Материалдар / Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі

Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
701
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Мектеп:№28 Абылай хан атындағы ж.о.м
Күні: 06,07.12.2017жМұғалімнің аты-жөні:Утенбаева Мунира

СЫНЫП: 6 а,ә сыныпҚатысқандар:



Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)Өсімдік туралы нақтырақ мағлұмат алу, Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі туралы білу, Фотосинтез жайлы түсініктерін кеңейту


Сабақмақсаттары
Өсімдік туралы нақтырақ мағлұмат алу, Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі туралы білу, Фотосинтез жайлы түсініктерін кеңейту
Бағалау критерийлері- Өсімдік туралы нақты айта алады - Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі туралы біледі - Фотосинтез жайлы түсініктерін кеңейтеді
ТілдікмақсаттарПəнге қатыстысөздікқор мен терминдер:Азот,фосфор,калий
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады
Пәнаралық байланысГеография-тіршілік ету ортасына байланысты
АКТ қолдану дағдыларытсо
Бастапқы білім5 сынып


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанКезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы





























Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Үй тапсырмасын пысықтау үшін және зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу:«Ой қозғау»- «Үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда өткен сабаққа қатысты үш терминді тақтаға жазып, осы атауларға мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады:1.Қайда? Бұл терминдерді қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?2.Қалай? Осы атауларды қай жерден көргенің туралы мысалдарын келтіре аласыңба?3.Қайда? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?

«Кластер » әдісі.








Презентация Терминдік тапсырмалар жазылған қағаздарСлайдСуреттер

Сабақтың ортасы









Мәтінмен жұмыс «Спиральді оқыту»арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беруЖаңа материалды бекіту:Роуд робин әдісіБорт журналы.
Сабақтың соңы

Оқушыларға «Бағалау парағы» таратылады. Бағалау парағы әр оқушыға беріледі, ол дескрипторға қарап, өзін-өзі бағалап, белгі соғады, өзінің үйден не оқып келетінін өзі анықтап, жазып кетеді. Мұғалім оқушылардан бүгінгі мақсатқа жеткен, жетпегендіктерін сұрайдыСтикерлер,Кері байланыс нұсқауы бар суреті


Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір







критерийлер бойынша бағалай алады

Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті төмен оқушыларға Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез туралы мәліметтер әкеліп оқыту, ал барынша үлгеретіндерге Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі. Фотосинтез бойынша талдау жасату арқылы олардың білімдерін кеңейтуБағалау парағы;Бағдаршам арқылы:Шаршауды алдын алу үшін барлық оқушыларға дене қимылдарын орындату,Көзге арналған сергіту сәттері
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың мақсатымен оқуміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Жоспарланғансаралау жақсыіске астыма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгеріс енгіздім жəненеге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтың барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл?1:2:


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!