Материалдар / Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? жаратылыстану, 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? жаратылыстану, 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні, 4 сынып бойынша Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2022
5471
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Жаратылыстану

Ортақ тақырып:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат.

Күні:

Сынып: 4

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады?


Оқу мақсаты

4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды

Көптеген оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін құрастырады

Кейбір оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін модельдейді

Бағалау критерийлері

өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар орындай алады: өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды, құрастырады.


Пәнге тән лексика мен терминология: тұқымның өнуі, тіршілік циклі, өскін


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

  • Өсімдік қалай дамиды?

  • Даму кезеңдерін ата.

  • Тіршілік циклі қандай үдеріс?


Құндылықтарды дарыту

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарыта отырып, оқушылардың бойында табиғатты қорғау, егін шаруашылығына баулуды дамытамыз.

Пән аралық байланыс

Биология, математика


АКТ қолдану дағдылары

Бейне-жазба, Plickers


Бастапқы білім

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады. Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды.


Сабақ барысы

Сабақтың

Жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы








Ынтымақтастық атмосферасы.

«Жартысын тап» ойыны.

Қима қағаздағы өсімдіктерді екіге бөліп, бір бөлігін орындыққа жапсырып, екінші бөлігін оқушы тауып, қосып, сол орынға отырады. Қима қағаздарда берілген сөздер арқылы оқушыларға бүгінгі сабаққа тілек білдіріледі.




«Мюссенберг» әдісі

авопдлыоегыпшщгпглрөсімдіктіңолыаовгекщушгщшгкогщқандаййшеогншгпрфлдотжддамуокынцоезщоырдполпещкезеңдерілаелнщшорлоптболадылещнеышгфрущпрфщ?шкоещукгпшер


«Серпілген сауал» әдісі

-Өсімдіктің құрылысын еске түсір

-Цикл сөзін қалай түсінесің?

-Өсімдіктің дамуы үшін не қажет?


Оқушылар тақырыпты тауып, мақсатын ашады.

Қима өсімдіктер

Сенім, жеңілдік, қуаныш, заманауилық, энергия, құлшыныс, белсенділік, жігерлік, табандылық, мақсаткерлік.






4 қима қағаз

Сабақтың ортасы







(Ж)1-тапсырма

«Венн диаграммасы» әдісі

Берілген үлгелерді салыстырып, нәтижесін Венн диаграммасымен көрсет.


Дескриптор:

  • Белгілерлі салыстырады, Венн диаграммасына ерекшеліктерін енгізеді

  • Венн диаграммасына ұқсастықтарын енгізеді

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі қолданылады.

  • Тұқымды ылғалдандырған соң 4 күннен кейін қандай өзгеріс байқадыңдар?

  • 7 күннен кейін ше?

  • Осы үдерісті бір сөзбен қалай атауға болады?


Бағалау.

Өскін – оқушылар үлгілерді салыстырып, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтауда қиналса

Жапырақ – оқушылар үлгілерді салыстырып, айырмашылықтарын анықтап, ұқсастықтарын анықтауда қате жіберсе

Гүл – оқушылар үлгілерді салытырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаса




«Дереккөз» әдісі. Өскін және тұқымның өнуіне байланысты бейне-жазбаны тамашалау, талдау


Сергіту сәті.

Жел улейді у-у

Құйын келіп билейді зу-зу

Қатты-қатты жел соқты,

Жапырақтар қол соқты.



(Т) 2-тапсырма

«Домино» әдісі.

Өсімдіктің даму кезеңдерін құрастыр.

(2 топқа сөздер, 2 топқа суреттер беріледі).


Дескриптор:

  • Сөздерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша қояды

  • Суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастырады

Саралаудың Тапсырма әдісі қолданылады.


Бағалау.

Мандарин – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда қателіктер жібереді

Лимон – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда бір қате жібереді.

Грейпфрут – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңін дұрыс орналастырады.



(Т) 3-тапсырма. Модельдеу

Берілген заттарды қолдана отырып, өсімдіктің даму циклін модельде.


Дескриптор:

- қысқа жіпті пайдаланып өскінді модельдейді

-ұзын, шашақ жіпті пайдаланып тамырды модельдейді

- спажка, қоңыр не жасыл түсті қатты қағазды пайдалана отырып, сабақ пен жапырақты модельдейді

- қызыл, сары қатты қағазды пайдаланып жемісті қиып, модельдейді

- өсімдіктің даму кезеңдерін бағдар арқылы көрсетеді.

- «Үш жақты күнделік» әдісі арқылы модельді кестеге түсіреді

Саралаудың «Қорытынды әдісі» қолданылады.

Бағалау.

ШӨП– өсімдіктің даму кезеңдерін рет-ретімен қоя алмаса.

БҰТА- өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, бірақ шыққан нәтижені кестеге енгізуге қиналса

АҒАШ- өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, шыққан нәтижені кестеге енгізсе


Карточкада Эйлер-Венн диаграммасы.

Үлгі: екі түрлі тұқым



























https://youtu.be/TE6xptjgNR0










қ има қағаздар: сөздер (тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, жеміс) және суреттер



































































Жіп, үрмебұршақ, спажка, қоңыр, жасыл, қызыл, сары қатты қағаз, желім, қайшы.





ресурс

әрекет

қорытынды

жіп

Өскін жасау

1 –кезең

т.с.с.







Сабақтың соңы

Қорытынды: Plickers әдісі арқылы сұрақтар қойылып, жауаптар қорытындыланады.

1. Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

А. Тұқымның өсуінен

В. Тұқымның өнуінен

С. Тұқымның ісінуінен

Д. Тұқымның қорек алуынан


2. Сабақтың бойында шыққан алғашқы бір-екі жапырақ қалай аталады?

А. бұршақ

В. сабақ

С. жапырақ

Д. өскін


3. Өсімдіктің тұқымнан өсіп, қайтадан тұқым түзу үдерісі

А. Тіршілік циклі

В. Тіршілік көзі

С. Даму ерекшелігі

Д. Өсімдіктің гүлдеуі


4. Өсімдіктің даму кезеңдері

А. Тұқым, сабақ, тамыр , жапырақ, гүл мен жеміс

В. Тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, гүл мен жеміс

С. Тұқым, тамыр, сабақ, гүл мен жеміс, жапырақ

Д. Тұқым, гүл мен жеміс, тамыр, сабақ, жапырақ


Кері байланыс: Алма.

Оқушыларға алма таратылып беріледі.


- мен барлығын түсіндім, тақырыпты толық меңгердім


- тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар


- тақырыпты мүлдем түсінбедім.









Рефлексия. Рефлексиялық нысана.




Plickers әдісі, карточкалар






























Оқушыларға алма таратып беру

Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?



Бағалау - оқушылардың материалдың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!