Материалдар / Өз көңіл-күйіңмен бөлісе біл
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өз көңіл-күйіңмен бөлісе біл

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып оқушыларының түзету-дамыту сабағы ретінде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
356
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарашатау орта мектебі



«Өз көңіл-күйіңмен бөлісе біл!»(мектепалды даярлық топтарына арналған тренинг сабақ)



Өткізген: Мектеп психологіБ.Айтмырзақызы

2014-2015 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: «Өз көңіл-күйіңмен бөлісе біл!»Мақсаты: 1) Көңіл-күй әлемінің тереңдігі жайында балалардың білімдерін кеңейту.2) Өзгелердің көңіл-күйлерін түсіне білуге үйрету.3) Әртүрлі эмоциялар түрлерін ажырата білулерін дамыту.4) Сурет арқылы өз эмоцияларын көрсете білуге дағдыландыру. Сабақтың барысы:-Балалар мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын! Сендердің көңіл-күйлерің қалай? (балалардың жауаптары тыңдалады).Балалар шеңберде бір-бірінің қолдарынан ұстап тұрады. Психолог (жай дауыспен): Біз – үлкенбір жақсы аңбыз. Қане, ол қалай тыныс алады, тыңдайықшы. (балалар өздерінің және көршілерінің қалай тыныс алып жатқанын тыңдайды).Психолог: Ал, енді бәріміз бірге тыңдаймыз! Терең тыныс алып – бір қадам алға, тынысты шығарып – бір қадам артқа жүреміз. Аңдар тек қана тыныс алып қоймай, сонымен бірге оның үлкен мейірімді жүрегі де осылай соғады екен. (Балалар қолдарын жүректеріне қойып, тыңдап көреді)Психолог: Мен сендерге бір әңгіме оқып бергім келіп тұр. Анасы жұмысқа кеткенде, ұлы мысығымен үйде қалады. Бала шие тосабын өте қатты жегісі келеді. Сосын бүкіл тосапты қалай жеп қойғанын сезбей де қалады. Анасы үйге келіп, ұлынан «Тосапты кім жеді?» -деп сұрайды, ал ал ұлы «Мысық жеді» деп жауап береді. «Мысықтар тосап жеуші ма еді» деп анасы таң қалады. Анасының қалай таңқалғанын көрсетіңдерші. (балалар мимика арқылы таңқалу эмоциясын көрсетеді). Бала өз қылығы үшін қатты ұялады. Бала қалай ұялды, кім көрсетеді? (балалар мимика арқылы ұялу эмоциясын көрсетеді). Ендеше, барлығымыз «Көңіл-күй лотосы» ойынын ойнайық. «Көңіл-күй лотосы» ойыны.Мақсаты: өзгелердің көңіл-күйлерін түсіне білуді дамыту. Өз көңіл-күйлерін көрсете білуге үйрету. Үстел үстінде эмоция суреті бейнеленген смайликтер жатады. Балалар бір-біріне көрсетпей үлестірме алады, сосын әрқайсысы өз эмоциясын мимика арқылы көрсетеді. Ал, қалған балалар оны табады. «Сөйлемді жалғастыр» жаттығуы.Балалар шеңбер бойымен бір-біріне допты беру арқылы мына сөздерді жалғастырады:«Мен қуанамын егерде, ...........»«Мен ашуланамын егерде, ..........»«Мен ренжимін егерде, ............»«Мен мұңаямын егерде, .............»«Мен жылаймын егерде, ...........»«Мен қорқамын егерде, .........»«Мен таң қаламын егерде, ..........»«Тез жауап бер» ойыны.Мақсаты: Импульсивті қимыл әрекеттеріне бақылау жасай білуді дамыту. Балалар төмендегі сұрақтарға иә немесе жоқ сөздерін қолданбай жауап берулері керек.
  • Құстар ұшады ма?
  • Қазір қыс мезгілі ме?
  • Доп төртбұрышты ма?
  • Тұз тәтті ме?
  • Мысық құс па?
  • Гүл өсімдікке жата ма?
  • Тауықта төрт аяқ бар ма?
  • Қыста аюлар ұйықтай ма?
  • Түнде күн шыға ма?
  • Сендер 1-сыныпта оқисыңдар ма? т.б. сұрақтар қойылады.
Қорытындылау. Рефлексия.Психолог: Балалар, сабақ бүгін қалай өтті? Не себептен ұнады/ұнамады? Біз көңіл-күйімізді қалай жеткізе аламыз? Ал, енді балалар, біз бүгінгі сабақтан кейінгі көңіл-күйімізді бейнелейік. (балаларға дөңгелек сары қағаздар таратылады)Рахмет, балалар! Осымен біздің тренингіміз аяқталды. Сау болыңдар!
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!