Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
С
Сабақтың тақырыбы: | О Уақыты:тбасы - шағын қоғам .
Отбасының берекесі |
МақсатыКүтілетін нәтиже | - Отбасы және ұлттық дәстүрлерді меңгереді;- Отбасы - шағын қоғам, отбасының мүшелері, отбасының басшысы, отбасы - біздің тірегіміз, біздің шаңырақ ұғымдарын ашқызу.- Отбасы қоры, отбасы және экономика ұғымдарының сабақтастығын көрсету.- Оқушылардың өз ойын мазмұнды тілде жеткізу, олардың өзара ұжымдаса жұмыс істеу, шығармашылық ізденіске түсу біліктерін жетілдіру.- Отбасы - шағын қоғам ұғымын аша отырып, оқушыларды отбасы мүшелерін сыйлауға, ана, әкенің алар орны ұғымдарының тәрбиелік мәнін ашу. |
Психологиялық ахуал
| Армысың, алтын күн!Армысың, туған жер!Армысың, мектебім!Армысың, қонақтар!Армысың, достарым!
| Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Үй тапсырмасын тексеру
| Тестік тапсырмалар1.Жәндіктер, балықтар,қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар. Сүтқоректілер деп-а) жануарлар дүниесін; ә) жануарлардың аттарын:в) жануарлар класын айтады. б) жануарлардың көптүрлілігін;2. Жәндіктердің 3 белгісі;а) қанаты, 6 аяғы, мұртшасы;ә) аяғы,тырнағы,қанаты;в) 3 бөлікті денесі,тырнағы,қанаты; б) тырнағы,6 бөлікті денесі; 6 аяғы;Балықтар ... тыныстайды.а) өкпесімен; ә) қанатымен;в) желбезегімен; б) торсылдағымен;
|
|
Қызығушылықты ояту | |
Мағынаны тану
Топтық жұмыс | Әңгімелесу.Бұл бөлімде ой түрткі жасау арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбын ашуға көмек беретін сұрақтар қою көзделеді.( Барлық баланы қатыстыру керек.)- Отбасына кімдер жатады?- Олар бақытты деп ойлайсыңдар ма?- Неге олай ойлайсыңдар?- Қазақ халқы қандай халық?- Өзіне Кімді үлгі етеді?- Неліктен?- Неке деген не?- Оны не бұзады?Отбасы-шағын қоғам.- Сонымен қоғам деген не? (Бізді қоршаған орта. Ол Отан, Ол Халық, Ол Президент, Ол мектеп, Ол ұстаз, Ол достары, Ол Отбасы, жанұя, Ол ата - ана, бауыларың, туыстарың)- Қоғамның несі болады? (Белгілі аймағы - Кең байтақ Қазақстан жері, басышысы - президенті, қоғам мүшесі - халық, )- Сонымен әр қоғамның аймағы басшысы, мүшесі болады, олар өзара қарым - қатынаста болады.)- Отбасы қандай қоғам екен? (Шағын қоғам).- Оның басшысы кімдер? (ата - ана)- Оның мүшелері кімдер екен? (Әке, ана, ата, әже, аға - іні, әпке - қарындас)- Ендеше бүгінгі сабақ қалай аталады деп ойлайсыңдар?- Отбасы.Тақтаға: Туған-туыс татулығы-отбасының берекесі. Тыңдайық, ойлайық. Біздің үйде кішкентай нәресте, бөпеміз бар оның аты ----------------- Қазақ халқы жас сәбиді аялап, әлпештеген, әрбір ана өз баласына арнап бесік жырын жырлаған екен. - Отан - туыстарыңАдамды қоршаған орта- отбасың - Ұстазың- мектеп достарыңЖеке жұмыс. Әр оқушы бағаланады.Отбасы қоғамының құрамы: Сурет конкурсы.1. Отбасының тұрағы ---------2. Отбасы басшысы ------------3. Отбасы мүшелері ------------4. Менің алар орным -------------- әр оқушы өз суретін түсіндіріп өтеді. |
Сергіту сәті | Бейне көрініс:Мен ауылға барамын. |
Ой толғаныс | Б)Отбасы. Топқа бөлініп отырады. Топтың жетекшісі болады.1 - абзацты оқыту:- Күбірлеп оқу.- Дауыстап оқу.№1 Шығармашылық жұмыс. Постер қорғау. |
Үйге тапсырма | Әркім өз отбасының құрамын жазып келеді. Менің отбасым сурет салу. | Күнделіктеріне жазып алу |
Бағалау
| Оқыту Отбасы ағашымен бағалау.
| Бағалау парақшасын толтырады. |
Кері байланыс | | Отбасы ағашымен бағаланады.
|