Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1330
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.1D Жасушалық биология Мектеп: Жаңажол ОЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова ГулхатКүні:Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтың тақырыбы | 7.4.2.2 Өсімдіктер және жануарлар жасушалары | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату. | |
Сабақ мақсаттары | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Терминдер: Өсімдік және жануар жасушасы. Жасунық. Вакуоль. Пластидтер. Крахмал. Гликоген.Талқылауға арналған тармақтар: Бұл өсімдік жасушасы ма немесе жануардың жасушасы ма? | |
Құндылықтардыдарыту | №5 құндылық -Жалпыға бірдей еңбек қоғамы және өзгені тыңдау мен пікірін сыйлау құндылығы,еңбек сүйгіштік, саналы түрде түсіну мен қорытынды жасау құндылығының қалыптасуына ықпал жасалады. Сабақтың мақсатына жету үшін еңбек етеді.Берілген тапсырмаларды жауапкершілікпен орындайды. | |
Пәнаралық байланыстар | Жаратылыстану, орыс тілі, ағылшын | |
Алдыңғы білім | Жасуша, ұлпа, мүшелер. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы 10 мин | - Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Өткен сабақты тексеру. 1.Білу. Cуреттер арқылы топқа бөлу. (барлық оқушы,жеке) І топ: Жасуша, цитоплазма, ядро, вакуоль,пластид ІІ топ: Мүшелер, тамыр, сабақ, жапырақ, гүлІІІ топ Ұлпалар,эпителий,дәнекер,бұлшық ет,жүйке ІІ. Түсіну.(Барлық оқушы, жеке) Әр оқушы қолындағы суретке байланысты сөйлем жазады. Мысалы: Барлық тірі ағзалар жасушадан тұрады. Пластид тек өсімдіктерде болады. Гүл өсімдіктің көбею мүшесі. Қан дәнекер ұлпасына жатады.т.б.Алдыңғы білімдерін еске түсіру арқылы жаңа тақырыптың мақсатымен таныстыру | Суреттер(жасуша, ядро, пластидтер,гүл,жапырақ, т.б.) Барлық оқушы дәптерлеріне жазады. |
Сабақтыңортасы 30 мин | ІІІ. Қолдану. Топтық жұмыс. Оқушылар топта талқылайды. Өсімдік және жануар жасушаларындағы құрам бөліктерді анықтап, «+» таңбасын қою арқылы ұқсастық және айырмшылығын табуБағалау критерии Өсімдік пен жануар жасушаларының бөліктерін біледі.ДескрипторЖасушаның құрам бөліктерін біледіЖануар мен өсімдік жасушасындағы құрам бөліктері арасындағы ұқсастықтарды анықтайдыЖануар мен өсімдік жасушасындағы құрам бөліктері арасындағы айырмашылықты анықтайды4.Талдау. Жасушаны модельдеу Гель, желім, күріш, жүгері, жасыл асбұршақ, бидай, үрмебұршақ, қалың қағаз, ермексаз, пластик контейнерлердің көмегімен оқушылар жасуша моделін жасайды.5. Жинақтау.( Кейбір оқушылар) Жануар жасушаларының бөліктері бағдаршамен көрсетілген сызбалар бар карталарды олардың сипаттамалары мен қызметтеріне сәйкестендіру туралы беру. Жасуша бөліктерін орыс және ағылшын тілінде айту.Жасуша мембранасыЖасуша қабырғасыЦитоплазмаНағыз вакуольЯдроХлоропласт | Оқулық52-53 бет Оқулық.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы.7-сынып Модельдеуге қажетті құралдар |
Сабақтың соңы5 мин | 6. Бағалау. (Кейбір оқушылар орындайды) 1.Неге жануар жасушасында пластид болмайды? Пластидтердің әр түрлі болуы неге байланысты? Жауап беру формасын өзі таңдайды. (эссе, сурет, сызба, синквейн, РАФТ әдісі)Кері байланыс. Архиватор әдісіМаған ұнады : 3Мен үшін қызықты болды: 2Мен үшін әлі де түсініксіз: 1Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді. | |
Саралау–Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай және тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ блум таксономиясы негізінде құрылды. Қабілеті төмен оқушылар білу, түсіну, деңгейінің тапсырмасын орындайды. Алдыңғы білімін жаңа біліммен байланыстырады. Қабілеті орта оқушылар қолдану, талдау деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды. Топтық жұмыс арқылы жаңа сабақты меңгереді. Өз колдарымен жасуша моделін жасай отырып, ерекшелігін түсінеді. Қабілетті оқушылар жинақтау, бағалау деңгейінің тапсырмасын орындайды. Яғни орыс, ағылшын тілінде жасуша құрылысын атай отырып, қызметін айқындайды, алған білімдерін жинақтайды. | Өзін өзі бағалау парағыАты жөні:Тақырыбы: | |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттарыдұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)