Кіріспе:
Сабақты өткен тақырыптарды
еске түсіріп алайық.
Апта — 7 тәулікке тең уақыт
аралығы. Апта күндері бірінен кейін бірі ретімен келеді: дүйсенбі,
сейсенбі, сәрсенбі, жұма, сенбі, жексенбі. “Апта” сөзі парсы
тілінен аударғанда “жеті” деген мағына береді. Апта уақыттың
негізгі өлшем бірлігіне жатпайды. Оны күнделікті өмірде
қолданады.
Ол үшін мынадай ойын
өткізіңіз.Балалар, бәріміз ортаға шығайық.Енді мен сендерге апта
күндері жазылған парақшалар таратамын. Енді осының ішінде сендер
жеті-жетіден топқа бөлініңдер. Оқушыларға апта күндерініңатаулары
жазылған парақшаларды таратып шығыңыз. Содан соң оқушылардан Осы
жеті күнді бір сөзбен апта деп атаймыз. Әр күннің өз атауы бар. Өз
топтарында оқушылардың ретімен тұруын сұраңыз: дүйсенбі, сейсенбі,
сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі. Апта күндерінің атауын
ретімен бірнеше рет қайталап, әр айтқан сайын алдыңғысынан тезірек
айтып қайталайық.
Бәйге. Бұл тапсырмада оқушылар
сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы сабақтың басында жалпылама
түрде немесе сабақтың соңында оқушыларды жұптастырып орындатуыңызға
болады.
Жауабы: 7
күн.
Сабақ кестесіне
байланысты.
Бейсенбі.
Жеті күн, яғни 1
апта.
Үш күн өткен
соң.
Шығарып көр. Тапсырманы жұппен
оқи отырып, апта күндерін жазу.
Жауабы: домбыра үйірмесі
бейсенбі күні болады.
Отбасылық
демалыс. Жұппен
жұмыс
Әкесі, анасы және балалары 2 апта теңіз
шипажаында болды.Отбасы неше күн демалды? Оқушылар тапсырманы
талдау және орындау барысында 1 аптада 7 күн бар деген қорытынды
шығару керек.
Жауабы: 14
күн.
Шығарып
көр: Нұргүл дүйсенбі күні
вокал үйірмесіне барды.2 күннен кейін домбыра үйірмесіне
барады.Домбыра үйірмесіне аптаның қай күнінде
болады?
Сергіту сәтін
жүргізу:
«Қызыл гүлім-ай»
көрсетілім бойынша
Дәптермен
жұмыс
Мысалы: 1 — аптаның бірінші
күні, яғни дүйсенбі. 2 — аптаның екінші күні, яғни сейсенбі. 3 —
аптаның үшінші күні, яғни сәрсенбі. 4 — аптаның төртінші күні, яғни
бейсенбі. 5 — аптаның бесінші күні, яғни жұма. 6 — аптаның алтыншы
күні, яғни сенбі. 7 — аптаның жетінші күні, яғни
жексенбі.
|