Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министірлігі
«М.О.Әуезов атындағы
педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» _______________
Колледж әдіскері: Кабимолдина
А.К.
«Келісемін» _______________
Сынып жетекшісі: _______________
Т
әрбие сағатының жоспары
Тақырыбы: «Отбасым бақыт
мекенім»
Өтетін орны: «№8 ЖОББМ»
КММ
Сынып: 5
«А»
Мерзімі: 07.10.2021
Тобы: 24
Машықкер: Апсаламова
Альфия
Баға: «__
» (________)
Баға: «___ » (________)
Семей
2021
Тәрбие сағатының мақсаты:
Балаларға отбасы туралы қосымша түсінік
беру;өздерінің отбасылары туралы әңгіме қозғау,оқушыларға өз
ойларын еркін жеткізуге мүмкіншілік беру.Қызықты ойын
ойнатып,көңіл-күйлерін көтеру.
Тәрбие сағатының
міндеті:
-
« Отбасы» ұғымын толық
түсіндіру;
-
Оқушылардың ойлау,сөйлеу,өз
ойын еркін жеткізу қасиеттерін дамыту;
-
Балалардың қызығушылықтарын
ояту,т.б.
Тәрбие сағатының
ұйымдастыру формасы,түрі: әңгімелесу;
Әдіс-тәсілдері:
түсіндіру,сұрақ-жауап,тренинг,видеоролик.
Техникалық
жабдықталуы: телефон,ноутбук.
Көрнекілік: суреттер,видеоролик.
Қажетті
жабдықтар: а4 форматындағы
қағаз,стикер,фломастерлер,т.б.
Тәрбие сағатының
құрылымы
-
Ұйымдастыру
кезеңі
-«танысу тренингі»
3-5минут
-
Негізгі кезең
10-20минут
-Оқушыларды топқа
бөлу
-Тақырыпты
ашу
-Сұрақ-жауап.
III. Қорытынды кезең
5-10минут
Тәрбие сағатының
барысы:
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлеметсіздерме
оқушылар!Қалдарыңыз қалай?Көңіл күйлеріңіз қалай?Мен Семей қаласы
М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжінің «шет тілі» мамандығы
24 топ студенті Апсаламова Альфия боламын. Сіздермен тәрбие
сағаттарын өткіземін және басқа
тренинг,сауалнама,әдістеме,педагогикалық-психологиялық зерттеу
әдістерін жүргізетін боламын.
Бүгінгі күнге барлықтарыңызға
көтеріңкі көңіл күй және сәттілік тілеймін.Бүгінгі тәрбие сағатын
бастамас бұрын сіздермен жақынырақ таныссам
деймін.
II.Негізгі
кезең.
-Оқушыларды арнайы әдіс
арқылы топқа бөлу;
1-2-3деп саналып 3топқа
бөлу;
-Олармен отбасы туралы
әңгімелесу;(суретті әңгімелеу);
Бір оқушыны шақырып тақтадағы
суретті бейнелеу арқылы,отбасы туралы әңгіме
қозғау;
-Сұрақ-жауап
ойыны,мақал-мәтел және логикалық
сұрақтар;
●Ортаға 10оқушыны шақырып
сұрақ-жауап ойнату;
●әр топқа адасқан
мақал-мәтелдерді беріп,оларды дұрыс орнына
қою;
●логикаларын тексеріп,жетілдіру
үшін оларға логикалық сұрақтар қою.
Видео
ролик:https://youtu.be/OyVbXa1ydB8.
III.Қорытынды.
-Рефлексия
Сабақты
қорытындылау;
Әр оқушы алдына арнайы
стикерлер қойып,сол арқылы олардың сабақтан алған әсерлерін
анықтау.