Материалдар / Өтпелі тақырып: «Менің Қазақстаным» Апталық тақырып: "Тарихқа саяхат "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өтпелі тақырып: «Менің Қазақстаным» Апталық тақырып: "Тарихқа саяхат "

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды халық ауыз әдебиетіне баулу арқылы Қазақстанның мәдени мұрасын құрметтеуге және патриотизмге тәрбиелеу. Танымдық қызығушылықтарын, эстетикалық талғамдарын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
2127
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:_____________ №28 «Ақбота» бөбекжай -балабақшасы меңгерушісі: Б.Жолболды Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным» Мақсаты: Балаларды халық ауыз әдебиетіне баулу арқылы Қазақстанның мәдени мұрасын құрметтеуге және патриотизмге тәрбиелеу. Танымдық қызығушылықтарын, эстетикалық талғамдарын дамыту.Міндеттері:1. Дене қасиеттерін қалыптастыру, ептілік қозғалыстарын үйлестіру және салауатты өмір салтын ұстануға баулу;2. Ұлттық дәстүрлерге негізделген құндылықтар арқылы шығармашылықпен сөйлеу дағдыларын, сөздік қорларын молайту;3. Эстетикалық талғамдарын қалыптастыра отырып, қоршаған ортадағы әсемдікті қабылдауға, оны құрметтеуге үйрету;4. «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы негізінде патриотизм мен толеранттылыққа тәрбиелеу.

ЦИКЛОГРАММА( 26қараша-30қараша, 2018ж.)Ортанғы «Балауса» тобыӨтпелі тақырып: «Менің Қазақстаным»Апталық тақырып: "Тарихқа саяхат "
Күн тәртібіУақытыДүйсенбі26.11.2018жСейсенбі27.11.2018жСәрсенбі28.11.2018жБейсенбі29.11.2018жЖұма30.11.2018ж
Балаларды қабылдау

08.00-8.50«Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.


Ата – аналармен әңгімелесу





Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;

Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу;


Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )


 «Вагондарға дөңгелек таңдау»    Ойынның мақсаты:геометриялық пішіндерді ажыратуға, қасиеттерін білуге жаттықтыру, ойлауқабілетін дамыту.  «Әдемі кілемшелер»    Ойынның мақсаты:бөліктерден кілемше жасауға үйрету; қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту;ұйымшылдыққа тәрбиелеу.   «Зейінді бол»    Мақсаты:Күрделі геометриялық суреттен үшбұрышты, төртбұрышты, шеңберді көрсетебілу.  «Сиқырлы суреттер»    Ойынның мақсаты:балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту.  «Мынау қай пішін?»    Мақсаты: Геометриялықпішінді сипалап анықтау арқылы айта білу.   
Таңертеңгі жаттығу

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту. Кешен №
Таңғы ас8.50-09.20Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйретуАС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулуТамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйретуАС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық09.20-09.30Дидактикалық ойын: «Не жоқ?» Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.«Бақшадағы өнімдер» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету.

«Өзара айырмашылығын тап»    Мақсаты: 1.Суреттерді салыстыра отырып, айырмашылығын тапқызу.  2.Сөйлеудағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілетін жетілдіру. «Дауыстап санау» дидактикалық ойыны Ойынның мақсаты: Дауыстап санауға, қорытынды санды есте сақтауға үйрету. «Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта»   Ойынның мақсаты:Ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту.  
Ұйымдастырылған оқу қызметтері09.30-10:351.СуретТақырыбы: «Киіз үйдің керегелері»Мақсаты: Әртүрлі бағыттағы тура сызықтар мен олардың қиылысуын жүргізе білуді үйрету.Киіз үйдің керегелері туралы түсініктерін кеңейту, жуан,жіңішке таяқшаларды рет-ретімен салуды, қарындашты қолдануды үйретуді жалғастыру. Үстел-үсті ойыны: «Киіз үйді құрастыр»Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап.Интеграция: «коммуникация», «Таным», Көрнекіліктер: киіз үй суреті, Қостілдік: киіз үй-юрта, Күтілетін нәтиже: -Киіз үйдің керегелері туралы түсініктерін кеңейту-Киіз үй құрылысын білу- жуан,жіңішке таяқшаларды рет-ретімен салуды, қарындашты қолдануды2.МузыкаТақырыбы: «Ұлы дала ұланымын»Мақсаты: Елдің әдет-ғұрпы мен тарихын музыкамен байланыстыра рухани тәрбиелеу. Музыканың ырғағын дәл бере отырып, сермеу, серпілу қимылдарын орындауӘуенді ырғақты қимыл:«Батырлар биі» А.Еңсепов Музыка тыңдау: «Атамекен» Е.ХасанғалиевӘн айту: «Елімнің ертеңгі иесі-біз» А.ЕспенбетоваОйын ойнау: «Тақия тастамақ» Ұлттық ойын

1.Көркем әдебиетТақырыбы: «Отан» өлеңі Е. ӨтетілеуұлыМақсаты: өлеңді эмоционалды қабылдай отырып, мәнерлеп айтуға, тыңдап, түсіне білуге үйрету. Өз еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.Дидактикалық ойын:«Менің сүйікті қалам».Ойынның шарты: балалар дөңгелене шеңберге тұрады. Ойын бастаушы «Сүйікті қалаңды ата!»- деп, допты бір балаға лақтырады. Келесі бала ойынды одан әрі жалғастырады.Біздің Отанымыз – Қазақстан.Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,оқу,жаттау, Интеграция: «коммуникация», «Таным», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «өз елім» слайдҚостілдік: отан-родина,Күтілетін нәтиже:өлеңді, мәнерлеп айтуды;- тыңдап, түсіне білуге үйрету. -Өз еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.2.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Үлкен және кіші» Мақсаты: Заттар шамасы бойынша әртүрлі болатындығы жайлы түсінік беру.Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі затты салыстыру. Шаманы салыстыруда беттестіру және тұтастыру тәсілдерін қолдану. Дид-қ ойын: «Хайуанаттар бағына саяхат» Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу, салыстыруИнтеграция: «коммуникация», «денсаулық», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: Ұзындығы және ені бойынша бірдей заттар,әр түрлі суреттерҚостілдік: отан-родина,Күтілетін нәтиже:Шаманы салыстыруда беттестіруді,- тұтастыру тәсілдерін қолдана алады;- Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі затты салыстыруды. 3.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Бір аяқпен секіру(4-5рет, оң және сол аяқпен).Қапшықты оң және сол қолымен көлдененінен нысанаға (2-2,5м.қаш-н) дәлдеп лақтыру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.Қимылды ойын:«ЭКСПО-ға жол»1.Сөйлеуді дамытуТақырыбы: М. Хакімжанованың «Отан» өлеңіМақсаты: Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыруда ойындарды кеңінен қолдану. Отанды, туды құрметтеуге тәрбиелеу;тіл байлықтарын дамыту.Дид-қ ойын: «Не? Қайда? Қашан?»Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,оқу,жаттау, сұрақ-жауап.Интеграция: «Денсаулық», «Таным», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «өз елім» слайдҚостілдік: отан-родина,Күтілетін нәтиже:Отанды, туды құрметтеуге тәрбиелеу;-тіл байлықтарын дамыту-Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру2.ҚұрастыруТақырыбы: «Бәйтерек» монументі (қағаздан құрастыру жұптық жұмыс)Мақсаты: бәйтерек ғимаратын қатты қағаздарды дұрыс қолдана отырып құрастыруды үйрету;туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;қағаз бөлшектерін бір-біріне желімдеу, бұрыштарымен жақтарын бүктеу, беттестіру іскерліктерін дамыту. Дид-қ ойын: «Айырмашылығын тап» Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап.Интеграция: «коммуникация», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «Бәйтерек» монументіҚостілдік: туған жер- родная земля;  Күтілетін нәтиже: қағаз бөлшектерін бір-біріне желімдеу, -бұрыштарымен жақтарын бүктеу, -беттестіру іскерліктерін дамыту.

3.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар: Қысқа секіртемен секіру(демалу үзілістері бар 2-3реттен, 10рет секіру).Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Табан мен алақанға сүйеніп, төрттағандап еңбектеу.Қимылды ойын:«Бәйтерекке кім жылдам барады?»

1.ЖаратылыстануТақырыбы: «Қай жерде өседі?»Мақсаты: Табиғаттың жанды нысандары және ерекшеліктері туралы түсініктерінжүйелеу. Балабақша аумағындағы жəне жақын, алыс мекендердегі өсімдіктерді (ағаштар мен бұталар) ажырату жəне атай білу дағдыларын дамыту.Дид-қ ойын: «Қай ағаштың жапырағы?»Әдіс-тәсілдер: ақпараттық технология әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап.Интеграция: «коммуникация», «Шығармашылық». Көрнекіліктер: «жанды жансыз» суреттеріКүтілетін нәтиже: -Балабақша аумағындағы ағаштар мен бұталарды ажырату ағаштарды атай білу дағдыларын дамыту.

2. МузыкаТақырыбы: «Ұлы дала ұланымын»Мақсаты: Елдің әдет-ғұрпы мен тарихын музыкамен байланыстыра рухани тәрбиелеу. Музыканың ырғағын дәл бере отырып, сермеу, серпілу қимылдарын орындауӘуенді ырғақты қимыл:«Батырлар биі» А.Еңсепов Музыка тыңдау: «Атамекен» Е.ХасанғалиевӘн айту: «Елімнің ертеңгі иесі-біз» А.ЕспенбетоваОйын ойнау: «Тақия тастамақ» Ұлттық ойын

1.МүсіндеуТақырыбы: «Байтерек монументі»Мақсаты: Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескере отырып, Байтеректің мүсінін жасауға үйрету. Кескішпен түрлі безендірулер жасауға дағдыландыру.Үстел-үсті ойыны: «Бәйтерек қандай?»Күтілетін нәтиже: Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескеру;- Байтеректің мүсінін жасауға үйрету.- Кескішпен түрлі безендірулер жасауға дағдыландыру2.Дене шынықтыру«Бәйтерекке кім жылдам барады?»3. Бір аяқпен секіру(4-5рет, оң және сол аяқпен).Оң және сол қолымен көлд ененінен нысанаға (2-2,5м.қаш-н) дәлдеп лақтыру.Басқа қап киіп, заттарды аттап өту, бұрылу.Қимылды ойын:«Киіз үйді жина»













Серуенге дайындық

10.35-10:50 Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуендеу бақылау,еңбек,қимылды ойындар.

10:50-12.10

№6 Бақылау:Құстардың қысқы тіршілігін бақылау.Мақсаты: Құстардың күзгі тіршілігін қадағалай отырып, кейбіреуінің жылы жаққаұшып кететіндігі, ал кейбіреуінің қыстап қалатындығы туралы түсінік беру. №1 Бақылау:Жаңбырды бақылау.Мақсаты:Жаңбырды бақылай отырып , оның бұлттан жауатындығы және түрлерін айтып түсіндіру.Мысалы;Жай жаңбыр, өткінші жаңбыр, нөсер жаңбыр.

№4 Бақылау: Желді бақылау.Мақсаты: Желдің түрлерімен таныстыру;салқын жел, жылы жел, ұйытқып соққан жел.Желдің күштілігі ауа-райының салқындығын үдететіндігін түсіндіру.

№5 Бақылау: Көшедегі машиналарды бақылау.Мақсаты: Көшедегі машиналардың жүрісін бақылау.Олардың түрлерімен таныстыру. Машина адам үшін , уақытын үнемдейтін дігімен түсіндіру. №8 Бақылау: Күзгі жапырақтарды бақылау.Мақсаты: Мезгілге байланысты жапырақ түстерінің өзгеруін қадағалау.

Серуеннен оралу12:10-12:30Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
Түскі ас12:30-13:10Асқа отырғызу. Балаларға ас ішу ережесін сақтауды дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру
Түскі ұйқы13.10-15.20Астан кейін ауыз қуыстарын шайғызу,беті-қолдарын жуғыздыру; ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Баяу қарқынмен ертегі тыңдату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары15 20-15.40Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру«Қайық» - Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу.

«Кемпірқосақ» - Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау.



«Созылу» - Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу.

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру
Бесін ас15.40-16.10Асқа отырғызу,ұқыпты жеуге дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыру
Ойындар, дербес әрекет

16 .10-16.30

«Сиқырлы суреттер»    Ойынның мақсаты:балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту.  Дидактикалық ойын:  «Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта»    Ойынның мақсаты:Ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту.  «Сиқырлы қапшық»  
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!