Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Отпенойнама, балақай!»(тәрбие сағаты)
Сабақтың тақырыбы: «Отпенойнама, балақай»Сабақтың мақсаты:1) Оқушыларға оттың пайдасы мен зиянытуралы түсіндіру.2) Сөйлеу тілін, ойлау дағдысын, дүниетанымын кеңейту.3) Отпен ойнамауға, үлкеннің тілін алуға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: сюжеттісуреттерСабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ – жауап, сурет салу.Өтілу барысы:І. Ұйымдастыру. Қонақтармен амандасу.ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.
Балалар, біз бүгінгі сабағымызда сендермен оттың пайдасы мен зияны туралы айтпақшымыз.
ІІІ. 1) тақтамен жұмыс.
Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?
Отты.
Ал, балалар, оттың қандай пайдасы бар?
Отпен тамақ істейміз, үйімізді жылытамыз.
Ал, енді оттың зияны туралы не білеміз?
От қатты лаулап жанса, өрт болуы мүмкін. Өрттің кесірінен қаншама адамдар үйінен, тіпті өмірінен айырылып қалуы мүмкін.
«От - дос, от – жау» сөзінің мағынасын сұрау.2) Жұмбақ шешу.- Аленді, мен сендергемынадай жұмбақтар жасырамын. Кімшешуінтабадыекен? Ойланып, жауапберейік.Бір нәрсе төрт бұрышты білесізбе?Жаны жоқ қимылдауға денесінде.Ішіндежансыз шоқпар тығулы тұр,Қажетін кешке жақын білесіз де. (сіріңке)
Үй үстінде ақ аюбилейді. (түтін)3) Ситуацияларшешу. (көрініс түрінде көрсету)- Бақдәулеттің ата – анасы жұмыста болатын. Ол үйде жалғыз қалды. Біркезде оған досы Қаршыға келді.- Бақдәулет не істеп отырсың?- Сабақ қарап отырмын.- Сабақты қайтесің, одан да екеуіміз ойнайық.- Жарайды.Екеуі ойнауға кіріседі. Біркезде Қаршыға қалтасына қолын салып, сіріңкені алып шығып:
Бақдәулет, мынаны қара, менде сіріңке бар. Қане, сіріңкемен от жағып көрейік.Қызық болатын шығар? Екеуі от жағуға кірісті. Содан от қатты жанған кезде екеуі шошып, үйден қаша жөнелді.
Ал, балалар, айтыңдаршы Бақдәулет пен Қаршығаның істегені дұрыс па?
Балалар пікірі тыңдалады.
Екіншіситуацияны мұғалім оқып береді.4) Өртке байланыстыережелерментаныстыру.Сіріңке балаға ойыншық емес.Үйде үлкендер болмаса, электр жабдықтарын қоспа.Сіріңкені қалтаға салып жүргенді әдет қылма.Үйде өрт болған жағдайда, әке – шешеңе немесе көршіңе хабарлас.Өрт сөндіруге қарсы «101» телефонына қоңырау шалу керек.5) Сабақты бекіту. Сабақ бойынша алған әсерлерін сурет арқылы көрсету.ІY. Сабақты қорытындылау.
Сіріңкемен ойнама, балақай!Мақсаты: Оттың тілсізжауекенін ұқтыру. От та алапаттардың бірі. Сондықтан одан сақтанудың жолдарын үйрету. Өрттің табиғатқа, адамдарға әкелетін зардабын түсіндіру. Өрт өшіретін құралды пайдалануды үйретіп, жаттықтыру.Қажетті материалдар:1. Өрт туралыплакаттар, суреттер.2. Мақалдар жазылған газеттер.1.Ұйымдастыру: Тәрбие сағатына оқушылар, мектеп әкімшілігі, ата – аналар, басқа мұғалімдер және өрт сөндіруші маман қатыстырылады.2.Тәрбие сағаты: Мұғалім тәрбие сағатына қатысып отырған қонақтармен таныстырып, тәрбие сағатының мақсатын айтыпкетеді.1.Мұғалімнің кіріспе сөзі.«От өмірімізге қуат беріп, бойымыздыжылытады. От – өмір сәні. Отсызтіршілік жоқ. От жағылмаса, тамағымыз да піспейді. Ал тамақ ішпесек, бойымызға қуат бітпейді. Бойымызда қуат болмаса өмірге деген қызығушылық қасиетіміз жоғалады. Біздің ата – бабаларымыз шөбі көпжерді, оттыжердепбекер айтпаған.Оттыжер – қуатты жер. Мал біткенге күш – қуат беретінжер. От болмаса, үйдің берекесікетеді. Үйді қазақ халқы отпен теңестіріп отырған. Тұратын үйін – отау, үй иесін – отағасы деп атаған. Бәленше ауылда бәленше түтін бар деп үй саныноттан шығатын түтінмен теңестірген. «Түтін түтетіпотыр» деген сөздер де осыдан қалған. «От басына өрт салма» дегендегісібір үйлі отбасындашу шығарма дегеніболады.Отсыз тоңып, жаураған адам ешқандай еңбек те істейалмай қалады. Соныменот – өміріміз десек те, оның әлемі жайлаған алапаттың бірі – өрт қаупін шығаратынын да естен шығармағанымыз жөн сияқты. Өзіміздің ұқыпсыздығымыздан немесе сауатсыздығымыздан кейде өрттің қалай күш алыпкеткенін де байқамай қалып жатамыз. «Сақтанғанды құдай сақтайды» деген нақыл сөз бар. Сондықтан біз өрттің басталғанынан кейінемес, басталмағанына дейінгі жұмыстарды тындыруымызкерек – ақ. Яғни, өрттің шығутетіктерінзерттеп, болдырмауға барлық білік – дағдыларымызды жұмсауымыз керек.1-оқушы: От жақпа, күйерсің,Өртеніп жүрерсіСіріңкені ұстасаң,Бәлеге сен түсерсің.2-оқушы: Оттың ісі қуырмаЖелдің ісі суырмақ.Қазір жанған жалындыАлып – ұшып қуаламақ.1-жүргізуші: Газ – ережесінжаз.Ас үйге бірінші сән беретін газ плитасы. Көгілдір от тұрмыс – тіршілігімізде көп орын атқарады. Десек те, оны ұқыптап ұстап, жаға білуімізкерек. Газ плитасын таза ұстау керек. Қажеті жоқ кезде газдың баллонында тұрған репродуктордың тетікшесін жабу керек. Егер газ плитасынанбіркемшіліктер байқалғандай болса, газ бөлімшесінен арнаулымамандарды шақырған дұрыс.2-жүргізуші: Электр. Тұрмысымызда тағы бір көп қолданатынымыз – электр.Электор –жарық көзі. Электор-жылу көзі. Электр көзін ажыратуды ұмытпау. Электр жүйесіне ешқандай затты<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз