Сабақтың атауы | Өсімдіктер дүниесін қорғау. «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер. Аралық бақылау (тест) |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Өсімдіктер дүниесін қорғау туралы түсінік беру.Әңгімелеу, сипаттау, талдау, тәжірибе жасау, бақылау қабілеттері дамиды, белсенділіктері дамиды , табиғатты қорғауға тәрбиеленеді. |
Сілтеме | Дүниетану оқулығы Алматы «Атамұра» 2014 ж. Авторлары: К.Жүнісқызы, Ә.Бірмағамбетов, Н.Жапанбаева |
Жүру барысы: |
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықЖер ана саған мың алғыс!Бар байлығын беріп тұрған.Шуақты күн саған мың алғыс!Жан жылуын төгіп тұрған. | Оқушылар мұғаліммен бірге өлеңнің шумағын айтады.
|
Үй тапсырмасын пысықтау | Оқушыларға үй тапсырмасын пысықтау мақсатында тест сұрақтарына жауап береді.Тест1. Емен неше жыл тіршілік етеді?а) 1000 жыл;ә) 150 жыл;б) 50 жыл.2. Бидай, күнбағыс, қызанақ неше жылдық өсімдіктер?а) екіжылдық өсімдіктер;ә) біржылдық өсімдіктер;б) көпжылдық өсімдіктер3. Пияз, орамжапырақ неше жылдық өсімдіктер?а) екіжылдық өсімдіктер;ә) біржылдық өсімдіктер;б) көпжылдық өсімдіктер4. Өсімдіктер нешеге бөлінеді?а) 4;ә) 3;б) 2.5. Қойбүлдірген, қазтабан, қоңыраубас сияқты өсімдіктер қай жерде жақсы өседі?а) көшеде;ә) орманда;б) саябақта.
| Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. |
Қызығушылықты ояту | Жұмбақ жасыру. Үйі де жоқ, күйі де жоқ. Бірақ жауыннан да, дауылдан да Қымсынбайды. Ыстыққа да суыққа да Шын шыдайды. Шешуін айта ғой Балалар білсін жайды. (Өсімдік) | Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Жаңа сабақ | Ой қозғау. Өсімдіктер туралы оқушылардан сұрау. Ғалымдардың есептеуі бойынша, біздің елімізде 6 мыңнан астам өсімдік түрі кездеседі. Өсімдіктің тіршілік етуіне жылу, жарық, ылғал, ауа, қоректік зат керек.Біржылдық, екіжылдық, көпжылдық өсімдіктер кездеседі. Біржылдық өсімдіктерге бидай, күнбағыс, қызанақ ж.е т. б жатады. Екіжылдық өсімдіктерге пияз, орамжапырақ жатады. Көпжылдық өсімдіктерге емен, қайың, сарықараған жатады. «Қызыл кітап» туралы видео көрсетіледі. | Оқушылар мұқият тыңдайды. |
Оқулықпен жұмыс. | Дауыстап, тізбектеп оқыту. Ерекше қорғауды қажет ететін өсімдіктер қайда тіркеледі? | Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Топтық жұмыс | 1 топ: «Өсімдіктердің дүниесін қорғау» туралы эссе жазу. 2 топ: Өздері қалаған өсімдіктің суретін салу. 3 топ: Семантикалық карта | Берілген тапсырманы орындайды. |
Қорытынды | “Ақиқат” немесе “Жалған”1. Ерекше қорғауды қажет ететін өсімдіктер Қазақстанның Қызыл кітабына тіркеледі.2. Ағаш, бұталарды орынсыз кесіп әкетушілерден өрттен сақтап қорғау үшін орман-тоғайларды арнайы адамдар-орман бағбандары аралап, бақылайды.3. Қураған ағаштарды, бұталарды кесіп, орман алаңдарын басқа да қоқыстанудан тазартуды орманшы күзетшілер жүргізеді | Ақиқат немесе жалғандығын айтады. |
Үйге тапсырма | Өсімдіктер дүниесін қорғау. Қызыл кітапқа енген өсімдіктер. | Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау | Оқушыларды бағалау.
|
|
Кері байланыс | Білім қоржыны | Қағазды өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |