Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Өзіңді тереңірек тани біл"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тренингті мен мұғалімдермен өткіздім. Мұғалімнің кәсібіи құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл -күйлерін көтеру, ұжым арасындағы қарым-қатынасты нығайта отырып, бірін-бірі тереңірек танып білуге, шаршағандықтарын төмендетіп көңіл күйлерін көтеру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Қаңтар 2018
599
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Өзіңді тереңірек тани біл!»
Мақсаты: Мұғалімнің кәсібіи құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл -күйлерін көтеру, ұжым арасындағы қарым-қатынасты нығайта отырып, бірін-бірі тереңірек танып білуге, шаршағандықтарын төмендетіп көңіл күйлерін көтеру.Көрнектілігі: интерактивті тақта, слайдтар, видеороликтер, үлестірмелі парақтар. Шарты: қатысушыларды топтарға бөлуСабақтың барысы:Психологтің сөзі: Құрметті ұстаздар бүгінгі тренинг сабағымызға хош келдіңдер!Дүниедегі ең үлкен нәрсе - кеңістікБәрінен жүйрік - ойБәрінен дана - уақытБәрінен жеңілі - басқаға ақыл айтуБәрінен қиыны - өзіңді өзің тану.-деген екен данышпан философ ФалесСондықтан бүгінгі «Өзіңді тереңірек тани біл» тақырыбындағы тренингімізде біз өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалаймызI. Ғажайып баққа саяхатҰйымдастыру кезеңіа) Мұғалімді жайлы отырғызып, еркін ыңғайлы сезінуін қадағалау.ә) Табиғат көріністерін мұқият қарауын өтіну.б) Әуенді қосар алдында мұғалім көзін жұмуы тиіс.- Көз алдыңызға жаңа көрген табиғат көріністерін елестетіңіз.-Терең дем алып, әуеннің ырғағына зейін аударып, менің сөздеріме құлақ салыңыз.- Ал, бастаймыз. (бейнебаян қосылады)- Соқпақ жолмен жүріп келесіз …- Жол ұзақ, шаршадыңыз, шөлдедіңіз …- Кенет алдыңыздан ғажайып бақ көрінді …- Алма бағы …- Қып – қызыл алмалар қол созым жерде …- Сіз үзіп алып жей бастадыңыз …- Дәмі керемет …- Жеген сайын жегіңіз келеді …- Қалтаңыздан дорба алып алмаларды жинай бастадыңыз …- Күн кешкірді … Қайту керек … Бақтан шығып жолға түстіңіз … Иығыңызда дорба.- Жүгіңіз ауыр. Жол бітер емес. «Тастап кетсем бе екен?» деген ой келді …- Сіз дорбаны емес, жалқау ойыңызды тастап кетіңіз …
III.Мұғалімдерді топқа бөлу. Алдарыңызда кітап, қоңырау және глобустың суреттері берілген. Осыдан өздеріңіздің қалауларыңыз бойынша ұнайтын суретті таңдап, топқа бөлулеріңіз сұралады. ІІ. Постер қорғау. Әр топқа тапсырмалар бөлінеді және сол тапсырмалар бойынша постер қорғайды. І топ. «Қазіргі кездегі білім беру мәселелер»ІІ топ. «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары». ІІІ топ. «Мұғалім беделі». V. Бақытты болу үшін сізге не жетіспейді? Видеоролик VI. Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу. Нұсқау: Сіздердің алдыңызда педагогикалық жағдайлар қатары берілген. Әр берілген жағдайды оқи отырып, өз педагогикалық пайымдауыңыз бойынша көрсетілген нұсқаудың біреуін таңдайсыз. Егер берілген нұсқаудың ешқайсысына көңіліңіз толмаса, онда жетінші нұсқаға өзіңіз дұрыс деген ойыңызды білдіресіз. 1 – ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз» , - деді. Сіз не деп жауап бересіз?
.
Мақсаты: Мұғалімнің кәсібіи құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл -күйлерін көтеру, ұжым арасындағы қарым-қатынасты нығайта отырып, бірін-бірі тереңірек танып білуге, шаршағандықтарын төмендетіп көңіл күйлерін көтеру.Көрнектілігі: интерактивті тақта, слайдтар, видеороликтер, үлестірмелі парақтар. Шарты: қатысушыларды топтарға бөлуСабақтың барысы:Психологтің сөзі: Құрметті ұстаздар бүгінгі тренинг сабағымызға хош келдіңдер!Дүниедегі ең үлкен нәрсе - кеңістікБәрінен жүйрік - ойБәрінен дана - уақытБәрінен жеңілі - басқаға ақыл айтуБәрінен қиыны - өзіңді өзің тану.-деген екен данышпан философ ФалесСондықтан бүгінгі «Өзіңді тереңірек тани біл» тақырыбындағы тренингімізде біз өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалаймызI. Ғажайып баққа саяхатҰйымдастыру кезеңіа) Мұғалімді жайлы отырғызып, еркін ыңғайлы сезінуін қадағалау.ә) Табиғат көріністерін мұқият қарауын өтіну.б) Әуенді қосар алдында мұғалім көзін жұмуы тиіс.- Көз алдыңызға жаңа көрген табиғат көріністерін елестетіңіз.-Терең дем алып, әуеннің ырғағына зейін аударып, менің сөздеріме құлақ салыңыз.- Ал, бастаймыз. (бейнебаян қосылады)- Соқпақ жолмен жүріп келесіз …- Жол ұзақ, шаршадыңыз, шөлдедіңіз …- Кенет алдыңыздан ғажайып бақ көрінді …- Алма бағы …- Қып – қызыл алмалар қол созым жерде …- Сіз үзіп алып жей бастадыңыз …- Дәмі керемет …- Жеген сайын жегіңіз келеді …- Қалтаңыздан дорба алып алмаларды жинай бастадыңыз …- Күн кешкірді … Қайту керек … Бақтан шығып жолға түстіңіз … Иығыңызда дорба.- Жүгіңіз ауыр. Жол бітер емес. «Тастап кетсем бе екен?» деген ой келді …- Сіз дорбаны емес, жалқау ойыңызды тастап кетіңіз …
- - Міне, қалашыққа да жеттіңіз … Алдыңыздан қуана секіріп балалар шықты …
- - Оларға өзіңіз терген алмалардан үлестіре бастадыңыз …
- - Алма тергеніңіз мұншама абырой болар ма?
- Сізге балалар да, олардың ата – аналары да дән риза …
- - Балалардың бақытты күлкісі сіздің де көңіліңізді көкке көтерді! Музыка тоқтатылып, мұғалімдер көзін ашады. Өз әсерлерін бөліседі.
III.Мұғалімдерді топқа бөлу. Алдарыңызда кітап, қоңырау және глобустың суреттері берілген. Осыдан өздеріңіздің қалауларыңыз бойынша ұнайтын суретті таңдап, топқа бөлулеріңіз сұралады. ІІ. Постер қорғау. Әр топқа тапсырмалар бөлінеді және сол тапсырмалар бойынша постер қорғайды. І топ. «Қазіргі кездегі білім беру мәселелер»ІІ топ. «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары». ІІІ топ. «Мұғалім беделі». V. Бақытты болу үшін сізге не жетіспейді? Видеоролик VI. Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу. Нұсқау: Сіздердің алдыңызда педагогикалық жағдайлар қатары берілген. Әр берілген жағдайды оқи отырып, өз педагогикалық пайымдауыңыз бойынша көрсетілген нұсқаудың біреуін таңдайсыз. Егер берілген нұсқаудың ешқайсысына көңіліңіз толмаса, онда жетінші нұсқаға өзіңіз дұрыс деген ойыңызды білдіресіз. 1 – ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз» , - деді. Сіз не деп жауап бересіз?
- «Сенің ісін мұғалімге үйрету емес, өзің оқуын керек».
- «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын».
- « Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шыар».
- «Шындығына келгенде, сенің оқығын келмейді».
- «Неге олай ойлайтынынды білгім келеді».
- «Бұл туралы нақтылақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?».
- –
- «Шынымды айтсам, күмәнім бар».
- «Әрине, сен бұған күмәнданбай ақ қой».
- «Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін».
- «Неге сен өз – өзіңе сенбейсің?».
- «Сөйлесіп, қиындықтың неде екенін анықтап алайық».
- «Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істеуімізге байланысты».
- –
- «Меніңше, сенің өзіңе көңілін толмайтын сияқты»
- «Бұған алаңдайтын ешнәрсе жоқ.»
- «Мен бұл туралы өз ойымды айтпас бұрын жағдайды тереңірек біліп алум керек».
- «шамалы күте тұрайық, біраз жұмыс істеп алып барып, бұл жағдайға қайтып оралайық. Біз шешмін табатын сияқтымыз».
- «мен саған қазір жауап бере алмаймын. Сәл ойлануым керек».
- «алаңдама, менде де, сендей кезімде дәл осындай қиындық болған».
- –
Педагогикалық жағдайлардың реттік саны | Таңдап алынған нұсқа және оның ұпай саны | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
1 – ситуациялық сұрақ | 2 | 2 | 3 | 3 | 5 | 5 | - |
2 – ситуациялық сұрақ | 2 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | - |
3 – ситуациялық сұрақ | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | - |
.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)