деп нені
айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын
көпмүше деп
атаймыз) 5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз
не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық
мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді
біріктіру) 6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз
не? (Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені
көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу
керек) 7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту деген
не? (Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір
көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп
шыққан көбейтіндіні қосу
керек) 8. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз
не? (Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін көпмүшенің
әрбір мүшесін берілген бірмүшеге бөліп шыққан нәтижелерді қосу
керек)
9.
Көпмүшені топтау тәсілімен
көбейткіштерге жіктеу үшін:
1. көпмүшенің ортақ
көбейткіштері бар мүшелерін топтау
керек;
-
әрбір топтағы ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару
керек;
-
әр топтағы жақша ішіндегі
көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш
болады;
-
осы көпмүшені ортақ
көбейткіш ретінде жақша сыртына
шығарамыз.
Көпмүше екі көпмүшенің
көбейтіндісіне келеді.
|