Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің Ә. Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    КГУ «Гимназия №1 имени А. Бокейханова отдела образования г.Тараз управления образования акимата Жамбылской области»

    MSI «Gymnasium 1 named after A. Bokeikhanov of the Taraz Education Department, Education Department of the Akimat of Zhambyl region»

    Қысқа мерзімді жоспар / Краткосрочный план / Short-term lesson plan

        

    Бөлім / Раздел / Subject

    Unit 7. The natural environment

    Педагогтің аты-жөні / ФИО педагога / Teacher’s name

    Kasymova Zukhra Karimovna

    Күні / Дата / Date


    Сынып / Класс / Grade:

    2 Ғ

    Қатысушылар саны: / Количество присутствующих: / Present:

    Қатыспағандар саны: / Количество отсутствующих: / Absent:

    Оқулық / Учебник / Student’s Book

    Smiles 2

    Сабақтың тақырыбы / Тема урока / Theme of the lesson

    The Drum

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары / Цели обучения в соответствии
    с учебной программой / Learning objectives

    2.2.3.1 use a limited range of basic words, phrases and short sentences to describe objects, activities and classroom routines;

    2.3.6.1 understand with considerable and particularly visual support, some specific information in short, simple texts on familiar topics;

    2.5.9.1 use common present simple forms [positive, negative, question] and contractions to talk about what you want and like and habits and facts;

    2.5.13.1 use can to talk about ability and to make requests and offers, use can/can’t to talk about permission;

    Сабақтың мақсаты / Цели урока / Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • correctly express their thoughts in speech

    • complete the tasks correctly

    • understand the main points of the lesson

    • read, translate and spell out

    Бағалау критерийлері / Критерии оценивания / Assessment criteria

    Complete the tasks correctly

    Answer to the questions correctly

    Express their thought in speech

         

    Сабақтың барысы / Ход урока / Plan:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт / Этап урока/ Время / Lesson steps / timing

    Педагогтің әрекеті / Действия педагога / Teacher’s activities

    Оқушының әрекеті / Действия ученика / Students’ activities

    Бағалау / Оценивание / Assessment

    Ресурстар / Ресурсы / Resources

    Beginning of the lesson

    6 min

    Organization moment:

    Teacher greets students

    - Are you ready for the lesson?

    -Good afternoon

    -How are you doing today?

    -What day of the week is it today?

    -What date is it today?

    -What is the weather like today?

    Checking homework.

    Make sentences with previous words.

    Example: My favorite season is summer. In summer, the weather is hot. I like summer, because I like eating ice cream.

    Warm up. Phonetic drill.

    |ʌ| - sun, sunny, summer, sunglasses, drum.

    |eɪ| - rain, rainy, sail, skate, favorite, take.

    |ʊ| - wood, foot, good, shook.

    S-s respond to greeting



    S-s respond to the questions

    S-s present their home task


    S-s repeat after teacher

    Oral assessment

    -Very good!

    -Excellent!

    Descriptor:

    A learner completes the tasks correctly.

    • Presents the home task.

    • Repeat the sounds of English vowels after teacher.


    Middle part I

    28 min

    DEMONSTRATION METHOD

    Teacher turns on the sound of a drum, learners have to guess what about we are going to talk.

    - Drum

    - Music

    Teacher presents them learning objectives of the day.

    1. Let`s revise our previous words.

    What can animals do or like to do?

    Teacher shows flashcards to the learners, and they have to make sentences by looking at the cards.

    - The cat likes fish.

    - The dog can run.

    - The parrot can`t crawl.

    - The girl doesn`t like pasta.

    Then children give an answer to the questions about weather, seasons or month?

    - Is it sunny today? Yes, it is.

    - Is it stormy? No, it isn`t.

    - What is your favorite season?

    - My favorite season is summer.

    - Why?

    - Because I like swimming. etc.

    Descriptor:

    1. Student listens to the teacher carefully.

    2. Student answers to the questions correctly.

    Assessment with points. 1 point for right given answer.

    2. Pre-reading

    Presenting new words.

    Teacher shows pictures using interactive board, learners guess what it is in Russian or Kazakh. Then teacher gives the translation of the words in the next slide.

    New words

    Drum – [drʌm] – Барабан

    Wood – [wʊd] – Құбыр – Дудка

    Bread – [bred] – Нан – Хлеб

    Pot – [pɒt] – Құмыра – Горшок

    Coat – [kəʊt] – Сыртқы киім – Верхняя одежда

    Work in Pairs

    1. Write missing letter.

    Teacher give card the words where letters are missed learners need to write them.

    DR__M

    C__A__

    W__O__

    P__T

    B__EA__

    1. Find and gather the words.

    Teacher gives letters with new words, and they have to gather and find the word.

    Descriptor:

    1. Student looks and finds the word from the given letters.

    2. Student shows what they have gathered.

    Assessment with points. 1 point for right given answer.





    S-s listen and answer


















    S-s learn by heart new words





    S-s write missing letters


    S-s unscramble the words.

    Oral assessment

    You are right!

    Good!

    Not bad!

    Brilliant!

    Descriptor:

    A learner completes the tasks correctly.

    • Listen and answer to the questions.

    • Learn by heart the words.

    • Look and complete the task.

    1-7 points



    Flashcards


























    PPT




    Flashcards


    Smiles 2 Page 98

    Relaxation

    3 min

    Energizer relaxation time.

    Some physical exercises

    S-s listen and repeat


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Касымова Зухра Каримовна
    09 Мамыр 2022
    405
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Открытый урок 2 класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Открытый урок 2 класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Открытый урок на тему "The Drum. A story from India" был проведен 2 классе. Цели и задачи подобраны хорошо, имеются задания для закрепление прошлого материала и внедрение нового материала, таких как, новые слова и работа в парах и групповая.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің Ә. Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    КГУ «Гимназия №1 имени А. Бокейханова отдела образования г.Тараз управления образования акимата Жамбылской области»

    MSI «Gymnasium 1 named after A. Bokeikhanov of the Taraz Education Department, Education Department of the Akimat of Zhambyl region»

    Қысқа мерзімді жоспар / Краткосрочный план / Short-term lesson plan

        

    Бөлім / Раздел / Subject

    Unit 7. The natural environment

    Педагогтің аты-жөні / ФИО педагога / Teacher’s name

    Kasymova Zukhra Karimovna

    Күні / Дата / Date


    Сынып / Класс / Grade:

    2 Ғ

    Қатысушылар саны: / Количество присутствующих: / Present:

    Қатыспағандар саны: / Количество отсутствующих: / Absent:

    Оқулық / Учебник / Student’s Book

    Smiles 2

    Сабақтың тақырыбы / Тема урока / Theme of the lesson

    The Drum

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары / Цели обучения в соответствии
    с учебной программой / Learning objectives

    2.2.3.1 use a limited range of basic words, phrases and short sentences to describe objects, activities and classroom routines;

    2.3.6.1 understand with considerable and particularly visual support, some specific information in short, simple texts on familiar topics;

    2.5.9.1 use common present simple forms [positive, negative, question] and contractions to talk about what you want and like and habits and facts;

    2.5.13.1 use can to talk about ability and to make requests and offers, use can/can’t to talk about permission;

    Сабақтың мақсаты / Цели урока / Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • correctly express their thoughts in speech

    • complete the tasks correctly

    • understand the main points of the lesson

    • read, translate and spell out

    Бағалау критерийлері / Критерии оценивания / Assessment criteria

    Complete the tasks correctly

    Answer to the questions correctly

    Express their thought in speech

         

    Сабақтың барысы / Ход урока / Plan:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт / Этап урока/ Время / Lesson steps / timing

    Педагогтің әрекеті / Действия педагога / Teacher’s activities

    Оқушының әрекеті / Действия ученика / Students’ activities

    Бағалау / Оценивание / Assessment

    Ресурстар / Ресурсы / Resources

    Beginning of the lesson

    6 min

    Organization moment:

    Teacher greets students

    - Are you ready for the lesson?

    -Good afternoon

    -How are you doing today?

    -What day of the week is it today?

    -What date is it today?

    -What is the weather like today?

    Checking homework.

    Make sentences with previous words.

    Example: My favorite season is summer. In summer, the weather is hot. I like summer, because I like eating ice cream.

    Warm up. Phonetic drill.

    |ʌ| - sun, sunny, summer, sunglasses, drum.

    |eɪ| - rain, rainy, sail, skate, favorite, take.

    |ʊ| - wood, foot, good, shook.

    S-s respond to greeting



    S-s respond to the questions

    S-s present their home task


    S-s repeat after teacher

    Oral assessment

    -Very good!

    -Excellent!

    Descriptor:

    A learner completes the tasks correctly.

    • Presents the home task.

    • Repeat the sounds of English vowels after teacher.


    Middle part I

    28 min

    DEMONSTRATION METHOD

    Teacher turns on the sound of a drum, learners have to guess what about we are going to talk.

    - Drum

    - Music

    Teacher presents them learning objectives of the day.

    1. Let`s revise our previous words.

    What can animals do or like to do?

    Teacher shows flashcards to the learners, and they have to make sentences by looking at the cards.

    - The cat likes fish.

    - The dog can run.

    - The parrot can`t crawl.

    - The girl doesn`t like pasta.

    Then children give an answer to the questions about weather, seasons or month?

    - Is it sunny today? Yes, it is.

    - Is it stormy? No, it isn`t.

    - What is your favorite season?

    - My favorite season is summer.

    - Why?

    - Because I like swimming. etc.

    Descriptor:

    1. Student listens to the teacher carefully.

    2. Student answers to the questions correctly.

    Assessment with points. 1 point for right given answer.

    2. Pre-reading

    Presenting new words.

    Teacher shows pictures using interactive board, learners guess what it is in Russian or Kazakh. Then teacher gives the translation of the words in the next slide.

    New words

    Drum – [drʌm] – Барабан

    Wood – [wʊd] – Құбыр – Дудка

    Bread – [bred] – Нан – Хлеб

    Pot – [pɒt] – Құмыра – Горшок

    Coat – [kəʊt] – Сыртқы киім – Верхняя одежда

    Work in Pairs

    1. Write missing letter.

    Teacher give card the words where letters are missed learners need to write them.

    DR__M

    C__A__

    W__O__

    P__T

    B__EA__

    1. Find and gather the words.

    Teacher gives letters with new words, and they have to gather and find the word.

    Descriptor:

    1. Student looks and finds the word from the given letters.

    2. Student shows what they have gathered.

    Assessment with points. 1 point for right given answer.





    S-s listen and answer


















    S-s learn by heart new words





    S-s write missing letters


    S-s unscramble the words.

    Oral assessment

    You are right!

    Good!

    Not bad!

    Brilliant!

    Descriptor:

    A learner completes the tasks correctly.

    • Listen and answer to the questions.

    • Learn by heart the words.

    • Look and complete the task.

    1-7 points



    Flashcards


























    PPT




    Flashcards


    Smiles 2 Page 98

    Relaxation

    3 min

    Energizer relaxation time.

    Some physical exercises

    S-s listen and repeat


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ 2 сынып
    09.05.2022
    405
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Касымова Зухра Каримовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации