жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.1D Жасушалық биология Мектеп: Жаңажол ОЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулхат Күні: Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
7.4.2.2 Өсімдіктер және жануарлар жасушалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Терминдер: Өсімдік және жануар жасушасы. Жасунық. Вакуоль. Пластидтер. Крахмал. Гликоген. Талқылауға арналған тармақтар: Бұл өсімдік жасушасы ма немесе жануардың жасушасы ма?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
№5 құндылық -Жалпыға бірдей еңбек қоғамы және өзгені тыңдау мен пікірін сыйлау құндылығы,еңбек сүйгіштік, саналы түрде түсіну мен қорытынды жасау құндылығының қалыптасуына ықпал жасалады. Сабақтың мақсатына жету үшін еңбек етеді. Берілген тапсырмаларды жауапкершілікпен орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану, орыс тілі, ағылшын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жасуша, ұлпа, мүшелер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Өткен сабақты тексеру. 1.Білу. Cуреттер арқылы топқа бөлу. (барлық оқушы,жеке) І топ: Жасуша, цитоплазма, ядро, вакуоль,пластид ІІ топ: Мүшелер, тамыр, сабақ, жапырақ, гүл ІІІ топ Ұлпалар,эпителий,дәнекер,бұлшық ет,жүйке ІІ. Түсіну.(Барлық оқушы, жеке) Әр оқушы қолындағы суретке байланысты сөйлем жазады. Мысалы: Барлық тірі ағзалар жасушадан тұрады. Пластид тек өсімдіктерде болады. Гүл өсімдіктің көбею мүшесі. Қан дәнекер ұлпасына жатады.т.б. Алдыңғы білімдерін еске түсіру арқылы жаңа тақырыптың мақсатымен таныстыру |
Суреттер (жасуша, ядро, пластидтер,гүл,жапырақ, т.б.) Барлық оқушы дәптерлеріне жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин
|
ІІІ. Қолдану. Топтық жұмыс.
Тапсырма №1 Өсімдік пен жануарлар патшалықтары арасындағы ұқсастық және айырмашылық белгілерін анықтау; Кесте толтыру
Оқушылар топта талқылайды. Өсімдік және жануар жасушаларындағы құрам бөліктерді анықтап, «+» таңбасын қою арқылы ұқсастық және айырмшылығын табу
Бағалау критерии Өсімдік пен жануар жасушаларының бөліктерін біледі. Дескриптор Жасушаның құрам бөліктерін біледі Жануар мен өсімдік жасушасындағы құрам бөліктері арасындағы ұқсастықтарды анықтайды Жануар мен өсімдік жасушасындағы құрам бөліктері арасындағы айырмашылықты анықтайды 4.Талдау. Жасушаны модельдеу Гель, желім, күріш, жүгері, жасыл асбұршақ, бидай, үрмебұршақ, қалың қағаз, ермексаз, пластик контейнерлердің көмегімен оқушылар жасуша моделін жасайды. 5. Жинақтау.( Кейбір оқушылар) Жануар жасушаларының бөліктері бағдаршамен көрсетілген сызбалар бар карталарды олардың сипаттамалары мен қызметтеріне сәйкестендіру туралы беру. Жасуша бөліктерін орыс және ағылшын тілінде айту. Жасуша мембранасы Жасуша қабырғасы Цитоплазма Нағыз вакуоль Ядро Хлоропласт
|
Оқулық 52-53 бет Оқулық. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. 7-сынып Модельдеуге қажетті құралдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
6. Бағалау. (Кейбір оқушылар орындайды) 1.Неге жануар жасушасында пластид болмайды? Пластидтердің әр түрлі болуы неге байланысты? Жауап беру формасын өзі таңдайды. (эссе, сурет, сызба, синквейн, РАФТ әдісі) Кері байланыс. Архиватор әдісі Маған ұнады : 3 Мен үшін қызықты болды: 2 Мен үшін әлі де түсініксіз: 1 Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай және тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ блум таксономиясы негізінде құрылды. Қабілеті төмен оқушылар білу, түсіну, деңгейінің тапсырмасын орындайды. Алдыңғы білімін жаңа біліммен байланыстырады. Қабілеті орта оқушылар қолдану, талдау деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды. Топтық жұмыс арқылы жаңа сабақты меңгереді. Өз колдарымен жасуша моделін жасай отырып, ерекшелігін түсінеді. Қабілетті оқушылар жинақтау, бағалау деңгейінің тапсырмасын орындайды. Яғни орыс, ағылшын тілінде жасуша құрылысын атай отырып, қызметін айқындайды, алған білімдерін жинақтайды. |
Өзін өзі бағалау парағы Аты жөні: Тақырыбы:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттарыдұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














