Материалдар / Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер бөлімі 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер бөлімі 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша жасақталған 5-сыныпқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2018
949
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

+



Сабақ: қазақ тілі

3-бөлім Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

4-сабақ. Отбасылық демалыс

Бейнеу ауданы , Бейнеу селосы

Мектеп: Үстірт орта мектебі


Күні: 20.05.2017 ж


Мұғалімнің аты-жөні:

Балова Жанат Сагынгалиевна


Сынып: 5


Қатысқандар: 20

Қатыспағандар: 20


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

ӘТН5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану


Сабақ мақсаттары




Барлық оқушылар орындай алды :


Барлық оқушылар демалыс туралы ойларын, мәтін мазмұнын айта біледі, диалог құрастырады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Оқушылардың басым бөлігі мәтінді тілдік тұрғыдан талдайды, төл сөз бен автор сөзін таба біледі,өз ойын жаза алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Кейбір оқушылар: «Отан отбасынан басталады» деген тақырыпта шағын шығарма жаза алады,сурет сала біледі.



Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: жаңа сабақты меңгереді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Жазғы демалыс, демалыс орны, саяжай


Талқылауға арналған сұрақтар:


Демалыстың қандай түрлері бар? Мына суретте адамдар қалай демалды деп ойлайсыңдар?Қайда демалуы мүмкін ...? Демалыссыз жүруге бола ма?


Не себепті .....


Демалыс адамдарға қажет пе? Демалысты қалай қызықты, тиімді ұйымдастыруға болады?


ишара:


Алдыңғы оқу:

Сөйлесім әрекеттерін тыдалым, айтылым дағдыларын саналы түрде игереді. «Отбасы шағын мемлекет» бөліміндегі сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру тақырыбына оқылымнан кейінгі тапсырма:

1Автор деген кім?

2.Автордың сөзі дегенді қалай түсінесің?

3.Тыныс белгілерге не жатады?

4.Сөйлем беру арқылы төл сөздің тыныс белгісін түсіндіру.


Жоспар:

Ойлау дағдысы деңгейлері арқылы төл сөз, төлеу сөз, автор сөзі тыныс белгілерін қоюды меңгереді.


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Басы


























































Ортасы


























































































































































Қызығушылығын ояту.

Амандасу. Сынып ахуалын ұйымдастыру.

1.Шаттық шеңбері.

2.Топқа бөлу.



Демалыс орны, балалар лагері, саяжай, жайлау суреттері арқылы бөлу.



«Миға шабуыл»

Суреттер көрсету



Сұхбат әдісі

Бізге демалыс не үшін қажет?

Демалыстың қандай түрлері бар?

Мына суретте қайда барып демалған деп ойлайсыңдар?

Осыдан жаңа сабақ тақырыбын анықтау.

Тапсырманы сынып болып орындайды.



1-тапсырма. Жеке жұмыс

Ойлау дағдылары деңгейі: қолдану

Бағалау критерийі

1.Жазғы демалысы туралы жазылған мәтінмен танысады.

2.Сұрақтарға жауап береді

-Кейіпкері кім? Қайда демалған? Демалысын неге теңеген? Неліктен? Венгрия ерекшелігін табады.

3.Оқушылар демалыс туралы ойларын,мәтін мазмұнын айта біледі.


Тапсырма

1.Мәтінді оқыңыз.

2.Қойылған сұрақтарға жауап беріңіз.

3.Демалыс туралы өз ойларыңызды, мәтін мазмұнын айтыңыз.


Мәтін

  • Жаз мен үшін кезекті екі апталық еңбек демалысынан басталған. Қызықты күндер сол кезде басталған. Жазғы демалысымды есте қаларлқытай өткізуді ғана ойладым. Алайда бұл ойым көп ұзамай сейілді. Отбасылық жағдайларға байланысты біраз уақыт ес жинай алмай есеңгіреп қалдық. Бұл кезде демалысты қалай өткіземін деп ойланбайды да екенсің. Биыл жайлауға барсам деген ниетім де жайына қалды.

  • Не керек бар жұбанышым, бар қызығым жұмысым мен өзге жобалар болды. Араға біраз уақыт салған соң, іс-сапармен Еуропаға кететін болдым. Бір жағынан, ел көріп, жұмыс тапсырмасын орындауды, бір жағынан ойымдағы бар нәрселерден арылып, жақсы демалып қайтуды мақсат еттім. Сонымен, менің іс-сапарым шағын каникулға айналды. Екі аптаға жуық уақыт Венгрияның алты қаласы мен Австрияның астанасы Венада болып қайттым. Енді ол туралы кезекпен.

  • Венгрия астанасы Будапешттегі алғашқы жазбаларымды мына жақтан оқуға болады. Ал жалпы бұл қалада мен не істедім?! Жаңа және ескі достарыммен бірге болып, көңіл көтердім. Күндіз ресми бағдарлама аясында қыдырсақ, түнде өз еркімізбен Будапештті жаяу аралап мәз болып жүрдік.

Бугац әкімінің нан әкеп бергені туралы, сол өлкеде өткен Құрылтай туралы да жазып едім. Енді осы аймақта не істедік?! Шыны керек, бәрімізді Бугац қалашығының маңындағы кішкентай ауылдарға бөлді. Кишкунмайше деп аталатын ауылдағы екі қабатты шағын үйімізге үш күн бойы тек ұйықтау үшін ғана келдік. Себебі, таңертең бізді құрылтайға алып кетеді, түнде бірақ алып келеді. Бұл өлкеде көңілімізді таңертең автобус күтіп тұрғанда көтеретінбіз. Қалай десеңіз, суретке зер салыңыздар.

Дескриптор

1.Мәтінмен танысты.

2.Сұрақтарға жауап берді.

3.Оқушылар демалыс туралы өз ойларын айтты.

4.Мәтін мазмұнын түсінді.


Қалыптастырушы бағалау



Бастапқы

Қалыптасу

Қалыптасқан Жетілген


Кері байланыс. Ауызша және жазбаша








Сергіту сәті

«Қыдырып қайтайық» Төреғали ,Фарида

Әуенді атаңыз. Әуен тақырыппен қалай байланысқан.


2-тапсырма

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану


Бағалау критерийі

1.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады.


2.Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады.


3Төл сөз,төлеу сөз бен автор сөзін қатыстыра отырып, сойлем құрайды.


4Тыныс белгілерін қояды.

5.Тыныс белгінің қойылу себебін түсіндіреді.


Тапсырма

Топтық жұмыс

«Демалыстағы отбасындағы қызықты оқиға» тақырыбында диалог құрастырыныз.Төл сөз, төлеу сөз, автор өзі тыныс белгілерін қалай қояр едіңіз.



Дескриптор

1.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырды.


2.Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданды.


3.Төл сөз,төлеу сөз бен автор сөзін қатыстыра отырып, сөйлем құрады.


4.Тыныс белгілерін қойды.

5.Тыныс белгінің қойылу себебін түсінді.


Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс.


«Бағдаршам» әдісі

Жасыл түс– жұмыс барлық талаптарға сай орындалған.

Сары түс – менің сұрағым бар.

Қызыл түс –ұсынысым бар.


3-тапсырма

Ойлау дағдыларының деңгейі. Қолдану

Бағалау критерийі

  1. « Мысал» «өлеңінің тәрбиелік түйінін түсінеді.

  2. Төл сөз бен автор сөзін табады.

  3. Түсіп қалған тыныс белгілерін қояды.


Тапсырма

1.«Мысал» өлеңінің тәрбиелік түйінін табңыз.

2.Мәтіннен төл сөз, төлеу сөз, автор сөздерін табыңыз.

3. Қойылмаған тыныс белгілерін орнына қойыңыз.


«Адасқан тыныс белгілерді орнына қою»


1-топ

  • Бір Өгіз айдын шалқар көлге келді,

  • Жағалап суаты бар жерге келді.

  • Шілденің сарша тамыз ыстық кезі,

  • Бек қатты қаны қашып шөлдеп еді.

  • Су ішіп, көлдің шықты жағасына,

  • Мал еді көз тоятын қарасына.

  • Артықша бір көлбақа күншіл екен

  • Сол көлдің бақасының арасында.

  • Өгізді суға тойған Бақа көрді,

  • Секіріп көршісіне жетіп келді.

  • Боламын мен де сонау Өгіздей деп,

  • Жел тартып, ісіп-кеуіп, қарнын керді.


  • 2-топ

  • Сұрады жолдасынан: «Толдым ба? - деп,

  • -Өгіздей анау тұрған болдым ба?» - деп.

  • Өгіз бен екеуіне қарап тұрып,

  • Жолдасы жауап берді сондай бүй деп:

  • «Өгіздей болу саған қайда, шырақ,

  • Араңыз екеуіңіздің тым-ақ жырақ.


  • 3-топ

  • «Қарашы, енді қандай болдым?» - деді, -

  • Міне, мен жаңа әбден толдым», - деді.

  • Жолдасы тағы қарап денесіне:

  • «Қалпында қараң менен формың», - деді.

  • 4-топ

  • Дүниеде мұнан күншіл кем-ді Бақа,

  • Зорланды қарнын керіп енді Бақа.

  • Шыдамай жұқа қарын керуіне,

  • Жарылып сол арада өлді Бақа.

  • Күнәсі күндегеннің жаман қатты,

  • Күндеме біреуге Алла берген бақты.

  • Өгізді күндеп, сондай боламын деп,

  • Көлбақа онан қанша пайда тапты?!

  • Әуелде Құдай өлшеп берген дене,

  • Қаншама зорлағанмен артылмапты.

  • Нақыл сөз «Әлін білмес әлек» деген

  • Осындай әуре болған жаннан қапты.


Дескриптор


  1. «Мысал» өлеңінің тәрбиелік түйінін түсінді.

  2. Төл сөз бен автор сөзін тапты.

  3. Түсіп қалған тыныс белгілерін қойды.


Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі арқылы



4-тапсырма.

Ойлау дағдыларының деңгейі. Талдау


Бағалау критерийі

1.Сурет бойынша диалог құрастыра алады.

2.Таңдаған суретіне мәтін құрай алады.

3.Сурет сала алады.


Тапсырма Жұппен жұмыс

1Суретті сөйлете отырып, диолог құраңыз.

2. Ұнаған суретіңізге мәтін құрап көріңіз.

3.Отбасыңызбен демалысқа барғыңыз келген қиялыңыздағы суретті салыңыз.



«Ерікті тапсырма»


Дескриптор

1.Сурет бойынша диалог құрастырды.

2. Мәтін құрай алды

3.Сурет сала алды.


Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс.

«Жетістік сатысы» тәсілі

Ойлау дағдыларының деңгейі. Жинақтау.

4-тапсырма.


Бағалау критерийі

1.Жүйелігі, нақтылығы.

2.Тыныс белгілерінің дұрыс қойылуы.

3. Жазу колеграфиясы.


Тапсырма


Қайда , кіммен демалғанды ұнатасың?

«ПОПС»







Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс. Екі жұлдыз бір тілек


Оқулық
























































































































































































Аудио запись































































































































Әдісі





































































і
















Суреттерді сөйлету әдісі.





Жеке жұмыс














































әдісі





























Соңы

Оқушылар

-Мәтін мазмұнын айта біледі, диалог құрастыра алды.

-Мәтінді тілдік тұрғыдан талдады, төл сөз,төлеу сөз бен автор сөзін таба білді,өз ойын жаза алды.

- Шағын шығарма жаза алады,сурет сала білді.

-Тыныс белгі қоюда « » жетілдіру керек.

- Тыныс белгілерге қатысты тапсырмаларды күрделендіру керек.

-Қалыптастырушы бағалауға белгіледім.




Саралау


Сыныпта ынтымақтастық

атмосферасын орната отырып, демалыс орны, балалар лагері, саяжай, жайлау суреттері арқылы топқа бөліп алдым. Оқу үрдісін оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, қалыптатырушы бағалауды негізге ала отрып, тапсырмалар дайындадым. «Миға шабуыл» суреттер көрсету отырып бірнеше сұрақтар бердім. Нәтижесінде Хэттидің ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын,оқу үрдісі соғұрлым қарқынды жүзеге асатынын байқадым. .Жеке қабілетін ескере отырып,кері байланыспен қолдау көрсетемін. Жазған әңгіменің құрылымын суреттепсалыстырып,талдау жасатамын.

Оқушылардың басым бөлігі мәтінді тілдік тұрғыдан талдай алды. төл сөз бен автор сөзін таба біледі,өз ойларын жаза алады.

Барлық оқушылар демалыс туралы ойларын, мәтін мазмұнын айта біледі, диалог құрастыра алды.

Ерекше қабілетті білім алушыға : «Отан отбасынан басталады» деген тақырыпта шағын шығарма жаздыру арқылы саралаймын.



Бағалау- Берілген дескрипторларды қолданып, бағалау критерийін жүргіземін.






Бастапқы

Қалыптасу

Қалыптасқан Жетілген



Пәнаралық байланыс


Тақырып аясындағы материалдарды игеру мақсатымен әдебиет, ( өз өмір) пәндерімен және бүгінгі өмірмен байланыстырылады.





Құндылықпен байланыс.

Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтардан «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының Қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығын алдым. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтықты отбасында да қалыптастыруға баулыдым.




Рефлекция

Сабақ мақсатына қол жеткізу үшін оқыту мен оқудың заманауи әдістері оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру арқылы белсенді оқу тәсілдерін қолдана отырып,әртүрлі саралау тапсырмаларын беру арқылы жүзеге асатынын меңгердім.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!