Ата-аналарға
жиналысы
Тақырыбы: Отбасы- бақыт
мекені
Мақсаты:
ата-ананың бала тәрбиесіне деген
жауапкершілігін мейлінше арттыру, ата – анамен бірлесе
отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару,
жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік, рухани жағынан
тәрбиелеу.
Күтілетін
нәтиже: Ата-аналардың бала тәрбиесіне
деген жауапкершіліктері одан сайын арта түседі, балаларының оқу
еңбегінің нәтижелері туралы хабардар болады; ата- аналардың
психологиялық – педагогикалық мәдениеті көтеріледі; ата – анамен
мектеп арасында тығыз қарым – қатынас, ынтымақтастық атмосферасы
орнайды;
Көрнекілігі: слайдтар, А-3
форматтағы қағаздар, фломастер, түрлі түсті
қағаздар
Барысы
Кезеңдері мен әдіс -
тәсілдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Ата- аналардың іс
әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық
дайындық.
«Шаттық шеңбері»
|
Шеңбер болып тұрайық жылы
жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр
іздеген.
Шуақ толған жанымыз,
жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына
бізден.
|
Бірге
қайталайды
|
Топтарға
біріктіру
|
3 топқа карточкалар арқылы
біріктіріледі
|
1 –топ Сәби шақ 2- топ –
балалық шақ 3- топ – Ержеткен
шақ
|
Тақырыпты анықтау
кезеңі.
«Жалғасын тап!»
тәсілі
|
-
..... ошақ
қасы
-
Ақыл қонбаған жігітке, ... та
қонбайды.
-
Ата қоныс —
алтын....
|
Табылған сөздерді құрап
тақырыбын жазады
Отбасы – бақыт
мекені
|
«Қар қиыршықтары»
тәсілі
|
Ақ қағазды алып ортасынан
бүктейміз де, оң бұрышын жыртып аламыз.Тағы да бүктейміз де оң жақ
бұрышын жыртып аламыз. Осылайша мүмкіндігінше жалғастырамыз. Енді
барлығымыз өзіміздің қар қиыршықтарымызды ашып
қараймыз.
Кімде бірдей қар қиындысы
шықты?
Жоқ, әртүрлі. Себебі неде деп
ойлайсыздар? Неге бәрімізде бірдей ақ қағаз және бірдей әрекет
жасасақта қар қиыршықтары басқаша шықты деп
ойлайсыздар?
|
Сұрақтарға ойланып, жауап
береді.
Әрине, бәріміздің алға қойған
мақсат –міндеттеріміз бірдей болғанмен де, әркімнің отбасындағы
баласына беретін тәрбиесі
әртүрлі.
|
«5 жақсы, 5 одан да жақсы»
тәсілі
|
Кластер Балаларының бойындағы
5 жақсы қасиеттерін, 5 көргісі келетін қасеттерін жасауды
тапсырады.
|
Ата – аналар өз топтарында
отырып, балаларының бойында бар 5 жақсы қасиеттерін және 5 көргісі
келетін қасиеттерін жазады. Ортаға шығып баяндап
береді.
|
Рефлексия
|
Бәрінен де маған мына тәсіл
ұнады_________________________________
Сынып
жетекшісіне
ұсыныс_________________________________________________
|
«5 жақсы, 5 одан да жақсы»
тәсілі
..... ошақ
қасы
-
Ақыл қонбаған жігітке, ... та
қонбайды.
-
Ата қоныс — алтын....
1 –топ Сәби
шақ
2- топ – балалық
шақ
4-топ – Ержеткен
шақ