Сабақтың
басы
|
Ынтымақтастық
атмосферасы.
«Жартысын тап»
ойыны.
Қима қағаздағы өсімдіктерді
екіге бөліп, бір бөлігін орындыққа жапсырып, екінші бөлігін оқушы
тауып, қосып, сол орынға отырады. Қима қағаздарда берілген сөздер
арқылы оқушыларға бүгінгі сабаққа тілек
білдіріледі.
«Мюссенберг»
әдісі
авопдлыоегыпшщгпглрөсімдіктіңолыаовгекщушгщшгкогщқандаййшеогншгпрфлдотжддамуокынцоезщоырдполпещкезеңдерілаелнщшорлоптболадылещнеышгфрущпрфщ?шкоещукгпшер
«Серпілген сауал»
әдісі
-Өсімдіктің құрылысын еске
түсір
-Цикл сөзін қалай
түсінесің?
-Өсімдіктің дамуы үшін не
қажет?
Оқушылар тақырыпты тауып,
мақсатын ашады.
|
Қима
өсімдіктер
Сенім, жеңілдік, қуаныш,
заманауилық, энергия, құлшыныс, белсенділік, жігерлік, табандылық,
мақсаткерлік.
4 қима
қағаз
|
Сабақтың
ортасы
|
(Ж)1-тапсырма
«Венн диаграммасы»
әдісі
Берілген үлгелерді салыстырып,
нәтижесін Венн диаграммасымен көрсет.
Дескриптор:
-
Белгілерлі салыстырады, Венн
диаграммасына ерекшеліктерін енгізеді
-
Венн диаграммасына
ұқсастықтарын енгізеді
Саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» әдісі қолданылады.
Бағалау.
Өскін – оқушылар үлгілерді
салыстырып, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтауда
қиналса
Жапырақ – оқушылар үлгілерді
салыстырып, айырмашылықтарын анықтап, ұқсастықтарын анықтауда қате
жіберсе
Гүл – оқушылар үлгілерді
салытырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтаса
«Дереккөз» әдісі. Өскін және
тұқымның өнуіне байланысты бейне-жазбаны тамашалау,
талдау
Сергіту
сәті.
Жел улейді
у-у
Құйын келіп билейді
зу-зу
Қатты-қатты жел
соқты,
Жапырақтар қол
соқты.
(Т)
2-тапсырма
«Домино»
әдісі.
Өсімдіктің даму кезеңдерін
құрастыр.
(2 топқа сөздер, 2 топқа
суреттер беріледі).
Дескриптор:
Саралаудың Тапсырма әдісі
қолданылады.
Бағалау.
Мандарин – сөздер/суреттерді
өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда қателіктер
жібереді
Лимон – сөздер/суреттерді
өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда бір қате
жібереді.
Грейпфрут – сөздер/суреттерді
өсімдіктің даму кезеңін дұрыс
орналастырады.
(Т) 3-тапсырма.
Модельдеу
Берілген заттарды қолдана
отырып, өсімдіктің даму циклін модельде.
Дескриптор:
- қысқа жіпті пайдаланып
өскінді модельдейді
-ұзын, шашақ жіпті пайдаланып
тамырды модельдейді
- спажка, қоңыр не жасыл түсті
қатты қағазды пайдалана отырып, сабақ пен жапырақты
модельдейді
- қызыл, сары қатты қағазды
пайдаланып жемісті қиып, модельдейді
- өсімдіктің даму кезеңдерін
бағдар арқылы көрсетеді.
- «Үш жақты күнделік» әдісі
арқылы модельді кестеге түсіреді
Саралаудың «Қорытынды әдісі»
қолданылады.
Бағалау.
ШӨП– өсімдіктің даму
кезеңдерін рет-ретімен қоя алмаса.
БҰТА- өсімдіктің даму
кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, бірақ шыққан нәтижені
кестеге енгізуге қиналса
АҒАШ- өсімдіктің даму
кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, шыққан нәтижені кестеге
енгізсе
|
Карточкада Эйлер-Венн
диаграммасы.
Үлгі: екі түрлі
тұқым
https://youtu.be/TE6xptjgNR0
қ има қағаздар: сөздер
(тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, жеміс) және
суреттер
Жіп, үрмебұршақ, спажка,
қоңыр, жасыл, қызыл, сары қатты қағаз, желім,
қайшы.
ресурс
|
әрекет
|
қорытынды
|
жіп
|
Өскін
жасау
|
1
–кезең
т.с.с.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды: Plickers әдісі арқылы сұрақтар
қойылып, жауаптар қорытындыланады.
1. Өсімдіктің тіршілігі неден
басталады?
А. Тұқымның
өсуінен
В. Тұқымның
өнуінен
С. Тұқымның
ісінуінен
Д. Тұқымның қорек
алуынан
2. Сабақтың бойында шыққан
алғашқы бір-екі жапырақ қалай аталады?
А.
бұршақ
В.
сабақ
С.
жапырақ
Д.
өскін
3. Өсімдіктің тұқымнан өсіп,
қайтадан тұқым түзу үдерісі
А. Тіршілік
циклі
В. Тіршілік
көзі
С. Даму
ерекшелігі
Д. Өсімдіктің
гүлдеуі
4. Өсімдіктің даму
кезеңдері
А. Тұқым, сабақ, тамыр ,
жапырақ, гүл мен жеміс
В. Тұқым, тамыр, сабақ,
жапырақ, гүл мен жеміс
С. Тұқым, тамыр, сабақ, гүл
мен жеміс, жапырақ
Д. Тұқым, гүл мен жеміс,
тамыр, сабақ, жапырақ
Кері байланыс:
Алма.
Оқушыларға алма таратылып
беріледі.
- мен барлығын түсіндім,
тақырыпты толық меңгердім
- тақырып бойынша әлі де
сұрақтарым бар
- тақырыпты мүлдем
түсінбедім.
Рефлексия. Рефлексиялық
нысана.
|
Plickers әдісі,
карточкалар
Оқушыларға алма таратып
беру
|