Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өттің әсері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Өттің әсерінен майлардың эмульгациясы. № 3 Зертханалық жұмыс «Өттің әсерінен майлардың эмульгациялануын зерттеу». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.2.4 - өттің әсерінен майлардың эмульгациялануы үдерісін зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты |
Практикалық жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру өт қатысуымен майлар эмульгациясы процесін зерттеу. |
|
Бағалау критерийі |
өттің әсерінен майлардың эмульгациялануын анықтайды Өттің қызметін маңыздылығын түсіну |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы. Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
«Filippity»әдісі бойынша топқа бөлемін 1-топ Секреция 2-топ Абсорбция 3-топ Асқорыту
Алдыңғы білімді пысықтау: «Бейнені танып біл» әдісі Суретті пайдаланып фермент субстраттың құрылымын анықтаңдар.
Білімді актуализациялау «не туралы айтылып жатыр?» Оқушылар берілген мәліметтерді оқиды. Сабақта не туралы айтылып жатқаны туралы анықтайды, жауаптарын дәлелдейді. «Таңертеңнен адам ағзасында 1л шамасында сұйықтық түзіледі. Тәулік бойы ол қоюланып оның біраз бөлігі ағзадан аспен бірге шығарылады.» Бейнекөрсетілім ұсынылады Теорияны бекіту тапсырмасы «Дұрыс тұжырымды тап» әдісі Бауыр мен өттің қызметіне байланысты берілген дұрыс тұжырымдарды анықтап, құс тұмсық белгісін қой. 1. Бауыр адам ағзасындағы ең ірі без 2. Асқорыту жолының кеңейген бөлігі-асқазан 3. Адам бауырының массасы 1,5кг 4. Бауырдың секретіне өт жатады 5. Ұйқы безі ішекке асқорытатын панкреатин сөлі-липаза бөледі 6. Ашы ішектің ұзындығы 5-6м 7. Өт пигменті-билирубин 8. Сілекей –тұтқыр, түссіз сұйықтық. 9. Бауыр жеке мүше ретінде ең алғаш ұлуларда пайда болды 10. Өттің басты қызметі –асқорытуға қатысу.
|
Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады. Оқушылар платформамен 3 топқа бірігеді Оқушылар брілген тапсырманы ауызша түсіндіреді
Ұсынған сұрақтарына болжам сұрақтарын айтады
Бейнекөрсетілім көре отырып берген болжамдарын дұрыстығына көз жеткізеді, мұғалімнің түсіндімесін тыңдап, тапсырманы ң дұрыс тұжырымдарын айтадытіп орындайды |
ҚБ: «Жарайсың!» «Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
«Жарайсың!», «Керемет!», деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау.
Бағалау критерийі: -адам ағзасындағы асқорыту мүшесінің бір түрін атайды
-асқорыту жолының мүшелерін дұрыс тұжырымдайды Мұғалімнің бонустары |
Презентация, оқулық
https://youtu.be/ZU-0Ac4G0sU?si=N_sl0jzIlDjRDbtG
|
Сабақтың басы 0-3мин
3-5минн
Сабақтың ортасы
5—10мин
|
||||
|
Техникалық қауіпсіздік ережелерін қайталау. Зертханалық жұмыс. «Өт қатысуымен майлар эмульгациясы процесін зерттеу». Практикалық жұмыс 2 бөлімнен тұрады. Теориялық бөлім майлар эмульгациясы. |
Оқушылар мұғалімнің көмегімен зерттеу жұмысын жүргізеді қажетті қауіпсіздік шаралаын ұстанады |
Бағалау критерийі: майлар эмульгациясында өт қасиеттерін зерттеу
Практикалық бөлім жұмыс барысы жазылған. мұғалімнің бағалауы. |
Қосымша 1 Материалдар мен құралдар: 1.пробиркалар 2.заттық әйнек 3.воронка 4.фильтр қағаз 5.пипетка 6.микроскоп 7. дистилденген су 8.өт 9. сода ерітіндісі NaHCO3.
|
|
Жұптық жұмыс 1-тапсырма Берілген тапсырманың дұрыс жауаптарын анықтап дөңгелектеңіздер А В, В А,В,С
2-тапсырма Неліктен эмульгацияланған майлар оңай гидролизденеді? Брілген суреттен қарап екі болжамды жауаптың бірін таңда
|
Оқушылар топта жұптасып, берілген тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -өттің қызметін сынауқтардағы процестерді белгілейді-2балл -майлардың жанасуының дұрыс жауабын көрсетеді-2балл |
|
|
Функционалыдқ сауаттылығн арттыратын тапсырмалар Өт(bіlіs, fel) – адам мен омыртқалы жануарлардың бауырындағы безді жасушалардан бөлінетін сарғыш-қоңыр түсті сұйықтық. Өт тәулік бойы үздіксіз бөлінгенмен, оның бөліну жылдамдығы, көлемі әр түрлі өзгеріп отырады, ол ас қабылдау мерзіміне сәйкес келеді. Организмдегі өт бауыр өті және қапшық өті болып бөлінеді. Ас қорытудан тыс уақытта бауыр өті өт қапшығына жиналып, судың, әр түрлі тұздардың (электролиттердің) кері сорылуына байланысты қоюланып сақталады. Бауыр өтінің тығызд. – 1,010 – 1,015, рН – 7,4 – 8,0, ақшыл-сары түсті.Өт қапшығы өтінің құрамындағы негізгі заттардың (өт қышқылы тұздары, пигменттер, холестерин, майлы қышқылдар, аниондар, катиондар) тығызд. бауыр өтімен салыстырғанда 5 – 10 есе жоғары болады. Қара-қоңыр түсті, қою, тұтқыр болып келеді. 2-тапсырмаСөйлемді толықтыр Эмульгация бұл- Майлардың ыдырауының дұрыс реттілігн жаз
Ас |
Оқушылар берілген термин сөздердің анықтамасын беріп тақырыпты қорытындылайды |
Дескриптор: -мәтінді оқып тест тапсырмасын орындайды-2балл -эмульгация процесіне анықтама береді-1балл -сілекейдің қанша пайыз судан тұратындығын жазады-1балл
|
Қосымша 2 |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Рефлекция «Mentimeter» интерактивті презентация арқылы жүргізіледі Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін, ой қозғалысын саралау мақсатында, не үйренгені туралы қортынды жасау үшін аяқталмаған сөйлемдер ұсынады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
«Mentimeter» интерактивті презентация |