Материалдар / Отбасы-шағын мемлекет 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Отбасы-шағын мемлекет 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
790
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Буркитбаева Ж.Қ

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Отбасы-шағын мемлекет

Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме):

Т.А.5.2 Әлеуметтік –тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні,хабарлама, жарнама,хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру


Сабақтың мақсаты


Барлығы: Әлеуметтік –тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні,хабарлама, жарнама,хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді

Көпшілігі: Әлеуметтік –тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні,хабарлама, жарнама,хабарландыру) көтерілген мәселені сын тұрғысынан ойлана отырып түсіндіреді

Кейбірі: Тақырыпта көтерілген мәселені өз көзқарасы бойынша нақты мысал келтіре отырып түсіндіреді

Бағалау критерийі






  • Білу/Түсіну. Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдердің мағынасын ашады;

  • Қолдану. Тыңдалған мәтінде көтерілген мәселені анықтайды

  • Талдау. Тыңдалған мәтіндегі негізге ала отырып,кестедегі тапсырманы орындайды

  • Жинақтау. Тақырыпқа байланысты көтерілген мәселені өзіндік ой-тұжырым жасай отырып түсіндіреді

Тілдік мақсаттар



Құндылықтарға баулу


Мәтін тыңдау мен мақал-мәтелдердің мағынасын ашу арқылы ұлттық мәдени құндылықтарға баулу

Пəнаралық байланыс:


Тақырыпқа байланысты видео көру/ тыңдау арқылы өзін-өзі тану пәнінің «Адам және әлем» тарауында, отбасы жайлы мақал-мәтелдер айту арқылы әдебиет пәнінің «Халық ауыз әдебиеті» тарауында жүзеге асырылады

Алдыңғы білім:


Отбасы туралы мақал-мәтелдер білу

Мағынасын ашу


Сабақ барысы


Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы




«Мен саған гүл сыйлаймын...» әдісімен психологиялық ахуал орнату

Түрлі түсті асықтар таңдау арқылы топқа бөлу

«Миға шабуыл» стратегиясы

«ОТБАСЫ» сөзжұмбағы арқылы жаңа тақырыпты анықтау

ОТАН

АТА

БАЛА

АНА

СӘБИ

ҚОРҒАНЫ

  1. Отбасы неден басталады?

  2. Балаға кім сыншы?

  3. Балдан тәтті не?

  4. Үйдегі алтын адам?

  5. Отбасындағы кішкене бөбек кім?

  6. Әке отбасының.....?

Оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру












Сабақтың ортасы




Білу

Түсіну

Қолдану













Талдау






























Жинақтау





1 - тапсырма. С.

Тыңдалым алдындағы тапсырма

Отбасы туралы мақал-мәтелдер айтып, олардың мағынасын ашады

Тыңдалым тапсырмасы. Тыңдалған мәтіндегі мәселені жетекші сұрақтарға жауап беру арқылы анықтайды

«Допты қағып ал» әдісі

Отбасын кімдер құрайды?

Отбасылық әдет-ғұрыптар туралы не білесің?

Отбасылық құндылықтарға нені жатқызар едіңіз? Неге?

Отбасының бүкіл міндеті кімдерге негізделген?

ҚБ. Дескриптор

  • Негізгі ойды анықтайды

  • Сұрақтарға дәлелмен жауап бере отырып анықтайды

Жұлдызшалар арқылы жүзеге асырылады


2-тапсырма. Ж .

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

Тыңдалған мәтінді негізге ала отырып, кестені бойынша түсіндір Әр оқушы өзі жасай алатын тапсырманы таңдап алып, орындайды.

Білу

Тыңдалған мәтінді өз сөзіңмен әңгімеле


Түсіну

Тыңдалған мәтінді дәлел келтіре отырып әңгімеле


Қолдану

Тыңдалған мәтіндегі негізгі және қосымша деректерді саралай отырып әңгімеле


Талдау

Мәтінді өз өміріңмен салыстыра отырып әңгімеле


Жинақтау

Мәтін мазмұнына болжамдар жасап, жинақтап әңгімеле


Бағамдау

Тыңдаған мәтінге ұқсас қосымша мәлімет тауып, ол оқиғалар өзіңе қалай әсер еткенін әңгімеле



ҚБ. Дескриптор

  • Кестеге сай түсіндіреді

  • Мәтіндегі мәселені дәлелдеп түсіндіреді


Мұғалімнің мадақтауы арқылы жүзеге асырылады



3-тапсырма. ТЖ «Балық қаңқасы» графикалық органайзер арқылы тыңдалған мәтіндегі көтерілген мәселені өзіндік ой-тұжырым жасай отырып түсіндір

Бас қаңқасы – тақырып

Қабырға қаңқалары – негізгі ой,құндылықтар,

Құйрық қаңқасы – өзіндік ой-тұжырым

ҚБ. Дескриптор

  • Мәтіндегі мәселені анықтайды

  • Өзіндік ой-тұжырым жасайды


Топтар бір-бірін шапалақ соғу арқылы бағалайды






https: //yotu.be/oc0trgUuUY0 Ата –ана туралы видео


DrawObject2 DrawObject1

DrawObject3





DrawObject4

DrawObject5

DrawObject6
















































Сабақтың соңы




























Кері байланыс.


«Кемшілік+Жетістік»

Сабақтың тақырыбы..................................................


Кемшілік

+

Жетістік

Сабақ барысыда жіберген кемшіліктеріңді немесе өзіңе қиын болған жағдаяттарды жаз

Бұл жерге сол түзетуге көмектескен немесе жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмаса бір оқиғаны жаз

Сабақ барысында өзіңнің қол жеткізген жетістігіңді жаз















Саралау – Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?


1-тапсырма бойынша

Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін:

тақырып бойынша тірек сөздер ұсыну

Орташа көмек қажет ететін оқушыға:

ЖАДА ұйымдастыру, жақсы оқитын оқушыдан көмек алады

Қолдау көрсетуді аз қажет ететін оқушыға

үлестірме қағазы арқылы ойға қатысты сөздер беру


2-тапсырма бойынша

Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмалары. Әр оқушы өзі жасай алатын тапсырманы таңдап алып, орындайды.


3-тапсырма бойынша топпен жұмыс жасауда «Балық қаңқасы» үлгісін ұсынамын Оқушылар қабілетіне қарай тапсырмаларын таңдап алады














Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?


Сабақ барысында әртүрлі тапсырмалар берілген сайын не үйренгенін бағалау үшін қалыптастырушы бағалау түрлерін қолданамын.


  1. Дескриптор

  • Негізгі ойды анықтайды

  • Сұрақтарға дәлелмен жауап бере отырып анықтайды


Тыңдалған мәтіндегі мәселені анықтауда жетекші сұрақтарға жауап бергені үшін Жұлдызшалармен бағаланады


  1. Дескриптор

  • Кестеге сай түсіндіреді

  • Мәтіндегі мәселені кестеге сай дәлелдеп түсіндіреді

Оқушының тыңдалған мәтіндегі мәселені өз көзқарасы бойынша нақты мысал келтіре отырып түсіндіруде ҚБ. мұғалімнің мадақтауы арқылы жүзеге асырылады


  1. Дескриптор

  • Мәтіндегі мәселені анықтайды

  • Өзіндік ой-тұжырым жасайды


ҚБ. Топтар бір-бірін шапалақ соғу арқылы бағалайды



Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау


Сабақта қауіпсіздік ережелерінің тармақтары сақталады














Сабақ бойынша
рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары шынайы ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!