Материалдар / Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
745
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

Мектеп:№28 Абылай хан

атындағы ж.о.м

Күні: 06,07.12.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Утенбаева Мунира


СЫНЫП: 6 а,ә сынып

Қатысқандар:



Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Өсімдік туралы нақтырақ мағлұмат алу, Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі туралы білу, Фотосинтез жайлы түсініктерін кеңейту


Сабақ

мақсаттары

Өсімдік туралы нақтырақ мағлұмат алу, Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі туралы білу, Фотосинтез жайлы түсініктерін кеңейту

Бағалау критерийлері

- Өсімдік туралы нақты айта алады

- Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі туралы біледі

- Фотосинтез жайлы түсініктерін кеңейтеді

Тілдік

мақсаттар

Пəнге қатыстысөздікқор мен терминдер:

Азот,фосфор,калий

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады

Пәнаралық байланыс

География-тіршілік ету ортасына байланысты

АКТ қолдану дағдылары

тсо

Бастапқы білім

5 сынып


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

Кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар


Сабақтың басы
















Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

Үй тапсырмасын пысықтау үшін және зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу:

«Ой қозғау»- «Үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда өткен сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып, осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады:

1.Қайда? Бұл терминдерді қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?

2.Қалай? Осы атауларды қай жерден көргенің туралы мысалдарын келтіре аласыңба?

3.Қайда? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?


«Кластер » әдісі.





Презентация

Терминдік тапсырмалар жазылған қағаздар

Слайд

Суреттер


Сабақтың ортасы






Мәтінмен жұмыс

«Спиральді оқыту»арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

Жаңа материалды бекіту:

Роуд робин әдісі

Борт журналы

.

Сабақтың соңы


Оқушыларға «Бағалау парағы» таратылады. Бағалау парағы әр оқушыға беріледі, ол дескрипторға қарап, өзін-өзі бағалап, белгі соғады, өзінің үйден не оқып келетінін өзі анықтап, жазып кетеді. Мұғалім оқушылардан бүгінгі мақсатқа

жеткен, жетпегендіктерін сұрайды

Стикерлер,

Кері байланыс нұсқауы бар суреті


Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір





критерийлер бойынша бағалай алады


Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті төмен оқушыларға Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез туралы мәліметтер әкеліп оқыту, ал барынша үлгеретіндерге Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез бойынша талдау жасату арқылы олардың білімдерін кеңейту

Бағалау парағы;

Бағдаршам арқылы:

Шаршауды алдын алу үшін барлық оқушыларға дене қимылдарын орындату,

Көзге арналған сергіту сәттері

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іске астыма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгеріс енгіздім жəне

неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтың барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!