Сабақтың басы
3 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
«Көршіңмен
бөліс» ойыны бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
«
1,
2,
3»
тәсілі
арқылы топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып «Көршіңмен
бөліс» ойыны арқылы бір біріне жылы
лебіздерін білдіреді, сыныпта жағымды ахуал орнатады
.
«
1,
2,
3»
тәсілі
арқылы топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Атом, молекула суреттері
|
7
мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«
Аялдама» тәсілі арқылы оқушылардың
белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша білімдерін
бағалау
«Миға
шабуыл» тәсілі арқылы бейнеролик
көруді ұсынады
|
Оқушылар «Аялдама» тәсілі арқылы
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Жіктеу деген не?
Өсімдіктердің түрлерін қалай
анықтаймыз?
«Миға шабуыл»
тәсілі сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын
жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Жіп,
Экран
|
Сабақтың ортасы
15
мин
|
Мұғалімнің түсіндіруі
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді, ұжымда талқылау жұмысын
ұйымдастырады
1-топ
«Өсімдіктер дүниесінің пайда болу сатысы
»
2-топ
«Өсімдіктердің түрін
анықтағанда, оның ботаникалық ерекшелігін қалай
сипаттайды?»
3-топ
«Өсімдіктер қалай
жіктеледі (классификацияланады)?» туралы оқулықтан ақпаратты
оқып, танысуды ұсынады
|
Оқушылар .берілген тақырыптар бойынша
оқулықтан оқып танысады, ұжымда талдайды , нұсқаулық бойынша топтық
жұмыс жасайды.
1-топ
«Өсімдіктер дүниесінің пайда болу сатысы
»
2-топ
«Өсімдіктердің түрін
анықтағанда, оның ботаникалық ерекшелігін қалай
сипаттайды?»
3-топ
«Өсімдіктер қалай
жіктеледі (классификацияланады)?»
туралы оқулықтан ақпаратты оқып, танысады,
қорғайды
|
Кері байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
беріледі
|
А4
парағы
суреттер
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
Мұғалім сырттай бақылап, әр
топтың жауаптарын тыңдап, соңында оқушылармен бірге қорытынды
шығарады.
|
1-тапсырма Жеке
жұмыс
«Стикердегі сұрақтар» тәсілі
1. Өсімдіктерді жіктеу не үшін
қажет? Мысал келтіріңдер.
2. Өсімдіктер мен жануарлар систематикасының
негізін кім қалады? Не үшін? Мысал келтіріңдер.
3. Медицина және ботаникада
ғылыми зерттеу жүргізу үшін, өсімдік тердің топтастырылуының
маңызын бағалаңдар
2-тапсырма Жұптық
жұмыс
Өсімдіктердің жіктелу сызбасын және анықтамасын
пайдаланып, бірнеше шөпке, бұтаға және ағашқа сипаттама
беріңдер.
Өздерің тұратын жердегі өсімдікті таңдап, кестені
жоспар бойынша орындаңдар.
Өсімдік атауы
(түр, туыс,
тұқымдас,қатар,класс, бөлім, патшалық)
|
Қай жерде өседі?
|
Өсімдіктің
қасиеті
|
|
|
|
3-тапсырма ЕБК
«Шындық» немесе «жалған»
тәсілі
Тұжырымдар
|
ш
|
ж
|
Жіктеумен систематика ғылымы
айналысады
|
ш
|
|
Түр систематикадағы негізгі
бірлік
|
ш
|
|
Өсімдіктер мен жануарлар
систематикасының негізіг Ч.Дарвин қалады
|
|
ж
|
К.Линней өсімдіктерді жансыз
заттар мен жануарлар арасындағы аралық түрге жатқызды
|
|
ж
|
|
Дескриптор:
сұрақтарға жауап
береді;
Жалпы
балл-3
ҚБ: «Өзін өзі бағалау»
парағы
Дескриптор
:
өсімдіктердің жіктелу
сызбасын және анықтамасын пайдаланып, бірнеше шөпке, бұтаға және
ағашқа сипаттама береді;
Жалпы
балл-3
ҚБ: «Стикер»
арқылы
Жұптардың бірін бірі
бағалауы
Дескриптор:
зат айналымға қатысатын микроағзалар тобын
атайды.
Жалпы балл-1
ҚБ: «Стикер»
арқылы
Жұптардың бірін бірі
бағалауы
Дескриптор :
экожүйедегі энергия айналымын ретімен
жазады;
Жалпы балл-3.
ҚБ: «Өзін өзі бағалау»
парағы
|
А4 парағы, маркер, тапсырма
жазылған парақтар т.б
|