Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өткiзгiштiң электр кедергiсi, өткiзгiштiң меншiктi кедергiсi, реостат.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жамбыл облысы, Шу ауданы, Еңбекші ауылы, Еңбекші орта мектебі
Физика пәнінің мұғалімі: Даданбаева Назгуль Жексенкуловна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3. А Мектеп: Еңбекші орта мектебі Электростатика негіздері Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Даданбаева Назгуль Жексенкуловна Сынып: 8 Қатысқандары: Қатыспағандары: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Өткiзгiштiң электр кедергiсi, өткiзгiштiң меншiктi кедергiсi, реостат. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.7– кедергінің физикалық мағынасын, оның өлшем бірлігін түсіндіру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттар |
Өткізгіштің электр және меншікті кедергісінің физикалық мағынасын түсіндіреді. Реостаттың құрылысы және қолдануын сипаттайды Электр және меншікті кедергісінің формуласын түрлендіреді Реостаттың қолдануына мысалдар келдіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерилері |
Өткізгіштің электр және меншікті кедергісінің физикалық мағынасын түсіндіреді. Реостаттың құрылысы және қолданылуын сипаттайды Электр және меншікті кедергісінің формуланы пайдалана отырып, есептеу жүргізеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Өткізгіштің электр және меншікті кедергісінің формулаларын, реостаттың құрылысын және қолданылуын ауызша және жазбаша сипаттай алады Қорытынды жасайды. (оқылым, жазылып, тыңдалым) Пәнге тән лексика мен терминология: электр, меншікті, кедергі, реостат, ток, кернеу, ток күші Диолог үшін пайдалы дәйекті сөздер: .............. .................... деп- өткізгіштің көлденең қимасы арқылы қандай да бір ................аралығында өтетін ......................сол уақытқа қатынасына тең ............................шама. .......................дегеніміз- тізбек бөлігіндегі ......................... өлшеуге арналған .................... . Тізбек бөлігіндегі ..................... – осы бөліктегі бірлік ..............................орнын ауыстыруы кезінде атқарылатын ........... .................................тең физикалық шама. Ток күші мен кернеудің ......... әріптерімен белгіленеді Ток күші, кернеу, кедергінің өлшем бірліктері .......... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық өмір бойы білім алуға топтық жұмыс арқылы дарытамын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика – есептер шығару дағдылары (амалдар қолдану) Сызу – сурет (конденсатор суреттері, схема) Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Ток күші, кернеу, кедергі, Ом заңы, элекр тізбегі,А.Ампер, Вольт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 12 мин |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Жағымды ахуалды қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбер» сергіту ұйымдастыру, оқушыларды тексеру, түгелдеу, сабаққа назарын аудару. Оқушылардың көңіл күйі көтеріңкі болуы үшін физикалық шамалар арқылы \I, R, U\ топқа бөлу арқылы өткен білімдерін тексеруге байланысты осы шамалар туралы айтады. «Кім жылдам» әдісі Формуласын жазып көрсет
Бағалау: Ауызша мадақтау Кері байланыс: ауызша |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 мин
|
«Сіз қалай ойлайсыз?» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойып, содан соң электронды оқулық арқылы бейнематериал көрсету. Оқушылар бейнематериалдарды көреді. Оқушылар өз пікірлерін айтады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді, толық жауап берілмесе бейнематериал қайтадан көрсетіледі.
Сұрақтар: Бейне материалдан ен көріп отырсыңдар?
Дескриптор: Резисторды қай жерлерде қолданылатынын айтады. Резистордың маңыздылығына сипаттама бере алады Бағалау: «Баспармақ» тәсілі Кері байланыс: ауызша
Топтық жұмыс: Саралау тапсырмалар «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі арқылы оқушыларға қандайда болмасын тапсырма берілгеннен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі – үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады. Тапсырма 1. 1-топ. Өткізгіштің пайдасы. кедергінің өткізгіштігі. Дескриптор: Білім алушы Мәтінді топпен талдайды. Өткізгіштің кедергісін пайдасын айтады Кедергінің өткізгіш көлемінің тәуелділігін айтады 2-топ. Меншіктік кедергі және есептелуі Дескриптор: Білім алушы Мәтінді топпен талдайды. Өткізгіштің меншікті кедергісін айтады Өтізгішті кедергісінің формуласы туралы айтады. 3-топ. Реостат пен резистор. Дескриптор: Білім алушы Мәтінді топпен талдайды. Реостат туралы айтады Резистор маңызын айтады Сөздік қоры: Кедергі(резистор) – сопротивление (ризистэнс) -resistance Өткізгіш-проводимость- conduction\ conductivity (кэндакшэн\кондактивити) Реостат-реостат(риоустэт)-rheostat Кернеу –напряжение (воултидж) -voitage Ток, Ток күші –ток, сила ток(карэнт) -current Ом*метр – ом * метр – om*meter Электр –электричество (илектрисити) -electricity «Тәрелке» әдісі. Деңгейлік тапсырмалар беріледі Тапсырма 1 Көлденең қимасының ауданы 1 мм2, ұзындығы 24,2 м константан сымнан жасалған электрпешінің қыздыру элементінің кедергісін анықтаңдар. Дескриптор: Есептің шартын жазады Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-іне түрлендіреді Меншікті кедергінің формуласын жазады Математикалық есептеулер жасайды. Тапсырма 2. Электр су қайнатқышы 4 кА ток күші мен 120 В кернеуге есептелген. Су қайнатқыштың қыздару элементін дайындалу үшін қажет нихром сымының ұзындығын табыңдар. Көлденең қимасының ауданы 0,39мм2. Дескриптор: Есептің шартын жазады Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-іне түрлендіреді Меншікті кедергі мен Ом заңының формуласын жазады Математикалық есептеулер жасайды. Тапсырма 3. 18 жаттығу. (1-2) есептер Дескриптор: Білім алушы Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-іне түрлендіреді Меншікті кедергі мен тығыздығына байланысты формуланы жазады. Есептеу жүргізеді Бағалау түрі: өзін – өзі бағалау Кері байланыс: «Жарайсың», «Керемет», «Өте жақсы» деп оқушыларды сабақ барысында ынталандырып отырамын. Жеке жұмыс. Оқушылар алған тақырыптары бойынша өз білімін тексереді. 1. Тізбектегі ток күшін реттеуге арналған құрал. а) резистор б)реостат в)амперметр г)вольтметр 2. Меншікті кедергінің формуласы а) б) в) г) 3. Кедергінің өлшем бірлігі а) Ом*м б)А в) Ом г) В 4. Өткізгіштің кедергімі оның несіне тура пропорционал? а)ауданына б)ұзындығына в)меншікті кедергісіне г)кедергісіне 5. меншікті кедергіні қандай әрпімен белгілейміз? а) ρ б) R в)S г) I 6. I*R шамасын осы тізбек бөлігінде қалай айтады. а) кедергінің түсуі б)кернеудің түсуі в) токтың түсуі г) кедергінің түсуі
Жауаптары: 1-б, 2-г, 3-в, 4-б, 5-а, 6-б Тапсырма жауаптары интерактивті тақтадан көрсетіледі. Бағалау: жеңімпазды анықтау Кері байланыс: от шашу |
Бейнематериал Bilimland.kz
Интербелсенді тақта.
АКТ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 мин |
Мұғалімнің үй тапсырмасын орындау туралы нұсқаулығы: Конденсаторлардың жасалу тарихы Найзағай тартқыштың құрылымы мен қолданылуы Егер сым арасындағы қашықтық 60 см құрағанда, ұзындығы 1км, диаметрі 9мм болатын ауалы екі сымды сызықтың сыйымдылығын анықтау К ері байланыс
Рефлексия «Сөйлемді аяқта». Оқушылар жазылған сөйлемдердің біреуін таңдап, оны әрі қарай жалғастырып, аяқтайды:
Үй тапсырмасы 25 оқып келу 18-жаттығу (1-2) Резисторлардың тұрақты және айнымалы түрлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сөз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сөз басқаларға қарағанда қабілетті тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушы-лардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты жоспарлау оқушылардың
танымдық қабілетін арттыру, сын тұрғысынан ойлау, меңгеруіне қол
жетімді етіп, қажеттіліктерін ескере отырып тапсырмаларды жеңіл,
ор Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |