Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен
танысу
|
Родниковка ЖОББМ
|
Күні:19.11.19
ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Кумарова А.С.
|
Сынып: 8
«ә»
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Отынның
жануы, энергияның бөлінуі , жылыжай
эффектісі
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
8.3.1.1 заттың жану
реакциясының өнімі көбінесе оксид екенін және құрамында көміртегі
бар отын оттекте жанғанда,көмірқышқыл газы,иіс газы немесе көміртек
түзілетінін түсіну.
8.3.1.2Парниктік эффектісінің
себептерін түсіндіру және шешу жолдарын
ұсыну.
|
Сабақтың мақсаты
|
-Отынның түрлерімен танысады.
-Жану реакциясының өнімдері
әртүрлі(СО2,СО,С)оксид болуы мүмкіндігін
түсінеді,құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда көмірқышқыл
газы,иісті газ бөлетінін түсіне алады.
-Парниктік эффектісінің
себептерін , шешу жолдарын болжай алады.
|
Бағалау критерийі
|
-Кез-келген зат жанғанда оксид
бөлінетінін біледі.Отынның түрлерін біле отырып,иіс
газы,көмірқышқыл газын көміртектен түзілетінін және энергия
бөлінетінін біле алады.
-Жылыжай эффектісінің
себептерін түсіне отырып,шешу жолдарын ұсына
алады.
|
Тілдік мақсаттар
|
Отын,сұйық ,газ, қатты,өнім,
жылыжай эффектісі, жылу бөлгіштігі.
Диалог “Отын жанғанда ……..”
“
Жылыжай эффектісі дегеніміз ……”
|
Құндылықтарға баулу
|
Отынның маңызын түсіне
отырып,экологияға теріс әсерін ұғыну.
|
Пәнаралық байланыс
|
Алдыңғы білімдерін ұштастыра
отырып,сабақ жүзеге асады.Экологиялық проблемалардын алдын алу
мәселелері қарастырылады.
|
Алдыңғы білім
|
7.3.1.1 Заттың жану кезінде
ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын
білу
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2-мин
Сабақтың ортасы
3-25
мин
|
Ұйымдастыру
Амандасу
Психологиялық тренинг :
«Жүректен жүрекке »
1. Ой
қозғау (көрсетілім)
оқушылармен диалог жүргізу арқылы сабақ тақырыбын
ашу.
Сұрақтар келесідей-
Көрсетілім барысында біз не
көрдік?
Не себепті балауыз оты
сөнді?
Отты төнкерілген шыны ыдыспен жабсақ не
көреміз?
Қай жағдайда от
сөнбейді?
Олай
болса- бүгінгі cабағымыздың
мақсаты отынның түрлерімен таныса отырып,жану реакциясының өнімдері
әртүрлі(СО2,СО,С)оксид болуы мүмкіндігін түсінеміз,құрамында
көміртегі бар отын оттекте жанғанда көмірқышқыл газы,иісті газ
бөлетінін білуіміз керек.
-Парниктік эффектісінің
себептерін , шешу жолдарын білеміз
2. « Құпия стикер
» әдісі арқылы топқа
бөлу
1
топ: « қара
алтын»
2 топ: «
алау»
3. « Бірге ойлаймыз»
әдісі арқылы постер
қорғау
1
топ- отын, отынның түрлері,
жылу
2топ- жылыжай эффектісі, шешу
жолдары( бейнебаян)
|
Май
шам, сіріңке , шыны ыдыс
стикерлер
Интерактивті тақта, бейнебаян
А3
форматтары, бояулар , маркерлер
|
10 мин
|
4. «Суреттер галереясы»
5 . ҚБ тапсырмаларымен
жұмыс
Өзіңді тексер:
1. Отын бұл -
...
2. Отын агрегаттық күйіне байланысты
...
3. Отын құрамындағы басты элемент
...
4. Жану үшін үздіксіз болу керек-
...
5.
Отынның басты сипаттамасы-...
|
бағалау екі жұлдыз, бір
ұсыныс
Стикер жұлдызшалар
Ак
парақтар
|
Сабақтың соңы
5
мин
|
Сабақ соңындағы
оқушылардың рефлексиясы: «Шульманның үш көмекшісі
»
Үй
тапсырмасы « Отынның жануы , энергияның
бөлінуі, жылыжай эффектісі»
|
Таратпа қағаздар
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Барлық
оқушылар «Бірге ойлаймыз» әдісі
арқылы алдыңғы білімді жаңа тақырыппен байланыстырып сипаттай
алады. Оқушылардың
басым
көпшілігі жағдаяттық сұрақ «
Суреттер галереясы » әдісі бойынша жану
реакциясының өнімінің түрлерін, парниктік эффектісінің себептерін,
шешу жолдарын зерделей алады
Кейбір
оқушылар « Шулманның үш
көмекшісі » әдісі арқылы тақырып бойынша ойларын
тұжырымдайды.
|
«Суреттер
галереясы » әдісінің
тапсырмасына « Екі жұлдыз , бір
тілек» арқылы ҚБ
жүргізіледі
Сабақтың
талдау , қолдану деңгейінде « Өзіңді тексер » тапсырма түрін
қолданамын ҚБ бағалау жүргізіледі
Сабақ
соңында « Шульманның үш
көмекшісі ». арқылы сабаққа кері
байланыс жүргізіледі
|
Эксперимент жасау барысында қауіпсіздік
ережелерін сақтау
|
№
|
Сұрақтар
|
Шындық
|
жалған
|
1
|
Жанғанда көп мөлшерде жылу
бөлінеді
|
|
|
2
|
Іс жүзінде отынның 2 куйі бар
|
|
|
3
|
Отын құрамына көміртектен басқа элементтер
кірмейді
|
|
|
4
|
1 кг отын жанғандағы бөлінетін жылу мөлшері жану
жылуы деп аталады
|
|
|
5
|
Заттар жану үшін жанатын зат
қажет
|
|
|
6
|
Жылыжай эффектісі соңғы жылдарда пайда
болды
|
|
|
7
|
Жер
куннен энергия алады
|
|
|
8
|
Көмірді, газды, мұнайды көп мөлшерде
пайдалангандықтан жаһандық жылыну себептері пайда
болады.
|
|
|
9
|
Ауа құрамындағы көміртегі оксидінің құрамы 20 %
болғанда есінен айырылады
|
|
|
10
|
Әр заттың тұтану температурасы әр
түрлі
|
|
|