Материалдар / Өзгелермен үндесу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзгелермен үндесу

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6сыныпқа беретін өзін-өзі тану пәні мұғаліміне керек болат деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
631
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді: _______________




Мектебі:№10

Күні: 06.11.2018

: 9

Мұғалімі:Ходжаева Дина

Сыныбы: 6

Оқушылардың саны:

Тақырыбы: Өзгелермен үндесу

Құндылығы: Сүйіспеншілік

Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

Мақсаты: Оқушыларды айналасындағы адамдармен жылы қарым – қатынас жасаудың маңызын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

  1. Білімділік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет жасауға баулу үйрету.

  2. Дамытушылық: Оқушылардағы жанашырлық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.


Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп.

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4. Тазалық.

    5. Татулық.
      Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену»

Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.
Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ой мен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.
Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға ба ғыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсы лықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңыз ға тек ізгі, сәулелі ой келеді.
Нұр бірте - бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңіз ден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқанда рыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағытта ңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз. Олардың да жүрегі нұрға толсын.
Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсім діктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішім де... Мен Нұрмын»
Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...
Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!

2. Үй тапсырмасын тексеру.

1. №8 – сабақ.Оқулықта берілген 6 – тапсырманы орындау.

2. Келесі сабақ. №9, «Бес тиын» мәтінін оқып келу.

Сұрақтар:

1. Неліктен Мұрат өзінің сыныптағы кезкшілігіне өте мқұият дайындалды?

2. Не себепті Мұрат тауып алған тиынын мқғаліміне берді?

3. Мұратты дұрыс әрекетке жетектеген оның бойынындағы қандай қасиеттері деп ойлайсың?

4. Адамның өзін және өзгелерді сыйлауының мәні неде деп ойлайсыңдар?

5. Өздерің көпшілік алдында қандай қасиеттеріңмен сыйлы болып жүрсіңдер?


3. Сабақтың дәйексөзі.

(Ұл балалар бір рет оқиды, қыз балалар бір рет оқиды, барлығы бірге қайталайды)

Досы көппен сыйлас

Досы азбен сырлас

Сұрақтар:

  1. Достық дегеніміз не?

  2. Дос болудың адам үшін маңыздылығы неде?

  3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?


  1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы)

Бейнеролик. «Жақсылық міңгі ұмытылмайды»

Сұрақтар:

1. «Досың ренжіткенде оңай ұмытылатын жерге жазу керек, ал досың жақсылық істегенде оны мәңгі ұмытылмайтын жерге жазу керек» деген оймен келісесіңдер ме? Неге?

2. «Жақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық ер адамның ісі» мақалын қалай түсінесіңдер.

3. Достарыңның жасаған жақсылықтары туралы айтып беріңдер.


5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.

Оқушылар үш топқа бөлінеді.

1 – топ: «Сүйіспеншілік»

2 – топ: «Шынайылық»

3 – топ: «Жанашырлық»

Тапсырма: Мақалдардың жалғасын табыңдар.

1. Аға әдепті болс, іні әдепті, .................

2. Орнымен мақтай біл, ...........

3. Халықтың қартын біл, ..................

4. Ардагер аға алдыңда тұрса, ..............

5. Сыйлай білсең кәріні, ....................

6. Сыйлау деген - ...............

7. Әдепті бала ата – анасын мақтатар, .......................


6. Топпен ән айту.

Достарым

Әні О.Көшеровтікі

Сөзі Х.Закарияновтікі

(Жанар Айжанованың репертуарынан)

Толтырады бір көңілдің отын достарым

Қатемді түзеп, жол тапсам, дұрыс қостадың

Қиналған шақта бөлісіп жүрек жылуын

Жүріндер сендер қолықтан демеп, достарым


Жабыққан сәтте қас қағым

Жанынды ұғар басқа кім?

Жаңа бір әуен бастадым

Сендерге арнап, достарым!


Сағыныш толы кеудені кернеп жыр көшкін

Достықтың келдім сазына ән мен үн қосқым

Өтермін мынау өлшеулі ғана тірліктен

Биіктен сайлап орнын адал шын достың


Жабыққан сәтте қас қағым

Жанынды ұғар басқа кім?

Жаңа бір әуен бастадым

Сендерге арнап, достарым!


Десек те қашан баянсыз достан түңіл деп

Қаншама арзан мінезге куә жұмыр жер

Асылдар аз ба жаныңды қияр дос үшін?

Соларға тағдыр өкінбей өтер ғұмыр бер


Жабыққан сәтте қас қағым

Жанынды ұғар басқа кім?

Жаңа бір әуен бастадым

Сендерге арнап, достарым!


7. Үй тапсырмасы.

1. №9 – сабақ.Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау.

2. Келесі сабақ. №10, «Тыынышбек қалай түзелді?» мәтінін оқып келу.


  1. Сабақтың қорытынды сәті.

Тыныс алуға зейін қою.

Баяу музыка қойылады.

Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.

Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...

Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!