Химия
пәнінде АКТ-ны
пайдалану
Білімді
әрі сауатты
адамдар ─
бұл
ХХІ ғасырда адамзат
дамуының
негізгі қозғаушы
күші. Ал баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы,
өзіндік
көзқарасының қалыптасуы, ой-өрісінің кеңеюі мектеп қабырғасында
басталады. Қазіргі мектептердегі
оқу үрдісін ұйымдастыру жаңа әдіс-
тәсілдерден, технологиялардан
құралады. Демек,
баланың білімі ерекше болуы, ол
білімнің нәтижелі болуы пән мұғалімінен жауапкершілікті талап етеді.
Бүгінгі таңда адамзаттың ақпараттық мәдениетінің дамуы білім алуда өте маңызды рөл атқарады, оның себебі – ғылыми-техникалық ақпараттың көлемі екпінді өсуіне байланысты.
Ақпараттық технологиялардың барлық жаңалықтарын ең бірінші балалар қабылдайды, сондықтан балалардың жоғары танымдық қызығушылығын пайдаланып,
олардың жеке тұлға ретінде дамуын
қалыптастыру.
«Қазіргі заманда
жастарға ақпараттық технологиямен
байланысты
әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» деп
Елбасымыз
атап өткендей, жас ұрпаққа білім беру жолында
ақпараттық технологияны
оқу үрдісіне қолдану мен оның тиімділігін
арттырудың маңызы аса зор.
Себебі ақпараттық технология ғана жаңа педагогикалық технологиялардың
мүмкіндіктерін іске асыра алады.
Оқушы–оқу үрдісінің басты
субъектісі,
сондықтан баланың дамуына, оның ойлау қабілетін дамытуға оқушы мен
оқытушының өзара ынтымақтастығы оқу процесіне қалыптастыру мен әр
түрлі оқу іс-әрекетін қамтитын оқыту әдістерінің үйлесімдігі нәтижесінде
жүзеге асырылуы
тиіс.
Ақпараттық технологияны пайдаланып
оқыту төмендегідей мақсатты көздейді:
-оқушылардың ақпаратпен жұмыс жасау іскерлігін
қалыптастыру
арқылы коммуникативтік
қабілеттерін, ақыл-ойын, танымдық және
шығармашылық қабілеттерін
дамыту
- алған білімдерін
практикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету.
Болжам:
–Егер жаңа ақпараттық технологияны химия
сабағында тиімді
пайдаланса,
оқушылардың пәнге деген қызығушылығы, танымдық белсенділігі,
зерттеушілік іскерлігі, шығармашылығы артады.
Еліміздің өркениетті елдер қатарына ұмтылуына байланысты
қазіргі
кезеңде білім ең басты мәселе болып
отырғаны баршамызға аян. Бұл білім
берудің әлемдік деңгейіне сай болуды білдіреді.
Олардың ең бастылары:
-білімнің әрбір адам тағдырындағы мәнділігін күшейту үшін оның дара
тұлғаға бағытталуы;
-қоғамдағы рухани құлдыраудан арылу үшін білімді
ізгілендіру;
-әр баланың білім алудағы өз қабілеті мен ынтасына сай
туындаған
1
сұранысын қанағаттандыру үшін білім беруді саралауды
күшейту;
-көп нұсқалы білім алуға мүмкіндік жасау.
Болжамды іске асыру үшін төмендегідей міндеттер
шығады:
– Ғылыми – педагогикалық әдебиеттерден жаңа ақпараттық технология туралы
мәліметтер жинақтау, озық тәжірибелермен
танысу.
– Жаңа ақпараттық технологияны ұйымдастыру үшін материалдық техникалық базаны жетілдіру, іс шаралар
кешенін әзірлеу.
– Компьютерлік және саралап – деңгейлеп оқыту технологиясын
оқыту үрдісіне енгізу
негізінде:
а) химия пәнінен электрондық оқулықты қолдану арқылы өткізілген сабақтардағы оқушылардың білім деңгейінің көрсеткіштерін анықтау.
б) Химиядан өткізілген дәстүрлі
және электронды оқулықты қолданып оқытылған сабақтардың білім сапасына әсерін зерттеу,
талдау.
в) Химиядан өткізілген дәстүрлі және электронды оқулықты қолданып оқытылған сабақтардың салыстыруына
сараптама.
Күтілетін нәтиже:
- Ақпараттық-коммуникативтік
технологияны кеңінен пайдалана отырып
оқушылардың химия пәніне қызығушылығын арттыру;
- Бүгінгі таңдағы ақпарат ғасырындағы өмірге бейімделген
жан-жақты білімді жеке
тұлға қалыптастыру;
Осы жағдайлар өз шешімін тапқанда әлемдік білім кеңістігіне енудің
маңызды шарттарының ең бастысы ─ оқушы құзыреттілігін қалыптастыру
мәселесі де іске асар еді. Осы
тұрғыдан алғанда мектепте
химиядан
қолданбалы курстарды
оқытудың маңызы зор деп есептейміз.
Өйткені
қазір мектептерде
барлық жұмысты бірыңғай ұлттық тестілеуге
даярлап,
жоғары сапа көрсетуді бірінші кезекке
қойған кезең екендігі жасырын
емес.
Ал оқушылар арасында химия
пәнін таңдау өте сирек, себебі
химияны
таңдаушылар үшін ұсынылған мамандық түрі аз. Сондай-ақ, химия қиын
пәндер қатарынан болып саналады.
Бірақ осындай қайшылықтарға қарамастан химия ─ жаратылыстану пәндерінің бірі ретінде оқушылардың жан-жақты жарасымды жетілуіне,
химиялық сауатты болуына қажетті білім беретін,
яғни құзыретті жеке тұлғаны тәрбиелеуге өзіндік үлес қосатын пән