Материалдар / «Өз – өзіңді танысаң - істің басы» тренинг - сабақ

«Өз – өзіңді танысаң - істің басы» тренинг - сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардыңөзін - өзітануына, өзінің не нәрсегеқызығушылығы, қабілеті бар екендігінанықтауғабағыт беру. Өз - өзіңдітанибілсеңғанакөздегенмақсатына жете алатындығынұғындыру. Адам өміржолыныңмаңыздықұрамдасыретіндегіөзін - өзітанутуралытүсініктерінкеңейту. Әрадамныңқайталанбастұлғаекендігінестетұтаотырып, өзін - өзітүсіну, өзін - өзібағалайбілужәнеөзін - өзітәрбиелеутуралыхалықданалығыментаныстыру. Өзін - өзітәрбиелеуүрдісіндеруханиқұндылықтардыңқайнаркөзі – халықтықтағылымдардыңтәжірибесінентәлім ала білуге баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
787
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өз - өзіңдітанысаң - істің басы» тренинг - сабақМақсаты: оқушылардыңөзін - өзітануына, өзінің не нәрсегеқызығушылығы, қабілеті бар екендігінанықтауғабағыт беру. Өз - өзіңдітанибілсеңғанакөздегенмақсатына жете алатындығынұғындыру. Адам өміржолыныңмаңыздықұрамдасыретіндегіөзін - өзітанутуралытүсініктерінкеңейту. Әрадамныңқайталанбастұлғаекендігінестетұтаотырып, өзін - өзітүсіну, өзін - өзібағалайбілужәнеөзін - өзітәрбиелеутуралыхалықданалығыментаныстыру. Өзін - өзітәрбиелеуүрдісіндеруханиқұндылықтардыңқайнаркөзі – халықтықтағылымдардыңтәжірибесінентәлім ала білуге баулу.Күтілетіннәтиже: тренинг - сабақбарысындаберілгенақпараттардыигереотырып, өз - өзінтаниалуы, өзмүмкіншіліктерінбілуі. Оқушыныңойлауаймағыныңшексізекендігінкөрсетеотырып, өз - өзінтүсінуге, бағалауға баулу. Байқампаздыққажетелеу.«Дүниедегіеңоңайнәрсе – біреугеақылайту, еңқиыннәрсе – өзіңді - өзіңтүсіну» (ӘлФараби)Жоспары:І. Кіріспесөз.ІІ. «Мен кіммін» тренингіІІІ. «Мен қандаймын» жаттығуы.ІҮ. «Өзіңдіғанаемес, өзгені де таны» жаттығуы.Ү. «Өзұстазыңызбенқарым – қатынасыңызқалай?» жаттығуы.ҮІ. Қорытынды:І. Кіріспесөз.«Өзін - өзі» тану курсы қазіргітаңдағылымижаңабағытболыптабылады. Оныңстратегиялықбағдары, тұлғаболыпқалыптасуы, дүниежүзіліккөзқарасынкеңейту, әлеуметтік – экономикалықтапсырмаларды, күнделіктіөмірдегікөкейкестімәселелердішешу, қарым - қатынасжасауғатағыбасқабағытталған.Тұлғаныңөзін - өзітануыныңнегізгіқұрамдасбөліктерінэксперименттіктүрдеанықтаумақсатыменоныңтөртнегізгіаумағынжәнеолардыңпараметрлерінбөліпқарастырсақ, олардытөмендегідейкөрсетугеболады.1. Тұлғаныңмотивациялықаумағы: мінез - құлықтыңжәнеіс - әрекеттіңмотивтері, әлеуметтікқажеттіліктер.2. Белсенділікаумағы: интерналдылық, инициативтілік, өзіне - өзісенімділік, өзін - өзітаныту.3. Тұлғаныңқұндылықтық - мағыналықаумағы: құндылықтықбағдарлар, өмірдіңмағынасы мен мақсаттары.4. Тұлғаныңэтникалықөзіндіксанасыныңаумағы – этникалықжаңсақнанымдардыңнегізіндеқалыптасатынэтномәденисәйкестілікР. С. Немовөзiн - өзiтанудыпсихологиялықбiлiмнегiзiндеқарастыра, маңыздықайнаркөздерiнатапкөрсетедi:1. Қоршаған орта: ата - ана, туған - туыс, достар т. б баланыңіс - әрекетiнеқарапбағаберiп, ал бала солбергенбағанысенiмретiндеқабылдап, қандай да бiрөзiндiкбаға бала бойындақалыптасады.2. Адам өзiс - әрекетiнөзгелердiңiс - әрекетiменсалыстырабағалауы.3. Өзiн - өзiтану мен өзгенiтанукөбiнесеәртүрлiөмiрлiкжағдайлардан, әртүрлiтесттерарқылыжүзегеасыруғаболады.ІІ. «Мен кіммін» тренингіМақсаты: «Мен кіммін? дегенсұраққажауап беру.Өзесімдерінұнатуарқылыөзінбағалауғаүйрету.Бәріміздеадамболғандықтан, есімберіледі. Есімдіқоярдабізденешкімсаған осы есімұнайма? депсұрамайды. Сондықтанкейкездеріөзесімдерімізұнамайқалыпжатады.Көзінжұмыпұнататындықтарынсаусақпенкөрсету. 1 саусақ – мүлде, 2 саусақ – ұнатпау, 3 саусақ – қанағаттанарлық, 4 саусақ – ұнатамын, 5 саусақ - өтеқаттыұнатамын.Өзесімдеріңдіелестетіңдер. Мүмкінсендер оны жазукүйінденемесесуреткүйіндекөретіншығарсыңдарлқандайүлкенбе? Кішіме? Оныңтүсіқандай? Дыбысестисіңдерма?Бізөзіміздіңбағыт – бағдарымыздыанықтап, өзіміздіғанаемес, қоршағанортадағыадамдарөміріне де араласып, ұлыадамдарөмірінен, мінез-құлқынан, жүріс - тұрысы, яғнибірсөзбенайтқандажақсықасиеттеріненүлгі - өнегеалыпотырсақнұрүстіненұрболареді. Осы мақсаттақазір «Өзіңдіғанаемес, өзгені де таны» аттыжаттығуыжүргізіледі.ІІІ. «Мен қандаймын» жаттығуы.Өзмінезіңіздіжаңақырынанбілгіңізкеледіме? Мынакішігірімтесттенөтіпкөріңіз.Саусақтарыңыздыайқастырыпұстаңыз. Жоғарыдақайқолдыңсаусағықалғанынаназараударыңыз. Нәтижелерінқағазғажазыпотырыңыз. Егержоғарыдаоңқолдыңсаусағыболса, қағазға "2", солқолдыңсаусағыболса, "1" депжазыңыз.Жалғаннысананыкөздеңіз. Көздегендеқайкөзіңізашыққалды? Солболса "1", оңболса "2" санынжазыңыз.Қолыңыздыкеудеңіздеайқастырыңыз. Қайқолүстіндеқалды? Солболса "1", оңболса "2" санынжазыңыз.Шапалақтаңыз... Жоғарыдақайқолқалды? Солболса "1", оңболса "2" депжазыңыз.ІҮ. «Өзіндіғанаемес, өзгені де таны» жаттығуы.Ойыншарты: Оқушыларғаауылғаеңбексіңіргенадамдардыңсуреттеріберіледі. Балалар осы кісітуралы, оныңөзінеүлгі, өнегеболарлықісі, мінез – құлқытуралыәңгімелейді.Ү. «Өзұстазыңызбенқарым – қатынасыңызқалай?» жаттығуы.Бізбағанаданберісыныпоқушыларыменжұмыстаржүрігіздік. Ендікүделіктісыныпөмірінеетенеараласып, тәрбие мен білімдіұштастырыпотырғансыныпоқытушыларыныңсыныпоқушыларытуралықаншалықтыжақсыбілетіндігінбайқаумақсатында, яғниоқушы мен оқытушықарым – қатынасықандайекендігінтексерейік.Жүргізілужолы: Сыныпқасабақберетінмұғалімдералдын – ала төмендегідейсауалдарғажауаптолтырады. Мұғалім осы сыныптағыбіроқушынытаңдапалып, солоқушыныңатынансауалдарғажауапбереді.МеніңесімімМеніңсүйіктітүсімМеніңсүйіктіісімМеніңаяқ - киімөлшемімМеніңсүйіктіәнімМеніңсүйіктіфильмімОсындайсауалдарүлгісісыныпоқытушыларынаналдын – ала алыныпқойылады да, оқушыларжауабыменсалыстырылады.ҮІ. Қорытынды. Адамныңөз «Менін» сезінебастауын Абай атамызтіліменайтқанда, кісініңөзіне - өзіұдайыесепберуінен, өзін - өзіаңғара, байқайалуқабілетіненкөрінеді. Біріншісі - өзбойындағыберекесіздіктен, екіншісі – тұйықтықтан, үшіншісі – ұялшақтықтанарылғысыкеледі. Жоғарыдаөздерінбіразкемшіліктертуралы, көптегенжақсылықтартуралыайтыпөттіңдер. Бәріміз де пендеміз, жаратылыста кем – кетіксізадамболмайды, дегенменшындапқолғаалса, адаммінезініңсөзсізөзгеретіндігіжаңалықемес.Адам ғалам, ғажайыпжеке - дара,Жан құмары – ізденгенмәңгі сана.Өзіңді - өзіңтанысаң – істің басы,Түзегенөзғаламынболған дана.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ