Материалдар / Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1167
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.1D Жасушалық биология Мектеп: Жаңажол ОЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова ГулхатКүні:Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы7.4.2.2 Өсімдіктер және жануарлар жасушалары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату.
Сабақ мақсаттары
  • Өсімдік пен жануар жасушадан құралатындығын біледі.
  • Өсімдік пен жануар жасушасындағы құрам бөліктер арасында ұқсастық пен айырмашылығын анықтайтын болады.
  • Жасушаның құрам бөліктердің қызметтеріне баға береді.
  • Бағалау критерийлері



  • Өсімдік пен жануар жасушаларының бөліктерін біледі.
  • Жасушаның құрам бөліктерінің қызметтерін сипаттайды
  • Өсімдік және жануар жасушалары арасында айырмашылықты анықтайды.
  • Тілдік мақсаттар

    Терминдер: Өсімдік және жануар жасушасы. Жасунық. Вакуоль. Пластидтер. Крахмал. Гликоген.Талқылауға арналған тармақтар: Бұл өсімдік жасушасы ма немесе жануардың жасушасы ма?
  • Сіз қалай ойлайсыз, бұл қандай жасуша?
  • Сіз неге бұл өсімдік немесе жануар жасушасы деп ойлайсыз?
  • Неге бұл өсімдік немесе жануар жасушасы емес?
  • Сіз бұл өсімдік немесе жануар жасушасы екендігіне сенімдісіз бе?
  • Сіз бұл өсімдік немесе жануар жасушасы екендігін қалай білдіңіз? Сіз сенімдісіз бе?
  • Мен өсімдік немесе жануар жасушасы еместігіне сенімдімін.
  • Бұл өсімдік немесе жануар жасушасы шығар, өйткені оның .../ бар.
  • Бұның өсімдік немесе жануар жасушасы болуы мүмкін емес, өйткені оның .../жоқ
  • Құндылықтардыдарыту№5 құндылық -Жалпыға бірдей еңбек қоғамы және өзгені тыңдау мен пікірін сыйлау құндылығы,еңбек сүйгіштік, саналы түрде түсіну мен қорытынды жасау құндылығының қалыптасуына ықпал жасалады. Сабақтың мақсатына жету үшін еңбек етеді.Берілген тапсырмаларды жауапкершілікпен орындайды.
    Пәнаралық байланыстарЖаратылыстану, орыс тілі, ағылшын
    Алдыңғы білім Жасуша, ұлпа, мүшелер.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар
    Сабақтың басы 10 мин

    - Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Өткен сабақты тексеру. 1.Білу. Cуреттер арқылы топқа бөлу. (барлық оқушы,жеке) І топ: Жасуша, цитоплазма, ядро, вакуоль,пластид ІІ топ: Мүшелер, тамыр, сабақ, жапырақ, гүлІІІ топ Ұлпалар,эпителий,дәнекер,бұлшық ет,жүйке ІІ. Түсіну.(Барлық оқушы, жеке) Әр оқушы қолындағы суретке байланысты сөйлем жазады. Мысалы: Барлық тірі ағзалар жасушадан тұрады. Пластид тек өсімдіктерде болады. Гүл өсімдіктің көбею мүшесі. Қан дәнекер ұлпасына жатады.т.б.Алдыңғы білімдерін еске түсіру арқылы жаңа тақырыптың мақсатымен таныстыру

    Суреттер(жасуша, ядро, пластидтер,гүл,жапырақ, т.б.)

    Барлық оқушы дәптерлеріне жазады.
    Сабақтыңортасы 30 мин























































    ІІІ. Қолдану. Топтық жұмыс.
  • Жасушаның құрылысы мен қызметі неліктен өсімдік пен жануар тіршілігі үшін маңызды?
  • Өсімдік және жануар жасушасында қандай ұқсастық пен айырмашылықтар бар?
  • Жасуша қандай құрам бөліктерден тұрады?
  • Тапсырма №1 Өсімдік пен жануарлар патшалықтары арасындағы ұқсастық және айырмашылық белгілерін анықтау;Кесте толтыру Тапсырма №2 Олардың жануар мен өсімдік жасушаларының суреттерін салыстырып, айырмашылқтары мен ұқсастықтарын табу.



    Оқушылар топта талқылайды. Өсімдік және жануар жасушаларындағы құрам бөліктерді анықтап, «+» таңбасын қою арқылы ұқсастық және айырмшылығын табуБағалау критерии Өсімдік пен жануар жасушаларының бөліктерін біледі.ДескрипторЖасушаның құрам бөліктерін біледіЖануар мен өсімдік жасушасындағы құрам бөліктері арасындағы ұқсастықтарды анықтайдыЖануар мен өсімдік жасушасындағы құрам бөліктері арасындағы айырмашылықты анықтайды4.Талдау. Жасушаны модельдеу Гель, желім, күріш, жүгері, жасыл асбұршақ, бидай, үрмебұршақ, қалың қағаз, ермексаз, пластик контейнерлердің көмегімен оқушылар жасуша моделін жасайды.5. Жинақтау.( Кейбір оқушылар) Жануар жасушаларының бөліктері бағдаршамен көрсетілген сызбалар бар карталарды олардың сипаттамалары мен қызметтеріне сәйкестендіру туралы беру. Жасуша бөліктерін орыс және ағылшын тілінде айту.Жасуша мембранасыЖасуша қабырғасыЦитоплазмаНағыз вакуольЯдроХлоропласт

    Оқулық52-53 бет







































    Оқулық.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы.7-сынып













































    Модельдеуге қажетті құралдар
    Сабақтың соңы5 мин







    6. Бағалау. (Кейбір оқушылар орындайды) 1.Неге жануар жасушасында пластид болмайды? Пластидтердің әр түрлі болуы неге байланысты? Жауап беру формасын өзі таңдайды. (эссе, сурет, сызба, синквейн, РАФТ әдісі)Кері байланыс. Архиватор әдісіМаған ұнады : 3Мен үшін қызықты болды: 2Мен үшін әлі де түсініксіз: 1Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді.



    Саралау–Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай және тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ блум таксономиясы негізінде құрылды. Қабілеті төмен оқушылар білу, түсіну, деңгейінің тапсырмасын орындайды. Алдыңғы білімін жаңа біліммен байланыстырады. Қабілеті орта оқушылар қолдану, талдау деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды. Топтық жұмыс арқылы жаңа сабақты меңгереді. Өз колдарымен жасуша моделін жасай отырып, ерекшелігін түсінеді. Қабілетті оқушылар жинақтау, бағалау деңгейінің тапсырмасын орындайды. Яғни орыс, ағылшын тілінде жасуша құрылысын атай отырып, қызметін айқындайды, алған білімдерін жинақтайды.

  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;
  • Оқушылар өзара бағалайды;
  • Бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді;


  • Өзін өзі бағалау парағыАты жөні:Тақырыбы:





  • Модельдеу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау
  • Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттарыдұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға:















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!