Сабақтың атауы
|
Өсімдіктер дүниесін қорғау. «Қызыл кітапқа» енген
өсімдіктер. Аралық бақылау (тест)
|
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
|
Өсімдіктер дүниесін қорғау
туралы түсінік беру. Әңгімелеу, сипаттау, талдау,
тәжірибе жасау, бақылау қабілеттері дамиды, белсенділіктері дамиды
, табиғатты қорғауға
тәрбиеленеді.
|
Сілтеме
|
Дүниетану оқулығы Алматы
«Атамұра» 2014 ж.
Авторлары: К.Жүнісқызы, Ә.Бірмағамбетов,
Н.Жапанбаева
|
Жүру
барысы:
|
Психологиялық ахуал
|
Психологиялық
дайындық
Жер ана саған мың алғыс!
Бар байлығын беріп тұрған.
Шуақты күн саған мың алғыс!
Жан жылуын төгіп тұрған.
|
Оқушылар мұғаліммен бірге
өлеңнің шумағын айтады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Оқушыларға үй тапсырмасын
пысықтау мақсатында тест сұрақтарына жауап
береді.
Тест
1. Емен неше жыл тіршілік
етеді?
а) 1000
жыл;
ә) 150
жыл;
б) 50
жыл.
2. Бидай, күнбағыс, қызанақ
неше жылдық өсімдіктер?
а) екіжылдық
өсімдіктер;
ә) біржылдық
өсімдіктер;
б) көпжылдық
өсімдіктер
3. Пияз, орамжапырақ неше
жылдық өсімдіктер?
а) екіжылдық
өсімдіктер;
ә) біржылдық
өсімдіктер;
б) көпжылдық
өсімдіктер
4. Өсімдіктер нешеге
бөлінеді?
а) 4;
ә) 3;
б) 2.
5. Қойбүлдірген, қазтабан,
қоңыраубас сияқты өсімдіктер қай жерде жақсы
өседі?
а)
көшеде;
ә)
орманда;
б)
саябақта.
|
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді.
|
Қызығушылықты ояту
|
Жұмбақ
жасыру.
Үйі де жоқ, күйі де
жоқ.
Бірақ жауыннан да, дауылдан
да
Қымсынбайды.
Ыстыққа да суыққа
да
Шын
шыдайды.
Шешуін айта
ғой
Балалар білсін
жайды.
(Өсімдік)
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.
|
Жаңа сабақ
|
Ой
қозғау.
Өсімдіктер туралы
оқушылардан сұрау.
Ғалымдардың есептеуі бойынша,
біздің елімізде 6 мыңнан астам өсімдік түрі кездеседі. Өсімдіктің
тіршілік етуіне жылу, жарық, ылғал, ауа, қоректік зат
керек.Біржылдық, екіжылдық, көпжылдық өсімдіктер кездеседі.
Біржылдық өсімдіктерге бидай, күнбағыс, қызанақ ж.е т. б жатады.
Екіжылдық өсімдіктерге пияз, орамжапырақ жатады. Көпжылдық
өсімдіктерге емен, қайың, сарықараған
жатады. «Қызыл кітап» туралы видео
көрсетіледі.
|
Оқушылар мұқият тыңдайды.
|
Оқулықпен жұмыс.
|
Дауыстап, тізбектеп оқыту.
Ерекше қорғауды қажет ететін өсімдіктер қайда
тіркеледі?
|
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Топтық
жұмыс
|
1 топ: «Өсімдіктердің дүниесін
қорғау» туралы эссе жазу.
2 топ: Өздері қалаған
өсімдіктің суретін салу.
3 топ: Семантикалық
карта
|
Берілген тапсырманы
орындайды.
|
Қорытынды
|
“Ақиқат” немесе
“Жалған”
1. Ерекше қорғауды қажет ететін өсімдіктер Қазақстанның Қызыл
кітабына тіркеледі.
2. Ағаш, бұталарды
орынсыз кесіп әкетушілерден өрттен сақтап қорғау үшін
орман-тоғайларды арнайы адамдар-орман бағбандары аралап,
бақылайды.
3. Қураған ағаштарды,
бұталарды кесіп, орман алаңдарын басқа да қоқыстанудан тазартуды
орманшы күзетшілер жүргізеді
|
Ақиқат немесе жалғандығын
айтады.
|
Үйге тапсырма
|
Өсімдіктер дүниесін қорғау.
Қызыл кітапқа енген өсімдіктер.
|
Күнделіктеріне жазып
беремін
|
Бағалау
|
Оқушыларды
бағалау.
|
|
Кері байланыс
|
Білім
қоржыны
|
Қағазды өзі қалаған нұсқаға
жабыстырады
|