Материалдар / Отбасындағы мерекелер. 1сынып дүниетану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасындағы мерекелер. 1сынып дүниетану

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасындағы мерекелер тақырыбында өтізілген студент жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
972
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексердім:

Сабақтың тақырыбы:

Отбасындағы мерекелер

Мұғалімнің аты-жөні:Каденова К.М

Күні:

СЫНЫП: 1

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

1.1.6.1 Отбасық мерекелердің бірін сипаттау

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Отбасылық мерекелер туралы түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі: Отбасындағы мерекелерді сипаттайды;

Кейбір оқушылар: Өз отбасындағы дәстүрлі мерекені қалай атап өтетінін жоспарлайды.

Тірек сөздер

Мереке – праздник – celebration;

Оқиға – событие – event.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі. жаратылыстану

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.


«Мозайка» әдісі

Мерекелік суреттерді құрастыру.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Тілек шоғы» оқушылар шеңбер болып тұрып, бір – біріне тілек айтады.

Өткен білімді қайталау:

«Кір жайғыш» әдісі.





Оқушылар қима қағаздарды құрасыру арқылы топтарға бөлінеді.





«Тілек шоғы»

Тренинг.





Оқушылар жіпке жайылған киімдерді жинап алу үшін ондағы сұрақтарға жауап береді.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушыларға кітаптағы «Отбасындағы мерекенің» анықтамасын оқып, түсіндіремін.


Отбасындағы мереке – ерекше дәстүр. Кішкентай қуанышты шағын мерекеге айналдыруға болады. Мұндағы ең маңыздысы отбасы мүшелерінің бірге болып, бір – біріне қуаныш сыйлауы.






Оқулық,

мәтіндер.



Оқушыларға негізгі сөздерді үш тілде меңгерту

Мереке – праздник – celebration;

Дәстүр – традиция – tradition;

Отбасылық дәстүрлер – семейные традиция – family tradition;

Оқиға – событие – event.





Ортасы

10 минут







Сен блесің бе?

Қазақта «Сүйінші сұрау» салты бар. Жақсы жаңалық айтып келген кісі үйдегілерден сүйінші сұрайды. Салт бойынша сүйінші сұраған адамға сыйлық беріледі.


Топтық жұмыс.

1-топ: «Туған күн» тобы. Отбасылық мерекелер туралы айтыңыз?

2-топ: «Бесік тойы» тобы. Отбасындағы мерекені анықтаңыз?

3-топ: «Тұсау кесер» тобы. Мерекені өткізуді жоспарлаңыз?

Оқулық, суреттер.

Сергіту сәті

3 минут

Сергіту сәті. Көңілді күн



Видео

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Бірлескен жұмыс.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

«Туған күн» мерекесін жоспарлау. Жеке ойланып, жұпта талқылайды. Топта бөлісіп, бір шешімге келіп ортаға шығып жоспарларын қорғайды.


Әр халықтың салт – дәстүрі бар. Ең маңызды салттың бірі – балаға ат қою. Қазақта бала есімінің мағынасына көп мән береді. Әдетте балаға белгілі және беделді адамдардың есімі беріледі. Баланың атын атасы немесе жасы үлкен кісі қояды.


«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.


Бағалау

Кері байланыс

  1. минут

Сабақтың аяғында оқушылардың сабақты қалай түсінгенің анықтау үшін «Инсерт» әдісін қолданмын.

  • Сабақ аяталды. Сау болыңыздар!



Көңіл – күйді білдіреін смайликтер арқылы бағалау.


Кері байланыс парағы.

«Инсерт» әдісі.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс




Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!