Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көбею. Өсу және даму. | Мектеп: Ғ.Жұмабаев атындағы Боровской мектеп гимназиясы |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Бекенова М.Қ. |
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.1. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау |
Сабақтың мақсаты | Барлығы. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттайды. Көпшілігі. Жынысты және жыныссыз көбейетін өсімдіктерді ажыратады. Кейбіреуі. Жынысты және жыныссыз көбеюдің маңызын түсіндіреді.
|
Бағалау критерийі | Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін түсінеді. Жынысты және жыныссыз көбейетін өсімдіктерді ажыратады. Жынысты және жыныссыз көбеюдің маңызын дәлелдейді. |
Тілдік мақсаттар
| Терминдер мен ұғымдар: Көбею, жынысты, жыныссыз, гамета, зигота.Диалогка арналған сөйлемдер:Жынысты көбею дегеніміз ...Жыныссыз көбею дегеніміз ...Гамета дегеніміз ...Ұрықтанған жұмыртқа жасушасын ... деп атаймыз.
|
Құндылықтарға баулу
| Қоршаған ортаны қорғауға өз үлестерін тигізуге, өсімдіктерді қорғауға баулу. |
Пәнаралық байланыс | География,технология, бейнелеу өнері. |
Алдыңғы білім
| 5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау.
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы7-минут
| Ұйымдастыру кезеңі:Оқушыларды түгендеу, сабақ басында жағымды психологиялық хал-ахуал туғызу.«Сәлемдеме хат» жаттығуыМақсаты: жағымды көңіл-күй, топ ұйымшылдығын арттыру, симпатия сезімін дамыту.Нұсқау: мен сіздерден өз сәлемдемелеріңізді параққа жазып, мына тақташаның үстіне қоюларыңызды сұраймын. Ал енді бұларды араластырамын.Сіздер оны қайтадан алып, өзіңізге келген сәлемдемені оқисыздар. Қаласаңыз осы кездесудің естелігі ретінде өзіңізде қалдырасыз.Үй тапсырмасын тексеру.«Шағын тест» (4-сұрақ) арқылы сұрау.
Кәмпиттердің түрлері арқылы жұпқа бөлу.
| Үлестірме стикерлер, тест сұрақтары жазылған карточкалар, кәмпиттердің түрлері. |
Сабақтың ортасы.10-минут.
15-минут.
8-минут. |
Тапсырма. “Инсерт“(түртіп алу)әдісі (жұппен жұмыс).
Дескриптор: 1.Мәтінмен жұмыс жасап жынысты және жыныссыз көбею анықтамасын біліп кесте толтырады 2. Көбею, жынысты, жыныссыз, гамета, зигота ұғымдарын түсінеді. 3. Жынысты және жыныссыз көбею мүшелерін ажыратады.
Кері байланыс: «Мақтау, мадақтау» тәсілі.
2. Тапсырма. «Серіктесті оқыту» әдісі (топпен жұмыс). Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу.Видео ролик «Өсімдіктердің көбею түрлері»Модельдеу. Жынысты және жыныссыз көбейетін өсімдік моделін жасау. Дескриптор: 1. Жынысты және жыныссыз көбейетін өсімдіктерді танып, айтады. 2. Жынысты және жыныссыз көбейетін өсімдіктерді бір-бірінен ажыратады. 3. Жынысты және жыныссыз көбейетін өсімдіктердің моделін жасайды.Кері байланыс: «Смайлик тарату» тәсілі.
3.Тапсырма.«Өзін бағалау» әдісі (жеке жұмыс).Постер қорғау.Дескриптор: 1. Жынысты және жыныссыз көбеюдің маңызын салыстырып, дәлелдейді.Кері байланыс: Түрлі-түсті шармен марапаттау.
| Оқулық, үлестірме кесте.
АКТ,Қорап, қиылған геометриялық фигуралар (дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш), ермексаз, аппликацияға арналған түсті қағаздар, желім. Әртүрлі смайликтер.
Ватман қағаз, түрлі маркерлер, тақта. Түсті шарлар. |
Сабақтың соңы5-минут.
|
Кері байланыс: «Пікір білдіруші» тәсілі.
Үйге тапсырма. Ізденіс тапсырмасы «Жынысты және жыныссыз көбеюге сөзжұмбақ құрастыру». | Кері байланысқа арналған үлестірмелер. |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақтың мақсаты оқушы қажеттілігіне сай сараланып құрастырылды. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты деңгейленген тапсырмалар берілді. Көмек қажет ететін оқушыларға мұғалім немесе тақырыпты жақсы игерген оқушы тарапынан көмек көрсетіледі. Қарқыны төмен оқушыларға қосымша уақыт беріледі. Қабілеті жоғары оқушыларға моделдеу үшін қосымша дерек көздер беріледі.
| Оқушыларға қалыптастырушы бағалау берілуі үшін мынандай әдіс-тәсілдер қолдандым:Мақтау-мадақтау, смайликтер тарату, түсті шарлар беру, « пікір білдіруші» әдісі және қалыптастырушы бағалау үшін тапсырмалар беріледі. Сабақ барысында оқушылар бір-бірін, жұпты, топты бағалайды ал мұғалім оқушыларды жеке орындаған тапсырмада бағалайды.
| Сергіту сәті: « Қатты нөсер басылды» (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)Бөлме тазалығын ұстану, желдету.Қайшы, желіммен жұмыс жасау барысында қауыпсіздік ережелерін ұстану.Интерактивті тақтаны уақытында пайдалану. |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |