Материалдар / Ою-өрнек
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ою-өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
Ою-өрнек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
378
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сабақтың тақырыбы: Ою өрнек



Күні:Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р.
СЫНЫП: 1 сынып



Сабақ негізделген оқу мақсаты

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушы: Ою-өрнек жасай алады.Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру жұмысын жасай алады.Кейбір оқушылар: Ою-өрнек жасай алады. Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдана алады.Кейбір оқушылар: Жасаған жұмысына, мақсатты түрде жетеді.

Жетістік критерийлеріБілім алушы:Қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін атайды.
  • Шығармашылық жұмысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін пайдаланады


  • -қазақ халқының ұлттық киімдерін атайды;
  • -суреттерді ұлттық ою-өрнектермен толықтырады;
  • -ұлттық қиімдерді түсіне үйлестіріп бояйды.
  • Тілдік мақсатҚолда бар материалдан жасалған музыкалық аспаптарды және олар шығаратын дыбыстарды сипаттау.


    Талқылауға арналған сұрақтар: Сіздің аспабыңыз неден жасалған? • Ол қалай жасалған?• Ол туралы сіз не айта аласыз?• Ол қандай дыбыстар шығарады?• Аспабыңызда сізге не ұнайды?• Сіздің аспабыңыздың неге ұқсағанын қалайсыз?Неліктен … екенін айта аласыз ба …?• … сіз бұл материалдарды неліктен таңдап алдыңыз?• … сіз аспабыңыздың осыған ұқсас болуын қалайсыз?
    Алдыңғы оқу Алдыңғы бөлімдердегі тапсырмалардан және бейнелеу өнеріне байланысты түрлі көркемдік әрекеттер арқылы оқушылар көптеген көркем туындыларға баға бере алады, сонымен қатар жасаған жұмыстарына шолу және пікірлерін айтуға үйренді.


    Жоспар
    Жоспарланған уақыт



    Басталуы 5-7 минут

































    Ортасы 17-22минут

































    Аяқталуы 3-6 минут

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)Дыбыс жасауҰйымдастыру бөлімі1. Сәлемдесу.2. Оқушыларды түгендеу Өткен іс-әрекеттерге шолу жасаңыз. Келесі сұрақтарды қойыңыз:«Сендер қандай аспаптар жасадыңдар?», «Өз аспаптарыңды жасау үшін, қандай материалдар қолдандыңдар?», «Өз аспаптарыңнан сендерге не ұнайды?», «Олар қандай дыбыстар шығарады?», «Материалдар бір-бірімен қаншалықты жақсы біріктірілген?». Өз жұмысын қалай жақсартуға немесе онда дыбыс шығарып ойнау үшін басқа аспапты қалай жасауға болатынын түсіндіріңіз.(Оқушылардан аспаптардан шыққан дыбысты қалай қолдануға болатынын ойлануын сұраңыз.Олар осы дыбыстарды жазып алып, музыка сабақтарында қолдана алады.) Сабақтың тақырыбы: Ою-өрнек Оқушылар өз бұйымдарынан шыққан дыбыстарды зерттейді және практикада тәжірибе жасайды. Алдында орындаған жұмыстарын және идеяларын дамытуға көмектесе отырып, басқа материалдармен жасауды ұсыныңыз. Оларға пайдаланатын материалдардың кейбір бөлшектерін өлшеуге, белгілеуге, біріктіруге көмектесіңіз.

    Шағын топпен немесе жұппен жұмыс істей отырып, оқушылар сабақта жасаған аспаптарының дыбыстарын, музыкалық шығармаларда қалай қолдану керектігін талқылайды (ән, би). Аспаптардың дыбыстарын кейінгі жұмыстар үшін аудиоға жазып алу ұсынылады (Пайдалануға арналған материалдар қайда және қалай жатқанын тұрғанын қадағалап отырып, жұмысты аяқтап болған соң өз жұмыс орнын ретке келтіре отырып, қауіпсіздік ережесін сақтауды бақылап отыру қажет. Ұсынылып отырылған іс-әрекеттер қазақ халқының тарихымен тығыз байланысты.) ОЮ-ӨРНЕК УЗОР PATTERNСабақ соңында әркім өздері жасаған жұмыстарымен таныстырады. Жұмыстар басқа оқушылармен талқыланады,бағаланадыРефлексия:Бүгін не үйрендің?Қандай қиыншылықтармен кездестің?Не қызықты болды?
    Ресурстар















    Дәстүрлі қазақ музыкалық аспаптарының фотосуреттері/суреттері







    Қолдағы бар материалдардан мұғалім жасаған музыкалық аспаптардың үлгілері.

    Төмендегідей қолда бар материалдар:қатырма қағаз қораптар,қатырма қағаз түтіктер,кішкентай тастар,резеңкелер,пластмасса контейнерлер,консерві банкілер,эластикалық мата,таяқшалар, жұқалтыр қағаз









































    Қосымша ақпарат
    Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс



    Смайликтер,Рефлексия:Сұрақ-жауапДүниетану,музыкаИнтернет-ресурстар
    РефлексияБүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе?

    Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!