Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі26.11.2018ж | Сейсенбі27.11.2018ж | Сәрсенбі28.11.2018ж | Бейсенбі29.11.2018ж | Жұма30.11.2018ж |
Балаларды қабылдау | 08.00-8.50 | «Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. | Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. | Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. | Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. | Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. |
Ата – аналармен әңгімелесу | Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; | «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу. | Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу; | Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу | Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; | |
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) | «Вагондарға дөңгелек таңдау» Ойынның мақсаты:геометриялық пішіндерді ажыратуға, қасиеттерін білуге жаттықтыру, ойлауқабілетін дамыту. | «Әдемі кілемшелер» Ойынның мақсаты:бөліктерден кілемше жасауға үйрету; қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту;ұйымшылдыққа тәрбиелеу. | «Зейінді бол» Мақсаты:Күрделі геометриялық суреттен үшбұрышты, төртбұрышты, шеңберді көрсетебілу. | «Сиқырлы суреттер» Ойынның мақсаты:балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту. | «Мынау қай пішін?» Мақсаты: Геометриялықпішінді сипалап анықтау арқылы айта білу. | |
Таңертеңгі жаттығу | Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту. Кешен № | |||||
Таңғы ас | 8.50-09.20 | Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету | АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту | Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу | Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету | АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту |
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық | 09.20-09.30 | Дидактикалық ойын: «Не жоқ?» Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту. | «Бақшадағы өнімдер» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету. | «Өзара айырмашылығын тап» Мақсаты: 1.Суреттерді салыстыра отырып, айырмашылығын тапқызу. 2.Сөйлеудағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілетін жетілдіру. | «Дауыстап санау» дидактикалық ойыны Ойынның мақсаты: Дауыстап санауға, қорытынды санды есте сақтауға үйрету. | «Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта» Ойынның мақсаты:Ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту. |
Ұйымдастырылған оқу қызметтері | 09.30-10:35 | 1.СуретТақырыбы: «Киіз үйдің керегелері»Мақсаты: Әртүрлі бағыттағы тура сызықтар мен олардың қиылысуын жүргізе білуді үйрету.Киіз үйдің керегелері туралы түсініктерін кеңейту, жуан,жіңішке таяқшаларды рет-ретімен салуды, қарындашты қолдануды үйретуді жалғастыру. Үстел-үсті ойыны: «Киіз үйді құрастыр»Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап.Интеграция: «коммуникация», «Таным», Көрнекіліктер: киіз үй суреті, Қостілдік: киіз үй-юрта, Күтілетін нәтиже: -Киіз үйдің керегелері туралы түсініктерін кеңейту-Киіз үй құрылысын білу- жуан,жіңішке таяқшаларды рет-ретімен салуды, қарындашты қолдануды2.МузыкаТақырыбы: «Ұлы дала ұланымын»Мақсаты: Елдің әдет-ғұрпы мен тарихын музыкамен байланыстыра рухани тәрбиелеу. Музыканың ырғағын дәл бере отырып, сермеу, серпілу қимылдарын орындауӘуенді ырғақты қимыл:«Батырлар биі» А.Еңсепов Музыка тыңдау: «Атамекен» Е.ХасанғалиевӘн айту: «Елімнің ертеңгі иесі-біз» А.ЕспенбетоваОйын ойнау: «Тақия тастамақ» Ұлттық ойын | 1.Көркем әдебиетТақырыбы: «Отан» өлеңі Е. ӨтетілеуұлыМақсаты: өлеңді эмоционалды қабылдай отырып, мәнерлеп айтуға, тыңдап, түсіне білуге үйрету. Өз еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.Дидактикалық ойын:«Менің сүйікті қалам».Ойынның шарты: балалар дөңгелене шеңберге тұрады. Ойын бастаушы «Сүйікті қалаңды ата!»- деп, допты бір балаға лақтырады. Келесі бала ойынды одан әрі жалғастырады.Біздің Отанымыз – Қазақстан.Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,оқу,жаттау, Интеграция: «коммуникация», «Таным», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «өз елім» слайдҚостілдік: отан-родина,Күтілетін нәтиже:өлеңді, мәнерлеп айтуды;- тыңдап, түсіне білуге үйрету. -Өз еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.2.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Үлкен және кіші» Мақсаты: Заттар шамасы бойынша әртүрлі болатындығы жайлы түсінік беру.Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі затты салыстыру. Шаманы салыстыруда беттестіру және тұтастыру тәсілдерін қолдану. Дид-қ ойын: «Хайуанаттар бағына саяхат» Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу, салыстыруИнтеграция: «коммуникация», «денсаулық», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: Ұзындығы және ені бойынша бірдей заттар,әр түрлі суреттерҚостілдік: отан-родина,Күтілетін нәтиже:Шаманы салыстыруда беттестіруді,- тұтастыру тәсілдерін қолдана алады;- Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі затты салыстыруды. 3.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Бір аяқпен секіру(4-5рет, оң және сол аяқпен).Қапшықты оң және сол қолымен көлдененінен нысанаға (2-2,5м.қаш-н) дәлдеп лақтыру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.Қимылды ойын:«ЭКСПО-ға жол» | 1.Сөйлеуді дамытуТақырыбы: М. Хакімжанованың «Отан» өлеңіМақсаты: Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыруда ойындарды кеңінен қолдану. Отанды, туды құрметтеуге тәрбиелеу;тіл байлықтарын дамыту.Дид-қ ойын: «Не? Қайда? Қашан?»Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,оқу,жаттау, сұрақ-жауап.Интеграция: «Денсаулық», «Таным», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «өз елім» слайдҚостілдік: отан-родина,Күтілетін нәтиже:Отанды, туды құрметтеуге тәрбиелеу;-тіл байлықтарын дамыту-Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру2.ҚұрастыруТақырыбы: «Бәйтерек» монументі (қағаздан құрастыру жұптық жұмыс)Мақсаты: бәйтерек ғимаратын қатты қағаздарды дұрыс қолдана отырып құрастыруды үйрету;туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;қағаз бөлшектерін бір-біріне желімдеу, бұрыштарымен жақтарын бүктеу, беттестіру іскерліктерін дамыту. Дид-қ ойын: «Айырмашылығын тап» Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап.Интеграция: «коммуникация», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «Бәйтерек» монументіҚостілдік: туған жер- родная земля; Күтілетін нәтиже: қағаз бөлшектерін бір-біріне желімдеу, -бұрыштарымен жақтарын бүктеу, -беттестіру іскерліктерін дамыту. 3.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар: Қысқа секіртемен секіру(демалу үзілістері бар 2-3реттен, 10рет секіру).Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Табан мен алақанға сүйеніп, төрттағандап еңбектеу.Қимылды ойын:«Бәйтерекке кім жылдам барады?» | 1.ЖаратылыстануТақырыбы: «Қай жерде өседі?»Мақсаты: Табиғаттың жанды нысандары және ерекшеліктері туралы түсініктерінжүйелеу. Балабақша аумағындағы жəне жақын, алыс мекендердегі өсімдіктерді (ағаштар мен бұталар) ажырату жəне атай білу дағдыларын дамыту.Дид-қ ойын: «Қай ағаштың жапырағы?»Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап.Интеграция: «коммуникация», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «жанды жансыз» суреттеріКүтілетін нәтиже: -Балабақша аумағындағы ағаштар мен бұталарды ажырату ағаштарды атай білу дағдыларын дамыту. 2. МузыкаТақырыбы: «Ұлы дала ұланымын»Мақсаты: Елдің әдет-ғұрпы мен тарихын музыкамен байланыстыра рухани тәрбиелеу. Музыканың ырғағын дәл бере отырып, сермеу, серпілу қимылдарын орындауӘуенді ырғақты қимыл:«Батырлар биі» А.Еңсепов Музыка тыңдау: «Атамекен» Е.ХасанғалиевӘн айту: «Елімнің ертеңгі иесі-біз» А.ЕспенбетоваОйын ойнау: «Тақия тастамақ» Ұлттық ойын | 1.МүсіндеуТақырыбы: «Байтерек монументі»Мақсаты: Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескере отырып, Байтеректің мүсінін жасауға үйрету. Кескішпен түрлі безендірулер жасауға дағдыландыру.Үстел-үсті ойыны: «Бәйтерек қандай?»Күтілетін нәтиже: Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескеру;- Байтеректің мүсінін жасауға үйрету.- Кескішпен түрлі безендірулер жасауға дағдыландыру2.Дене шынықтыру«Бәйтерекке кім жылдам барады?»3. Бір аяқпен секіру(4-5рет, оң және сол аяқпен).Оң және сол қолымен көлд ененінен нысанаға (2-2,5м.қаш-н) дәлдеп лақтыру.Басқа қап киіп, заттарды аттап өту, бұрылу.Қимылды ойын:«Киіз үйді жина» |
Серуенге дайындық | 10.35-10:50 | Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. | ||||
Серуендеу бақылау,еңбек,қимылды ойындар. | 10:50-12.10 | №6 Бақылау:Құстардың қысқы тіршілігін бақылау.Мақсаты: Құстардың күзгі тіршілігін қадағалай отырып, кейбіреуінің жылы жаққаұшып кететіндігі, ал кейбіреуінің қыстап қалатындығы туралы түсінік беру. | №1 Бақылау:Жаңбырды бақылау.Мақсаты:Жаңбырды бақылай отырып , оның бұлттан жауатындығы және түрлерін айтып түсіндіру.Мысалы;Жай жаңбыр, өткінші жаңбыр, нөсер жаңбыр. | №4 Бақылау: Желді бақылау.Мақсаты: Желдің түрлерімен таныстыру;салқын жел, жылы жел, ұйытқып соққан жел.Желдің күштілігі ауа-райының салқындығын үдететіндігін түсіндіру. | №5 Бақылау: Көшедегі машиналарды бақылау.Мақсаты: Көшедегі машиналардың жүрісін бақылау.Олардың түрлерімен таныстыру. Машина адам үшін , уақытын үнемдейтін дігімен түсіндіру. | №8 Бақылау: Күзгі жапырақтарды бақылау.Мақсаты: Мезгілге байланысты жапырақ түстерінің өзгеруін қадағалау. |
Серуеннен оралу | 12:10-12:30 | Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау | ||||
Түскі ас | 12:30-13:10 | Асқа отырғызу. Балаларға ас ішу ережесін сақтауды дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру | ||||
Түскі ұйқы | 13.10-15.20 | Астан кейін ауыз қуыстарын шайғызу,беті-қолдарын жуғыздыру; ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Баяу қарқынмен ертегі тыңдату. | ||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | 15 20-15.40 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру | «Қайық» - Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу. | «Кемпірқосақ» - Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау. | «Созылу» - Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу. | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру |
Бесін ас | 15.40-16.10 | Асқа отырғызу,ұқыпты жеуге дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру | ||||
Ойындар, дербес әрекет | 16 .10-16.30 | «Сиқырлы суреттер» Ойынның мақсаты:балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту. | Дидактикалық ойын: «Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта» Ойынның мақсаты:Ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту. | «Сиқырлы қапшық»
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |