Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні: Жаратылыстану

    Ортақ тақырып:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат.

    Күні:

    Сынып: 4

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады?


    Оқу мақсаты

    4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды

    Көптеген оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін құрастырады

    Кейбір оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін модельдейді

    Бағалау критерийлері

    өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар орындай алады: өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды, құрастырады.


    Пәнге тән лексика мен терминология: тұқымның өнуі, тіршілік циклі, өскін


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

    • Өсімдік қалай дамиды?

    • Даму кезеңдерін ата.

    • Тіршілік циклі қандай үдеріс?


    Құндылықтарды дарыту

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарыта отырып, оқушылардың бойында табиғатты қорғау, егін шаруашылығына баулуды дамытамыз.

    Пән аралық байланыс

    Биология, математика


    АКТ қолдану дағдылары

    Бейне-жазба, Plickers


    Бастапқы білім

    Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады. Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды.


    Сабақ барысы

    Сабақтың

    Жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы








    Ынтымақтастық атмосферасы.

    «Жартысын тап» ойыны.

    Қима қағаздағы өсімдіктерді екіге бөліп, бір бөлігін орындыққа жапсырып, екінші бөлігін оқушы тауып, қосып, сол орынға отырады. Қима қағаздарда берілген сөздер арқылы оқушыларға бүгінгі сабаққа тілек білдіріледі.




    «Мюссенберг» әдісі

    авопдлыоегыпшщгпглрөсімдіктіңолыаовгекщушгщшгкогщқандаййшеогншгпрфлдотжддамуокынцоезщоырдполпещкезеңдерілаелнщшорлоптболадылещнеышгфрущпрфщ?шкоещукгпшер


    «Серпілген сауал» әдісі

    -Өсімдіктің құрылысын еске түсір

    -Цикл сөзін қалай түсінесің?

    -Өсімдіктің дамуы үшін не қажет?


    Оқушылар тақырыпты тауып, мақсатын ашады.

    Қима өсімдіктер

    Сенім, жеңілдік, қуаныш, заманауилық, энергия, құлшыныс, белсенділік, жігерлік, табандылық, мақсаткерлік.






    4 қима қағаз

    Сабақтың ортасы







    (Ж)1-тапсырма

    «Венн диаграммасы» әдісі

    Берілген үлгелерді салыстырып, нәтижесін Венн диаграммасымен көрсет.


    Дескриптор:

    • Белгілерлі салыстырады, Венн диаграммасына ерекшеліктерін енгізеді

    • Венн диаграммасына ұқсастықтарын енгізеді

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі қолданылады.

    • Тұқымды ылғалдандырған соң 4 күннен кейін қандай өзгеріс байқадыңдар?

    • 7 күннен кейін ше?

    • Осы үдерісті бір сөзбен қалай атауға болады?


    Бағалау.

    Өскін – оқушылар үлгілерді салыстырып, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтауда қиналса

    Жапырақ – оқушылар үлгілерді салыстырып, айырмашылықтарын анықтап, ұқсастықтарын анықтауда қате жіберсе

    Гүл – оқушылар үлгілерді салытырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаса




    «Дереккөз» әдісі. Өскін және тұқымның өнуіне байланысты бейне-жазбаны тамашалау, талдау


    Сергіту сәті.

    Жел улейді у-у

    Құйын келіп билейді зу-зу

    Қатты-қатты жел соқты,

    Жапырақтар қол соқты.



    (Т) 2-тапсырма

    «Домино» әдісі.

    Өсімдіктің даму кезеңдерін құрастыр.

    (2 топқа сөздер, 2 топқа суреттер беріледі).


    Дескриптор:

    • Сөздерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша қояды

    • Суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастырады

    Саралаудың Тапсырма әдісі қолданылады.


    Бағалау.

    Мандарин – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда қателіктер жібереді

    Лимон – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда бір қате жібереді.

    Грейпфрут – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңін дұрыс орналастырады.



    (Т) 3-тапсырма. Модельдеу

    Берілген заттарды қолдана отырып, өсімдіктің даму циклін модельде.


    Дескриптор:

    - қысқа жіпті пайдаланып өскінді модельдейді

    -ұзын, шашақ жіпті пайдаланып тамырды модельдейді

    - спажка, қоңыр не жасыл түсті қатты қағазды пайдалана отырып, сабақ пен жапырақты модельдейді

    - қызыл, сары қатты қағазды пайдаланып жемісті қиып, модельдейді

    - өсімдіктің даму кезеңдерін бағдар арқылы көрсетеді.

    - «Үш жақты күнделік» әдісі арқылы модельді кестеге түсіреді

    Саралаудың «Қорытынды әдісі» қолданылады.

    Бағалау.

    ШӨП– өсімдіктің даму кезеңдерін рет-ретімен қоя алмаса.

    БҰТА- өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, бірақ шыққан нәтижені кестеге енгізуге қиналса

    АҒАШ- өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, шыққан нәтижені кестеге енгізсе


    Карточкада Эйлер-Венн диаграммасы.

    Үлгі: екі түрлі тұқым



























    https://youtu.be/TE6xptjgNR0










    қ има қағаздар: сөздер (тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, жеміс) және суреттер



































































    Жіп, үрмебұршақ, спажка, қоңыр, жасыл, қызыл, сары қатты қағаз, желім, қайшы.





    ресурс

    әрекет

    қорытынды

    жіп

    Өскін жасау

    1 –кезең

    т.с.с.







    Сабақтың соңы

    Қорытынды: Plickers әдісі арқылы сұрақтар қойылып, жауаптар қорытындыланады.

    1. Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

    А. Тұқымның өсуінен

    В. Тұқымның өнуінен

    С. Тұқымның ісінуінен

    Д. Тұқымның қорек алуынан


    2. Сабақтың бойында шыққан алғашқы бір-екі жапырақ қалай аталады?

    А. бұршақ

    В. сабақ

    С. жапырақ

    Д. өскін


    3. Өсімдіктің тұқымнан өсіп, қайтадан тұқым түзу үдерісі

    А. Тіршілік циклі

    В. Тіршілік көзі

    С. Даму ерекшелігі

    Д. Өсімдіктің гүлдеуі


    4. Өсімдіктің даму кезеңдері

    А. Тұқым, сабақ, тамыр , жапырақ, гүл мен жеміс

    В. Тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, гүл мен жеміс

    С. Тұқым, тамыр, сабақ, гүл мен жеміс, жапырақ

    Д. Тұқым, гүл мен жеміс, тамыр, сабақ, жапырақ


    Кері байланыс: Алма.

    Оқушыларға алма таратылып беріледі.


    - мен барлығын түсіндім, тақырыпты толық меңгердім


    - тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар


    - тақырыпты мүлдем түсінбедім.









    Рефлексия. Рефлексиялық нысана.




    Plickers әдісі, карточкалар






























    Оқушыларға алма таратып беру

    Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?



    Бағалау - оқушылардың материалдың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.




    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Базарова Толкын Мухтаровна
    11 Мамыр 2022
    5949
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? жаратылыстану, 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? жаратылыстану, 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану пәні, 4 сынып бойынша Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні: Жаратылыстану

    Ортақ тақырып:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат.

    Күні:

    Сынып: 4

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады?


    Оқу мақсаты

    4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды

    Көптеген оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін құрастырады

    Кейбір оқушылар: өсімдіктің тіршілік циклін модельдейді

    Бағалау критерийлері

    өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар орындай алады: өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды, құрастырады.


    Пәнге тән лексика мен терминология: тұқымның өнуі, тіршілік циклі, өскін


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

    • Өсімдік қалай дамиды?

    • Даму кезеңдерін ата.

    • Тіршілік циклі қандай үдеріс?


    Құндылықтарды дарыту

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарыта отырып, оқушылардың бойында табиғатты қорғау, егін шаруашылығына баулуды дамытамыз.

    Пән аралық байланыс

    Биология, математика


    АКТ қолдану дағдылары

    Бейне-жазба, Plickers


    Бастапқы білім

    Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады. Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды.


    Сабақ барысы

    Сабақтың

    Жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы








    Ынтымақтастық атмосферасы.

    «Жартысын тап» ойыны.

    Қима қағаздағы өсімдіктерді екіге бөліп, бір бөлігін орындыққа жапсырып, екінші бөлігін оқушы тауып, қосып, сол орынға отырады. Қима қағаздарда берілген сөздер арқылы оқушыларға бүгінгі сабаққа тілек білдіріледі.




    «Мюссенберг» әдісі

    авопдлыоегыпшщгпглрөсімдіктіңолыаовгекщушгщшгкогщқандаййшеогншгпрфлдотжддамуокынцоезщоырдполпещкезеңдерілаелнщшорлоптболадылещнеышгфрущпрфщ?шкоещукгпшер


    «Серпілген сауал» әдісі

    -Өсімдіктің құрылысын еске түсір

    -Цикл сөзін қалай түсінесің?

    -Өсімдіктің дамуы үшін не қажет?


    Оқушылар тақырыпты тауып, мақсатын ашады.

    Қима өсімдіктер

    Сенім, жеңілдік, қуаныш, заманауилық, энергия, құлшыныс, белсенділік, жігерлік, табандылық, мақсаткерлік.






    4 қима қағаз

    Сабақтың ортасы







    (Ж)1-тапсырма

    «Венн диаграммасы» әдісі

    Берілген үлгелерді салыстырып, нәтижесін Венн диаграммасымен көрсет.


    Дескриптор:

    • Белгілерлі салыстырады, Венн диаграммасына ерекшеліктерін енгізеді

    • Венн диаграммасына ұқсастықтарын енгізеді

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі қолданылады.

    • Тұқымды ылғалдандырған соң 4 күннен кейін қандай өзгеріс байқадыңдар?

    • 7 күннен кейін ше?

    • Осы үдерісті бір сөзбен қалай атауға болады?


    Бағалау.

    Өскін – оқушылар үлгілерді салыстырып, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтауда қиналса

    Жапырақ – оқушылар үлгілерді салыстырып, айырмашылықтарын анықтап, ұқсастықтарын анықтауда қате жіберсе

    Гүл – оқушылар үлгілерді салытырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаса




    «Дереккөз» әдісі. Өскін және тұқымның өнуіне байланысты бейне-жазбаны тамашалау, талдау


    Сергіту сәті.

    Жел улейді у-у

    Құйын келіп билейді зу-зу

    Қатты-қатты жел соқты,

    Жапырақтар қол соқты.



    (Т) 2-тапсырма

    «Домино» әдісі.

    Өсімдіктің даму кезеңдерін құрастыр.

    (2 топқа сөздер, 2 топқа суреттер беріледі).


    Дескриптор:

    • Сөздерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша қояды

    • Суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастырады

    Саралаудың Тапсырма әдісі қолданылады.


    Бағалау.

    Мандарин – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда қателіктер жібереді

    Лимон – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңі бойынша орналастыруда бір қате жібереді.

    Грейпфрут – сөздер/суреттерді өсімдіктің даму кезеңін дұрыс орналастырады.



    (Т) 3-тапсырма. Модельдеу

    Берілген заттарды қолдана отырып, өсімдіктің даму циклін модельде.


    Дескриптор:

    - қысқа жіпті пайдаланып өскінді модельдейді

    -ұзын, шашақ жіпті пайдаланып тамырды модельдейді

    - спажка, қоңыр не жасыл түсті қатты қағазды пайдалана отырып, сабақ пен жапырақты модельдейді

    - қызыл, сары қатты қағазды пайдаланып жемісті қиып, модельдейді

    - өсімдіктің даму кезеңдерін бағдар арқылы көрсетеді.

    - «Үш жақты күнделік» әдісі арқылы модельді кестеге түсіреді

    Саралаудың «Қорытынды әдісі» қолданылады.

    Бағалау.

    ШӨП– өсімдіктің даму кезеңдерін рет-ретімен қоя алмаса.

    БҰТА- өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, бірақ шыққан нәтижені кестеге енгізуге қиналса

    АҒАШ- өсімдіктің даму кезеңдерін ретімен қойып, циклді көрсетіп, шыққан нәтижені кестеге енгізсе


    Карточкада Эйлер-Венн диаграммасы.

    Үлгі: екі түрлі тұқым



























    https://youtu.be/TE6xptjgNR0










    қ има қағаздар: сөздер (тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, жеміс) және суреттер



































































    Жіп, үрмебұршақ, спажка, қоңыр, жасыл, қызыл, сары қатты қағаз, желім, қайшы.





    ресурс

    әрекет

    қорытынды

    жіп

    Өскін жасау

    1 –кезең

    т.с.с.







    Сабақтың соңы

    Қорытынды: Plickers әдісі арқылы сұрақтар қойылып, жауаптар қорытындыланады.

    1. Өсімдіктің тіршілігі неден басталады?

    А. Тұқымның өсуінен

    В. Тұқымның өнуінен

    С. Тұқымның ісінуінен

    Д. Тұқымның қорек алуынан


    2. Сабақтың бойында шыққан алғашқы бір-екі жапырақ қалай аталады?

    А. бұршақ

    В. сабақ

    С. жапырақ

    Д. өскін


    3. Өсімдіктің тұқымнан өсіп, қайтадан тұқым түзу үдерісі

    А. Тіршілік циклі

    В. Тіршілік көзі

    С. Даму ерекшелігі

    Д. Өсімдіктің гүлдеуі


    4. Өсімдіктің даму кезеңдері

    А. Тұқым, сабақ, тамыр , жапырақ, гүл мен жеміс

    В. Тұқым, тамыр, сабақ, жапырақ, гүл мен жеміс

    С. Тұқым, тамыр, сабақ, гүл мен жеміс, жапырақ

    Д. Тұқым, гүл мен жеміс, тамыр, сабақ, жапырақ


    Кері байланыс: Алма.

    Оқушыларға алма таратылып беріледі.


    - мен барлығын түсіндім, тақырыпты толық меңгердім


    - тақырып бойынша әлі де сұрақтарым бар


    - тақырыпты мүлдем түсінбедім.









    Рефлексия. Рефлексиялық нысана.




    Plickers әдісі, карточкалар






























    Оқушыларға алма таратып беру

    Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?



    Бағалау - оқушылардың материалдың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.




    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 4 сынып
    11.05.2022
    5949
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Базарова Толкын Мухтаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации