Ойлау деңгейлері | Мақсат | Нәтиже | түрткі | Қалыптастырушы бағалау | бағалау |
|
|
| Сұрақ,тапсырма,жағдаят |
| Критерий
| дескриптор
| ұпай |
білу | Өткенді еске түсіру,үй тапсырмасын бекіту | Үй тапсырмасын мазмұндайды, сұрақтарға жауап беріп,мүмкін болғанша сахналайды,6 қалпақ бойынша ой қорытындысын жасайды | 1.«Қаңбақ» Мысалдың мазмұнын айт.А)Қаңбақтың терекке келіп тірелгенге дейінгі жолын мазмұндаӘ)Теректің оған мысқылдай күлуінің себебі неде деп ойлайсыңдар?Б)Қаңбақ бейнесінен қандай мінез-құлықтарды байқадыңдар?2.Ролге ене білеміз бе? (мысалды сахналау)3. «Ойлаудың 6 қалпағы» (мысал арқылы не айта аламыз? | Топтық бағалау | Топтық тапсырмаларды орындай алуы | ОрындадыЖартылай орындадыОрындай алмады | 21
0 |
түсіну | Жаңа материалды ұғынуға жағдай жасау.Автор туралы түсінік беру. | Жұмбақты жылдам шешеді.Балалар ақыны Ж.Кәрбозин туралы мағлұмат алады. | Жұмбақты шеш:Бір ағаштың он екі бұтағы бар,Әр бұтағында отыз жапырағы бар,Жапырақтың бір жағы ақ,бір жағы қара.«Төрт мезгілді аңсау»Ж.Кәрбозин туралы мағлұмат (1933-1984) балалар ақыны КӘРБОЗИН Жәнібек дүниеге келді.Алматы облысының Жамбыл ауданында туған. Қазақ мемлекеттік университетінің филология факультетін бітірген.«Балдырған», «Пионер» журналдарында қызмет атқарған. 1953 жылы «Қазақстан пионері» газетінде «Еркіннің бәтеңкесі» атты тұңғыш өлеңі жарық көрген. Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары, мектеп директоры болған. Оның «Кербақбай», «Қолқанат», «Қарабек пен қарақшы» т.б. пьесалары, «Бәйшешек», «Менің шеберханам», «Біздің Бекен қайда екен?», «Біздің ауыл балалары», «Тампайдың хикаялары», «Бір шоқ гүл» өлеңдері мен поэмалары жарық көрген.
| Топтық бағалау | Жұмбақты шеше алуы | Шеше білдіЖартылай шештіШеше алмады | 21
0 |
қолдану | Мәнерлеп оқу дағдысын арттыру,сөздік қорын молайту,ой-өрісін кеңейту,байланыстырып сөйлеуге баулу. | Өлеңді мәнерлеп,тізбектеп оқып көрсетеді.Сұраққа жауап беріп,орыс тілінде,ағылшын тілінде білетіндерін ортаға салады. | «Төрт мезгілді аңсау» 1.Өлеңді мәнерлеп оқы.2.Өлеңді тізбектей оқып көрсет.3.Ашық сұрақ:Өлеңдегі ақынның көңіл-күйі қандай,оған жылдың қай мезгілі ұнап тұр деп ойлайсыңдар?Ақын неге өлеңін «Төрт мезгілді аңсау»деп атаған?
Сергіту сәті:Ана тілім-атам,анам Қуат алар Отан содан Дүниеде ешбір асыл Тең келмейді қатар оған Өмірдің кез-келген орайында әрі қару,әрі байрақ,отты да ойнақы ана тілінен артық қазақ үшін қандай байлық бар екен.Дей тұрғанмен де елбасымыздың әйгілі 30 елдің қатарына ену сарабдал саясатының арқасында 3 тілді де терең меңгеру үстіндеміз.Ендеше бүгінгі тақырыбымызға байланысты біз орыс,ағылшын тілдерінде не айта алар екенбіз? (Русский язык,ағылшын) | Өзара бағалауТоптық бағалау | Ашық сұраққа нақты ойын жеткізе білуі | Жеткізе білдіЖартылай жеткіздіЖеткізе алмады | 2
1
0
|
талдау | Есте сақтау қабілетін шыңдау,шығармашылыққа баулу,ынтымақтастыққа,бірлікке баулу. | Топтық тапсырмаларды жұмыла орындайды. | 1.А.Құнанбаев (жыл мезг. байл.өлеңдерінен үзінді айт) 2.Өз шығармашылығыңды көрсет.3.Жыл мезгіліне қатысты сөздерді сәйкестендір | Топтық бағалау | Тапсырмаларды орындауда белсенділік таныта алуы | БелсендіЖартылай белсендіБелсене алмады | 21
0 |
жинақтау | Бүгінгі сабақтың құндылығын анықтау,жыл мезгілдері туралы түсініктерін молайту. | Мүмкіндігінше жауап береді | Ашық сұрақ:Қаңтар айының 11-і Алматыда Марат шаңғы теуіп жүр,ал Австралияда Сэм атты бала суға түсіп жүр.Бұл қалай?Неге?
Жарайды балалар!Бүгінгі сабақта сіздер белсенділік таныттыңыздар.Еліміздің болашағы сіздердей белсенді азаматтардың қолында.Ең бастысы:«Аман болсын елімізАман болсын жеріміз Аман болсын ата-анаҚасиетті тіліміз»Ән: «Әрқашан күн сөнбесін!»
| Өзара бағалауТоптық бағалау | Сұраққа жауап бере алуы | Жауап бердіЖартылай жауап бердіЖауап бере алмады | 21
0 |
бағалау | Өз-өздеріне сенімділіктерін нығайту,әр істерін бағалай білуге үйрету | Бағалау ағашына суреттер жапсыру арқылы кері байланыс жасайды. | Рефлексия: Мәуелі ағашқа гүл,жапырақ,алма суреттерін іледі. Алма- бүгінгі сабақты өте жақсы түсіндім.Гүл-сабақты түсіндім,аздаған сұрағым бар.Жапырақ-сабақ туралы сұрақтарым көп.
Өзін-өзі бағалау парағы (жинаған ұпай сандары бойынша бағалау)
| Өзара бағалау | Кері байланысты орната алуы | ОрнаттыЖартылай Орнатпады | 210 |