Материалдар / "Өзіңді тереңірек тани біл"

"Өзіңді тереңірек тани біл"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тренингті мен мұғалімдермен өткіздім. Мұғалімнің кәсібіи құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл -күйлерін көтеру, ұжым арасындағы қарым-қатынасты нығайта отырып, бірін-бірі тереңірек танып білуге, шаршағандықтарын төмендетіп көңіл күйлерін көтеру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
599
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өзіңді тереңірек тани біл!»



Мақсаты: Мұғалімнің кәсібіи құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл -күйлерін көтеру, ұжым арасындағы қарым-қатынасты нығайта отырып, бірін-бірі тереңірек танып білуге, шаршағандықтарын төмендетіп көңіл күйлерін көтеру.Көрнектілігі: интерактивті тақта, слайдтар, видеороликтер, үлестірмелі парақтар. Шарты: қатысушыларды топтарға бөлуСабақтың барысы:Психологтің сөзі: Құрметті ұстаздар бүгінгі тренинг сабағымызға хош келдіңдер!Дүниедегі ең үлкен нәрсе - кеңістікБәрінен жүйрік - ойБәрінен дана - уақытБәрінен жеңілі - басқаға ақыл айтуБәрінен қиыны - өзіңді өзің тану.-деген екен данышпан философ ФалесСондықтан бүгінгі «Өзіңді тереңірек тани біл» тақырыбындағы тренингімізде біз өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалаймызI. Ғажайып баққа саяхатҰйымдастыру кезеңіа) Мұғалімді жайлы отырғызып, еркін ыңғайлы сезінуін қадағалау.ә) Табиғат көріністерін мұқият қарауын өтіну.б) Әуенді қосар алдында мұғалім көзін жұмуы тиіс.- Көз алдыңызға жаңа көрген табиғат көріністерін елестетіңіз.-Терең дем алып, әуеннің ырғағына зейін аударып, менің сөздеріме құлақ салыңыз.- Ал, бастаймыз. (бейнебаян қосылады)- Соқпақ жолмен жүріп келесіз …- Жол ұзақ, шаршадыңыз, шөлдедіңіз …- Кенет алдыңыздан ғажайып бақ көрінді …- Алма бағы …- Қып – қызыл алмалар қол созым жерде …- Сіз үзіп алып жей бастадыңыз- Дәмі керемет- Жеген сайын жегіңіз келеді- Қалтаңыздан дорба алып алмаларды жинай бастадыңыз- Күн кешкірдіҚайту керекБақтан шығып жолға түстіңізИығыңызда дорба.- Жүгіңіз ауыр. Жол бітер емес. «Тастап кетсем бе екендеген ой келді- Сіз дорбаны емес, жалқау ойыңызды тастап кетіңіз
  • - Міне, қалашыққа да жеттіңіз … Алдыңыздан қуана секіріп балалар шықты …
  • - Оларға өзіңіз терген алмалардан үлестіре бастадыңыз …
  • - Алма тергеніңіз мұншама абырой болар ма?
  • Сізге балалар да, олардың ата – аналары да дән риза …
  • - Балалардың бақытты күлкісі сіздің де көңіліңізді көкке көтерді! Музыка тоқтатылып, мұғалімдер көзін ашады. Өз әсерлерін бөліседі.
II .Суреттен не байқадыңыз? тестНұсқау: сіздер көрсетіліп тұрған жеміс – жидектерден өзіңізге ұнайтын бір жемісті тандаңыз. Сол жеміс арқылы сіздің мінез – құлқыңыз қандай екені анықталады. Таңдаған жеміс – жидектің өзіңізге ұнайтын себебін түсіндіріңіз. Кілті: қарбызды ұнататындар орнықты адамдар. Оар шиелініске, жанжал, дау – дамайға бара бермейді. Еш уақытта, еш нәрсеге шағымданбайды. Тұрмыс пен көңіл – күйін тек қана өз күшімен жақсартуға ден қояды. Отбасында да үлгілі, артық ауыз сөзі жоқ. Кейде табандылық жағы ғана жетіспейді.Шиені ұнатсаңыз, мінезіңіз жұмсақ, кішіпейілсіз. Өзгеге қуаныш пен жақсылық жасау үшін кейде өзіңізге зиян келтіріп алуыңыз мүмкін. Өтірік – өсек сөзге жоқсыз, әсіресе анегдоттарды ұнатасыз. Ал махаббат жөнінде сәби тәріздессіз, сізді оп – оңай өкпелете салуға болады. Қара өрікті ұнататындар өз атына аталған сынды көтере алмайтындар. Олармен достық, жолдастық қарым – қатынас орнату да қиын болады. Бойыңызда менмендік қасиет басымдау. Шабдалыны ұнататын адамдар көпшіл, кез келген адамдармен тіл табыса алатын, ашық, жарқын болып келеді. Сізден сыпайылық епн мәдениетті адамның белгілері айқын аңғарылып тұрады. тек бір кемшілігіңіз – қиындықтарды ауыр көтересіз, кейде оларды жеңуге дәрменсіздік танытасыз. Жүзімді ұнататын өзінің де, өзгенін де сырын сақтай білетіндер. Бірақ мұндай тұйықтық, кейде шектен асып кетеді. Сіз мақсатты нақты қоя аласыз, бірақ сол мақсатқа жету үшін жігерлілік, батылдық керек. Құлпынайды ұнатсаңыз, сіз қонақжай адамсыз. Адамдармен тез тіл табыса аласыз. Сізге сыпайылық тән, талғамыңыз нәзік. Ешкімге тәуелді емессіз. Дегенмен, қызғаншақтығыңыз да жоқ емес. Сіз алманы өте ұнататын болсаңыз, жігерлі, бірақ аздап ескі көзқарастағы адамсыз. Өз бастығыңызға берілгенсіз, оның қандай тапсырмасын болса да, жан сала тиянақты атқаруға тырысасыз. Аздап ақынжанды, өз – өзіңізге риза адамсыз. Хат  тренингМ а қ с а т ы : Мұғалімдердің қарым – қатынасын жақсарту, бір – бірін жақын танып білу.Бірінші тапсырма:Ең алдымен бір бет парақ ал, сол параққа өзіміздің аты – жөнімізді толығымен жазамыз.Екінші тапсырма: Парақтарды жинап алып бір – біріне таратады.Енді алдарыңызға түскен мұғалімнің  жақсы қасиеттерін жазыңыздар.Үшінші  тапсырма: Парақтарды жинап алып  бір – біріне таратады.Енді алдарыңызға түскен мұғалімнің жаман қасиеттерін жазыңыздар.Төртінші тапсырма: Парақтарды жинап алып  бір – біріне таратады.Енді алдарыңызға түскен мүғалімнің сыртқы бейнесі қандай екенін жазамыз.Бесінші  тапсырма: Парақтарды жинап алып  бір – біріне таратады.Енді алдарыңызға түскен мүғалімнің ортамен қарым-қатынасы қандай?Алтыншы   тапсырма: Парақтарды жинап алып  бір – біріне таратады. Енді алдарыңызға түскен мұғалімге жақсы тілек жазамыз.

III.Мұғалімдерді топқа бөлу. Алдарыңызда кітап, қоңырау және глобустың суреттері берілген. Осыдан өздеріңіздің қалауларыңыз бойынша ұнайтын суретті таңдап, топқа бөлулеріңіз сұралады. ІІ. Постер қорғау. Әр топқа тапсырмалар бөлінеді және сол тапсырмалар бойынша постер қорғайды. І топ. «Қазіргі кездегі білім беру мәселелер»ІІ топ. «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары». ІІІ топ. «Мұғалім беделі». V. Бақытты болу үшін сізге не жетіспейді? Видеоролик VI. Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу. Нұсқау: Сіздердің алдыңызда педагогикалық жағдайлар қатары берілген. Әр берілген жағдайды оқи отырып, өз педагогикалық пайымдауыңыз бойынша көрсетілген нұсқаудың біреуін таңдайсыз. Егер берілген нұсқаудың ешқайсысына көңіліңіз толмаса, онда жетінші нұсқаға өзіңіз дұрыс деген ойыңызды білдіресіз. 1 – ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз» , - деді. Сіз не деп жауап бересіз?
  • «Сенің ісін мұғалімге үйрету емес, өзің оқуын керек».
  • «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын».
  • « Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шыар».
  • «Шындығына келгенде, сенің оқығын келмейді».
  • «Неге олай ойлайтынынды білгім келеді».
  • «Бұл туралы нақтылақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?».
2 – ситуациялық сұрақ: Оқушы оқу үлгеріміне, қабілетіңе көңілі толмай және жаңа тақырыпты дұрыстап түсіне алмай, мұғалімге: «Мұғалім, мені келешекте жақсы оқып, сыныптағы басқа балалардан озады деп ойлайсыз ба?». Мұғалім не деп жауап беруі қажет?
  • «Шынымды айтсам, күмәнім бар».
  • «Әрине, сен бұған күмәнданбай ақ қой».
  • «Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін».
  • «Неге сен өз – өзіңе сенбейсің?».
  • «Сөйлесіп, қиындықтың неде екенін анықтап алайық».
  • «Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істеуімізге байланысты».
3 – ситуациялық сұрақ: Оқушы мұғалімге осы пәнді дұрыс түсіне алмайтындығын айтып: «Мен не алаңдатынын айттым, мұнын себебін және не істеу керектігін айтыңызшы». Мұғалім не деуі керек?
  • «Меніңше, сенің өзіңе көңілін толмайтын сияқты»
  • «Бұған алаңдайтын ешнәрсе жоқ.»
  • «Мен бұл туралы өз ойымды айтпас бұрын жағдайды тереңірек біліп алум керек».
  • «шамалы күте тұрайық, біраз жұмыс істеп алып барып, бұл жағдайға қайтып оралайық. Біз шешмін табатын сияқтымыз».
  • «мен саған қазір жауап бере алмаймын. Сәл ойлануым керек».
  • «алаңдама, менде де, сендей кезімде дәл осындай қиындық болған».
Егер сіз 10 – 15 ұпай жинасаңыз. Онда педагогикалық қабілетіңіз жоғары деңгейде деп есептелінеді. Орташа ұпай 8 – 9 ұпай аралығында болса, педагогикалық қабілет орта деңгейде дамыған болып есептелінеді. 6 ұпай жинасаңыз, педагогикалық қабілетіңіз төмен деңгейде. Агрессияны жай-күйін анықтауНұсқау: ақ парақа тікенектің суретін салады.Мақсаты: қатысушылардың агрессиялық жай-күйін анықтау.Агерссия-тікенегі көп және ұзын болса. Импульсивтік-әлсіз сызба немесе қатты сызса.Эгоцентризм, лидерлікке ұмтылу- көлемі жағынан үлкен болса,қағаздың ортасына салынса.Сенімсіздік,бағыныштылық-кішкентай сурет, қағаздың төменгі жағына салынса.Өзін көрсету, ашықтық-тікенекті көркемдеу.Сақ,тұйықтық-зигзагпен салу, тікенектің ішіне салу.Оптимизм- «көңілді» түстерді қолдануМазасыздық- «көңілсіз» түстерді пайдалануОтбасылық қолдау қажет етеді-тікенектің ыдысы болса.Отбасылық қолдауды қажет етпейді – жабайы тікенек.Экстраверттік-бірнеше тікенек немесе қасына басқа өсімдікті салса.Интроверттік- бір тікенектің суретін салса.Рефлексия кері байланыс Жаттығу «Кездескенше» (Барлық қатысушылар шеңбер жасап түрегеп тұрады).  Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қуаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды. Сіздер оны бір-біріңізге бере отырып, тренинг туралы өз әсерлеріңізді, қалай болғандығы жайлы айтып, пікірлеріңізді білдіресіздер, әрине, осымен бірге әріптестеріңіздің атына өз тілектеріңізді жолдайсыздар. Тренинг аяқталды. Бәріңізге көп-көп рахмет айтамыз. Өздеріңізбен бірге жұмыс жүргізу үлкен ғанибет. Біз бүгінгі сабақта алға қойған міндеттерімізді орындадық деп ойлаймын. Сіздерге кәсіби қызметтеріңізде табыс тілеймін! Кездескенше





Педагогикалық жағдайлардың реттік саны

Таңдап алынған нұсқа және оның ұпай саны


1234567
1 – ситуациялық сұрақ223355-
2 – ситуациялық сұрақ233455-
3 – ситуациялық сұрақ223455-


















































.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ