Материалдар / Отынның жануы. ашық сабақ 8 класс химия сабағы

Отынның жануы. ашық сабақ 8 класс химия сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
отынның жануы туралы түсінік алу, экологиялық проблемалардың алдын алу туралы біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
980
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу


Родниковка ЖОББМ

Күні:19.11.19 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Кумарова А.С.

Сынып: 8 «ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Отынның жануы, энергияның бөлінуі , жылыжай эффектісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.1 заттың жану реакциясының өнімі көбінесе оксид екенін және құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда,көмірқышқыл газы,иіс газы немесе көміртек түзілетінін түсіну.

8.3.1.2Парниктік эффектісінің себептерін түсіндіру және шешу жолдарын ұсыну.

Сабақтың мақсаты

-Отынның түрлерімен танысады.

-Жану реакциясының өнімдері әртүрлі(СО2,СО,С)оксид болуы мүмкіндігін түсінеді,құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда көмірқышқыл газы,иісті газ бөлетінін түсіне алады.

-Парниктік эффектісінің себептерін , шешу жолдарын болжай алады.

Бағалау критерийі

-Кез-келген зат жанғанда оксид бөлінетінін біледі.Отынның түрлерін біле отырып,иіс газы,көмірқышқыл газын көміртектен түзілетінін және энергия бөлінетінін біле алады.

-Жылыжай эффектісінің себептерін түсіне отырып,шешу жолдарын ұсына алады.


Тілдік мақсаттар


Отын,сұйық ,газ, қатты,өнім, жылыжай эффектісі, жылу бөлгіштігі.

Диалог “Отын жанғанда ……..”

Жылыжай эффектісі дегеніміз ……”

Құндылықтарға баулу




Отынның маңызын түсіне отырып,экологияға теріс әсерін ұғыну.

Пәнаралық байланыс

Алдыңғы білімдерін ұштастыра отырып,сабақ жүзеге асады.Экологиялық проблемалардын алдын алу мәселелері қарастырылады.

Алдыңғы білім


7.3.1.1 Заттың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2-мин





















Сабақтың ортасы

3-25 мин

Ұйымдастыру Амандасу

Психологиялық тренинг : «Жүректен жүрекке »

1. Ой қозғау (көрсетілім)

оқушылармен диалог жүргізу арқылы сабақ тақырыбын ашу.

Сұрақтар келесідей-

Көрсетілім барысында біз не көрдік?

Не себепті балауыз оты сөнді?

Отты төнкерілген шыны ыдыспен жабсақ не көреміз?

Қай жағдайда от сөнбейді?

Олай болса- бүгінгі cабағымыздың мақсаты отынның түрлерімен таныса отырып,жану реакциясының өнімдері әртүрлі(СО2,СО,С)оксид болуы мүмкіндігін түсінеміз,құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда көмірқышқыл газы,иісті газ бөлетінін білуіміз керек.

-Парниктік эффектісінің себептерін , шешу жолдарын білеміз

2. « Құпия стикер » әдісі арқылы топқа бөлу

1 топ: « қара алтын»

2 топ: « алау»

3. « Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы постер қорғау

1 топ- отын, отынның түрлері, жылу

2топ- жылыжай эффектісі, шешу жолдары( бейнебаян)







Май шам, сіріңке , шыны ыдыс





























стикерлер


Интерактивті тақта, бейнебаян


А3 форматтары, бояулар , маркерлер


10 мин





4. «Суреттер галереясы»

5 . ҚБ тапсырмаларымен жұмыс

Өзіңді тексер:

1. Отын бұл - ...

2. Отын агрегаттық күйіне байланысты ...

3. Отын құрамындағы басты элемент ...

4. Жану үшін үздіксіз болу керек- ...

5. Отынның басты сипаттамасы-...

бағалау екі жұлдыз, бір ұсыныс





Стикер жұлдызшалар







Ак парақтар


Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: «Шульманның үш көмекшісі »

Үй тапсырмасы « Отынның жануы , энергияның бөлінуі, жылыжай эффектісі»

Таратпа қағаздар














Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Барлық оқушылар «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы алдыңғы білімді жаңа тақырыппен байланыстырып сипаттай алады. Оқушылардың басым көпшілігі жағдаяттық сұрақ « Суреттер галереясы » әдісі бойынша жану реакциясының өнімінің түрлерін, парниктік эффектісінің себептерін, шешу жолдарын зерделей алады

Кейбір оқушылар « Шулманның үш көмекшісі » әдісі арқылы тақырып бойынша ойларын тұжырымдайды.

«Суреттер галереясы » әдісінің тапсырмасына « Екі жұлдыз , бір тілек» арқылы ҚБ жүргізіледі

Сабақтың талдау , қолдану деңгейінде « Өзіңді тексер » тапсырма түрін қолданамын ҚБ бағалау жүргізіледі

Сабақ соңында « Шульманның үш көмекшісі ». арқылы сабаққа кері байланыс жүргізіледі

Эксперимент жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау













































«шындық» және « жалған» тапсырмасы


Сұрақтар

Шындық

жалған

1

Жанғанда көп мөлшерде жылу бөлінеді




2

Іс жүзінде отынның 2 куйі бар




3

Отын құрамына көміртектен басқа элементтер кірмейді




4

1 кг отын жанғандағы бөлінетін жылу мөлшері жану жылуы деп аталады




5

Заттар жану үшін жанатын зат қажет




6

Жылыжай эффектісі соңғы жылдарда пайда болды




7

Жер куннен энергия алады



8

Көмірді, газды, мұнайды көп мөлшерде пайдалангандықтан жаһандық жылыну себептері пайда болады.




9

Ауа құрамындағы көміртегі оксидінің құрамы 20 % болғанда есінен айырылады




10

Әр заттың тұтану температурасы әр түрлі




























Келесі эаттар жпнғанда оксидтер түзілетінін ескеріп, жану реакциясының теңдеулерін жазыңдар:


А ) фосфор Б) ацетилен






Дескриптор: а. жанғанда оксидтер түзілетінін біледі

Ә жану реакцияларын жазады

Б теңдеуді теңестіреді



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ