(Т) Шағын топтарға екі затты
салыстыруға тапсырма беру. -
Адам көгалда демалып, гүл
теріп, өсімдіктерге зиян тигізетінін
байқамайды.
Кейде өсімдіктер тұқым түзіп
те үлгермейді. Соның
салдарынан өсімдіктердің
кейбір түрі мүлдем жойылып кетуі мүмкін.
Өсімдіктерге
қамқорлықпен
қарау
қажет.
Көшет отырғызып,
күтіп-
баптаған
дұрыс.
Қурап қалған
ағаштарды
уақытында кесіп отыру
керек.
Себебі олар жас ағаштардың
өсуіне кедергі жасайды
Кіріспе
тапсырма.
Орман мен
таулардың
көрікті жерлерінің суреттерін
көрсетіңіз. Атақты
пейжазист суретшілердің
туындыларын пайдалануға
да болады. Көңіл күйді көтеру
үшін релаксацияға
арналған музыканы қосыңыз.
Мүмкіндігінше
бейнекөріністі пайдаланыңыз.
Оқушылардың
көрсетілімнен нені
көргендерін, нені сезінгендерін
сұраңыз. Оқушылардың білімін
саралау мақсатында
кейбір оқушыларға әңгіме
құруға тапсырма беріңіз.
Артық сөзді
тап.
Бұл жұмысты
жұппен
орындаған тиімдірек. Тез және
дұрыс орындаған
оқушыларды мадақтаңыз. Үлгіде
көрсетілгендей
төрт сөзді ұсыныңыз,
мысалы:
• емен, мамыргүл, алма ағашы,
қарағай;
• шырша, сабақ, жапырақ,
жеміс;
• күрек, теледидар, суқұйғыш,
тырма.
Оқушылардан әр қатардағы артық
сөздерді
табуды, қалған сөздерді оқып,
ортақ сөзбен атауды
сұраңыз және өсімдіктердің
пайдасы жөнінде
ойланып көрулерін өтініңіз.
Оқушылар жауап
беруге қиналып жатса, «Егер
жер бетінен өсімдіктер
жойылып кетсе, не болар еді?»
деген сияқты ашық
сұрақ қойып
көріңіз.
Жауаптар
1.
Мамыргүл. Ортақ атау –
ағаштар.
2.
Шырша. Ортақ атау — өсімдік
бөліктері.
3.
Теледидар. Ортақ атау – бақша
құралдар
Өзара бағалау ( дескриптор
бойынша)
Бағалау СГ 2. Есептердің
шығару нәтижелерін көрсету
Оқытудың мақсаты
бойынша.
Бағалау
кртитериі
|
Дескриптор
|
Кез келген есептерді шығару
тәсілдерін мен анықтамаларды
пайдаланады
|
Қосымша
ақпарат көздерін
пайдалана отырып
тексереді
|
Шығарылған есептердің
дұрыстығын бақылайды
|
Тапсырмалардың
нәтижесін тексеру
|
Шығарылған
есептердің жақсы үлгілерін
көрсетеді
|
|