Материалдар / Ою-өрнек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ою-өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
Ою-өрнек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
477
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Ою өрнек



Күні:

Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р.

СЫНЫП: 1 сынып



Сабақ негізделген оқу мақсаты


1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану




Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушы: Ою-өрнек жасай алады.Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру жұмысын жасай алады.

Кейбір оқушылар: Ою-өрнек жасай алады. Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдана алады.

Кейбір оқушылар: Жасаған жұмысына, мақсатты түрде жетеді.


Жетістік критерийлері

Білім алушы:Қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін атайды.

      • Шығармашылық жұмысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін пайдаланады



      • -қазақ халқының ұлттық киімдерін атайды;

      • -суреттерді ұлттық ою-өрнектермен толықтырады;

      • -ұлттық қиімдерді түсіне үйлестіріп бояйды.

Тілдік мақсат

Қолда бар материалдан жасалған музыкалық аспаптарды және олар шығаратын дыбыстарды сипаттау.


Талқылауға арналған сұрақтар:

Сіздің аспабыңыз неден жасалған?

Ол қалай жасалған?

Ол туралы сіз не айта аласыз?

Ол қандай дыбыстар шығарады?

Аспабыңызда сізге не ұнайды?

Сіздің аспабыңыздың неге ұқсағанын қалайсыз?

Неліктен … екенін айта аласыз ба …?

• … сіз бұл материалдарды неліктен таңдап алдыңыз?

• … сіз аспабыңыздың осыған ұқсас болуын қалайсыз?

Алдыңғы оқу

Алдыңғы бөлімдердегі тапсырмалардан және бейнелеу өнеріне байланысты түрлі көркемдік әрекеттер арқылы оқушылар көптеген көркем туындыларға баға бере алады, сонымен қатар жасаған жұмыстарына шолу және пікірлерін айтуға үйренді.


Жоспар

Жоспарланған уақыт



Басталуы

5-7 минут


















Ортасы

17-22

минут


















Аяқталуы

3-6 минут


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Дыбыс жасау

Ұйымдастыру бөлімі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу

Өткен іс-әрекеттерге шолу жасаңыз. Келесі сұрақтарды қойыңыз:

«Сендер қандай аспаптар жасадыңдар?», «Өз аспаптарыңды жасау үшін, қандай материалдар қолдандыңдар?», «Өз аспаптарыңнан сендерге не ұнайды?», «Олар қандай дыбыстар шығарады?», «Материалдар бір-бірімен қаншалықты жақсы біріктірілген?».

Өз жұмысын қалай жақсартуға немесе онда дыбыс шығарып ойнау үшін басқа аспапты қалай жасауға болатынын түсіндіріңіз.

(Оқушылардан аспаптардан шыққан дыбысты қалай қолдануға болатынын ойлануын сұраңыз.

Олар осы дыбыстарды жазып алып, музыка сабақтарында қолдана алады.)

Сабақтың тақырыбы: Ою-өрнек Оқушылар өз бұйымдарынан шыққан дыбыстарды зерттейді және практикада тәжірибе жасайды. Алдында орындаған жұмыстарын және идеяларын дамытуға көмектесе отырып, басқа материалдармен жасауды ұсыныңыз. Оларға пайдаланатын материалдардың кейбір бөлшектерін өлшеуге, белгілеуге, біріктіруге көмектесіңіз.


Шағын топпен немесе жұппен жұмыс істей отырып, оқушылар сабақта жасаған аспаптарының дыбыстарын, музыкалық шығармаларда қалай қолдану керектігін талқылайды (ән, би). Аспаптардың дыбыстарын кейінгі жұмыстар үшін аудиоға жазып алу ұсынылады (Пайдалануға арналған материалдар қайда және қалай жатқанын тұрғанын қадағалап отырып, жұмысты аяқтап болған соң өз жұмыс орнын ретке келтіре отырып, қауіпсіздік ережесін сақтауды бақылап отыру қажет. Ұсынылып отырылған іс-әрекеттер қазақ халқының тарихымен тығыз байланысты.)

ОЮ-ӨРНЕК УЗОР PATTERN

Сабақ соңында әркім өздері жасаған жұмыстарымен таныстырады. Жұмыстар басқа оқушылармен талқыланады,бағаланады

Рефлексия:

Бүгін не үйрендің?

Қандай қиыншылықтармен кездестің?

Не қызықты болды?

Ресурстар









Дәстүрлі қазақ музыкалық аспаптарының фотосуреттері/

суреттері





Қолдағы бар материалдардан мұғалім жасаған музыкалық аспаптардың үлгілері.


Төмендегідей қолда бар материалдар:

қатырма қағаз қораптар,

қатырма қағаз түтіктер,

кішкентай тастар,

резеңкелер,

пластмасса контейнерлер,

консерві банкілер,

эластикалық мата,

таяқшалар,

жұқалтыр қағаз






















Қосымша ақпарат

Саралау –

Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс



Смайликтер,

Рефлексия:

Сұрақ-жауап

Дүниетану,музыка

Интернет-ресурстар

Рефлексия

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?


Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың

арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!