Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өз роботтарының үлгісін жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Аудандық «Оқушылар сарайы»КММ
(қосымша білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (күнделікті) жоспары
Өз роботтарының үлгісін жасау.
(сабақ тақырыбы)
Бөлім |
Робот |
Педагогтің Т.А.Ә (бар болған жағдайда) |
Мурзагельдина Айсұлу Таңжарыққызы |
Күні |
2-14 мамыр.2024 ж |
Секция немесе үйірме атауы, топ |
Робот |
Тобы |
ІІ топ |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру |
Жаттығу: «Сиқырлы орындық» Мақсаты: Қиын тапсырманы орындағаннан кейін топтағы қысымды шығару; ортада жаттығуды орындауда назар аудартқан қатысушылардың жетешілік деролизациясын жүргізу. Ортада жаттығуды орындауда аса назар аударқан қатысушыны сиқырлы орындыққа отырғызу керек. Орындықтың сиқырлылығы мынада: орындыққа отырған адамның еш кемшілігі жоқ. Тек мінезінде жағымды қасиеттері бар. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Талқылау: Әр адамнан бұл жаттығу не үшін жүргізілгені сұралады.
|
Суреттер Туған жер туралы бейнероликтер |
|||
Үй тапсырмасын сұрау |
Робот дегеніміз не? Роботтар не үшін қажет? Роботтардың түрлері. |
|
Смайликпен бағалау |
|
||
Жаңа сабақ |
LEGO® Digital Designer бағдарламасының құрастыру құралдарының аттарын жазу (флипчартта) Келесі қажетті бөлік - DPDT 5V. Оған сымдарды дәнекерлеу керек: қызғылт сары контактқа - сарғыш сымға, ал сарыға - көкке. Содан кейін оған тағы бір бөлікті бекітіңіз - 2N3904. Тышқанның корпусынан, электролиттік конденсатордан және резистордан алынған пластмассадан жасалған қара бөлікті алып, барлығын дәнекерлеңіз. Компьютер тінтуірінің бүйір қабырғаларында тесіктерді кесіп, электр қозғалтқыштарын сол жерге жабыстыру қажет. Есіңізде болсын, екі резеңке доңғалақ мотор осіне бекітілуі керек. Әрі қарай, тағы үш тесік бұрғылаңыз, бұл жолы корпустың жоғарғы бөлігінде, яғни түймелер бұрын орналасқан жерде. Сонымен қатар, корпустың артқы жағынан бір тесік қажет. Микросхемадан шығарған екі мөлдір бөлшекті сымдарға, ал резисторды тінтуірдің алдыңғы жағындағы ортаңғы тесікке орнатылған дәнекерлеңіз. Әрі қарай, сіз екі дәнекерленген датчикті жарық диодымен қосып, қосқышты корпустың артқы қабырғасына салыңыз |
1.Робот техникасы 1-деңгей. (презен) 2. «Робот техникасы» элективті курсы бойынша ПКБАкурсының білім беру бағдарламасы 3.Үлестірме материал
Бұл сурет несімен ерекшеленеді? Сурет арқылы автор нені суреттегісі келді? Роботты жасаудың бастапқы кезеңінде нобайды не үшін орындау қажет?
|
|
|||
Сарамандық жұмыс |
Оқушылар өз қиялындағы роботтардың сызбаларын сызады.
|
Қауіпсіздік ережесі |
|
|
||
Бекіту |
1. Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп ойлайсыз? 2. Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? 3. Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз? 4. Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)? 5. Кез-келген өзге де пікірлер: |
|
|
|||
Үйге тапсырма беру. |
Роботтың пайдасы мен зияны |
|
|
|
||
Қорытынды: |
Ревлексия
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
|
Кері байланыс тақтайшасы. |
Аудандық «Оқушылар сарайы»КММ
(қосымша білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (күнделікті) жоспары
Өз роботтарының үлгісін жасау.
(сабақ тақырыбы)
Бөлім |
Робот |
Педагогтің Т.А.Ә (бар болған жағдайда) |
Мурзагельдина Айсұлу Таңжарыққызы |
Күні |
16-21 мамыр.2024 ж |
Секция немесе үйірме атауы, топ |
Робот |
Тобы |
ІІ топ |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру |
Жаттығу: «Сиқырлы орындық» Мақсаты: Қиын тапсырманы орындағаннан кейін топтағы қысымды шығару; ортада жаттығуды орындауда назар аудартқан қатысушылардың жетешілік деролизациясын жүргізу. Ортада жаттығуды орындауда аса назар аударқан қатысушыны сиқырлы орындыққа отырғызу керек. Орындықтың сиқырлылығы мынада: орындыққа отырған адамның еш кемшілігі жоқ. Тек мінезінде жағымды қасиеттері бар. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Талқылау: Әр адамнан бұл жаттығу не үшін жүргізілгені сұралады.
|
Суреттер Туған жер туралы бейнероликтер |
||
Үй тапсырмасын сұрау |
Робот дегеніміз не? Роботтар не үшін қажет? Роботтардың түрлері. |
|
Смайликпен бағалау |
|
|
Жаңа сабақ |
LEGO® Digital Designer бағдарламасының құрастыру құралдарының аттарын жазу (флипчартта) Келесі қажетті бөлік - DPDT 5V. Оған сымдарды дәнекерлеу керек: қызғылт сары контактқа - сарғыш сымға, ал сарыға - көкке. Содан кейін оған тағы бір бөлікті бекітіңіз - 2N3904. Тышқанның корпусынан, электролиттік конденсатордан және резистордан алынған пластмассадан жасалған қара бөлікті алып, барлығын дәнекерлеңіз. Компьютер тінтуірінің бүйір қабырғаларында тесіктерді кесіп, электр қозғалтқыштарын сол жерге жабыстыру қажет. Есіңізде болсын, екі резеңке доңғалақ мотор осіне бекітілуі керек. Әрі қарай, тағы үш тесік бұрғылаңыз, бұл жолы корпустың жоғарғы бөлігінде, яғни түймелер бұрын орналасқан жерде. Сонымен қатар, корпустың артқы жағынан бір тесік қажет. Микросхемадан шығарған екі мөлдір бөлшекті сымдарға, ал резисторды тінтуірдің алдыңғы жағындағы ортаңғы тесікке орнатылған дәнекерлеңіз. Әрі қарай, сіз екі дәнекерленген датчикті жарық диодымен қосып, қосқышты корпустың артқы қабырғасына салыңыз |
1.Робот техникасы 1-деңгей. (презен) 2. «Робот техникасы» элективті курсы бойынша ПКБАкурсының білім беру бағдарламасы 3.Үлестірме материал
Бұл сурет несімен ерекшеленеді? Сурет арқылы автор нені суреттегісі келді? Роботты жасаудың бастапқы кезеңінде нобайды не үшін орындау қажет?
|
|
||
Сарамандық жұмыс |
Оқушылар өз қиялындағы роботтардың сызбаларын сызады.
|
Қауіпсіздік ережесі |
|
|
|
Бекіту |
1. Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп ойлайсыз? 2. Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады? 3. Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз? 4. Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)? 5. Кез-келген өзге де пікірлер: |
|
|
||
Үйге тапсырма беру. |
Роботтың пайдасы мен зияны |
|
|
|
|
Қорытынды: |
Ревлексия |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
|
Кері байланыс тақтайшасы. |