Материалдар / ою өрнекті жапсырмалау

ою өрнекті жапсырмалау

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
736
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Ою-өрнектер және оларды жапсырмалау.

Сабақтың жалпы мақсатыҚазақ халқының ою-өрнек түрлеріне сипаттама беру және оларды жапсырмалау.Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.Халқымыздың асыл мұраларын, салт-дәстүрін,өнерін құрметтеуге тәрбиелеу.
ӘдісіПроблемалық сұрақтар,өзін-өзі бағалау,жұпен,топпен жұмыс
УақытыМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекетіРесурстар,көрнекі құралдар.
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі
1минутОқушылармен сәлемдесу



2.Үй жұмысын тексеру
5 минутҮй тапсырмасы:Интерьердегі композиция туралы түсінік.Тұрғын үйге тән ерекшеліктер.Оқұшылар шеңберге тұрып,жылы лебізбен бір-бірімен амандасады.Сұрақты мұғалім бастайды: «Интерьер» дегніміз не? Оқушылар осыдан жалғастырып, бір-біріне сұрақтар қояды.

1минутТопқа бөлу:Оқушылар 2 топқа бөлінеді.1 топ-«Ботагөз» тобы2 топ-«Қарлығаш» тобыТоп эмблемасы таратылады.
3. Жаңа сабаққа ену
6 минутЖаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сыни ойландыру мақсатында бірнеше сұрақтар қойылады. Миға шабуыл.1.Өрнектің қандай түрлерін білесіндер? Оларды ата?2. Өрнек бөлшектерін қандай мақсатта жапсырмалаймыз?

3. «Өнерді таудың бұлағынан,қойдың құлағынан, апамның киізінен үйрендім»деген Ә.Қастеевтің өлең жолдарын қалай түсінесіндер?



Осымен, балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:
Оқушылар өздерінің күнделікті өмірден көріп –біліп жүрген ою-өрнектерін атайды. Тақтаға кластер сызылады. Кластерге оқушылардың атаған өрнек түрлері,олардың қолданылуы туралы толтырылады.

Ә.Қастеевтің өлен жолдарын талдайды.






«Ою-өрнектер және оларды жапсырмалау»



10 минут Жаңа сабақты түсіндіру(слайд көрсету)Тақырыппен жақсылап танысып ,мәтінді оқып алады,оны топтпа талқылайды және өз тобына қайтадан түсіндіріп береді.Ою-өрнектер,оқұлық,қосымша материалдар
2 минут Ой сергітуТыныштық сәті.

Балалар денелеріңді түзу,бастарыңды жоғары көтеріп,ынғайлы отырады.-Балалар,көзімізді жұмып ғажайып жұлдызды аспан әлеміне саяхатқа шығайық. Аспан әлемі жүректеріне жылулық сыйлады. Ал енді осы жұлдыздарды алуға тырысайық. Осы құанышты сәт жүректеріңде мәнгілік сақталсын. Қөзімізді ашайық. Оқұшылардың тұла бойлары жақсылыққа, махабатқа толғанын сезінуге ұмтылады.
Музыка ойнап тұрады
2 минутБейне ролик«Қазақ оюлары»

Бейнероликті талдау
4.Сарамандық жұмыс
10 минутПостермен жұмысБерілген шаблондарды пайдаланып,ою-өрнектерді бастырып,қиып,жапсырмалап,затты өрнектеу.

Оқұшыларға жақсы көніл күй сыйлау үшін «Көңіл толқыны» күй ойнап турады







Оқушылар топпен жқмыс жасайды. Қауіпсіздік ережелерімен танысады. Оқушыларға технологиялық карта таратылады.Постер.ою-өрнек шаблондары,қайшы,қарындаш,қалам.





Интерактивті тақта.
Бағалау
1 минут2 жұлдыз бір тілек, бағалау критерийлер бойынша.Топтар бірін бірі бағалайды. Екі жақсы жақтарын және бір усыныс білдіреді.Критерийлер
2 минут Қорытынды


Шеңбер. Топ мүшелеріөлендер жолдарын айтады.



Біздің өткен бұл сабақ,Түйдік ойыға нұр талап,Ою-өрнектті қиып –жапсырып,затымызды сәндедік.

6. Рефлексия
2 минут«Бүгінгі сабақтан алған әсерім» атты рефлексия жазады. Жумыс дәптеріне. Бүгінгі менің көңіл күйім. Смайликтер көрсетеді. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін баяндайды. Оқушылар өздерінің бүгінгі сабақтағы көңіл күйлерің смайликтер арқылы қөрсетеді.Дәптер, қалам.



Смайликтер
7. Үйге тапсырма
1 минут

Ою-өрнек туралы мәліметтер жинақтау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ