Материалдар / Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктеу

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтайды; әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады; әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болатынын байқайды; осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
692
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, «№19 жалпы орта білім беретін мектеп»КММ, математика пәні мұғалімі Утегенова Маулиза Кабировна
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім. 3.2 Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісі

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Утегенова М.К.
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОртақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктейді
Сабақ мақсаттары1. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, жіктеудің тәсілдеріне тоқтап, сол тәсілдерді пайдалану2. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге дағдыландыру3. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту
Жетістік критерилерікөпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтайды;әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болатынын байқайды;осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарады;
Құндылықтарды дарыту Математикалық тілде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Пәнаралық байланыстарҚазақстан тарихы
АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақта
Бастапқы білім Бірмүше. Ұқсас мүшелер. Көпмүше. Көпмүшені біріктіру. Көпмүшені бірмүшеге көбейту. Көпмүшені көпмүшеге көбейту.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы
а)1.Мақсаты:Ұйымдастыру сәтін өткізу.б) 1.Мақсаты: алдыңғы өтілген тақырып бойынша үй тапсырмасын қаншалықты орындап келгендігін тексеру. 2. Мазмұны: өтілген тақырып бойынша тапсырманы оқулықтан қара3. Әдісі: оқушылар өзара талдайды4. Формасы: жұптық жұмыс5. Құралы: жұмыс дәптері6. Оқушының іс-әрекеті: дұрыс орындалған тапсырмаға + таңбасын қояды7. Мұғалімнің іс-әрекеті: нәтижені кестеге жазады, (оқушылардың тапсырманы орындау деңгейі көрінеді)8. Нәтижені бағалау: қабілеті мен еңбегіне сәйкес бағаланады

в) 1. Мақсаты: өтілген материалдардан қайталау сұрақтары арқылы қаншалықты ауызша білетіндігін және түсіндіріп бере алатындығын тексеру2. Мазмұны: презентацияда тақтада көрсетіледі3. Әдісі: сұрақ-жауап 4. Ұйымдастыру формасы: ауызша жауап беру 5. Оқушы: сұрақтарға жауап береді6. Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын сұрайды7. Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі1. Бірмүше дегеніміз не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.)2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір - бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады)3. Бірмүшелерге мысалдар келтіріңдер (2ху; а5; 3х2; 3а2х3у; авс)4. Көпмүше деп нені айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз)5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру)6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек)7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту деген не? (Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп шыққан көбейтіндіні қосу керек)8. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін көпмүшенің әрбір мүшесін берілген бірмүшеге бөліп шыққан нәтижелерді қосу керек)9. Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу үшін:1. көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтау керек;
  • әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару керек;
  • әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болады;
  • осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарамыз.
  • Көпмүше екі көпмүшенің көбейтіндісіне келеді.




    Сабақтың ортасы а) 1.Мақсаты: меңгерген теориялық білімдерін деңгейлік есептер шығару арқылы көрсету2. Мазмұны: карточкада оқулықтағы №259, 266, 267, 2783. Әдісі: тақтада есеп шығару4. Формасы: топтық5. Құралы: жұмыс дәптері6. Оқушы: барлық оқушы қатысады, қабілетіне қарай әрқайсысы топ жұмысына үлес қосады. Ортақ жақшаның сыртына шығару арқылы көпмүшелерді жіктейді. 7. Мұғалім: қосымша сұрақтар беру арқылы оқушыға бағыт береді, тапсырманы тексереді. Оқушының есеп шығару деңгейін байқайды.8. Нәтиже: Топбасшысы бағалау парағына дұрыс жауапқа + белгілеп отырады.



    Сабақтың соңыКері байланыс Сабақтағы өз жұмысыңды бағалауСұрақтарға жауап бер: 1. Бүгінгі сабақ сіздерге несімен ұнады? 2. бүгінгі сабақта білгенім, үйренгенім 3. мен үшін жаңалық болды4. мен үшін түсініксіз болды Бағалау парағы

  • Үйге тапсырма №268
  • Қорытынды




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ