Өткен сабақты
бекіту
«Менен сұрақ, сізден жауап»
1 тапсырма
Мысалы:
Жалғас-Жанғалиға сұрақ
қояды.
1. Қазақстанның физикалық
картасында не
бейнеленген?
2. Картада өзен, көлдер,
жазықтар, таулар ойпаттар қандай түспен бейнеленген?
Өзендер-жіңішке жіп, көлдер бір орнында дөңгелек
орналасқан?
Ойпаттар-қою жасыл, жазықтар-
ақшыл жасыл
3. Картадан көкжиек тұстарын
көрсет?
4. Солтүстіктегі,
оңтүстіктегі, батыс, шығыстағы қалаларды
ата?
5. Тау, жазық дегеніміз
не?
6. Сусыз жерде, шөлде қалай
өмір сүруге болады?
7.Таудың табиғаты
қандай?
8.Егіншілікпен, мал
шаруашылығына қандай табиғат жағдайы қолайлы деп
ойлайсың?
1
Жаңа сабақты
ұйымдастыру
Ой
ашу
Ойларын
сұрау
Видео арқылы тақырып
анықталды.
Топқа бөлу
Енді балалар, менің
алдымда турлі суреттер жатыр, барлығымыз осы суреттерден аламыз.
Адамның суреті бар балаларым "адам" тобы, жануардың суреті бар
балалар "жануар" тобы, өсімдіктің суреті бар балалар "өсімдік" тобы
болады.
Балалар
енді сіздердің топтарыныздын аттары осы ұғымдармен аталады. Адам
тобы, Өсімдік тобы, Жануар тобы болып үш топқа бөлініп
өткіземіз.
№1
тапсырма.
Орталықтардың топ атауын қорғауы. Әр топ өздерімізің
тобымыздың ағылшын және орыс тілінде қалай аталатынын еске
түсіреміз
Білу және
түсіну
Жеке
жұмыс 2 тапсырма
Олай
болса, осы тірі табиғатқа жататын адам, өсімдік және жануарлар
үшеуінің байланысы жайлы бүгінгі сабағымызда айтамыз. Жариялау»
әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау
керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут)
басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын
жеткізеді.)
Тірі
табиғат –> адам –> өсімдік –> жануар
------құстар
Мұғалімнің қорытындылауы: Тірі табиғат –> адам –>
өсімдік –> жануар
Балалар қане, тақтадағы мына
сызбаға назар аударайық. Мына ұғымдардың арасына қойылған
бағдаршамдалар нені көрсетіп тұр? Біз үшеуінің тығыз байланыста
болатындығын көреміз. Осы үшеуіне де ортақ белгілер бар ма? Ойланып
көрейікші?
1. Үшеуі де тірі ағза, тірі табиғаттың бөлігі.
2. Үшеуіне де ауа, су, қорек, жылу, жарық қажет.
3. Үшеуі бір – бірімен тығыз байланысты, табиғатта тепе - теңдікті
сақтайды.
Табиғатта басы артық тіршілік иесі болмайды, әрқайсысының өз орны
бар. Біз сендермен өсімдік пен жануардың бір – біріне, адамға
қандай пайдасы бар екендігін білдік. Ал біз адамдар оларға қандай
көмек келтіре аламыз, олар бізден не
күтеді?
( Өсімдік пен жануар
адамнан қамқорлық, құрмет, мейірімділік,
жанашырлық
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді
тізбектеп оқыту
Дұрыс
және дұрыс емес
Біздің айналамызды шам қоршап
тұр
|
Адам өзі табиғаттың бір
бөлшегі болып саналады
|
Адам табиғатсыз өмір сүре
алады
|
Табиғат адамды қоректендіреді,
емдейді.
|
Ертедегі адамдар табиғаттың
берген сыйын пайдаланбаған
|
Ежелгі адамдар өсімдіктерді
қолда өсіруді үйренді
|
Жабайы жануарлар қолға
үйретілмеген
|
Адамдар табиғаттың қаталдығына
тәуелді болды
|
Ежелгі
адамдар Суретімен
1
Слайд Табиғаттан біз не аламыз?
Тақырып бойынша постер
қорғайды
Сен тұратын жерде қандай
өзендер мен көлдер бар
ма?
|