Сабақ негізделген оқу
мақсаты
|
|
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен
материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін
келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын
сақтап, материалдарды және құралдарды
қолдану
|
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушы: Ою-өрнек жасай
алады.Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді
өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және
біріктіру жұмысын жасай алады.
Кейбір оқушылар: Ою-өрнек
жасай алады. Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды
және құралдарды қолдана
алады.
Кейбір оқушылар: Жасаған
жұмысына, мақсатты түрде жетеді.
|
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Сіздің аспабыңыз неден
жасалған?
• Ол қалай
жасалған?
• Ол туралы сіз не айта
аласыз?
• Ол қандай дыбыстар
шығарады?
• Аспабыңызда сізге не
ұнайды?
• Сіздің аспабыңыздың неге
ұқсағанын қалайсыз?
Неліктен … екенін айта аласыз
ба …?
• … сіз
бұл материалдарды неліктен таңдап алдыңыз?
•
… сіз аспабыңыздың осыған ұқсас болуын
қалайсыз?
|
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
5-7
минут
Ортасы
17-22
минут
Аяқталуы
3-6
минут
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
Дыбыс
жасау
Ұйымдастыру
бөлімі
1.
Сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгендеу
Өткен іс-әрекеттерге шолу
жасаңыз. Келесі сұрақтарды қойыңыз:
«Сендер қандай аспаптар
жасадыңдар?», «Өз аспаптарыңды жасау үшін, қандай материалдар
қолдандыңдар?», «Өз аспаптарыңнан сендерге не ұнайды?», «Олар
қандай дыбыстар шығарады?», «Материалдар бір-бірімен қаншалықты
жақсы біріктірілген?».
Өз жұмысын қалай жақсартуға
немесе онда дыбыс шығарып ойнау үшін басқа аспапты қалай жасауға
болатынын түсіндіріңіз.
(Оқушылардан аспаптардан
шыққан дыбысты қалай қолдануға болатынын ойлануын
сұраңыз.
Олар осы дыбыстарды жазып
алып, музыка сабақтарында қолдана
алады.)
Сабақтың тақырыбы: Ою-өрнек
Оқушылар өз бұйымдарынан шыққан дыбыстарды зерттейді және
практикада тәжірибе жасайды. Алдында орындаған жұмыстарын және
идеяларын дамытуға көмектесе отырып, басқа материалдармен жасауды
ұсыныңыз. Оларға пайдаланатын материалдардың кейбір бөлшектерін
өлшеуге, белгілеуге, біріктіруге
көмектесіңіз.
Шағын топпен немесе жұппен
жұмыс істей отырып, оқушылар сабақта жасаған аспаптарының
дыбыстарын, музыкалық шығармаларда қалай қолдану керектігін
талқылайды (ән, би). Аспаптардың дыбыстарын кейінгі жұмыстар үшін
аудиоға жазып алу ұсынылады (Пайдалануға арналған
материалдар қайда және қалай жатқанын тұрғанын қадағалап отырып,
жұмысты аяқтап болған соң өз жұмыс орнын ретке келтіре отырып,
қауіпсіздік ережесін сақтауды бақылап отыру қажет. Ұсынылып
отырылған іс-әрекеттер қазақ халқының тарихымен тығыз
байланысты.)
ОЮ-ӨРНЕК УЗОР
PATTERN
Сабақ соңында әркім өздері
жасаған жұмыстарымен таныстырады. Жұмыстар басқа оқушылармен
талқыланады,бағаланады
Рефлексия:
Бүгін не
үйрендің?
Қандай қиыншылықтармен
кездестің?
Не қызықты
болды?
|
Ресурстар
Дәстүрлі қазақ музыкалық
аспаптарының фотосуреттері/
суреттері
Қолдағы бар материалдардан
мұғалім жасаған музыкалық аспаптардың
үлгілері.
Төмендегідей қолда бар
материалдар:
қатырма қағаз
қораптар,
қатырма қағаз
түтіктер,
кішкентай
тастар,
резеңкелер,
пластмасса контейнерлер,
консерві банкілер,
эластикалық мата,
таяқшалар,
жұқалтыр қағаз
|
Рефлексия
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары сəтті болды ма?
Мен берілген уақыт
ішінде
үлгердім
бе?
|
Өз сабағыңыз туралы
рефлексияны төмендегі бос орынға
жазыңыз. Сол жақтағы
бағанада келтірілген сұрақтардың
арасынан Сіздің сабағыңызға
сəйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|