Материалдар / Өткенді бекіту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өткенді бекіту

Материал туралы қысқаша түсінік
Көмегі өте қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
2722
130 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 17.09.2018жҚатыспағандар саны:
Сынып: 2№6 ЖББОМ

Сабақтақырыбы:Өткенді бекіту Менің сүйікті ойындарым
Осысабақта қол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтемеу)Бір таңбалы және екі таңбалы ондықтан аттап өту арқылы ауызша қосуды және азайтуды, екі бір таңбалы саннан 11 санын құруды үйрену.

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:11 санының құрамымен танысады, есеп шығаруға арналған дайындық жұмыстарын жетілдіреді.


Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.Қатынас туралы біледі, есептер шығаруда қатесіз пайдаланады біледі


Кейбір оқушылар:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр
ТілдікмақсаттарСабақ барысында оқушылардың өз сөздерінде математикалық терминдерді дұрыс айтып және орынды қолдануына қолдау көрсетіп отырыңыз. Топпен немесе жұппен талқылау кезінде оқушы-лардың коммуникативті дағдысы дамиды (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелдеп айта білуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі
ҚұндылықтардыдарытуСыйластық жауапкершілік
ПәнаралықбайланыстарҚазақ тілі, дүниетану
АлдыңғыМеңгерілгенбілімОндықтан аттап өту арқылы қосу және азайта алады
Сабақтың барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басыІ Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық  дайындықОқушылар тұрып, бір-біріне қарап сәттілік тілейді.-Кел, жаныма тұр, сыныптас,Өз алақаныңды маған аш.Міне, менің қолым бос,Жылуыма жылу қос! Оқушылар қарсы тұрып, басбармақтан бастап кезек-кезек саусақтарының ұштарын бір-біріне тигізеді. 1- барлық2- істе3-саған4-сәттілік5-тілеймін6-алақандарын қосады -РАХМЕТ!«Мен-саған,сен-маған» ойыны арқылы екі топқа бөлініп, ондықтармен, 1-21 дейін тура және кейін санау, қайталау.Осы уақытқа дейін қанша санмен танысып келдік0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 деген сандармен танысып келді1. Тапсырма: Сұрақтарға жауар беру2Есік қандай геометриялық фигура? (төртбұрыш)3. Қосудың компоненттерін ата?4. 5 пен 7 - нің арасында қандай сандар бар? (6)5. 1 жылда неше ай бар? (12)6. Заттарды бір - біріне біріктіргенде қандай амал қолданамыз?Бүгінгі сабақтың тақырыбы:Өткен тақырып бойынша бекіту сабағыСабақтың мақсаты:Әртүрлі есептерді шешуде алгоритмдерді білу және қолдану.Бүгінгі сабақтан күтілетін нәтижелер:Өткен тақырыптар бойынша ондықтан аттап өту арқылы қосу және азайтуды, 11 санынның қрамын анықтауда амалдарды дұрыс қолдануды табауды біледі.















Сабақтың ортасы































































Сергіту сәті
Қызығушылықты ояту. Математикалық диктант 9+2 8+3 7+4 6+5 мәнін табу11 санының құрамын есептерде қолдануЖұптық жұмыс1 тапсырма Өрнектермен жұмыс. Сурет бойынша қосуға және азайтуға өзара байланысты теңдіктер жаз. Өз ойыңды айт.7+4= 8+3= 6+5= 9+2=4+ -7=4 -4=72. ЕсепА) Ата-анасы-8 ү.ойын 11 үстел ойыны Достары-?ү.о

Шешуі: 11-8=3 Жауабы: Достары 3 үстел ойынын сыйлады.Ә) Ата анасы-? Достары -3 11

Шешуі: 11-3=8Жауабы: Ата анасы 8 ү.ойынын сыйлады Ата анасы-8? Достары-3 Шешуі: 8+3=11 Жауабы: Барлығы 11 ү.оДәптермен жұмыс 3 тапсырма11-2 9+2 11+9 19+211-6 8+3 11-5 31-37+4 6+5 11-8 49+24 тапсырма Диаграмма құруДиаграмма бойынша «Нешеуі…» сөзін қолданып, топтағы балаларға сұрақ қоямын.1. Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек,1 - еуі тығылды, 1 - еуі жығылдыҚалғаны неше үйрек? (6)2. 10 асықтың 3 - нДосың сұрап алады,Айтшы сонда нешеуіӨз қолында қалады? (7)3. Екі ешкінің мүйізі нешеу? (4)




























Сабақтың соңы

Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
  • Сабақта не қызық болды?
  • Қандай қиындықтар кездесті?
  • Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?
  • Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау


  • Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беруКері байланыс кестені толтыру арқылы жасау:

    Денсаулық сақтауҚауіпсіздік техникасының сақталуы
    Бағалау



    Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау.





    Үйге тапсырма беру:№5 салыстыр
































































    Сабақтың тақырыбы: Өзім туралы өзім айтамын. Қадыр Мырза Әли. Не үшін?Мектеп: №6 ЖББОМ
    СЫНЫП: 2

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу. ақын өлеңіндегі тақырып пен идеяны ашуға мүмкіндік жасау; қазақ тілі пәнімен байланыстыру.2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру
    Сабақ нәтижесі:

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
    Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Сабақтың жоспары
    ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
    Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Психологиялық ахуал қалыптастыру: Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.
    Жаңа білім10 минут





    Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.- Ал, балалар, ақын ағаларың Қадыр Мырза Әлидің «Не үшін?» деген өлеңінің жақсы мен жақсылыққа қандай қатысы бар екендігін оқып, танысып көрейік. Оқушыларға өлеңді іштей оқу тапсырылады.



    Оқулық,мәтіндер.





    Ортасы 10 минут











    ҚолдануДәптермен жұмыс.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:- Сонымен, балалар, жақсы адамның бейнесін сомдап шығарамыз. Оның бойынан қандай қасиеттерді көргілерің келеді? (Балалардың сөздері тізбеленіп, сурет бойына жазыла береді).Мұғалім тақтаға плакат іледі. Онда адам бейнесі салынуы мүмкін (суретке қараңыз). Қызыл түсті маркермен балалардың сөздері жазыла бастайды:- Осы жақсы қасиеттер сендердің араларыңдағы балаларда бар ма? Немесе жұмыс түрін былай да беруге болады:- Өзің жақсылық деп ойлаған бір оқиғаны байқап қалған кезің болды ма? Сол жақсы қылықты 3-4-сөйлеммен жазып жеткізуге тырысып көрелік.Оқушылардың жұмыстарын мұғалім аралап оқып көреді де, бірнешеуін оқытады. Әр жұмыстың жетістігі аталып өтедіОқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Қызыл гүлім - ай"Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут



    Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

    Бағалау

    5 минут

    Кері байланыс3 минут
    Кері байланыс кемесі
    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!