Қысқа мерзімді жоспар |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі»
| Мектеп: |
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып:5 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Пәні:
| Қазақ тілі |
Сабақтың тақырыбы |
«Өсімдіктер туралы не білеміз?» |
Оқу мақсаттары | ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
|
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер мен омонимдерді бір –бірінен ажыратады.
|
| Кейбір оқушылар орындай алады:Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай анықтайды.
|
Бағалау критерилері
| Сөздердің лексикалық мағыналарын біледі.Тақырыпқа қатысты мәтін құрастырады. |
|
|
Тілдік мақсат
| Пәнге қатысты терминдер: Тура және ауыспалы мағыналы сөздер, омоним, синоним, антоним |
| Диалог құруға\ шығарма жазуға арналған тіркестер, тірек сөздер:Дәрілік, емдік өсімдік, дәрілік шөп, адам ағзасы |
| Талқылауға арналған сұрақтарҚазіргі уақытта медицинада дәрілік өсімдікті қалай пайдалануда?
|
Құндылықтарға баулу
| «Мәңгілік ел»идеясы негізінде әлеуметтік жауапкершілікті сезіну және қамқорлыққа тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыс |
биология |
Алдыңғы оқу | Өсімдіктер туралы біледі
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | I.Ұйымдастыру кезеңі (Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру.)Психологиялық ахуал орнату.Гүлдер арқылы сыныпты 3 топқа бөлемін.Өсімдіктердің суретін көрсету арқылы ой шақырту
II.Үй жұмысын тексеру Сұрақтар қойып, үй жұмысын тексеремін | Үлестірмелі қағаздар.«Жүректен шыққан жылы сөз» тренингі «Миға шабуыл» әдісі |
Ортасы | 1- тапсырма ТЖӨсімдік туралы мәтінді оқи отырып, мәтін ішінен тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді, омоним, антоним, синонимдерді табыңдар.1 топ. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер2 топ. Көп мағыналы сөздер 3 топ. Омоним, синоним, антоним сөздерӨсімдіктердің 375 000 –ға жуық түрі бар. Өсімдіктер тұқымтобының ең үлкені – гүлдейтін немесе жабық тұқымды өсімдіктер. Олардың 250 000-нан астам түрі бар.Өсімдіктер күн сәулесінің көмегімен өз қорегін табады. 20 ғасырдың ортасына дейінөсімдіктерді төмен сатыдағы (бактериялар, балдырлар, қыналар) және жоғары сатыдағы өсімдіктер (мүктәрізділер, қырықбуындар, ашықтұқымдылар не жабықтұқымдылар) деп бөлді.Өсімдіктерді топтарға біріктіргенде олардың біріне – бірінің ұқсастықтары немесе йырмашылықтарын көрсететін белгілер пайдаланылады. Солар арқылы өсімдіктердің біріне –бірінің туыстық жақындықтарының деңгейі анықталады. Құрылымы, тіршілік етуі жағынан бірдей және өз ата-енелеріне ұқсас, жеміс беретін, ұрпақ түзе алатын ағаштар бір түрге жатқызылады.
2- тапсырма Ж Төменде берілген сөздердің антонимдік, омонимдік, синонимдік қатарын табыңдар.Бұрыш, төзімді, жеміс, жуа, жабайы, көмек, сабақ, қорек, пайдалы, көмек, қияр, шипалы.
3-тапсырма ТЖ Сөз тіркестерін дұрыс жауабымен сәйкестендіріп, сөйлемді толықтырыңдар. Сөйлем ішінен омоним мен антонимді табыңдар.Өсімдіктердің сабағы тік болады.Өсімдіктер тұқымтобының ең үлкені – гүлдейтін өсімдіктер.Жабық тұқымды өсімдіктер де болады.Дәрілік өсімдіктерді түрлі ауруларды емдеуге пайдаланады.
4-тапсырма Ж Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, омоним, синоним,антонимдерді түрлеріне қарай ажыратыңдар.
5-тапсырма Ж «Өсімдіктер әлемі» тақырыбында мәтін құрастыру
|
Мәтін жазылған парақшалар
«Ассоциация» әдісі
Топтар бірін-бірі бағалайды
«Ішіне – сыртына» әдісі
Мадақтау сөз арқылы бағалау
«Сәйкестендіру»әдісі
фишкалар арқылы бағалау
Семантикалық кесте
Бас бармақ арқылы бағалау
Смайлик арқылы бағалау
|
Дескриптор | Сөздердің лексикалық мағыналарын біледі.Сөздердің омонимдік, синонимдік, антонимдік қатарын жазады.Сөз тіркестерін дұрыс сәйкестендіреді. Сөйлем ішінен омоним мен антоним сөздерді табады.Тура және ауыспалы мағыналысөздерді, омоним, синоним, антонимдерді бір-бірінен ажыратады.Тақырыпқа қатысты мәтін құрастырады (өз бетінше, суреттердің көмегімен, сөз тіркестері арқылы) |
|
Соңы | Кері байланысҮй тапсырмасы: | Кері байланыс парақшасы |
Қосымша мәлімет |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Мадақтау сөздер: Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы! Өте керемет! Сабаққа жақсы атсалысып отырдың!Топпен жасалған жұмыстарды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.Түрлі - түсті фишкалар арқылы бағалау әдісіЖасыл түс- жақсы,жоғары белсенділікСары түс- орташа,орташа белсенділік, жауап толық емесҚызыл түс – нашар, дайын емес, сұрақтарға жауап беруде едәуір қиналады.
| АКТ-мен байланыс |
Барынша қолдау5-тапсырма бойыншасөз тіркестері арқылы мәтін құрастырады. (мәдени өсімдік, жабайы шөп, адам ағзасы, емдік шөп, жабық тұқымды, т.б)
Орташа қолдауСуреттердің көмегімен мәтін құрастырады.
Қолдау аз Өз бетінше мәтін құрастырады. Тек тақырыптың аты беріледі.
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
| Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|