Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өткізгіштің электр кедергісі. Өткізгіштің меншікті кедергісі, реостат
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
5468
16 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3А Тұрақты электр тогы Күні: Сынып:8 | Мектеп: № 30 Көктөбе орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Альжанова С Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы: | Өткізгіштің электр кедергісі. Өткізгіштің меншікті кедергісі, реостат | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.4.2.7- кедергінің физикалық мағынасын, оның өлшем бірлігін түсіндіру;8.4.2.8-есеп шығарғанда өткізгіштің меншікті кедергісінің формуласын қолдану | |
Сабақтың мақсаты | -өткізгіштің электр кедергісінің, меншікті кедергісінің физикалық мағынасын, реостат туралыақпаратты анықтау;-өткізгіштің электр кедергісінің, меншікті кедергісінің формуласын түсіндіру;-өткізгіштің электр кедергісінің, меншікті кедергісінің формулаларын қолданып есептерді шығару | |
Бағалау критерийлері | -өткізгіштің электр кедергісінің, меншікті кедергісінің физикалық мағынасы, реостат туралы ақпаратты айтады-өткізгіштің электр кедергісінің, меншікті кедергісінің формуласын түсіндіреді-өткізгіштің электр кедергісінің, меншікті кедергісінің формулаларын есептер шығару барысында қолданады | |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу және түсінуҚолдану | |
Тілдік мақсаттар | Өткізгіштің кедергісіне, меншікті кедергіге, реостатқа ауызша және жазбаша түсінік береді | |
Пәндік лексика және терминология | Кедергі, меншікті кедергі, реостат, амперметр, вольтметр,электр тізбегі,кернеу, ток күші | |
Диологқа және жазуға қажет сөз тіркестері | Тізбектегі ток күші---------------, ал кернеу---------------- өлшенеді.Тізбектегі ток күшін реттеу үшін-------------- қолданылады.Ұзындығы 1м, көлденең қимасының ауданы 1м2 заттан жасалған өткізгіштің кедергісі сол заттың --------------- деп аталады. | |
Құндылықтарға баулу | -тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулудақолдану | |
Пәнаралық байланыс | -математика: есептеулер жүргізу және формуланы түрлендіру, тура және кері пропорционалдық тәуелділік;-информатика: АКТ- ны қолдану;-химия: металл өткізгіштер | |
Алдыңғы білім | -5 сыныптағы жаратылыстану курсынан денелердің электрленуі жайлы біледі, 7 сыныптан үлкен және кіші сандарды стандарт күйде жаза біледі.. Электр тогы, электр тізбегі, тізбек бөлігі үшін Ом заңы | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар |
Сабақтың басы Сабақтың ортасы(22 мин) Сабақтың соңы(6 мин) | 1.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа даярлығын тексеріп, назарын сабаққа аудару.2.Топқа бөлу. «Мозайка » әдісі арқылы оқушыларға тақырыпқа байланысты «Амперметр», «Вольтметр», «Жалғағыш сымдар» суреттері салынған қағаздар қиылып беріледі, сол қағаздарды құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.3.Ширату жаттығулары; «Жылжымалы шеңбер» әдісімен ұйымдастырылады. Оқушылар шеңбер құрады және 1,2 сандарын санайды.2 санын айтқан оқушылар 1 санын айтқан оқушыларға қарама-қарсы тұрады.Сонда 1 санын таңдаған оқушы шеңбердің сыртында,2 санын таңдаған оқушы шеңбердің ішінде қалады.Сұрақ қоятын оқушыларға түрлі-түсті стикерлер таратылады.Дұрыс жауап берген оқушы стикерді алады.Сұраққа жауап берген оқушы келесі сұраққа орындарын жылжыту арқылы жауап береді.Дұрыс таба алмаған жағдайда стикер ала алмайды.Белсенді оқыту:«Сен – маған,мен-саған» стратегиясы бойынша алдыңғы сабақтардан сұрақтар қою арқылы оқушылардың білімдерін пысықтау.(Сыныппен жұмыс) -Электр тогы дегеніміз не?(Зарядталған бөлшектердің реттелген бағытталған қозғалысы) -Электр тізбегі неден тұрады?(Ток көзінен,жалғағыш сымдардан,тұтынушылардан)-Тұрақты ток көздерін атаңыз? (Гальвани элементі, аккумулятор,элетрофор машинасы)-Ток күшінің бірлігі (Ампер)-Кернеудің бірлігі (Вольт)-Ток күшін өлшейтін құрал қалай аталады? (Амперметр)-Вольтметр тізбекке қалай жалғанады? ( Параллель) | Амперметр, вольтметр, жалғағыш сымдардың суреттері салынған қиындылар Сұрақтар жазылған стикерлер «Bilimland»тәжірибе көрсетіледіИнтербелсенді тақтавидеотаспа суреттер реостат және резистор |
4 Жаңа сабақтың тақырыбын ашу«Bilimland» - пен жұмыс (бейнефильм).«Ойлан,тап!»әдісі (жалпы сыныпқа берілген тапсырма,интербелсенді тақтада көрсетілген видеотаспадан өткізгіштерді кезек-кезек жалғағанда ток мәндері әр түрлі болатындығын анықтайды)Проблемалық жағдай: өткізгіштерді кезек-кезек жалғағанда ток мәндері әртүрлі болады. Неге?Кедергі өткізгіштің қандай қасиеттеріне және қалай тәуелді?5. Бағалау критерийін құрылымдастыруМұғалім оқу мақсатын хабарлап, бағалау критерийін жасау үшін оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгілері келетінін, не білгілері келетінін сұрайды,соған сәйкес бағалау критерийін құрастырады. Мұғалім әр оқушыға саралау тапсырмаларын береді. Оқушы қажеттілігіне қарай тапсырманы таңдайды. Тапсырманы анағұрлым ерте біткен оқушыға «қарқын» тәсілі бойынша зерттеу тапсырмасы дайындалады. Оқушылар тапсырманы орындап болғаннан кейін мұғалім берген үлгіге қарап жауаптарын тексереді.ТАПСЫРМА №1Мәтінмен жұмыс. «IDEAL» тәсілі; Оқушылар проблемалық жағдаяттар берілген ақпаратпен жұмыс жасайды.Графиктік органайзер арқылы «Дөңгелек үстел» әдісін қолданамын.Оқушылар мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтайды, проблеманы сипаттайды. Проблеманың шешу жолдарын анықтайды, оған әрекет жасайды. Шешімін қорытындылап айтады.1топ Түрлі өткізгіштердегі кедергілер неліктен әртүрлі болады?2-топ Не себепті сымның ұзындығын ұзарту кедергінің артуына, ал қалыңдығын ұзарту- оның азаюына алып келеді?3-топ.Өткізгіштің кедергісінің,меншікті кедергінің формуласын жазу және оны түсіндіру. Реостат жайлы түсінік айтады.Ойлау дағдысының деңгейі: (барлық оқушыларды оқу мақсатына жетелейтін мазмұн)-түсінуДескриптор:-түрлі өткізгіштердегі кедергілердің әртүрлі болу себебін айтады- кедергі өткізгіштің ұзындығына тура пропорционал, ал көлденең қимасының ауданына кері пропорционал екенін айтады- өткізгіш кедергісінің, меншікті кедергінің формуласын жазады, түсіндіреді. Реостат жайлы айтады.Белсенді әдіс-тәсілдер; «Дөңгелек үстел» топтық жұмыс.ҚБ:.топтардың өзара бағалауыКері байланыс: ауызша беріледі.«Сендвич» әдісі арқылы екі жақсы пікір және бір ұсыныс айтыладыТАПСЫРМА 2.Барлық оқушылар орындай алатын тапсырма:«Кім жылдам?» әдісі (кестені сәйкестендіру)Әр оқушыға төмендегі үлгідегі кесте таратылады. Оқушылар сәйкестендіру кестесін толтыруға тырысады. Оқушылар тапсырманы орындап болғаннан кейін, жұппен бір-бірінің жауаптарын салыстырады. Соңында мұғалім берген үлгіге қарап дұрыс жауаптарын тексереді. Дескриптор; Белсенді әдіс-тәсілдер: «Кім жылдам?» әдісі жеке жұмыс.ТАПСЫРМА №3.Оқушылардың басым бөлігі орындай алатын тапсырма: «Түрткі сұрақтар» әдісі,формуладағы физикалық шамаларды салыстырады (әр топқа бір тапсырмадан беріледі) Дескриптор: - өткізгіш кедергісінің формуласын біледі- формуладан белгісіз шаманы табады- шамаларның тура және кері пропорционалдығын түсіндіредіҚалыптастырушы бағалау түрі: өзара бағалауҚалыптастырушы бағалау тәсілі: «Басбармақ» 4. «Сатылы есептер» әдісі арқылы есептер шығарады. 1-есеп1800м тереңдікте бұрғылау үңғымасына тоқты жеткізетін сымның көлденең қимасының ауданы 6,2мм2,жалпы кедергісі 4,7 Ом.Сымның меншікті кедергісін анықтаңдар. 2-есепЭлектр пешін кернеуі 220В-тық желіге жалғағанда ондағы ток күші 5А болатындай диаметрі 1,2мм2 нихром өткізгішінің ұзындығы қандай болуы тиіс. 3-есепКөлденең қимасының ауданы 05мм2 және ұзындығы 6м нихром сымының ұштарына 40В кернеу берілген.Сымдағы ток күшін табыңдар. Ойлау дағдысының деңгейі; (Оқушылардың басым бөлігінің оқу мақсатына жетелейтін мазмұн )-қолдану.Белсенді әдіс-тәсілдер: «Сатылы есептер» жұптық жұмыс.Саралау; нәтижеге байланысты және қолдау көрсету арқылы.( бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетемін және ынталандыру)5. Тапсырманы анағұрлым ерте бітіріп қоятын оқушыларға арналған саралау тапсырмасыТапсырма (жеке жұмыс) «Қарқын» тәсіліКейбір оқушылар орындай алатын тапсырма Эксперименттік тапсырмаТізбектегі ток күшін бірқалыпты өзгерту үшін неліктен сырғақты реостатты пайдаланады? Оқушы тізбекке реостат жалғап эксперимент көрсетеді.Тізбекке қосылған сым бөлігінің ұзындығын өзгерте отырып, тізбектің кедергісін және ондағы ток күшін де өзгертуге болатынын айтады.Аспаптың көлемін кішірейту үшін сымды керамикалық цилиндрге тығыздап орайды. Әр орам бір-бірінен сымды қаптап тұрған окалин қабатымен оқшауланған. Орамның жоғары жағына жылжымалы контактісі бар білік орнатылған. Жылжымалы білік орам сымдарына үйкелу нәтижесінде сымды қаптаған окалин қабаты түседі. Орам сымдарындағы электр тогы жылжымалы контакті арқылы білікке өтеді. Қалыптастырушы бағалау түрі: өзін-өзі бағалауҚалыптастырушы бағалау тәсілі: үлгіге қарап бағалауКері байланыс түрі: өзіндік рефлексия Кері байланыс: БББ кестесі (Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша түсінгендерін айтады) Рефлексия: Оқушылар стикерге бүгінгісабақ туралы өз ойларын жазып көңіл-күй смайлигіне жабыстырады. «Сұрақтары бар қорап әдісі»;Кабинетте қорап қойылып,оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады.Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Үйге тапсырма: 1. Электр кедергісінің физикалық мағынасын түсіндіріңіз2. Өткізгіштің кедергісіне және меншікті кедергісіне арналған формуланы түсіндіріп, түрлендіру жасаңыз3. Меншікті кедергінің әртүрлі өлшем бірліктерін пайдаланып, олардың арасында байланыс орнатыңыз | ||
Қосымша ақпарат |
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Пәнаралық байланыс;денсаулық пен қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі) |
Сабақты жоспарлауда оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып тапсырмаларды жеңіл,орта,күрделіге қарай құрастырамын.Сабақ мақсатына жету үшін тиімді әдістерді пайдаланып іске асырамын.Күрделі тапсырмаларды орындай алатын оқушыларды диалог және қолдау көрсету арқылы саралаймын. Қабілетті оқушыларға қабілетін арттыру мақсатында берілген тақырыпқа сүйене отырып ғылыми жұмыс жасауға бағыт-бағдар беріп отырамын. | Әр әдіс-тәсілдердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушыларды «Бас бармақ» әдісі, «От шашу» әдістері арқылы бағаланады. Өзара және өзін-өзі бағалау бойынша оқудың күтілетін нәтижелері түсінікті және анық болу керек, сол арқылы оқушылар олардың біраз немесе барлық бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтайды және нені жақсарту керектігін біледі. «Сендвич» әдісі арқылы екі жақсы пікір және бір ұсыныс айтыладыОқушылармен әрбір белсенді оқу әдістері бойынша кері байланыс жасалынды. «БББ» кестесін толтыру арқылы кері байланыс жасалады.Дескриптор арқылы өзін-өзі және өзара бағалау жүргізіледі.Бағалау парағы арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды. | Сабақ барысында оқушы қауыпсіздігіне қатысты шараларды бақылап отырамын. Электр тогыменжұмыс жасау кезінде ереже қауіпсіздігі сақталады.Бейнефильм,интертақта,интернет пайдаланамын-тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолданамын -бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге үйретемін-математика: есептеулер жүргізу және формуланы түрлендіру, тура және кері пропорционалдық тәуелділік;-информатика: АКТ- ны қолданамын-химия: металл өткізгіштер |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)